eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzarnocinBudowa kanalizacji sanitarnej w m. Kalska Wola i Biskupia Wola wraz z rozbudową oczyszczalni ścieków w Gminie Czarnocin.



Ogłoszenie z dnia 2022-09-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa kanalizacji sanitarnej w m. Kalska Wola i Biskupia Wola wraz z rozbudową oczyszczalni ścieków w Gminie Czarnocin.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Czarnocin

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590647888

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Główna 142

1.5.2.) Miejscowość: Czarnocin

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-318

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 44/616-51-69

1.5.8.) Numer faksu: 44/741-41-11

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@czarnocin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: czarnocin.bip.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

czarnocin.bip.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa kanalizacji sanitarnej w m. Kalska Wola i Biskupia Wola wraz z rozbudową oczyszczalni ścieków w Gminie Czarnocin.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-26fdbf58-0428-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00351896

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00031782/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Budowa kanalizacji sanitarnej w m. Kalska Wola i Biskupia Wola wraz z rozbudową oczyszczalni ścieków w Gminie Czarnocin.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00258143/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RŚI.271.9.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa kanalizacji sanitarnej w m. Kalska Wola.
Sieć kanalizacji sanitarnej przewidziana do realizacji zlokalizowana jest: 1) w pasie drogowym drogi wojewódzkiej nr 716 na odcinku oznaczonym na projekcie budowlanym od trójnika t54 do przepompowni ścieków P2, 2) na działce nr ewid. 88 obręb Kalska Wola na odcinku oznaczonym na projekcie budowlanym od przepompowni ścieków P2 do studni S24, 3) w pasie drogowym drogi gminnej nr G7 (działka nr ewid. 67 obręb Kalska Wola) na odcinku oznaczonym na projekcie budowlanym od studni S24do studni S43
Do zakresu rzeczowego zamówienia należy wykonanie: sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z rur PVC Ø 200/5,9mm - 896,80m, przewodu tłocznego kanalizacji sanitarnej z rur PE 100 SDR 17 Ø 110/6,6mm - 422,02m, odcinków przewodów dla podłączenia posesji z rur PVC Ø 160/4,7mm, zlokalizowanych w pasie drogowym- łączna długość 50,92m, studni żelbetowych Ø 1000mm - 2 szt., studni systemowych z tworzyw sztucznych (PP/PE) o średnicy wewnętrznej nie mniejszej niż Ø 540mm - 17 kpl., przepompowni ścieków sanitarnych, zbiornik Ø 1500mm wraz z ogrodzeniem - 1 kpl., podłączenia pomp i szafy sterowniczej do szafki złączowo-pomiarowej oraz instalacji sterowniczej dla przepompowni, przewiertów w rurze stalowej Ø 159,0/5,0mm o długości 15,25m - 2 szt., przewiertów w rurach stalowych Ø 219,1/7,1mm o łącznej długości 23,0m - 4 szt., przewiertów w rurach stalowych Ø 273,1/7,1mm o łącznej długości 5,0m - 1 szt., przepustów z rur betonowych okrągłych ze stopka łączonych na zakład, wraz ze ściankami czołowymi skośnymi, odtworzenia istniejących rowów przydrożnych i utwardzenia poboczy.
Szczegółowy zakres robót przewidzianych do wykonania określony został w dokumentacji projektowej w zakresie określonym w Opisie przedmiotu zamówienia (część IV SWZ) dla części I zamówienia, Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiarze robót, stanowiących załączniki Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków

