eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi P³oniawy-BramuraRemont drogi gminnej nr 210610W w miejscowo¶ciach P³oniawy-Bramura, Jaci±¿ek, £êgi



Og³oszenie z dnia 2023-08-11


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont drogi gminnej nr 210610W w miejscowo¶ciach P³oniawy-Bramura, Jaci±¿ek, £êgi

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA P£ONIAWY-BRAMURA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550668338

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: 83A

1.5.2.) Miejscowo¶æ: P³oniawy-Bramura

1.5.3.) Kod pocztowy: 06-210

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostro³êcki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ploniawy-bramura.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://bip.ploniawy-bramura.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont drogi gminnej nr 210610W w miejscowo¶ciach P³oniawy-Bramura, Jaci±¿ek, £êgi

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-fdf39c49-383f-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00351986

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-08-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00062659/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.6 Remont drogi gminnej nr 210610W w miejscowo¶ciach P³oniawy-Bramura, Jaci±¿ek, £êgi

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fdf39c49-383f-11ee-a60c-9ec5599dddc1

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl. zwanej dalej Platform±.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 4) Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
5) Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
6) Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych.
7) Dokumenty elektroniczne1, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje siê jako za³±czniki.
W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie bêd± mia³y bezpo¶redniego zastosowania.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 rozporz±dzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) informujê:

1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urz±d Gminy P³oniawy Bramura, P³oniawy-Bramura 83A, 06 – 210 P³oniawy-Bramura, telefon: (29) 71 78 061, faks: (29) 71 78 043, adres strony internetowej: https://bip.ploniawy-bramura.pl/public, adres poczty elektronicznej: urzad@ploniawy-bramura.pl
2) Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie P³oniawy-Bramura poprzez e-mail: urzad@ploniawy-bramura.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego na podstawie ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. - Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. poz. 2019 z pó¼n. zm.), ustawy PZP.
4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy PZP.
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy.
6) Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy PZP, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy PZP
7) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) Posiada Pani/Pan:
a. na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
b. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
c. na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, przy czym ¿±danie to nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu,
d. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy
RODO;
9) Skorzystanie przez osobê, której dane osobowe s± przetwarzane, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u postêpowania oraz jego za³±czników.
10) Nie przys³uguje Pani/Panu:
a. w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych przez okres wynikaj±cy z czynno¶ci wskazanych w przytoczonym przepisie;
b. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: OR.SI.271.9.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: Remont drogi gminnej nr 210610W w miejscowo¶ciach P³oniawy-Bramura, Jaci±¿ek, £êgi
Zamówienie bêdzie finansowane ze ¶rodków krajowych - z bud¿etu Gminy P³oniawy-Bramura oraz Rz±dowego Funduszu Rozwoju Dróg

2) Zamówienie – Remont drogi gminnej nr 210610W w miejscowo¶ciach P³oniawy-Bramura, Jaci±¿ek, £êgi

a) Przedmiotem zadania jest: Remont drogi gminnej nr 210610W w miejscowo¶ciach P³oniawy-Bramura, Jaci±¿ek, £êgi, na odcinku d³ugo¶ci 2972 mb
b) Lokalizacja robót:
• dz. ew. nr 548 – obrêb P³oniawy-Bramura, gmina P³oniawy-Bramura, powiat makowski
• dz. ew. nr 29 – obrêb Jaci±¿ek, gmina P³oniawy-Bramura, powiat makowski
• dz. ew. nr 2 – obrêb £êg, gmina P³oniawy-Bramura, powiat makowski

3) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
a) obustronne ¶ciêcie poboczy na szeroko¶ci 1 m,
b) czê¶ciowe frezowanie istniej±cej nawierzchni,
c) oczyszczenie i skropienie emulsj± asfaltow± istniej±cej jezdni
d) profilowanie podbudowy warstw± wyrównawcz± z betonu asfaltowego ¶r. gr. 4cm,
e) u³o¿enie warstwy ¶cieralnej gr. 4 cm na szeroko¶ci 5,00 m – odcinek 108 mb i 3,5m
- odcinek 2 972 m,
f) obustronne umocnienie poboczy kruszywem ³amanym na szeroko¶ci 0,75 metra i grubo¶ci 8 cm.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233140-2 - Roboty drogowe

45232452-5 - Roboty odwadniaj±ce

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-10-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy:
a) nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w Rozdziale II pkt. 6 SWZ
b) spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu, na podstawie art. 112 ustawy PZP dotycz±ce:
• zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym - Zamawiaj±cy uzna, ¿e wykonawca spe³nia warunek je¿eli przed³o¿y odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, sporz±dzony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
• zdolno¶ci technicznej lub zawodowej- Zamawiaj±cy uzna, ¿e wykonawca spe³nia warunek w zakresie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e:
- w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ nale¿ycie:
• co najmniej 2 zadania polegaj±ce na budowie lub przebudowie drogi/ ulicy o warto¶ci 400 000 z³ brutto ka¿de zadanie,

