Og³oszenie z dnia 2022-09-16
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00360164/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-22
- 2022/BZP 00388145/01 - Wynik z dnia 2022-10-12
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
„Dostawa inkubatorów z ch³odzeniem i ch³odziarek laboratoryjnych”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT WETERYNARII Z/S W KRO¦NIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370443535
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. ks. Piotra ¦ciegiennego 6A
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Krosno
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-400
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Kro¶nieñski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: krosno.wiw@wetgiw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.krosno.wiw.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ w³adzy publicznej - organ administracji rz±dowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
Realizacja zadañ administracji publicznej z zakresu weterynarii, bezpieczeñstwa ¿ywno¶ci, zdrowia i ochrony zwierz±t, weterynaryjnej ochrony zdrowia publicznego
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa inkubatorów z ch³odzeniem i ch³odziarek laboratoryjnych”
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-abeabe6c-28f5-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00351951
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-09-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00074334/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.11 Dostawa inkubatorów z ch³odzeniem i ch³odziarek laboratoryjnych
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
http://www.krosno.wiw.gov.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a
wykonawcami odbywa siê drog± elektroniczn± przy u¿yciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu
https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej: krosno.wiw@wetgiw.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postêpowaniu o
udzielenie zamówienia, w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy
zamawiaj±cym a wykonawc±, z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w ustawie Pzp, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji
elektronicznej.
2. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê drog± elektroniczn±
przy u¿yciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej.
3. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP.
Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do formularzy: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do
formularza do komunikacji.
4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i
o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz
Regulaminie ePUAP.
5. Wykonawca przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z
miniPortalu, okre¶lone w regulaminie miniPortalu oraz zobowi±zuje siê korzystaj±c z miniPortalu przestrzegaæ postanowieñ tego
regulaminu.
6. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty
oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
7. Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii
dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji, przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP.
8. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami, w szczególno¶ci sk³adanie
o¶wiadczeñ, wniosków (innych ni¿ oferta i za³±czniki do oferty), zawiadomieñ oraz przekazywanie informacji odbywa siê
elektronicznie za po¶rednictwem dedykowanego formularza „Formularz do komunikacji” dostêpnego na ePUAP oraz
udostêpnionego przez miniPortal. We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy
pos³uguj± siê numerem og³oszenia (BZP).
9. Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej, email: krosno.wiw@wetgiw.gov.pl
10. Dokumenty elektroniczne (inne ni¿ oferta i za³±czniki do oferty), sk³adane s± przez wykonawcê za po¶rednictwem „Formularza
do komunikacji” jako za³±czniki. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ sk³adania dokumentów elektronicznych za pomoc±
poczty elektronicznej, na adres email: krosno.wiw@wetgiw.gov.pl. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych musi byæ
zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu
sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji
elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporz±dzeniu
Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych
dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).
Pozosta³e informacje zawarte s± w SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): RODO (obowi±zek informacyjny) - Ochrona danych osobowych osób fizycznych i klauzula
informacyjna z art. 13 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony
osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE – szczegó³owe informacje zawiera za³. nr 4 do SWZ
I. Zamawiaj±cy podaje, ¿e zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia 2016/679, zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1) administratorem danych osobowych osób fizycznych jest: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii z/s w Kro¶nie, ul. ks. Piotra
¦ciegiennego 6A. 38-400 Krosno,
2) Zamawiaj±cy wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych, z którym mo¿na siê skontaktowaæ poczt± elektroniczn± na adres
iod@wiw.krosno.pl, tel. (13) 43 259 23 wew. 45,
3) dane osobowe osób fizycznych przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c rozporz±dzenia 2016/679 w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego - „Dostawa inkubatorów z ch³odzeniem i ch³odziarek laboratoryjnych - WIWA.272.15.2022;
4) w odniesieniu do danych osobowych osób fizycznych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do
art. 22 rozporz±dzenia 2016/679,
5) osoba fizyczna posiada:
a) na podstawie art. 15 rozporz±dzenia 2016/679 prawo dostêpu do danych osobowych jej dotycz±cych;
b) na podstawie art. 16 rozporz±dzenia 2016/679 prawo do sprostowania swoich danych osobowych;
c) na podstawie art. 18 rozporz±dzenia 2016/679 prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z
zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporz±dzenia 2016/679;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy osoba fizyczna uzna, ¿e przetwarzanie danych
osobowych jej dotycz±cych narusza przepisy rozporz±dzenia 2016/679;
6) osobie fizycznej nie przys³uguje:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e rozporz±dzenia 2016/679 prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 rozporz±dzenia 2016/679;
c) na podstawie art. 21 rozporz±dzenia 2016/679 prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw±
prawn± przetwarzania danych osobowych osób fizycznych jest art. 6 ust. 1 lit. c rozporz±dzenia 2016/679.
II. Dane osobowe przetwarzane s± w celu przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia i
realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego (art. 6 ust. Ib RODO).
