Ogłoszenie z dnia 2024-06-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
KPN/11/2024 „Zakup i dostawa umundurowania, odzieży roboczej, obuwia roboczego oraz środków ochrony indywidualnej na potrzeby Karkonoskiego Parku Narodowego”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Karkonoski Park Narodowy z siedzibą w Jeleniej Górze
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021781314
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Cieplicka 196
1.5.2.) Miejscowość: Jelenia Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-570
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: (075) 75 537 26
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kpnmab.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kpnmab.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
KPN/11/2024 „Zakup i dostawa umundurowania, odzieży roboczej, obuwia roboczego oraz środków ochrony indywidualnej na potrzeby Karkonoskiego Parku Narodowego”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8a3dec7e-1cbf-11ef-a7c1-72acb4a2af8f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00352002
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00099912/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Zakup i dostawa umundurowania, odzieży roboczej, obuwia roboczego oraz środków ochrony indywidualnej na potrzeby Karkonoskiego Parku Narodowego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
1. Niniejsze postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki o jakim stanowi art. art. 305 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2023 poz. 1605 z późn. zm.), zwanej dalej „uPzp”, w którym Zamawiający udziela zamówienia po negocjacjach tylko z jednym Wykonawcą.
W postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym, zgodnie z art. 275 pkt. 1 uPzp, ogłoszonym w BZP 2024/BZP 00267338/01 z dnia 02.04.2024 r., nie złożono żadnej oferty i postępowanie zostało unieważnione, zaś pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-16eef2a4-ecdd-11ee-b4e0-4ac387c144e3
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KPN/11/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 159660 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET NR 2• Kurtka mundurowa (Marynarka) do munduru wyjściowego – damska 4 szt., męska 1 szt.
• Spódnica do munduru wyjściowego – damska – 5 szt.
• Spodnie do munduru wyjściowego – damskie 1 szt., męskie 2 szt.
• Kapelusz w kolorze ciemnozielonym - damski - 3 szt., męski 1 szt.
• Czółenka do munduru wyjściowego – damskie- 4 para
• Półbuty do munduru wyjściowego – męskie - 3 pary
• Kozaki zimowe do munduru wyjściowego - damskie 3 pary
• Trzewiki zimowe do munduru wyjściowego – męskie – 1 pary
• Skarpety letnie w kolorze oliwkowym –59 par
• Skarpety zimowe w kolorze oliwkowym – 8 par
• Krawat w kolorze zielonym –damski 6 szt.
• Pasek wąski do spodni w kolorze brązowym- damski – 2 szt., męski - 7 szt.,
• Rękawice skórzane – damskie –1 para, męskie –1 para
• Szalik - 2 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18000000-9 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki
4.5.5.) Wartość części: 15335 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET NR 31. Koszula z krótkimi rękawami w kolorze oliwkowozielonym– damska – 19 szt., męska –11 szt.,
2. Koszula z długimi rękawami w kolorze oliwkowozielonym– damska – 19 szt., męska –25 szt.,
3. Spódnica w kolorze oliwkowozielonym – 5 szt.
4. Spodnie w kolorze oliwkowozielonym elastyczne – damskie - 19 szt., męskie 20 szt.
5. Spodnie w kolorze oliwkowozielonym z dodatkiem bawełny – damskie -16 szt., męskie 20 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18000000-9 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki
4.5.5.) Wartość części: 65290 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET NR 41. Czapka polowa, letnia– damska/męska – 8 szt.,
2. Kamizelka typu softshell - damska –14 szt., męska –8 szt.
3. Bluza polar – damska –20 szt., męska -20 szt.
4. Bielizna termoaktywna – damska –13 kpl. , męska –20 kpl.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18000000-9 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki
4.5.5.) Wartość części: 32060 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET NR 61. Bluza polowa typu softshell – damska –11 szt., męska –9 szt.,
2. Kamizelka pikowana – damska –5 szt., męska –13 szt.,
4.5.3.) Główny kod CPV: 18000000-9 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki
4.5.5.) Wartość części: 14960 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET NR 71. Kurtka zimowa do munduru wyjściowego w kolorze ciemnozielonym z podpinką – damska –3 szt., męska 1 szt.
2. Kurtka z odpinaną podpinką z polaru w kolorze ciemnoziel. damska – 3 szt., męska –1 szt.
3. Kurtka puchowa – damska -5 szt., męska –10 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18000000-9 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki
4.5.5.) Wartość części: 19180 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET NR 121. Ubranie robocze zimowe – męskie –2 szt.