- dysponuje b±d¼ bêdzie dysponowa³ min. 1 osob±, która bêdzie uczestniczyæ w realizacji zadania posiadaj±c± co najmniej uprawnienia budowlane w specjalno¶ci in¿ynieryjnej drogowej w ograniczonym zakresie umo¿liwiaj±ce kierowanie robotami drogowymi bêd±cymi przedmiotem niniejszego postepowania, legitymuj±c± siê minimum 3-letnim do¶wiadczeniem w kierowaniu lub nadzorowaniu robót budowlanych bran¿y drogowej w tym przy co najmniej jednej przebudowie lub budowie drogi/ulicy w ci±gu ostatnich 3 lat przed terminem sk³adania ofert w niniejszym postêpowaniu.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Za³. nr 3 - O¶wiadczenie dot. wykluczenia

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Za³. nr 2 - O¶wiadczenie dot. spe³nienia warunków

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1) Wykonawca przystêpuj±cy do postêpowania jest zobowi±zany, przed up³ywem terminu sk³adania ofert, wnie¶æ wadium w kwocie:
- 10000 z³. (s³ownie: dziesiêæ tysiêcy 00/100 z³. ).
2) Wadium musi obejmowaæ pe³en okres zwi±zania ofert± tj. do dnia 26 wrze¶nia 2023 r.
3) Wadium mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy PZP.
Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy w numer: 40 8917 0001 0000 0071 2000 0300 – Bank Spó³dzielczy w Krasnosielcu z siedzib± w Makowie Mazowieckim z dopiskiem
„Remont drogi gminnej nr 210610W w miejscowo¶ciach P³oniawy-Bramura, Jaci±¿ek, £êgi”
Uwaga! Za termin wniesienia wadium w formie pieniê¿nej zostanie przyjêty termin uznania rachunku Zamawiaj±cego. Wadium wnoszone w porêczeniach lub gwarancjach nale¿y za³±czyæ do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcê dokumentu i powinno zawieraæ nastêpuj±ce elementy:
- nazwê daj±cego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiaj±cego), gwaranta/porêczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub porêczeniu musi byæ Gmina P³oniawy-Bramura,
- okre¶lenie wierzytelno¶ci, która ma byæ zabezpieczona gwarancj±/porêczeniem, - kwotê gwarancji/porêczenia,
- termin wa¿no¶ci gwarancji/porêczenia,
- zobowi±zanie gwaranta do zap³acenia kwoty gwarancji/porêczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne ¿±danie zamawiaj±cego, w sytuacjach okre¶lonych w art. 98 ust. 6 ustawy PZP.
4) W przypadku, gdy wykonawca nie wniós³ wadium lub wniós³ w sposób nieprawid³owy lub nie utrzymywa³ wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y³ wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP, zamawiaj±cy odrzuci ofertê na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy PZP.
5) Zamawiaj±cy dokona zwrotu wadium na zasadach okre¶lonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy PZP.
6) Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy PZP.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

4) Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia, w takim przypadku:
a) Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie s± zobowi±zani do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
• Tre¶æ pe³nomocnictwa powinna dok³adnie okre¶laæ zakres umocowania oraz dane mocodawców i pe³nomocnika. Pe³nomocnictwo musi byæ z³o¿one w oryginale lub kopii po¶wiadczonej notarialnie.
b) Wszelka korespondencja bêdzie prowadzona przez zamawiaj±cego wy³±cznie z pe³nomocnikiem

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiaj±cy przewiduje, na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, mo¿liwo¶æ dokonywania zmian postanowieñ niniejszej umowy, w zakresie:
1) zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia w przypadku:
a) zmiany stawki podatku od towarów i us³ug oraz podatku akcyzowego, z tym zastrze¿eniem, ¿e warto¶æ netto wynagrodzenia wykonawcy nie zmieni siê, a warto¶æ brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów;
2) zmiany zakresu/sposobu realizacji ¶wiadczenia, w przypadku:
a) odmiennych od przyjêtych w dokumentacji technicznej warunków terenowych zwi±zanych z istnieniem niezinwentaryzowanych podziemnych sieci, instalacji, urz±dzeñ lub obiektów budowlanych (bunkry, fundamenty, ¶ciany szczelne itp.) skutkuj±cych niemo¿liwo¶ci± zrealizowania przedmiotu umowy przy
dotychczasowych za³o¿eniach technologicznych lub materia³owych;
3) zmiany terminu realizacji, w przypadku:
a) dzia³ania organów administracji lub gestorów sieci zwi±zanego z przekroczeniem okre¶lonych przez prawo terminów wydawania wymaganych w zwi±zku z realizacj±
przedmiotowego zamówienia, decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ itp.;
b) w przypadku zawarcia umowy z wykonawc± po up³ywie pierwotnego terminu zwi±zania ofert± – o czas, jaki min±³ od up³ywu pierwotnego terminu zwi±zania ofert± do dnia zawarcia umowy;

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-08-28 12:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Platforma eZamówienia https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-08-28 12:20

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-09-26

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.