III. Odbiorcy danych: dane nie bêd± udostêpniane podmiotom innym ni¿ uprawnione na mocy przepisów prawa.
IV. Dane przechowywane bêd± przez okres niezbêdny do przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego
oraz realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego, nie krócej ni¿ do up³ywu okresu przedawnienia roszczeñ wynikaj±cych z
tej umowy.
V. Osoby, których dane podlegaj± przetwarzaniu, posiadaj± prawo dostêpu do tre¶ci swoich danych i ich sprostowania, usuniêcia,
ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, w przypadku udzielenie zgody na przetwarzanie przys³uguje prawo do
cofniêcia zgody w dowolnym momencie bez wp³ywu na zgodno¶æ z prawem przetwarzania, a tak¿e wniesienia skargi do Prezesa
Urzêdu Ochrony Danych (PUODO) w przypadku uznania, ¿e przetwarzanie danych narusza przepisy dotycz±ce ochrony danych
osobowych.
- Pozosta³e informacje zawiera za³±cznik nr 4 do SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WIWA.272.15.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 3
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Inkubator z ch³odzeniem - 2 szt.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 38000000-5 - Sprzêt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyj±tkiem szklanego)
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy wybiera najkorzystniejsz± ofertê na podstawie kryteriów oceny ofert okre¶lonych w
dokumentach zamówienia
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ch³odziarka laboratoryjna - szt.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 38000000-5 - Sprzêt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyj±tkiem szklanego)
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy wybiera najkorzystniejsz± ofertê na podstawie kryteriów oceny ofert okre¶lonych w
dokumentach zamówienia
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ch³odziarka laboratoryjna - 1 szt.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 38000000-5 - Sprzêt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyj±tkiem szklanego)
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy wybiera najkorzystniejsz± ofertê na podstawie kryteriów oceny ofert okre¶lonych w
dokumentach zamówienia
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Nie dotyczy - Zamawiaj±cy nie wymaga ich z³o¿enia
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Nie dotyczy - Zamawiaj±cy nie wymaga ich z³o¿enia
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Nie dotyczy - Zamawiaj±cy nie wymaga ich z³o¿enia5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Zaleca siê, aby oferta zosta³a sporz±dzona na formularzu, stanowi±cym za³±cznik do niniejszej SWZ - tj. Formularzuofertowym (za³±cznik nr 1 do SWZ). Wymaga siê, aby oferta zwiera³a ponadto wype³nione i podpisane formularze
asortymentowo cenowe na oferowany przedmiot zamówienia, sporz±dzone wg wzorów okre¶lonych w za³±cznikach nr 1A-1C do SWZ.
Do oferty wykonawca do³±cza o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp - Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 2 do SWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1
Pzp, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków
udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji.
Ponadto wykonawca sk³ada wraz z ofert±:
- Nastêpuj±ce przedmiotowe ¶rodki dowodowe: nie dotyczy w tym postêpowaniu;
- Pe³nomocnictwo upowa¿niaj±ce do z³o¿enia oferty, o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik;
- Pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o
udzielenie zamówienia – dotyczy ofert sk³adanych przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia;Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w
postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego;
Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, zobowi±zani siê z³o¿yæ wraz z ofert± stosowne pe³nomocnictwo - nie dotyczy spó³ki cywilnej, o ile upowa¿nienie/pe³nomocnictwo do wystêpowania w imieniu tej spó³ki
wynika z do³±czonej do oferty umowy spó³ki b±d¼ wszyscy wspólnicy podpisz± ofertê. Pe³nomocnictwo, o którym mowa powy¿ej mo¿e wynikaæ albo z dokumentu pod tak± sam± nazw±, albo z umowy Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia;
Zamawiaj±cy nie mo¿e wymagaæ od wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiadania okre¶lonej formy prawnej w celu
z³o¿enia oferty lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu.