4.5.5.) Wartość części: 848348,66 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa kanalizacji sanitarnej w m. Biskupia Wola.
Sieć kanalizacji sanitarnej przewidziana do realizacji zlokalizowana jest wzdłuż drogi gminnej nr 110055E na odcinku oznaczonym na projekcie budowlanym od studni S1 do studni S40. Do zakresu rzeczowego zamówienia należy wykonanie: sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z rur PVC Ø 200/5,9mm - 1548,59m, przewodu tłocznego kanalizacji sanitarnej z rur PE 100 SDR 17 Ø 110/6,6mm - 1405,02m, odcinków przewodów dla podłączenia posesji z rur PVC Ø 160/4,7mm, zlokalizowanych w pasie drogowym - łączna długość 260,37m, studni żelbetowych Ø 1000mm - 6 szt., studni systemowych z tworzyw sztucznych (PP/PE) o średnicy wewnętrznej
nie mniejszej niż Ø 540mm - 33 kpl., przepompowni ścieków sanitarnych, zbiornik Ø 1500mm wraz z ogrodzeniem - 1 kpl., podłączenia pomp i szafy sterowniczej do szafki złączowo-pomiarowej oraz instalacji sterowniczej dla przepompowni, przewiertów w rurze stalowej Ø 159,0/5,0mm o łącznej długości 17,25m, przewiertów w rurach stalowych Ø 219,1/7,1mm o łącznej długości 154,0m, przewiertów w rurach stalowych Ø 273,1/7,1mm o łącznej długości 17,25m, przepustu z rur żelbetowych Ø 800mm - 5 mb wraz ze ściankami czołowymi skośnymi zbrojonymi - szt. 2, przepustów z rur betonowych okrągłych typu C ze stopką Ø 300mm – 289,00mb, wraz ze ściankami czołowymi skośnymi, zbrojonymi w ilości 117 szt., odtworzenia istniejących rowów przydrożnych i utwardzenia poboczy
Szczegółowy zakres robót przewidzianych do wykonania określony został w dokumentacji projektowej w zakresie określonym w Opisie przedmiotu zamówienia (część IV SWZ) dla części II zamówienia, Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiarze robót, stanowiących załączniki Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków

4.5.5.) Wartość części: 1490132,18 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Rozbudowa oczyszczalni ścieków w Gminie Czarnocin w formule „zaprojektuj i wybuduj”. Do zakresu rzeczowego zamówienia należy opracowanie dokumentacji projektowej, wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego oraz na jej podstawie wykonanie robót budowlano – montażowo – instalacyjnych wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną związanych z rozbudową istniejącej oczyszczalni ścieków w m. Czarnocin. Realizacja przedmiotu zamówienia składa się z dwóch etapów:
- Etap 1 – „zaprojektuj” – należy opracować koncepcję technologiczną, funkcjonalno – użytkową, architektoniczną, wykonać dokumentację projektową i uzyskać w imieniu Zamawiającego ostateczną decyzję o pozwoleniu na budowę oraz dokonać skutecznych zgłoszeń robót, dla których nie jest wymagane pozwolenie na budowę.
- Etap 2 – „wybuduj” – należy wykonać roboty budowlano – montażowo – instalacyjne na podstawie opracowanej przez Wykonawcę dokumentacji projektowej i uzyskać pozwolenie na użytkowanie przedmiotu zamówienia.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w Programie funkcjonalno – użytkowym, stanowiącym załącznik Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45252127-4 - Roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45232421-9 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków

45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego

45232422-6 - Roboty w zakresie uzdatniania osadów

45252200-0 - Wyposażenie oczyszczalni ścieków

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

48151000-1 - Komputerowy system sterujący

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45259900-6 - Modernizacja zakładów

4.5.5.) Wartość części: 9000000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1553999,22 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3055897,07 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1553999,22 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "Kaźmierczak" Przedsiębiorstwo Robót Instalacyjno - Inżynieryjnych Zbigniew Kaźmierczak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 590408600

7.3.3) Ulica: ul. Główna 92

7.3.4) Miejscowość: Kosów

7.3.5) Kod pocztowy: 97-310

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1553999,22 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2849999,79 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2954293,72 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2849999,79 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "Kaźmierczak" Przedsiębiorstwo Robót Instalacyjno - Inżynieryjnych Zbigniew Kaźmierczak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 590408600

7.3.3) Ulica: ul. Główna 92

7.3.4) Miejscowość: Kosów

7.3.5) Kod pocztowy: 97-310

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2849999,79 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15294534,63 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28900000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15294534,63 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Inżynierii Środowiska i Melioracji PIOMEL S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 590017489

7.3.3) Ulica: ul. Energetyków 4

7.3.4) Miejscowość: Piotrków Trybunalski

7.3.5) Kod pocztowy: 97-300

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15294534,63 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.