Ogłoszenie z dnia 2024-06-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00289704/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Roboty budowlane związane z modernizacją sali gimnastycznej oraz szatni z sanitariatami w Zespole Szkół Techniczno-Informatycznych w Gliwicach"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ TECHNICZNO-INFORMATYCZNYCH W GLIWICACH
1.3.) Oddział zamawiającego: ZSTI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000127717
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Chorzowska 5
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: (32) 230 68 31
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zsti.gliwice.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsti.gliwice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8ff9f326-fb4d-11ee-b016-82aaee56c84c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Roboty budowlane związane z modernizacją sali gimnastycznej oraz szatni z sanitariatami w Zespole Szkół Techniczno-Informatycznych w Gliwicach"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8ff9f326-fb4d-11ee-b016-82aaee56c84c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00351813
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00456300/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Modernizacja sali gimnastycznej oraz szatni wraz z sanitariatami w ZST-I
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00289704
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZSTI.26.2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówieniem publicznym są objęte roboty remontowo-budowlane w Zespole Szkół Techniczno-
Informatycznych w Gliwicach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w :
- załączniku nr 6.1.1 SWZ - dokumentacji projektowej: Modernizacja sali gimnastycznej oraz szatni wraz z sanitariatami w Zespole Szkół Techniczno-Informatycznych w Gliwicach; opracowanej przez Pracownie Brus, Lachowicz Architekci;
- specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załacznik nr 6.2 do SWZ;
- przedmiarach robót stanowiących załącznik nr 6.3 do SWZ.
Zakres rzeczowy robót ujęty w przedmiarach robót należy traktować jako orientacyjny, Wykonawca uwzględni w ofercie całość robót niezbędnych do prawidłowego wykonania zmówienia, zgodnie z dokumentacja projektowa, w tym roboty, które nie zostały wyszczególnione w przedmiarach robót a są konieczne do realizacji przedmiotu umowy zgodnie z „sztuka budowlana” i obowiązującymi przepisami.
Ze względu na charakter obiektu, w którym będą prowadzone roboty remontowo-budowlane zamawiający oczekuje od wykonawcy doświadczenia w prowadzeniu robót remontowo-budowlanych w czynnych placówkach oświatowych.
Wykonawca w ramach prac związanych z realizacja zamówienia zobowiązany będzie do uzyskania niezbędnych wymaganych decyzji lub uzgodnień np. przejazdu, pozwoleń na użytkowanie itp.
W celu zapoznania sie z układem komunikacyjnym, miejscem i zakresem rzeczowym robót objętych postepowaniem, Zamawiający wymaga odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej i ustala terminy wizji na dzień 22 kwietnia 2024 i 26 kwietnia 2024 w godz 08:30-10:00 i wymaga złożenia z oferta
oświadczenia o jej odbyciu wg wzoru załącznika do SWZ. W przypadku braku odbycia wizji Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy zgodnie z art. 226 ust.1 pkt.18 ustawy Pzp. W przypadku wykonawców występujących wspólnie, wymagane jest aby przynajmniej jeden z Wykonawców uczestniczył w wizji.
Wykonawca, dodatkowo w ramach realizacji przedmiotu zamówienia podejmie niezbędne działania w celu ochrony mienia placówki. W tym celu m. in. zabezpieczy w miarę możliwości sąsiadujące obiekty przed negatywnym oddziaływaniem w trakcie realizacji robót i na bieżąco będzie utrzymywał porządek. Ze względów organizacyjnych Zamawiający przewidział możliwość realizacji zamówienia wyłącznie w sposób nie kolidujący z funkcjonowaniem placówki.
Wykonawca, dodatkowo w ramach realizacji przedmiotu zamówienia podejmie niezbędne działania w celu ochrony mienia placówki. W tym celu m. in. zabezpieczy w miarę możliwości sąsiadujące obiekty i pomieszczenia przed negatywnym oddziaływaniem w trakcie realizacji robót i na bieżąco będzie utrzymywał porządek. Ze względów organizacyjnych Zamawiający przewidział możliwość realizacji zamówienia wyłącznie w sposób nie kolidujący z funkcjonowaniem placówki.
