Ogłoszenie z dnia 2022-09-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00207038/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-13
- 2022/BZP 00218755/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-22
- 2022/BZP 00265735/01 - Wynik z dnia 2022-07-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy odzieży medycznej i obłożenia medycznego jednorazowego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Leczenia Oparzeń im. dr. Stanisława Sakiela w Siemianowicach Śląskich
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272165010
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II
1.5.2.) Miejscowość: Siemianowice Śląskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@clo.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.clo.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://clo.com.pl/zamowienia_klasyczne/clo-zp-31-2022/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawy odzieży medycznej i obłożenia medycznego jednorazowego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1dab4b02-eae8-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00352067
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00017955/21/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.11 Odzież medyczna i obłożenia medyczne jednorazowe
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00207038/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CLO/ZP/31/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 417650 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 1: Odzież medyczna jednorazowa1. Kombinezon ochronny z kapturem. Odporny na ścieranie i rozerwanie, zapewniający ochronę przed cząstkami pyłu
i cieczy. Kategoria III odzieży ochronnej - typ co najmniej 3-4. Zgodny z normą EN 14126 lub równoważne – ocena ochrony przed czynnikami infekcyjnymi. Dostępny w rozmiarze co najmniej M, L, XL, XXL. Ilość: 300 sztuk.
2. Ochraniacze barierowe, nieprzemakalne na obuwie wysokie, zakończone gumką. Wysokość minimum 35cm. Zgodny
z normą EN 14126 lub równoważne – ocena ochrony przed czynnikami infekcyjnymi. Ilość: 300 par.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33199000-1 - Odzież medyczna
4.5.5.) Wartość części: 5580 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 2: Odzież ochronna jednorazowa1. Półmaska filtrująca FFP2*. Ilość: 500 sztuk.
2. Półmaska filtrująca FFP3*. Ilość: 1.000 sztuk.
* maski powinny posiadać co najmniej jedną z wymienionych norm lub regulacji1: EN 149:2001+A1:2009 (UE) lub normy NIOSH-42 CFR 84 (USA) lub GB2626-2019 (Chiny) lub AS/NZ 1716:2012 (Australia) lub JMHLW-2000 (Japonia) lub NOM-116-2009 (Meksyk) lub ABNT/NBR 13698:2011 (Brazylia) lub KMOEL-2017-64(Korea) lub równoważne w zakresie: skuteczności filtracji wobec aerozoli stałych, oporu oddychania oraz całkowitego przecieku wewnętrznego.
1 Informacje dotyczące produktów wykorzystywanych podczas zwalczania COVID-19 - Ministerstwo Zdrowia - Portal Gov.pl (www.gov.pl).
4.5.3.) Główny kod CPV: 33199000-1 - Odzież medyczna
4.5.5.) Wartość części: 2690 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 3: Odzież medyczna jednorazowa1. Komplet chirurgiczny jednorazowy (bluza i spodnie) wykonany z nieprzezroczystej włókniny odpornej na przenikanie cieczy. Gramatura minimum 35g/m2. Krótki rękaw, dekolt z wycięciem w kształcie V. Spodnie długie, w pasie gumka lub troki. Dostępny w rozmiarze co najmniej M, L, XL, XXL, XXXL. Wyrób medyczny. Ilość: 3.000 kompletów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33199000-1 - Odzież medyczna
4.5.5.) Wartość części: 15000 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 4: Odzież medyczna jednorazowa1. Ochraniacz, czepek włókninowy typu beret zakończony gumką. Wyrób medyczny. Ilość: 10.000 sztuk.
2. Czepek jednorazowy w kształcie furażerki wiązany na troki, przeznaczony do stosowania przez personel medyczny
w środowisku bloku operacyjnego, wykonany z perforowanej włókniny wiskozowej. Wyrób medyczny. Ilość: 3.000 sztuk.
