Ogłoszenie z dnia 2022-09-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00302855/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Rozwój cyfrowy na terenie Gminy Biała Rawska
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BIAŁA RAWSKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148590
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jana Pawła II 57
1.5.2.) Miejscowość: Biała Rawska
1.5.3.) Kod pocztowy: 96-230
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.7.) Numer telefonu: 468159377
1.5.8.) Numer faksu: 468159444
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@bialarawska.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialarawska.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozwój cyfrowy na terenie Gminy Biała Rawska2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8568032a-1969-11ed-b950-8227d40187e8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00351828
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019151/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia w Gminie Biała Rawska
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Cyfrowa Gmina2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00302855/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RG.II.271.11.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 151923,46 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 Dostawa 58 sztuk laptopów w ramach Grantu „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”.Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”.
Określone w OPZ parametry są parametrami minimalnymi. Zamawiający dopuszcza sprzęt o parametrach lepszych od wymaganych pod warunkiem spełnienia wszystkich warunków minimalnych.
Zamawiający wymaga, by dostarczone urządzenia były nowe oraz by nie były używane. Zamawiający dopuszcza, by urządzenia zostały rozpakowane i uruchomione przed ich dostarczeniem wyłącznie przez Wykonawcę i wyłącznie w celu weryfikacji działania urządzenia. Dostarczone urządzenia muszą posiadać zainstalowane oprogramowanie w najnowszej udostępnionej przez producenta wersji.
Wszystkie oferowane produkty muszą posiadać deklarację zgodności i oznaczenie CE.
Zaoferowane urządzenia muszą być objęte gwarancją producenta min. 24 miesiące w zależności od okresu zaoferowanej gwarancji w złożonej ofercie z naprawą w miejscu instalacji. Wymagane stosowne oświadczenie producenta lub karty gwarancyjne producenta muszą być dostarczone wraz ze sprzętem.
Wszędzie, gdzie podane są parametry sprzętu, należy je traktować jako minimalne do spełnienia. Nie dotyczy to punktów w których użyto sformułowania maksymalnie.
Wykonawca może zaoferować sprzęt o parametrach wyższych niż wskazane w OPZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w zał. nr 6 OPZ do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.5.) Wartość części: 130195,50 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 Dostawa sprzętu komputerowego urządzeń peryferyjnych wraz z oprogramowaniem w ramach Grantu „Cyfrowa Gmina”.Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 „Cyfrowa Gmina”.
Określone w OPZ parametry są parametrami minimalnymi. Zamawiający dopuszcza sprzęt o parametrach lepszych od wymaganych pod warunkiem spełnienia wszystkich warunków minimalnych.
Zamawiający wymaga, by dostarczone urządzenia były nowe oraz by nie były używane. Zamawiający dopuszcza, by urządzenia zostały rozpakowane i uruchomione przed ich dostarczeniem wyłącznie przez Wykonawcę i wyłącznie w celu weryfikacji działania urządzenia. Dostarczone urządzenia muszą posiadać zainstalowane oprogramowanie w najnowszej udostępnionej przez producenta wersji.
Wszystkie oferowane produkty muszą posiadać deklarację zgodności i oznaczenie CE.
Zaoferowane urządzenia muszą być objęte gwarancją producenta min. 24 miesiące w zależności od okresu zaoferowanej gwarancji w złożonej ofercie z naprawą w miejscu instalacji. Wymagane stosowne oświadczenie producenta lub karty gwarancyjne producenta muszą być dostarczone wraz ze sprzętem.
Wszędzie, gdzie podane są parametry sprzętu, należy je traktować jako minimalne do spełnienia. Nie dotyczy to punktów w których użyto sformułowania maksymalnie.
Wykonawca może zaoferować sprzęt o parametrach wyższych niż wskazane w OPZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30121100-4 - Fotokopiarki
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.5.) Wartość części: 0 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 Dostawa 2 sztuk urządzeń wielofunkcyjnych laserowych kolorowych A3 w ramach Grantu „Cyfrowa Gmina”.Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 „Cyfrowa Gmina”.
Określone w OPZ parametry są parametrami minimalnymi. Zamawiający dopuszcza sprzęt o parametrach lepszych od wymaganych pod warunkiem spełnienia wszystkich warunków minimalnych.
Zamawiający wymaga, by dostarczone urządzenia były nowe oraz by nie były używane. Zamawiający dopuszcza, by urządzenia zostały rozpakowane i uruchomione przed ich dostarczeniem wyłącznie przez Wykonawcę i wyłącznie w celu weryfikacji działania urządzenia. Dostarczone urządzenia muszą posiadać zainstalowane oprogramowanie w najnowszej udostępnionej przez producenta wersji.
Wszystkie oferowane produkty muszą posiadać deklarację zgodności i oznaczenie CE.
Zaoferowane urządzenia muszą być objęte gwarancją producenta min. 24 miesiące w zależności od okresu zaoferowanej gwarancji w złożonej ofercie z naprawą w miejscu instalacji. Wymagane stosowne oświadczenie producenta lub karty gwarancyjne producenta muszą być dostarczone wraz ze sprzętem.
Wszędzie, gdzie podane są parametry sprzętu, należy je traktować jako minimalne do spełnienia. Nie dotyczy to punktów w których użyto sformułowania maksymalnie.
Wykonawca może zaoferować sprzęt o parametrach wyższych niż wskazane w OPZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30121100-4 - Fotokopiarki
4.5.5.) Wartość części: 56670,36 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 130195,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 130195,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 130195,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Alltech s.j. Z. Pająk, A. Pająk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7740013894
7.3.3) Ulica: Spółdzielcza 33
7.3.4) Miejscowość: Płock
7.3.5) Kod pocztowy: 09-407
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"ALLTECH" - SPÓŁKA JAWNA ZDZISŁAW PAJĄK, ARTUR PAJĄK
jakie przetargi wygrała firma
"ALLTECH" - SPÓŁKA JAWNA ZDZISŁAW PAJĄK, ARTUR PAJĄK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 130195,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty w tej części postępowania.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 56670,36 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 56670,36 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 56670,36 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Konica Minolta Business Solutions Polska Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5260204908
7.3.3) Ulica: Krakowiaków 44
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-255
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 56670,36 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI BIAŁA RAWSKA
więcej: przetargi BIAŁA RAWSKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup doposażenia pracowni w ramach projektu "Innowacyjna edukacja" w Zespole Szkół Ponadpodstawowych nr 2 w Piotrkowie Trybunalskim
- Zakup doposażenia pracowni w ramach projektu "Innowacyjna edukacja" w Zespole Szkół Ponadpodstawowych nr 2 w Piotrkowie Trybunalskim.
- Podniesienie poziomu bezpieczeństwa poprzez zakup niezbędnego sprzętu i oprogramowania - dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd
- "Rozbudowa kompleksu i przebudowa istniejącego budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Leżajsku -WYPOSAŻENIE"
- Zakup sprzętu komputerowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Wadowicach
- Odnowienie wsparcia producenta dla oprogramowania firmy Manage Engine
więcej: Fotokopiarki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.