2. Ubranie robocze letnie - męskie –4 szt.
3. Koszula flanelowa –męska –4 szt.
4. Obuwie robocze dostosowane do charakteru prac – 1 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18000000-9 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki
4.5.5.) Wartość części: 1990 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET NR 151. Koszulka typu polo bawełniana – damska –12 szt., męska –11 szt.
2. Koszulka typu T-shirt bawełniana – damska –43 szt., męska - 26 szt.
3. Koszulka techniczna z sublimacją logo KPN– damska - 31 szt., męska –25 szt.,
4. Koszulka typu T-shirt bawełniana z sublimacją dla Straży Parku – męska – 16 szt.,
5. Koszulka typu POLO z sublimacją dla Straży Parku– męska – 2 szt.,
4.5.3.) Główny kod CPV: 18000000-9 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki
4.5.5.) Wartość części: 10845 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Narzędzia dla Leśnictwa GRUBE sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7810014026
7.3.3) Ulica: Obornicka
7.3.4) Miejscowość: Suchy Las
7.3.5) Kod pocztowy: 62-002
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
NARZĘDZIA DLA LEŚNICTWA GRUBE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
NARZĘDZIA DLA LEŚNICTWA GRUBE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19232,28 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 74 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Narzędzia dla Leśnictwa GRUBE sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7810014026
7.3.3) Ulica: Obornicka
7.3.4) Miejscowość: Suchy Las
7.3.5) Kod pocztowy: 62-002
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
NARZĘDZIA DLA LEŚNICTWA GRUBE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
NARZĘDZIA DLA LEŚNICTWA GRUBE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59840,73 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 103 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Narzędzia dla Leśnictwa GRUBE sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7810014026
7.3.3) Ulica: Obornicka
7.3.4) Miejscowość: Suchy Las
7.3.5) Kod pocztowy: 62-002
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
NARZĘDZIA DLA LEŚNICTWA GRUBE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
NARZĘDZIA DLA LEŚNICTWA GRUBE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29871,78 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 103 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. IRMAK Ireneusz Kapłan
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7121081202
7.3.3) Ulica: Roztocze 5C
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-722
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
IRMAK P.P.H.U. IRENEUSZ KAPŁAN
jakie przetargi wygrała firma
IRMAK P.P.H.U. IRENEUSZ KAPŁAN
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14688,66 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 103 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Narzędzia dla Leśnictwa GRUBE sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7810014026
7.3.3) Ulica: Obornicka
7.3.4) Miejscowość: Suchy Las
7.3.5) Kod pocztowy: 62-002
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
NARZĘDZIA DLA LEŚNICTWA GRUBE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
NARZĘDZIA DLA LEŚNICTWA GRUBE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19747,65 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 103 dni
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BEST Centrum BHP i P.POŻ.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9290112202
7.3.3) Ulica: UL. NAFTOWA 8
7.3.4) Miejscowość: ZIELONA GÓRA
7.3.5) Kod pocztowy: 65-001
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2646,96 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FEELGOOD Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9452179077
7.3.3) Ulica: Turystyczna 2
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-213
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9955,62 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 88 dni
INNE PRZETARGI Z JELENIEJ GÓRY
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu nad realizacją inwestycji pn.: "EW Pilchowice I Modernizacja Obiektów Zbiornika Wodnego"
- Całodobowa ochrona osób, mienia, terenów i budynków Karkonoskiej Akademii Nauk Stosowanych w Jeleniej Górze
- KPN/7/2025 Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w ramach III etapu inwestycji "Centrum Przyrodniczo - Edukacyjne KPN - Karkonoska Zielona Szkoła"
- DOSTAWA, MONTAŻ I URUCHOMIENIE NOWEGO DŹWIGU 2-KONDYGNACYJNEGO O UDŹWIGU Q=630KG DO BLOKU "K"
- Sukcesywna dostawa płynów infuzyjnych na potrzeby Pogotowia Ratunkowego w Jeleniej Górze
- Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej POZ-roboty ogólnobudowlane
więcej: przetargi w Jeleniej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy odzieży roboczej i obuwia ochronnego dla Politechniki Warszawskiej Filii w Płocku
- Dostawa sortów mundurowych leśnika dla pracowników Nadleśnictwa Lubartów
- DOSTAWA SORTÓW MUNDUROWYCH I ODZIEŻY BHP DLA PRACOWNIKÓW BIAŁOWIESKIEGO PARKU NARODOWEGO W 2025 R
- Dostawa sortów BHP dla pracowników Nadleśnictwa Marcule w roku 2025
- 4WOG-1200.2712.25.2025 Zakup i dostawa materiałów do utrzymania czystości w podziale na 8 części
- KPN/6/2025 "Zakup i dostawa umundurowania, odzieży roboczej, obuwia roboczego oraz środków ochrony indywidualnej na potrzeby Karkonoskiego Parku Narodowego"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.