eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bia³ystokUS£UGA SPRZ¡TANIA OBIEKTU OIFP-ECS W BIA£YMSTOKU PRZY UL. ODESKIEJ 1



Og³oszenie z dnia 2023-08-11


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
US£UGA SPRZ¡TANIA OBIEKTU OIFP-ECS W BIA£YMSTOKU PRZY UL. ODESKIEJ 1

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Opera i Filharmonia Podlaska - Europejskie Centrum Sztuki w Bia³ymstoku imienia Stanis³awa Moniuszki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000278971

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Odeska 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³ystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-406

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Bia³ostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@oifp.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.oifp.eu

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - pañstwowe i samorz±dowe instytucje kultury

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

US£UGA SPRZ¡TANIA OBIEKTU OIFP-ECS W BIA£YMSTOKU PRZY UL. ODESKIEJ 1

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-d111f580-382e-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00351871

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-08-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://oifp.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia i w konkursie, w tym sk³adanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub konkursie, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy zamawiaj±cym,
a wykonawc±, z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w ustawie PZP odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej. Przez ¶rodki komunikacji elektronicznej rozumie siê ¶rodki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r.
o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (Dz. U. z 2020 r. poz. 344).
W przedmiotowym postêpowaniu Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ przekazywania sobie przez strony postêpowania o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji:
za po¶rednictwem Platformy znajduj±cej siê pod adresem: https://oifp.ezamawiajacy.pl w zak³adce „Korespondencja” (podstawowy kana³ komunikacji) lub
Elektronicznie na adres e-mail: przetargi@oifp.eu ( sytuacji problemów technicznych na platformie )

