Ogłoszenie z dnia 2022-09-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00249038/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zapewnienie dzieciom i uczniom z terenu Gminy Wolbórz przejazdu do placówek oświatowych prowadzonych przez Gminę Wolbórz w dniach od 01.09.2022 r. do 23.06.2023 r. poprzez zakup biletów miesięcznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WOLBÓRZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590647859
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pl. Jagiełły 28
1.5.2.) Miejscowość: Wolbórz
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-320
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: /44/ 616-42-41
1.5.8.) Numer faksu: /44/616-42-11
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@wolborz.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wolborz.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-zp.wolborz.eu1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zapewnienie dzieciom i uczniom z terenu Gminy Wolbórz przejazdu do placówek oświatowych prowadzonych przez Gminę Wolbórz w dniach od 01.09.2022 r. do 23.06.2023 r. poprzez zakup biletów miesięcznych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-499cb820-0112-11ed-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00351717
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018479/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Zapewnienie dzieciom i uczniom z terenu Gminy Wolbórz przejazdu do placówek oświatowych prowadzonych przez Gminę Wolbórz w dniach od 01.09.2022 r. do 23.06.2023 r. poprzez zakup biletów miesięcznych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00249038/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP. 271.11.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Nazwa nadana zamówieniu: „Zapewnienie dzieciom i uczniom z terenu Gminy Wolbórz przejazdu do placówek oświatowych prowadzonych przez Gminę Wolbórz w dniach od 01.09.2022 r. do 23.06.2023 r. poprzez zakup biletów miesięcznych”.
2. Przedmiotem zamówienia jest zakup biletów miesięcznych dla dzieci i uczniów, dojeżdżających do szkół podstawowych i przedszkola na podstawie odpłatnych stałych przewozów uczniów według szacunkowej ilości określonej w SWZ, z miejsca ich zamieszkania do placówek oświatowych i odwiezienie ich po zajęciach do miejsc oznaczonych przystanków zlokalizowanych na trasie dowozu do miejscowości:
- IX 2022 r. – II 2023 r.: Bogusławice PSO- 39 dzieci, Bogusławice wieś- 12 dzieci, Brudaki – 9 dzieci, Dąbrowa- 4 dzieci, Komorniki – 44 dzieci, Kuznocin - 19 dzieci, Lubiatów- 17 dzieci, Lubiatów Zakrzew- 4 dzieci, Młoszów- 1 dzieci, Młynary- 17 dzieci, Polichno 34 dzieci, Proszenie- 12 dzieci, Psary Lechawa – 4 dzieci, Psary Stare - 6 dzieci, Psary Witowskie- 16 dzieci, Stanisławów- 2 dzieci, Świątniki- 5 dzieci, Żarnowica – 33 dzieci, Żywocin- 29 dzieci, w oparciu o bilety miesięczne.;
- III 2023 r. VI 2023 r.: Bogusławice PSO- 38 dzieci, Bogusławice wieś- 11 dzieci, Brudaki – 9 dzieci, Dąbrowa- 3 dzieci, Komorniki – 27 dzieci, Kuznocin - 19 dzieci, Lubiatów- 17 dzieci, Lubiatów Zakrzew- 4 dzieci, Młoszów- 1 dzieci, Młynary- 17 dzieci, Polichno 34 dzieci, Proszenie- 12 dzieci, Psary Lechawa – 4 dzieci, Psary Stare - 6 dzieci, Psary Witowskie- 16 dzieci, Stanisławów- 2 dzieci, Świątniki- 5 dzieci, Żarnowica – 33 dzieci, Żywocin- 27 dzieci, w oparciu o bilety miesięczne.;
3. Szacunkowa łączna ilość dzieci:
• od 1 września 2022 r. do 28 lutego 2023- 307
• od 1 marca 2023 r. do 23 czerwca 2023- 285
4. Wymagana liczba autobusów: 4
5. Autobusy powinny posiadać dostosowaną ilość miejsc siedzących do ilości dzieci przewożonych na danych trasach.
6. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości dzieci, dla których będą zakupione bilety
w miesięcznych okresach rozliczeniowych.
7. Przewidywane kursy: zgodnie z załącznikiem nr 9 do SWZ.
8. Dowóz będzie realizowany zgodnie z kalendarzem roku szkolnego 2022/2023 (186 dni szkolnych) za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od zajęć oraz ferii i dni świątecznych.
9. Szkoły nie zabezpieczają miejsc parkingowych dla autobusów przywożących dzieci .
10. Opiekę podczas dowożenia na podstawie art. 32 pkt.5 oraz art. 39 ust. 3 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1082 z późn. zm.) zapewni Zamawiający.
11. Wykonawca powinien posiadać wszelkie wymagane prawem uprawnienia do przewozu osób i posiadać pakiety opłaconych ubezpieczeń OC i NNW.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 200837,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 414885,66 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 200837,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.T.H.U. Dar-Bus Dariusz Denis
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8240004875
7.3.3) Ulica: ul. Szkolna 15
7.3.4) Miejscowość: Łochów
7.3.5) Kod pocztowy: 07-130
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.T.H.U. "DAR-BUS"- Dariusz Denis
jakie przetargi wygrała firma
P.T.H.U. "DAR-BUS"- Dariusz Denis
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 200837,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-09-01 do 2023-06-238.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług transportu gospodarczego oraz materiałów do /ze sterylizacji
- Usługi pralnicze (na 12 miesięcy)
- Świadczenie usług dla Centrum Leczenia Oparzeń im. dr. Stanisława Sakiela w Siemianowicach Śląskich w zakresie transportu sanitarnego.
- "Dostawy kruszywa i mieszanki żwiru i piasku do remontu dróg gminnych w 2025 r."
- Zakup i dostawa pospółki do remontu gruntowych dróg gminnych i lokalnych na terenie Gminy Bargłów Kościelny w ciągu 2025 roku
- Kompleksowa organizacja kilkudniowych wyjazdów edukacyjnych w roku 2025 dla uczestników projektu pn. "Nauka poprzez doświadczanie i eksperymentowanie."
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.