3. Koszula pacjenta wykonana z nieprzeźroczystej włókniny o gramaturze minimum 25g/m2, krótki rękaw, wiązana
w pasie i przy szyi, rozmiar uniwersalny. Wyrób medyczny. Ilość: 400 sztuk.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33199000-1 - Odzież medyczna
4.5.5.) Wartość części: 5770 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 5: Odzież medyczna jednorazowa1. Ochraniacze na obuwie foliowe, krótkie, zakończone gumką. Opakowanie 100 sztuk. Ilość: 150 opakowań.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33199000-1 - Odzież medyczna
4.5.5.) Wartość części: 1950 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 6: Obłożenia i podkłady medyczne1. Kołdra jednorazowa kompatybilna z urządzeniem do ogrzewania pacjenta BairHugger. Rozmiar 200-215cm x 85-99cm. Pakowana pojedynczo. Wyrób medyczny. Ilość: 350 sztuk.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 11900 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 7: Odzież medyczna jednorazowa1. Maska chirurgiczna pełnobarierowa, trzywarstwowa o łącznej gramaturze minimum 70g/m2, z gumką, regulowana nasadka na nos. Co najmniej typ II. Stopień filtracji BFE ≥ 98%. Wyrób medyczny. Pakowane po maksimum 50 sztuk. Wyrób medyczny. Ilość: 60.000 sztuk.
2. Maska chirurgiczna pełnobarierowa, trzywarstwowa z trokami o łącznej gramaturze minimum 70g/m2. Co najmniej typ II. Stopień filtracji BFE ≥ 98%. Wyrób medyczny. Pakowane po maksimum 50 sztuk. Wyrób medyczny. Ilość: 1.000 sztuk.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33199000-1 - Odzież medyczna
4.5.5.) Wartość części: 11800 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 8: Odzież medyczna jednorazowa1. Fartuch izolacyjny do pracy przy pacjencie, niesterylny, barierowy - odporny na przenikanie wody, wykonany
z włókniny SMS lub SMMMS o gramaturze min. 25g/m2, rękawy zakończone na gumki lub mankiet. Wiązania w pasie, przy szyi przylepiec/rzep lub troki. Rozmiar L. Wyrób medyczny. Ilość: 7.000 sztuk.
2. Fartuch izolacyjny do pracy przy pacjencie, niesterylny, barierowy - odporny na przenikanie wody, wykonany
z włókniny SMS lub SMMMS o gramaturze min. 25g/m2, rękawy zakończone na gumki lub mankiet. Wiązania w pasie, przy szyi przylepiec/rzep lub troki. Rozmiar XL. Obwód na dole fartucha dla rozmiaru XL - min. 150cm.
Wyrób medyczny. Ilość: 15.000 sztuk.
3. Fartuch medyczny pełnobarierowy, niejałowy, podfoliowany, wykonany z włókniny polipropylen i polietylenu,
o gramaturze łącznej 30-35g/m2. Rękawy zakończone elastyczną gumką lub mankietem, wiązany z tyłu na troki (przy szyi dopuszczalny rzep), krój prosty, rozmiar L/XL. Wyrób medyczny. Ilość: 5.000 sztuk.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33199000-1 - Odzież medyczna
4.5.5.) Wartość części: 91900 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 9: Obłożenia i podkłady medyczne1. Podkład medyczny perforowany w odcinkach nie większych niż 100cm, na rolce, celuloza dwuwarstwowa, szerokość
50-55cm. Długość na rolce 45-50m. Ilość: 400 rolek.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 3560 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 10: Obłożenia i podkłady medyczne1. Podkład medyczny na rolce, celulozowy, podfoliowany, perforowany w odcinkach nie większych niż 100 cm, szerokość 70-75cm. Długość na rolce 50-55m. Ilość: 30 rolek.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 1050 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 11: Obłożenie i podkłady medyczne1. Koc jednorazowego użytku, niejałowy, wykonany z lekkiej włókniny o gramaturze min. 20g/m2, z wypełnieniem poliestrowym lub poliestrowo-wiskozowym o gramaturze min. 55g/m2; na całej powierzchni przeszycia zapobiegające przemieszczaniu się elementów poszczególnych warstw; wymiary 200-220cm x 110-140cm. Wyrób medyczny. Ilość: 600 sztuk.