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Ogólne zasady korzystania z Platformy, z zastrze¿eniem pkt 12.10 niniejszego Rozdzia³u;
1. zg³oszenie do postêpowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Opery ; https://oifp.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl.
2. Wykonawca po wybraniu opcji „Przyst±p do postêpowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o mo¿liwo¶ci zalogowania lub do za³o¿enia bezp³atnego konta. Wykonawca zak³ada konto wykonuj±c kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia has³o, nastêpnie powtarza has³o, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj siê”.
3. Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W zwi±zku z tym Zamawiaj±cy zaleca Wykonawcom uwzglêdnienie czasu niezbêdnego na rejestracjê w procesie z³o¿enia Oferty w postaci elektronicznej.
Wykonawca wraz z potwierdzeniem z³o¿enia wniosku rejestracyjnego otrzyma informacjê, o mo¿liwo¶ci przyspieszenia procedury za³o¿enia konta, wówczas nale¿y skontaktowaæ siê pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu.
4. Po za³o¿eniu konta Wykonawca ma mo¿liwo¶æ z³o¿enia Oferty w postêpowaniu. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w szczególno¶ci zawiadomienia oraz informacje, przekazywane s± przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem Platformy Zakupowej. Za datê przekazania za¶wiadczeñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich wys³ania za po¶rednictwem zak³adki „Korespondencja”.
Wykonawca mo¿e zwróciæ siê do Zamawiaj±cego z wnioskiem o wyja¶nienie tre¶ci SWZ. Wniosek nale¿y przes³aæ za po¶rednictwem Platformy Zakupowej przez opcjê „Zadaj pytanie” lub przy u¿yciu zak³adki „Korespondencja”. W celu zadania pytania Zamawiaj±cemu, Wykonawca klika lewym przyciskiem myszy klawisz ZADAJ PYTANIE. Powoduje to otwarcie okna, w którym nale¿y uzupe³niæ dane Wykonawcy, temat i tre¶æ/przedmiot pytania, po wype³nieniu wskazanych pól wraz z wymaganym kodem weryfikuj±cym z obrazka Wykonawca klika klawisz POTWIERD¬, wykonawca uzyskuje potwierdzenie wys³ania pytania poprzez komunikat systemowy "Pytanie wys³ane".
Zamawiaj±cy udzieli wyja¶nieñ niezw³ocznie, jednak nie pó¼niej ni¿ na 2 dni przed up³ywem terminu sk³adania ofert, pod warunkiem, ¿e wniosek o wyja¶nienie tre¶ci SWZ wp³yn±³ do Zamawiaj±cego nie pó¼niej ni¿ na 4 dni przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Je¿eli wniosek o wyja¶nienie tre¶ci SWZ wp³ynie po up³ywie terminu, o którym mowa powy¿ej, lub dotyczy udzielonych wyja¶nieñ, Zamawiaj±cy mo¿e udzieliæ wyja¶nieñ albo pozostawiæ wniosek bez rozpoznania. Przed³u¿enie terminu sk³adania ofert nie wp³ywa na bieg terminu sk³adania wniosku o wyja¶nienie tre¶ci SWZ.
Tre¶æ pytañ (bez ujawniania ¼ród³a zapytania) wraz z wyja¶nieniami b±d¼ informacje o dokonaniu modyfikacji SWZ, Zamawiaj±cy przeka¿e Wykonawcom za po¶rednictwem Platformy Zakupowej.
Zamawiaj±cy informuje, i¿ w przypadku jakichkolwiek w±tpliwo¶ci zwi±zanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktowaæ siê z dostawc± rozwi±zania teleinformatycznego Platforma zakupowa Opery, e-mail: oneplace@marketplanet.pl
Zamawiaj±cy okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo- aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie Zakupowej w Rozdz, 12 SWZ.
Sk³adaj±c Ofertê w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ za po¶rednictwem Platformy podpisane przez osoby umocowane dokumenty. Wykonawca mo¿e z³o¿yæ tylko jedn± ofertê.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1) administratorem danych osobowych zawartych w ofercie Wykonawcy jest Opera i Filharmonia Podlaska – Europejskie Centrum Sztuki w Bia³ymstoku imienia Stanis³awa Moniuszki, ul. Odeska 1, 15-406 Bia³ystok;
2) inspektor ochrony danych osobowych w Operze i Filharmonii Podlaskiej – Europejskim Centrum Sztuki w Bia³ymstoku, e-mail: iod@oifp.eu;
3) dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. ¦wiadczenie us³ugi ochrony fizycznej obiektu, obs³ugi systemów i urz±dzeñ zabezpieczenia technicznego obiektu Opery i Filharmonii Podlaskiej po³o¿onego w Bia³ymstoku przy ulicy Odeskiej 1, sygnatura sprawy: ZP.261.6.2023, prowadzonym w trybie ofertowym;
4) odbiorcami danych osobowych zawartych w ofercie wykonawcy bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 ustawy o finansach publicznych z dnia 27 sierpnia 2009 r., inne podmioty, którym Opera powierza przetwarzanie danych osobowych;
5) dane osobowe bêd± przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) obowi±zek podania danych osobowych przez Wykonawcê bêd±cego osob± fizyczn± jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do danych osobowych zawartych w ofercie Wykonawcy decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
8) Wykonawca posiada:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych zawartych w ofercie Wykonawcy;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych zawartych w ofercie Wykonawcy*;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca lub osoba, której dane osobowe zosta³y podane w ofercie uzna, ¿e przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO;
