Ogłoszenie z dnia 2022-09-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00311030/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-18
- 2023/BZP 00421859/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa materiałów budowlanych – kruszywa 0-12 mm oraz płyt betonowych typu MON.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 26 Wojskowy Oddział Gospodarczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142917040
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Juzistek 2
1.5.2.) Miejscowość: Zegrze
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-131
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jw4809.zp@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.26wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/26wog/module/lista_zadan1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka wojskowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa materiałów budowlanych – kruszywa 0-12 mm oraz płyt betonowych typu MON.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-36cf2916-1eea-11ed-b950-8227d40187e8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00351642
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00067622/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.15 Materiały budowlane
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00311030/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/139/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 590303,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów budowlanych – kruszywa 0-12 mm4.5.3.) Główny kod CPV: 14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa
4.5.5.) Wartość części: 119063,50 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów budowlanych – płyt betonowych typu MON4.5.3.) Główny kod CPV: 44171000-9 - Płyty (budowlane)
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44114200-4 - Produkty betonowe
4.5.5.) Wartość części: 471240,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 135546,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 211066,16 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 135546,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA FENIX JOANNA DOBROWOLSKA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531293962 NIP 7491346880
7.3.3) Ulica: Bronieskiego 15
7.3.4) Miejscowość: Kędzierzyn Koźle
7.3.5) Kod pocztowy: 47-225
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Joanna Dobrowolska Firma Handlowo-Usługowa "FENIX"
jakie przetargi wygrała firma
Joanna Dobrowolska Firma Handlowo-Usługowa "FENIX"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 135546,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 567337,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 628748,33 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 567337,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KRUSZYWOSORT PPHU WIKTOR SIADACZKA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670915189 NIP 8111055304
7.3.3) Ulica: Marglowa 83
7.3.4) Miejscowość: Radom
7.3.5) Kod pocztowy: 26-600
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE SIADACZKA WIKTOR
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE SIADACZKA WIKTOR
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 567337,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 dni
INNE PRZETARGI ZEGRZE
- Wynajem strzelnic cywilnych dla jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu 26 Wojskowego Oddziału Gospodarczego
- Utrzymanie w ciągłym ruchu urządzeń, sieci wodociągowych, stacji uzdatniania wody, sieci kanalizacyjnych, oczyszczalni ścieków, kolektorów odpływowych na terenie kompleksu wojskowego Celestynów
- Konserwacja i utrzymanie kompleksu sportowego na terenie Centrum Szkolenia Łączności i Informatyki w Zegrzu.
- Konserwacja, serwis bieżący i usuwanie awarii urządzeń wodociągowych i hydroforni w obiektach administrowanych przez 26 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zegrzu.
więcej: przetargi ZEGRZE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup kruszyw na remont fragmentów drogi leśnej nr 50 o nr inw. 220/507 uszkodzonych w wyniku powodzi we wrześniu 2024 roku w Nadleśnictwie Międzylesie
- Bieżące utrzymanie dróg na trenie Gminy Raczki w 2025r.
- "Sukcesywna dostawa kruszywa drogowego (betonowego) na drogi gruntowe zarządzane przez Zarząd Powiatu w Siedlcach "
- Dostawa mat. bud. na potrzeby PPDB Sp. z o.o. w ramach realizacji inwestycji pn. Modernizacja Infrastruktury Podstawowej Opieki Zdrowotnej w celu poprawy jakości świadczonych usług w SP ZOZ w Sokółce
- Dostawa pospółki 0-31,5 mm (C50/30) i mieszanki kruszywa łamanego 0-31,5 mm (C50/30) oraz świadczenie usług w zakresie profilowania nawierzchni dróg gruntowych, żwirowych i żużlowych wraz
- ZAKUP I DOSTAWA PRODUKTÓW BETONOWYCH
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.