Ogłoszenie z dnia 2024-06-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00248543/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-18
- 2024/BZP 00264692/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dróg gminnych na obszarze administracyjnym miasta Pabianice
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Pabianice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Pabianic Grzegorza Mackiewicza
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057715
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zamkowa 16
1.5.2.) Miejscowość: Pabianice
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-200
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@um.pabianice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.um.pabianice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-81d42650-e507-11ee-a01e-f641a8763d5f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa dróg gminnych na obszarze administracyjnym miasta Pabianice2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-81d42650-e507-11ee-a01e-f641a8763d5f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00351626
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00051037/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Przebudowa dróg gminnych na obszarze administracyjnym miasta Pabianice
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00248543
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RZP.271.5.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 3914381,09 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wielobranżowych robót budowlano – instalacyjnych związanych z przebudową dróg gminnych okalających płytę Starego Rynku od strony wschodniej i południowej wraz z niezbędnymi pracami towarzyszącymi. Wykonawca dokonując wyceny ofertowej musi bezwzględnie uwzględnić zawarte poniżej informacje:
1) W ramach uszczegółowienia przedmiotu zamówienia, o którym jest mowa poniżej (punkt 4.2. swz) Zamawiający załącza kompletną dokumentację projektową dla zamierzenia budowlanego pod nazwą „Przebudowa układu drogowego wraz z miejscami parkingowymi, chodnikami oraz placem Starego Rynku, montaż obiektów małej architektury w miejscu publicznym w tym toaletą publiczna, fontanną posadzkową wraz z infrastrukturą towarzyszącą – dz. nr ew 25/5; 26/4; obszar P-13” - nie mniej zakres przedmiotowego postępowania w ramach tej dokumentacji obejmuje tylko realizację zakresu określonego jako:
a) Zakres II – droga południowa,
b) Zakres III – droga wschodnia.
Celem załączenia kompletnej dokumentacji całego zamierzenia budowlanego jest tylko pokazanie złożoności przedsięwzięcia. Ponadto w chwili obecnej prowadzone są wielobranżowe roboty budowlano – instalacyjne zdefiniowane w ramach w/w dokumentacji jako zakres I – Stary Rynek. Wizualne rozgraniczenie zakresów realizacji prac (łącznie pięć) w ramach w/w dokumentacji zawiera np. rysunek Z00 projektu technicznego. Wykonawca dokonuje wyceny w ramach w/w dokumentacji tylko zakresów II oraz III przedsięwzięcia z uwzględnieniem wyłączenia z realizacji w ramach przedmiotowego postępowania poniższych elementów:
a) budowy sieci wodociągowej, przyłącza wodociągowego oraz kanalizacji sanitarnej - ujętych w zakresie II (ulica południowa),
b) budowy przyłącza wodociągowego - ujętego w zakresie III (ulica wschodnia).
Realizacja zakresów II oraz III będzie się terminowo pokrywać z realizacją i zakończeniem realizacji zakresu I przedsięwzięcia.
2) W ramach przedmiotowego postępowania będzie również – jako dopełnienie realizacji zakresu opisanego powyżej (punkt 1) - budowa trzech wpustów ulicznych, które będą zlokalizowane w ulicy Sobieskiego wraz z budową przykanalików do istniejącego w ulicy kanalizacji deszczowej. Prace będą realizowane w ramach dodatkowej dokumentacji technicznej, która stanowi (zgodnie z punktem 4.2 swz) uszczegółowienie opisu przedmiotu zamówienia.