2. Komplet pościeli jednorazowej z włókniny minimum 25g/m2. W skład zestawu wchodzą: poszwa 140-160cm x 200-220cm, prześcieradło 150-160cm x 210-220cm, poszewka 70-75cm x 80-90cm. Wyrób medyczny. Ilość: 100 kompletów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 5500 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 12: Odzież medyczna jednorazowa1. Komplet (zestaw):
1) Fartuch chirurgiczny WZMOCNIONY jałowy wykonany z włókniny SMMMS lub SMMS lub SMS o gramaturze minimum 35g/m2. Dodatkowe wzmocnienie z „oddychającego” laminatu co najmniej na części przedniej i ¾ na rękawach. Gramatura łączna w miejscu wzmocnienia na przedniej części i rękawach min. 70g/m2.
Odporność na przenikanie cieczy w obszarze krytycznym – min. 175 cm H₂O.
Rękawy typu ryglan zakończone elastycznym mankietem. Szwy wykonane techniką ultradźwiękową.
Fartuch z tyłu zapinany przy szyi na rzep. Fartuch musi posiadać troki do związania.
Dostępny w rozmiarach minimum M- XXL/XLL.
2) 2 jednorazowe ręczniki.
Całość (fartuch i ręczniki) zwinięte w serwetę włókninową.
Opakowanie zewnętrzne zabezpieczające przed przypadkowym uszkodzeniem, np. torebka papierowo-foliowa; na opakowaniu etykiety w języku polskim z przynajmniej dwoma naklejkami do wklejenia do dokumentacji medycznej zawierające min.: nr lot, datę ważności. Wyrób medyczny.
Ilość: 5.000 kompletów.
2. Komplet (zestaw) chirurgiczny jednorazowy, składający się z bluzy zakładanej przez głowę oraz spodni - wykonany
z antystatycznej miękkiej włókniny SMS lub SMMS o gramaturze min. 40g/m2 z wycięciem w kształcie V pod szyją. Minimum 2 kieszenie. Rękaw krótki, prosty. Spodnie ściągane w pasie trokami lub gumką, nogawki bez ściągaczy.
Dostępne rozmiary: S, M, L, XL, XXL. Wyrób medyczny.
Ilość: 1.500 kompletów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33199000-1 - Odzież medyczna
4.5.5.) Wartość części: 53250 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 13: Odzież medyczna jednorazowa1. Antystatyczna odzież pod kombinezon wykonana z oddychającej włókniny, posiadająca wytrzymałość na rozciąganie, zapewniająca ochronę przed pyłami i cząstkami stałymi, bluza z długim rękawem zakończonym elastycznym mankietem, bluza wkładana przez głowę, długie spodnie ze ściągaczem lub gumką w pasie, niepyląca z możliwością sterylizacji radiacyjnej bądź parowej.
Odzież przeznaczona do pracy w pomieszczeniach czystych spełniających klasę czystości C (maksymalna dopuszczalna liczba cząstek/m3 o wymiarze równym lub większym niż podane w tabeli*).
Ilość: 750 kompletów.
*Tabela w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33199000-1 - Odzież medyczna
4.5.5.) Wartość części: 9750 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 14: Obłożenia medyczne jednorazowe1. Serweta operacyjna sterylna dwuczęściowa z regulowanym otworem i przylepcem, dwuwarstwowa (pierwsza warstwa -włóknina polipropylenowa, druga warstwa - folia) o gramaturze nie mniejszej niż 50g/m2 na całej powierzchni serwety,
w rozmiarze 75-85cm x 40-50cm. Pakowana pojedynczo. Opakowanie zabezpieczające przed przypadkowym uszkodzeniem, na opakowaniu etykiety w języku polskim z przynajmniej dwoma naklejkami do wklejenia do dokumentacji medycznej zawierające min.: nr lot, datę ważności. Wyrób medyczny. Ilość: 3.000 sztuk.
