eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DębicaBIEŻĄCE UTRZYMANIE NAWIERZCHNI ULIC W ZAKRESIE REMONTÓW CZĄSTKOWYCH ORAZ REMONTÓW NAKŁADEK ASFALTOWYCH NA TERENIE MIASTA DĘBICY W ROKU 2023- Remont ul. Tuwima w Dębicy. WR



Ogłoszenie z dnia 2023-08-11

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
BIEŻĄCE UTRZYMANIE NAWIERZCHNI ULIC W ZAKRESIE REMONTÓW CZĄSTKOWYCH ORAZ REMONTÓW NAKŁADEK ASFALTOWYCH NA TERENIE MIASTA DĘBICY W ROKU 2023– Remont ul. Tuwima w Dębicy. WR

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Dębica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000524648

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ratuszowa 2

1.5.2.) Miejscowość: Dębica

1.5.3.) Kod pocztowy: 39-200

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@umdebica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://debica.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

BIEŻĄCE UTRZYMANIE NAWIERZCHNI ULIC W ZAKRESIE REMONTÓW CZĄSTKOWYCH ORAZ REMONTÓW NAKŁADEK ASFALTOWYCH NA TERENIE MIASTA DĘBICY W ROKU 2023– Remont ul. Tuwima w Dębicy. WR

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-40287906-1a3f-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00351727

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00092240/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.15 BIEŻĄCE UTRZYMANIE NAWIERZCHNI ULIC W ZAKRESIE REMONTÓW CZĄSTKOWYCH ORAZ REMONTÓW NAKŁADEK ASFALTOWYCH NA TERENIE MIASTA DĘBICY W ROKU 2023– Remont ul. Tuwima w Dębicy. WR

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00287676

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Wykonanie zakresu prac, polegających na powtórzeniu robót o podobnym charakterze jest niezbędne do zrealizowania zamówienia podstawowego zgodnie z normami i obowiązującymi przepisami.
Zakres zostanie powtórzony zgodne z umową podstawową nr IMI/35/2023 z dnia 23 lutego 2023 r. – znak postępowania przetargowego BZP.271.3.2023.MKa Przedmiotowe zamówienie o wykonanie usług o podobnym charakterze do umowy podstawowej nie przekracza 100 % wartości zamówienia podstawowego.
Przesłanki zastosowania trybu:
Zamówienie podstawowe zostało udzielone w postępowaniu w trybie podstawowym (znak sprawy BZP.271.3.2023.MKa
a zakres prac o podobnym charakterze (zgodnie z art. 214 ust.1 pkt.7) został przewidziany w ogłoszeniu o zamówieniu oraz w SWZ.
Zamówienie o podobnym charakterze jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.
Biorąc powyższe pod uwagę należy stwierdzić, iż zachodzą uzasadnione przesłanki do udzielenia zamówienia
w trybie art. 214 ust. 1 pkt 7) UPzp.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-2ebe350d-9c99-11ed-94da-6ae0fe5e7159

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.28.2023.MK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 162131,63 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres, określenie, skrócony opis przedmiotu zamówienia:
1) Remonty cząstkowe
2) Nakładki asfaltowe
3) Cięcie szczelin i frezowanie
4) Regulacja studzienek
5) Kostka brukowa, krawężniki i obrzeża

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 199421,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 199421,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 199421,90 PLN

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Eurovia Polska S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 635-000-01-27

7.3.3) Ulica: ul. Irysowa 1

7.3.4) Miejscowość: Bielany Wrocławskie

7.3.5) Kod pocztowy: 55-040

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 199421,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.