3) Warstwę wierzchnią jezdni ulic południowej oraz wschodniej stanowić będzie kostka granitowa 8/11 cm, który Zamawiający przekaże Wykonawcy na etapie realizacji prac brukarskich jako materiał powierzony do wbudowania. Stąd też Wykonawca dokonując kalkulacji ceny ofertowej nie powinien w tej wycenie uwzględniać kosztów zakupu tego materiału a tylko inne elementy niezbędne do wykonania warstwy wierzchniej wynikające ze stosownych pozycji katalogowych i opisane w dokumentacji projektowej, z zastrzeżeniem iż w cenie ofertowej Wykonawca winien uwzględnić tylko koszt załadunku i transportu materiału z oddalonego od miejsca wbudowania placu składowego (odległość do 3 km). Kostka granitowa 8/11 cm stanowi materiał z odzysku – jest oczyszczona i gotowa do wbudowania.
4) W ramach prac rozbiórkowych podbudowy istniejących nawierzchni ulic południowej i wschodniej Wykonawca będzie zobowiązany do przekazania (z uwzględnieniem transportu do miejsca składowania – odległość do 5 km) odzyskanego - celem wykorzystania w przyszłości – kamienia polnego/bruku. Istnienie takiej formy podbudowy zostało ujawnione na etapie prowadzonych w chwili obecnej prac w ramach zakresu I.
5) W cenie ofertowej Wykonawca jest zobowiązany do uwzględnienia kosztu badań archeologicznych na obszarze prowadzenia prac na głębokości do rzędnej projektowanej.
6) W cenie ofertowej Wykonawca jest zobowiązany do uwzględnienia kosztu wykonania oznakowania pionowego i poziomego oraz wprowadzenia stałej organizacji ruchu w zakresie wynikającym opisu przedmiotu zamówienia.
7) W cenie ofertowej Wykonawca jest zobowiązany do uwzględnienia kosztu wykonania i montażu tablicy informacyjnej według wytycznych zawartych w uszczegółowieniu opisu przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do swz).
8) Wykonawca będzie zwolniony z ponoszenia opłat za zajęcie pasa drogowego w trakcie realizacji zamówienia w okresie narzuconym przez Zamawiającego, w przypadku niedotrzymania określonego przez Zamawiającego czasookresu realizacji, oprócz naliczenia kar umownych, Wykonawca będzie ponosił opłaty za zajęcie pasa drogowego według obowiązujących stawek.
9) Wymagania w zakresie elektromobilności:
Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest realizować przedmiot zamówienia zgodnie z poniższymi wymaganiami w zakresie elektromobilności:
a) zgodnie z art. 35 ust 2 pkt 1) i 68 ust. 3 ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz. U. z 2021 r. poz. 2269 z późn. zm.) Zamawiający zleci wykonywanie zamówienia objętego niniejszym postępowaniem Wykonawcy, którego udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów użytkowanych przy wykonywaniu tego zamówienia publicznego wynosić będzie co najmniej 10%, z uwzględnieniem ewentualnych zmian powyższej ustawy, polegających na zmianie wielkości udziału pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym;
b) przy obliczaniu procentowego limitu pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym, o których mowa w pkt 1) należy uwzględnić zaokrąglenie do pełnych jednostek (sztuk) zgodnie z zasadami określonymi w art. 36a ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych. Zgodnie z tym przepisem wskaźnik poniżej 0,5 zaokrągla się w dół, a wskaźnik 0,5 i powyżej w górę;
c) przez pojazdy elektryczne, o których mowa w pkt 1) rozumie się pojazdy samochodowe
d) w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (tj. pojazdy silnikowe, których konstrukcja umożliwia jazdę z prędkością przekraczającą 25 km/h z wyłączeniem ciągników rolniczych), wykorzystujące do napędu wyłącznie energię elektryczną akumulowaną przez podłączenie do zewnętrznego źródła zasilania;
e) przez pojazdy napędzane gazem ziemnym, o których mowa w pkt 1) rozumie się pojazdy samochodowe w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (tj. pojazdy silnikowe, których konstrukcja umożliwia jazdę z prędkością przekraczającą 25 km/h z wyłączeniem ciągników rolniczych), wykorzystujące do napędu sprężony gaz ziemny (CNG) lub skroplony gaz ziemny (LNG), w tym pochodzący z biometanu oraz posiadający:
• silnik jednopaliwowy albo
• silnik dwupaliwowy typu 1A, który pracuje w części gorącej cyklu testu dynamicznego ze średnim wskaźnikiem zużycia gazu nie niższym niż 90% oraz który na biegu jałowym nie zużywa wyłącznie oleju napędowego i nie posiada trybu pracy silnika zasilanego wyłącznie olejem napędowym w innym trybie pracy pojazdu niż serwisowy lub awaryjny występującym w fabrycznej instalacji gazowej, z którą homologowany jest pojazd albo, w przypadku silnika o zapłonie iskrowym, który posiada awaryjny zbiornik benzyny silnikowej o pojemności nie większej niż 15 litrów.