2. Serweta operacyjna sterylna dwuwarstwowa (pierwsza warstwa - włóknina polipropylenowa, druga warstwa - folia)
o gramaturze nie mniejszej niż 50g/m2 na całej powierzchni serwety, w rozmiarze 145-165cm x 90-110cm. Pakowana pojedynczo. Opakowanie zabezpieczające przed przypadkowym uszkodzeniem; na opakowaniu etykiety w języku polskim z przynajmniej dwoma naklejkami do wklejenia do dokumentacji medycznej zawierające min.: nr lot, datę ważności. Wyrób medyczny. Ilość: 7.000 sztuk.
3. Serweta operacyjna sterylna, dwuwarstwowa (pierwsza warstwa - włóknina polipropylenowa, druga warstwa - folia)
o gramaturze nie mniejszej niż 50g/m2 na całej powierzchni serwety, w rozmiarze 85-95cm x 75-85cm. Pakowana pojedynczo. Opakowanie zabezpieczające przed przypadkowym uszkodzeniem; na opakowaniu etykiety w języku polskim z przynajmniej dwoma naklejkami do wklejenia do dokumentacji medycznej zawierające min.: nr lot, datę ważności. Wyrób medyczny. Ilość: 14.000 sztuk.
4. Serweta operacyjna sterylna dwuwarstwowa (pierwsza warstwa - włóknina polipropylenowa, druga warstwa - folia)
o gramaturze nie mniejszej niż 50g/m2 na całej powierzchni serwety, w rozmiarze 240-260cm x 145-165cm.
Pakowana pojedynczo. Opakowanie zabezpieczające przed przypadkowym uszkodzeniem; na opakowaniu etykiety w języku polskim z przynajmniej dwoma naklejkami do wklejenia do dokumentacji medycznej zawierające min.: nr lot, datę ważności. Wyrób medyczny. Ilość: 4.000 sztuk.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 89100 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 15: Obłożenia i podkłady medyczne1. Podkład/serweta ochronna na stół operacyjny, przeciwodleżynowa, 5-cio warstwowa, zintegrowana wielopunktowo na całej powierzchni chłonnej, bez przeszyć, samo wygładzająca się, zapobiegająca przesuwaniu się warstwy zewnętrznej względem rdzenia, wykonana z włókniny polipropylenowej, wysokochłonnej polimerowej warstwy środkowej i spodniej pełnobarierowej teksturowanej folii polietylenowej, zabezpieczającej przed przesuwaniem się i ślizganiem podkładu po powierzchni.
Parametry:
chłonność min. 35ml/100 cm2,
gramatura podstawowa nie mniejsza niż: 295g/m2,
wymiary: 95-110cm x 220-240cm, rdzeń chłonny o wymiarach co najmniej 45cm x 200cm.
Wyrób medyczny.
Ilość: 2.000 sztuk.
2. Podkład/serweta ochronna, przeciwodleżynowa, 5-cio warstwowa, zintegrowana wielopunktowo co zapobiega tworzeniu się zagięć pod pacjentem, wykonana z włókniny polipropylenowej, wysokochłonnej polimerowej warstwy środkowej i spodniej pełnobarierowej teksturowanej folii polietylenowej, zabezpieczającej przed przesuwaniem się
i ślizganiem podkładu po powierzchni.
Parametry:
chłonność min. 35ml/100 cm2,
gramatura podstawowa nie mniejsza niż 295g/m2,
wymiary: 95-110cm x 145-155cm, rdzeń chłonny o wymiarach co najmniej 45cm x 130cm, serweta zakończona marginesami z nieprzeziernego laminatu ze wszystkich stron podkładu.
Wyrób medyczny.
Ilość: 1.000 sztuk.