W odniesieniu do wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia zamawiaj±cy mo¿e okre¶liæ wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia w inny sposób ni¿ w odniesieniu do pojedynczych wykonawców, je¿eli jest to uzasadnione charakterem zamówienia i proporcjonalne do jego przedmiotu; Przepisy dotycz±ce wykonawcy stosuje siê odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia;
Je¿eli zosta³a wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o
udzielenie zamówienia, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców;
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1,
sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu; Zamawiaj±cy mo¿e okre¶liæ szczególny, obiektywnie uzasadniony, sposób spe³niania przez wykonawców
wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia warunków udzia³u w postêpowaniu, je¿eli jest to uzasadnione charakterem zamówienia i jest proporcjonalne
Warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 Pzp (uwaga: je¿eli wystêpuje i jest postawiony przez zamawiaj±cego w danym postêpowaniu) – uwa¿a siê za spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada
uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub us³ugi, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane;
W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji
zawodowych lub do¶wiadczenia (uwaga: je¿eli wystêpuj± i s± postawione przez zamawiaj±cego w danym postêpowaniu) - wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane;
W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 2 i 3 Pzp (je¿eli dot. w danym postêpowaniu) wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± odpowiednio do wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo do oferty o¶wiadczenie, z wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zakazuje siê istotnych zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany niniejszej umowy w przypadku wyst±pienia sytuacji trudnej do przewidzenia w chwili zawarcia umowy tj.:
a) zmiany obowi±zuj±cej stawki podatku VAT w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, zmiana ta obowi±zuje z
dat± wprowadzenia jej w ¿ycie na podstawie odrêbnych przepisów dot. VAT;
b) je¿eli w czasie realizacji umowy zmianie ulegnie nazwa, forma prawna, adres siedziby Zamawiaj±cego lub Wykonawcy,
strony zobowi±zane s± do powiadomienia siebie nawzajem o takiej zmianie ;
c) nast±pi zmiana terminu realizacji dostawy w zwi±zku z zaistnieniem okoliczno¶ci niezale¿nych od Wykonawcy lub Zamawiaj±cego;
d) nast±pi zmiana lub rezygnacja z Podwykonawcy - przy pomocy którego Wykonawca realizuje przedmiot umowy* – je¿eli dotyczy, po uprzedniej akceptacji Zamawiaj±cego;
e) nast±pi zmiana przepisów prawa powszechnie obowi±zuj±cego, która ma wp³yw na termin, sposób lub zakres realizacji przedmiotu umowy;
f) nast±pi zmiana wynikaj±ca z omy³ki pisarskiej;
g) ponadto strony umowy dopuszczaj± zmianê stosunków umowy w przypadku, gdy zmiana ma charakter nadzwyczajny (np.: ró¿nego rodzaju klêski ¿ywio³owe, epidemie, operacje wojenne, strajk generalny), a zaistnia³a sytuacja bêdzie mia³a charakter obiektywny, niezale¿ny od stron umowy.
3. W zwi±zku z nadzwyczajn± sytuacj± zwi±zan± z epidemi± COVID-19 Zamawiaj±cy dopuszcza obiektywn± zmianê umowy po spe³nieniu okre¶lonych przes³anek wynikaj±cych z tre¶ci art. 15 r ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwi±zaniach zwi±zanych z zapobieganiem, przeciwdzia³aniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zaka¼nych oraz
wywo³anych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2021 r. poz. 2095 ze zm.) z uwzglêdnieniem art. 77 pkt 20 i 21 ustawy z dnia 19 czerwca 2020 r., o dop³atach do oprocentowania kredytów bankowych udzielanych przedsiêbiorcom dotkniêtym skutkami COVID-19 oraz o uproszczonym postêpowaniu o zatwierdzenie uk³adu w zwi±zku z wyst±pieniem COVID-19
(Dz.U. z 2022 r. poz. 171)
4. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagaj± dla swojej wa¿no¶ci formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci oraz mog± byæ dokonywane w zakresie i formie zgodnej z obowi±zuj±cymi przepisami.
5. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 4 jest z³o¿enie pisemnego wniosku, przez stronê inicjuj±c± zmianê, zawieraj±cego m.in. dok³adny opis propozycji zmian oraz uzasadnienie celowo¶ci tych zmian oraz proponowany projekt aneksu.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-09-26 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na mini Portalu. Sposób z³o¿enia oferty opisany zosta³ w Instrukcji u¿ytkownikadostêpnej na miniPortalu. Funkcjonalno¶æ do zaszyfrowania oferty przez wykonawcê jest dostêpna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegó³ach danego postêpowania
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-09-26 09:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-10-25
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Zamawiaj±cy podaje dodatkowo, ¿e na podstawie art. 7 ust.1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz.U poz. 835):Z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. - Prawo zamówieñ publicznych wyklucza siê:
1) wykonawcê oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
2) wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r.
o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu
na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
3) wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk±
dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.
INNE PRZETARGI Z KROSNA
- ,,Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie 2024/2025 zlokalizowanych na terenie powiatu kro¶nieñskiego"
- "Postêpowanie o udzielenie zamówienia publicznego na sukcesywne dostawy gazu ziemnego wraz z dystrybucj± na potrzeby Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii z/s w Kro¶nie"
- Doposa¿enie szko³y w brakuj±cy sprzêt niezbêdny do kszta³cenia na podstawie diagnozy w ramach realizowanego projektu Poprawa jako¶ci kszta³cenia ogólnego w LO im. M. Konopnickiej w Jedliczu
- Dostawa gazu ziemnego wysokometanowego typu E do budynku S±du Rejonowego w Kro¶nie, ul. Wolno¶ci 3 w Kro¶nie.
- Zapewnienie us³ug w zakresie przygotowania, wydawania i dostarczania posi³ków dla mieszkañców Miasta Krosna w okresie od 01 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r.
- Sporz±dzenie Planu Ogólnego Gminy Miasto Krosno
wiêcej: przetargi w Kro¶nie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa urz±dzeñ laboratoryjnych dla jednostek Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, z podzia³em na 14 czê¶ci.
- Dostawa zestawu do sanityzacji klatek
- Sprzeda¿ wraz dostarczeniem sto³u antywibracyjnego granitowego
- Dostawa Ultramikrotomu
- Dostawa zestawu do separacji i charakterystyki zwi±zków
- Dostawa sprzêtu laboratoryjnego dla Wydzia³u Technologii i In¿ynierii Chemicznej
wiêcej: Sprzêt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyj±tkiem szklanego) »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.