9) Wykonawcy nie przys³uguje w odniesieniu do danych osobowych dotycz±cych Wykonawcy:
- w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
10) Dane nie bêd± poddane zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji (profilowaniu);
11) Dane nie bêd± przekazywane odbiorcom w pañstwach trzecich lub organizacji miêdzynarodowej.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.261.6.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie przez Wykonawcê 7 dni w tygodniu nastêpuj±cych us³ug sprz±tania :
1) utrzymanie porz±dku i czysto¶ci pomieszczeñ, klatek schodowych i ci±gów komunikacyjnych o ³±cznej powierzchni – 7 136,95 m2, w tym:
a) foyer kostka (na poziomie 0 i 1 budynku) – 1 078 m2,
b) foyer wyk³adzina dywanowa (na poziomie 0 i 1 budynku) – 956 m2,
c) sanitariaty (³±cznie – 41 sztuk, tj.: 12 szt. sanitariatów na poziomie 0, 11 szt. na poziomie 1, 14 szt. na poziomie 2 i 4 szt. na poziomie 3) – 278,53 m2,
d) pomieszczenia artystyczne (garderoby chóru, orkiestry, solistów, dyrygenta) – 1 918 m2,
e) ci±gi komunikacyjne – 1 029 m2,
f) klatki schodowe – 558 m2,
g) windy – 3 szt. (tzw. pe³ne) – 42,42 m2,
2) utrzymanie porz±dku i czysto¶ci powierzchni szklanych o ³±cznej powierzchni – 2 025,2 m2, w tym:
a) ¶ciany czyszczone do wysoko¶ci 2 metrów (podana powierzchnia dwustronna) – 975,2 m2, w tym okna (otwierane do ¶rodka) ³±cznie 185,09 m2,
b) Czyszczenie pozosta³ej powierzchni ¶cian szklanych nie wchodzi w zakres zamówienia.
c) windy – 2 windy panoramiczne (podana powierzchnia dwustronna) - 150 m2,
d) pod³ogi szklane – podesty przed windami, schody (nale¿y uwzglêdniæ tylko powierzchniê jednostronn±) - 900 m2,
3) wyposa¿enie toalet i ³azienek:
a) liczba sedesów – 65 sztuk,
b) liczba pisuarów – 14 sztuk,
c) umywalki – 74 sztuki,
d) prysznice – 28 sztuk,
e) liczba drzwi ze stali nierdzewnej o ³±cznej powierzchni 110,10 m2 – 31 sztuk,
f) liczba ¶cian dzia³owych ze stali nierdzewnej w kabinach o ³±cznej powierzchni 97,68 m2 – 22 sztuki,
4) W ³azienkach zamontowane s± pojemniki na papier toaletowy Merida BSM 201, pojemniki na rêczniki Merida ASM 101 oraz dozowniki myd³a Merida DSM 102.
3.2. Zakres us³ug obejmuje:
1) 7 dni w tygodniu,
a) odkurzanie i czyszczenie mebli oraz mycie pod³óg, drzwi, parapetów i luster w pomieszczeniach artystycznych,
b) odkurzanie mebli tapicerowanych oraz ich bie¿±ce odplamianie i czyszczenie,
c) mycie parapetów szklanych przy szatniach, pod³óg, drzwi, parapetów i luster w pomieszczeniach biurowych, klatkach schodowych, korytarzach i sanitariatach,
d) odkurzanie, czyszczenie wyk³adzin dywanowych w ca³ym obiekcie,
e) odplamianie wyk³adzin dywanowych na bie¿±co w ca³ym obiekcie,
f) mycie, czyszczenie urz±dzeñ sanitarnych (umywalki, baterie umywalkowe, miski i deski sedesowe, pisuary, armatura, inne akcesoria), dezynfekowanie drzwi, klamek, porêczy oraz desek sedesowych,
g) neutralizacja zapachów w pomieszczeniach sanitarnych,
h) mycie glazury i terakoty w toaletach,
i) mycie i polerowanie luster, a tak¿e powierzchni ze stali nierdzewnej w toaletach,
j) dostawa i bie¿±ce uzupe³nianie ¶rodków dezynfekuj±cych i zapachowych do toalet,
k) dostawa i bie¿±ce uzupe³nianie myd³a w p³ynie, papieru toaletowego, rêczników papierowych, o wysokich parametrach jako¶ciowych okre¶lonych w punkcie 15 niniejszego rozdzia³u, dostosowanych do rodzaju dozownika i pojemnika,
l) zalewanie wod± kratek ¶ciekowych znajduj±cych siê w toaletach,
m) opró¿nianie koszy na ¶mieci, wymiana worków foliowych w koszach, mycie koszy na ¶mieci wed³ug potrzeb,
n) wynoszenie ¶mieci do miejsc wyznaczonych, tj. kontenera oraz oddzielne segregowanie odpadów szklanych i wyrzucanie do kontenera na szk³o,
o) utrzymywanie w czysto¶ci ¶cian, anemostatów, parapetów, porêczy, stolarki drzwiowe
p) utrzymanie na bie¿±co w nale¿ytej czysto¶ci ¶cian szklanych wewnêtrznych, wind, balustrad, okien, drzwi szklanych i przeszkleñ wewnêtrznych,
q) zdejmowanie pajêczyn,
r) mycie i opró¿nianie popielniczek wraz z wymian± worków foliowych w koszach znajduj±cych siê w miejscach wyznaczonych do palenia.
2) raz na pó³ roku
a) pranie wyk³adzin dywanowych o powierzchni 2 598,75 m2,
b) czyszczenie fug posadzek oraz ¶cian z p³ytek z zanieczyszczeñ powsta³ych na skutek u¿ytkowania pomieszczeñ,
c) mechaniczne doczyszczanie powierzchni sanitariatów, tj. pod³óg i ¶cian,
d) mechaniczne doczyszczanie 1 078 m2 powierzchni kamiennych, tj. p³ytki kamiennej Antiko – naturalnego kamienia budowlanego impregnowanego ¶rodkiem firmy Remmers,
3) raz w roku: pranie pokrowców z kanap w pomieszczeniach artystycznych,
3.3. ¦rodki czysto¶ci, ¶rodki dezynfekuj±ce, sprzêt i urz±dzenia mechaniczne (np. odkurzacze, urz±dzenia czyszcz±ce do pod³óg itp.) niezbêdne do nale¿ytego wykonania us³ug zabezpiecza Wykonawca na w³asny koszt. W budynku istnieje mo¿liwo¶æ przemieszczania maszyn czyszcz±cych wind±

