eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów WielkopolskiŚwiadczenie usług przygotowywania i dostarczania posiłków dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej im. s. M. Benodyny Koterbianki w Ostrowie Wielkopolskim



Ogłoszenie z dnia 2022-09-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Świadczenie usług przygotowywania i dostarczania posiłków dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej im. s. M. Benodyny Koterbianki w Ostrowie Wielkopolskim

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej im. s. M. Benodyny Koterbianki w Ostrowie Wielkopolskim

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000312774

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Partyzancka 8

1.5.2.) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-400

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dps@powiat-ostrowski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dpsostrowwlkp.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/643004

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług przygotowywania i dostarczania posiłków dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej im. s. M. Benodyny Koterbianki w Ostrowie Wielkopolskim

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2cfd06b4-1329-11ed-acbd-46d0480cd9c4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00351666

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00154162/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Świadczenie usług przygotowania i dostarczania posiłków dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej im. s. M. Benodyny Koterbianki w Ostrowie Wielkopolskim"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00290626/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DPS.371.15.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przygotowania i dostarczania całodziennych posiłków, w tym diet, dla 44 mieszkańców Domu Pomocy Społecznej, kobiet i mężczyzn, bez możliwości dzierżawienia pomieszczeń w/w Domu.
Zamówienie obejmuje także opcję zwiększenia liczby dostaw posiłków, ze względu na planowane zwiększenie liczby pensjonariuszy spowodowane przeniesieniem placówki do nowego i większego obiektu na przełomie 2022/2023.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do skorzystania z opcji polegającej na zwiększeniu liczby zamawianych pełnych wyżywień dziennych do maksymalnie 64 sztuk. W trakcie trwania realizacji zamówienia DPS zmieni swoją siedzibę na ulicę Staroprzygodzką 19 w Ostrowie Wielkopolskim. Docelowo, w nowym budynku, zamieszka większa ilość pensjonariuszy.
Ze względu na procedurę naboru, listę oczekujących na przyjęcie, Zamawiający zastrzega sobie, że powiadomi Wykonawcę telefonicznie lub mailowo na minimum 1 dzień przed skorzystaniem z opcji. Podczas zgłoszenia opcji Zamawiający powiadomi o ile zwiększy się liczba mieszkańców, a co za tym idzie – liczba pełnych wyżywień dziennych.
W przypadku skorzystania z opcji cena dodatkowego pełnego wyżywienia dziennego oraz wchodzących w jego skład posiłków częściowych, będzie ceną złożoną w ofercie Wykonawcy.
Zamawiający zastrzega sobie także prawo do zmiany adresu dostaw (ul. Staroprzygodzka 19, 63-400 Ostrów Wielkopolski) w trakcie trwania umowy, związane także ze zmianą lokalizacji obiektu.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia - dopuszczony jadłospis z uwzględnieniem diet, wykaz wydarzeń/uroczystości, opis przedmiotu zamówienia, a reguły realizacji zamówienia są opisane także w projekcie umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 412549,16 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 932865,12 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 412549,16 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przemysław Paszek Restauracja pod Dzwonem

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6211332280

7.3.3) Ulica: Chwaliszewska

7.3.4) Miejscowość: Krotoszyn

7.3.5) Kod pocztowy: 63-700

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 412549,16 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-09-10 do 2023-06-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.