Przedstawione w ww. dokumentach wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta należy traktować jako odniesienie do oczekiwanych przez zamawiającego parametrów technicznych i użytkowych i przykładowe ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z póz. zm. ).
Oznacza to, ze wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania z zachowaniem odpowiednich równoważnych parametrów technicznych dla osiągniecia oczekiwanej funkcjonalności zakresu będącego przedmiotem zamówienia po zaakceptowaniu zmian materiałowych przez Zamawiającego. W każdym miejscu w którym zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów, bądź wyposażenia lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których
mowa w art. 99 – 101 Ustawy, wykonawca wprowadza zapisy dotyczące oferowanych materiałów, bądź wyposażenia równoważnych i opisze na czym równoważność będzie polegała. Wykonawca, który powołuje się w swojej ofercie na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, ze oferowane
przez niego materiały, bądź wyposażenie i roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego.
Biorąc pod uwagę powyższe zamawiający wskazuje, ze we wszystkich miejscach w dokumentacji postepowania, gdzie dokonano opisu poprzez wskazanie na konkretne normy dopuszcza się rozwiązania równoważne opisywanym, i jednocześnie w każdym miejscu Zamawiający wprowadza określenie "lub równoważne" (podstawa prawna art. 42 ust. 3 dyrektywy 2014/24/UE).
Rozwiązania równoważne:
1) Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, dopuszcza się zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jakościowych oraz funkcjonalnych
2) Wykonawca, który powołuje sie na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, ze oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
3) W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajda sie odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2) oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod względem metodologii postepowania, zakresu, funkcjonalności i innych cech opisanych w normach"
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45214200-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem
45212222-8 - Roboty budowlane związane z salami gimnastycznymi
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45262420-1 - Wznoszenie konstrukcji obiektów
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie:Art. 255
3)Zamawiajacy uniewaznia postepowanie o udzielenie zamówienia, jezeli:
cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najnizsza cena przewyzsza kwote, która zamawiajacy zamierza przeznaczyc na sfinansowanie zamówienia, chyba ze zamawiajacy moze
zwiekszyc te kwote do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty;
Faktyczne:
Do terminu składnia ofert wpłyneły dwie oferty. Ceny ofert przewyższały
kwote, jaka zamawiajacy planuje przeznaczyc na sfinansowanie
zamówienia, jednoczesnie niemozliwym jest zwiekszenie przez
zamawiajacego tejze kwoty.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- "Remonty bieżące kanalizacji deszczowej na terenie miasta Gliwice"
- Awaryjne wykonywanie remontów instalacji elektrycznych w budynkach gminnych zarządzanych przez ZBM II TBS Sp. z o.o. w Gliwicach - Rejony Obsługi Mieszkańców Nr 4, Nr 6 i Nr 10.
- Remont pokrycia dachowego budynek świetlicy i remizy w Areszcie Śledczym w Gliwicach
- Roboty remontowe - DS "Alaska" Zabrze. Znak sprawy: DZPZ.284.17.2025.AL
- [4WOG.1200.2712.33.2025] Wykonanie kontroli okresowej rocznej obiektów budowlanych w kompleksach administrowanych przez 4 WOG w podziale na 5 części
- ZESTAW DO BADAŃ PARAMETRÓW PRACY SILNIKÓW PRZEPŁYWOWYCH - OBCIĄŻENIE ELEKTRONICZNE NAPĘDÓW. Znak sprawy DZPZ.282.39.2025.AG
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Adaptacja pomieszczeń szkolnych" w ramach projektu pn.: "Mechanik przyszłości"
- Budowa Hali Garażowej
- ROBOTY BUDOWLANE W BUDYNKU LO W KOLE W RAMACH DWÓCH ZADAŃ: 1) WYKONANIE INSTALACJI WODOCIĄGOWEJ 2) REMONT POMIESZCZEŃ W BUDYNKU LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCEGO W KOLE
- Dostosowanie do potrzeb mieszkańców Gminy Stąporków oferty spędzania wolnego czasu z podziałem na części
- Rozwój turystyki nad Jeziorem Miejskim w Ostrowie Lubelskim
- Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1570K Paszyn - Mogilno - Krużlowa w km ok. 5+901,78 - 6+730 w m. Mogilno
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.