Ogłoszenie z dnia 2024-06-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00320527/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Czyszczenie pojemników półpodziemnych usytuowanych
w Eko-punktach na terenie miasta Koszalina i gminy Sianów .
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330253984
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Komunalna 5
1.5.2.) Miejscowość: Koszalin
1.5.3.) Kod pocztowy: 75-724
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pgk@pgkkoszalin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkkoszalin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9260251.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Czyszczenie pojemników półpodziemnych usytuowanychw Eko-punktach na terenie miasta Koszalina i gminy Sianów .
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5b7b7328-10fa-11ef-b4f6-06f4b0c1d0b5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00351787
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00320527
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 22/AP/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest czyszczenie pojemników półpodziemnych usytuowanych w Ekopunktach na terenie miast Koszalina i Sianowa. Usługa musi być wykonana 2 razy w ciągu roku:1.1. Termin realizacji usługi czyszczenia: jeden raz w terminie do 30.06.2024 r. i drugi raz w terminie do 31.10.2024 r.
1.2. Ilość Ekopunktów na dzień 15.04.2024 r. – 109 szt. w Koszalinie i 8 szt. na terenie gm. Sianów. 1.3. Ekopunkt składa się z pięciu pojemników półpodziemnych na odpady komunalne: zmieszane, tworzywa sztuczne i metale, makulaturę, szkło oraz BIO. Ilość wszystkich pojemników – 585 szt. 1.5. Do czyszczenia pojemników niezbędny jest pojazd ssąco - płuczący WUKO (popularny do czyszczenia kanalizacji).1.6. Do czyszczenia pojemników Wykonawca zapewni sobie produkt biobójczy, w rozumieniu Obwieszczenia Marszałka Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 2 grudnia 2020 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu ustawy o produktach biobójczych" ( Dz.U 2021 poz. 24 ).
1.7. Wymagania dotyczące mycia pojemnika półpodziemnego:
1) Czyszczenie zewnętrznej części pojemnika (przy użyciu wody):
a) Należy wymyć dokładnie przy pomocy myjki ciśnieniowej zewnętrzną część pojemnika - klapę główną, klapę wrzutową, obramowanie, pojemnik.b) Wytrzeć wszystkie części do sucha.
c) Klapę główną i klapę wrzutową należy spryskać płynem antystatycznym nabłyszczającym d) Wypolerować.
2) Czyszczenie wewnętrznych części pojemnika (przy użyciu płynów do mycia i dezynfekcji polietylenowych pojemników na odpady):a) Należy rozpocząć czyszczenie pojemnika od zawieszenia za pomocą żurawia samochodowego pustego worka nad pojemnikiem.b) Wyczyścić zewnętrzną część worka myjką ciśnieniową tak, aby woda spływała do pojemnika. c) niezawiązany worek umieścić z powrotem w pojemniku.
d) Wyczyścić wewnętrzną część worka myjką ciśnieniową przez otwór wrzutowy. Woda ścieknie po ściankach worka do pojemnika.
e) Wyjąć worek, poczekać chwilę nad pojemnikiem aż odcieknie woda, odsunąć worek od pojemnika, zawiązać. f) Umieścić w pojemniku rurę ssącą.g) Wyczyść wnętrze pojemnika przy użyciu myjki ciśnieniowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90918000-5 - Usługi czyszczenia pojemników na odpadki
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 604422,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 604422,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 604442,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Polskie Pojemniki Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6772381301
7.3.3) Ulica: ul. Gubińska 16,
7.3.4) Miejscowość: Krosno Odrzańskie
7.3.5) Kod pocztowy: 66-600
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 604422,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-10-31INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Dostawa części eksploatacyjnych do maszyn drogowych tj. noży bijakowych do kosiarek i frezarki do pni dla RDW w Chojnie
- POPRAWA WARUNKÓW EWAKUACYJNYCH ORAZ OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ W OBIEKTACH SP ZOZ MSWiA W KOSZALINIE - DOKOŃCZENIE ZADANIA
- 13/TP1/SZP-2/2025 Zorganizowanie i realizacja wydarzenia pn. "Europejski Szczyt Liderek Nauki i Technologii 2025", które zaplanowano na dzień 5 czerwca 2025 roku w Warszawie.
- Dostawa noży do kosiarek bijakowych dla RDW w Stargardzie
- Przebudowa DW 205 odc. Buszynko - Chociwle
- Przeglądy serwisowe ciągników z uwagi na przepracowane motogodziny
więcej: przetargi w Koszalinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.