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 90910000-9 - Us³ugi sprz±tania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90919200-4 - Us³ugi sprz±tania biur

90911300-9 - Us³ugi czyszczenia okien

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czêstotliwo¶æ kontroli jako¶ci sprz±tania

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Warunek w zakresie do¶wiadczenia zostanie uznany za spe³niony, je¶li Wykonawca wyka¿e ¿e w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, zrealizowa³ w sposób nale¿yty przynajmniej jedno zamówienie o podobnym charakterze, tj. przynajmniej jedn± us³ugê polegaj±ce na sprz±taniu budynków u¿yteczno¶ci publicznej o powierzchni minimum 5 000 m2, ¶wiadczone dla jednego podmiotu przez okres co najmniej 12 kolejnych miesiêcy, przy czym warto¶æ przynajmniej jednego zamówienia nie mo¿e byæ ni¿sza ni¿ 180 000 z³ brutto. W przypadku, gdy Wykonawca nadal wykonuje us³ugê, warto¶æ ju¿ wykonanej us³ugi na dzieñ sk³adania ofert musi wynosiæ nie mniej ni¿ 180 000 z³ brutto. Zamawiaj±cy nie dopuszcza sumowania ró¿nych us³ug w celu spe³nienia powy¿szego warunku. Wykonawca za³±czy dowody potwierdzaj±ce, ¿e us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie.
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców (spó³ka cywilna, konsorcjum) Zamawiaj±cy nie dopuszcza mo¿liwo¶ci sumowania warto¶ci us³ug zrealizowanych przez cz³onków spó³ki cywilnej lub konsorcjum.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) wykaz us³ug wykonanych( stanowi±cy za³±cznik nr 4 do SWZ), w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania
i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane,
2) dowody okre¶laj±ce czy te us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami,
o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego us³ugi by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny
o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie.
Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji us³ug, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wówczas w powy¿szym wykazie us³ug zobowi±zany jest podaæ jedynie te us³ugi, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w pkt 8.2. SWZ sk³ada ka¿dy z wykonawców.
Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia warunek udzia³u w postêpowaniu okre¶lony w pkt. 7.2 winien spe³niæ co najmniej jeden z tych Wykonawców. W odniesieniu do warunku dotycz±cego do¶wiadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych wykonawców, którzy wykonaj± us³ugi do realizacji, których te zdolno¶ci s± wymagane. W przypadku, o którym mowa w pkt. 7.2 SWZ. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
Zamawiaj±cy informuje, o tre¶ci przepisu art. 117 ust. 3 PZP, zgodnie z którym
w odniesieniu do warunków dotycz±cych do¶wiadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. W zwi±zku z powy¿szym zgodnie z art. 117 ust. 4 PZP Wykonawca jest zobowi±zany za³±czyæ do oferty podmiotowy ¶rodek dowodowy w postaci o¶wiadczenia, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy. Wzór stosownego o¶wiadczenia zosta³ zawarty w Formularzu Oferty (stanowi±cym Za³±cznik nr 1 do SWZ) i Zamawiaj±cy zaleca z³o¿yæ to o¶wiadczenie w³a¶nie w tym Formularzu. Obowi±zek z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 PZP odnosi siê równie¿ do Wykonawców, prowadz±cych dzia³alno¶æ w formie spó³ki cywilnej. Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych (warunki wskazane w pkt 7.2. ppkt 4) SWZ) innych podmiotów, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nimi stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych (warunki wskazane w pkt 7.2. ppkt 4) SWZ) podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, sk³ada wraz z ofert±:
1)zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji niniejszego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów. Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa wy¿ej, potwierdza, ¿e stosunek ³±cz±cy Wykonawcê z podmiotami udostêpniaj±cymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostêp do tych zasobów oraz okre¶la w szczególno¶ci: (1) zakres dostêpnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostêpniaj±cego zasoby; (2) sposób i okres udostêpnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostêpniaj±cego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia; (3) czy i w jakim zakresie podmiot udostêpniaj±cy zasoby, na zdolno¶ciach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych, zrealizuje us³ugi, których wskazane zdolno¶ci dotycz±. Niewi±¿±cy wzór zobowi±zania do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia,
2)o¶wiadczenia podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz o¶wiadczenie o spe³nieniu warunku udzia³u w postêpowaniu (w zakresie warunku, w stosunku do którego udostêpnia swój potencja³) na zaproponowanych o¶wiadczeniach o których mowa 8.2

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej Umowy z art. 455 ust. 1 ustawy Pzp w przypadkach okre¶lonych w paragrafie 9 i 10 wzoru umowy , stanowi±cym za³±cznik nr 6 do SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-08-21 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://oifp.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-08-21 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-09-19

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Wszystkie pozosta³e informacje zawiera SWZ.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.