4.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ (dokumentacja projektowa, na którą składają się: projekt budowlany, projekt techniczny, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar). Wykonawca przygotowując ofertę winien analizować opis przedmiotu zamówienia, zapisy swz oraz dokumentacji projektowej i załączonych do niej dokumentów.
4.6. Gwarancja.
a) Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 60 - miesięcznej gwarancji na zrealizowany (wykonany) przedmiot zamówienia. Datą rozpoczęcia okresu gwarancji będzie data podpisania bezusterkowego protokołu odbioru zrealizowanego przedmiotu zamówienia, udzielona gwarancja nie wyłącza odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy wynikającej z przepisów Kodeksu Cywilnego. Ostateczny termin gwarancji zależeć będzie od oferty wybranego Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość terminu gwarancji na zrealizowany przedmiot zamówienia zgodnie z treścią wybranej oferty, co będzie stanowiło element oceny merytorycznej na etapie wyboru najkorzystniejszej oferty – vide kryterium oceny ofert (Rozdział 17 SWZ).
b) Maksymalną ilość punktów otrzyma oferta, w której Wykonawca maksymalnie wydłuży okres gwarancji o 12 miesięcy (łączny okres gwarancji: podstawowy + wydłużony nie może być dłuższy niż 72 miesiące). Oferta Wykonawcy który zaproponuje okres wydłużenia gwarancji o więcej niż 12 miesięcy zostanie odrzucona.
4.7. Ubezpieczenie.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przez cały okres realizacji zamówienia dysponował aktualnym i opłaconym ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej na warunkach wskazanych we wzorze umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
34992200-9 - Znaki drogowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2299927,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3327027,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2299927,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DB CONSTRUCT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 382936524
7.3.3) Ulica: al. 1 Maja 87
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 90-755
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2299927,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z PABIANIC
- Dostawa monitorów na salę pooperacyjną oraz przenośnego aparatu USG z głowicami w podziale na II części
- Sukcesywna dostawa paliw dla potrzeb taboru PCM Sp. z o.o.
- 3- Opracowanie dokumentacji technicznej wyposażenia bud. mieszkalnego w inst. gazową wraz z inst. w cz. wspólnych, wewn. instalacją w lokalach na potrzeby CO, CW oraz innych dla 1 nieruchomości
- Zorganizowanie wyjazdów (obozów) i warsztatów wyjazdowych w ramach projektu "Lepszy start" realizowanego w powiecie pabianickim - III postępowanie.
- Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa Gminy Pabianice w ramach realizacji projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd" - Dostawa serwerów i macierzy dyskowej
- ZAPEWNIENIE W 2025 ROKU GORĄCEGO POSIŁKU ŚWIADCZENIOBIORCOM OBJĘTYCH POMOCĄ SPOŁECZNĄ PRZEZ MIEJSKIE CENTRUM POMOCY SPOŁECZNEJ W PABIANICACH
więcej: przetargi w Pabianicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji rozdzielni nn oraz stacji transformatorowej w budynkach - o ruchu ciągłym
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Budowa składnicy drewna nr 1 w leśnictwie Gaj
więcej: Znaki drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.