3. Jednorazowa mata na podłogę o dużej chłonności płynów (minimum 3l/m2) rozmiar 70cm x 140cm (+/- 5cm). Budowa maty wielowarstwowa, wierzchnia warstwa hydrofilowa o trwałej niestrzępiącej się konstrukcji, wewnętrzna warstwa celulozowo poliestrowa o wysokiej chłonności, foliowy spód nieprzemakalny, antypoślizgowy zapobiegający ślizganiu się produktu po mokrej podłodze. Pakowana pojedynczo. Ilość: 50 sztuk.
4. Dwustronna mata podłogowa o dużej chłonności płynów (minimum 20l/m2), rozmiar 75cm x 35cm (+/- 5cm), w tym część chłonna 70cm x 30cm (+/- 2cm), marginesy ułatwiające usunięcie maty po zaabsorbowaniu płynów. Budowa maty wielowarstwowa z warstwą żelującą. Produkt jednorazowego użytku, niesterylny. Ilość: 50 sztuk.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 37650 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 16: Obłożenia i podkłady medyczne1. Zestaw chirurgiczny uniwersalny wzmocniony - jałowy, wykonany z chłonnego laminatu polietylenu i włókniny polipropylenowej o minimalnej gramaturze 60g/m2 wzmocnionego włókniną typu Spunlace o gramaturze min. 60g/m2. Odporność na przenikanie cieczy - min. 190cm H₂O. Chłonność w strefie krytycznej - min. 700%.
Skład:
1 osłona na stolik Mayo o min. wym. 80x145cm;
1 górna samoprzylepna serweta wzmocniona o wym. 145-150cm x 240-245cm (wzmocnienie min. 50cm x 75cm);
1 dolna serweta samoprzylepna wzmocniona o wym. 175-180cm x 195-200cm (wzmocnienie min. 50cm x 75cm);
2 boczne serwety samoprzylepne wzmocnione o wym. 75-80cm x 90-95cm (wzmocnienie min. 45cm x 60cm);
1 taśma samoprzylepna wykonana z włókniny Spunlace 9-10cm x 49-50cm;
4 ręczniki 25-30cm x 35-40cm;
Całość zawinięta w serwetę na stół instrumentariuszki o min. wym. 140-145cm x 190-195cm.
Oznakowany jako wyrób medyczny. Opakowanie zabezpieczające przed przypadkowym uszkodzeniem, na opakowaniu etykiety w języku polskim z przynajmniej dwoma naklejkami do wklejenia do dokumentacji medycznej zawierające min. numer serii (LOT) i datę ważności. Produkt sterylizowany zgodnie z normami wymaganymi prawem.
Wyrób medyczny.
Ilość: 400 zestawów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 15800 PLN
Część 17
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 17: Obłożenia i podkłady medyczne1. Zestaw uniwersalny do operacji szyi i głowy z serwetą z wycięciem „U” i turbanem:
jałowy, wykonany z chłonnego laminatu polietylenu i włókniny polipropylenowej o minimalnej gramaturze 60g/m2, wewnętrzna serweta turbanu z włókniny typu Spunlace o gramaturze min. 60g/m2. Odporność na przenikanie cieczy - min. 190cm H₂O. Chłonność włókniny Spunlace - min. 500%.
Skład:
1 osłona na stolik Mayo o wym. 75-80cm x 145-150cm;
1 serweta o wym. 195-200cm x 290-295cm z wycięciem „U” na krótszym boku o wym. 7-10cm x 65-70cm;
1 serweta typu turban o wym. 95-100cm x 150-155cm posiadająca zakładkę na dłonie oraz wewnętrzną serwetę do owinięcia głowy z przylepcami;
1 kieszeń jednokomorowa 30-35cm x 40-45cm;
2 ręczniki 25-30cm x 35-40cm.
Całość zawinięta ma być w serwetę na stół instrumentariuszki o min. wym. 140-145cm x 190-195cm.
Oznakowany jako wyrób medyczny. Opakowanie zabezpieczające przed przypadkowym uszkodzeniem, na opakowaniu etykiety w języku polskim z przynajmniej dwoma naklejkami do wklejenia do dokumentacji medycznej zawierające min. numer serii (LOT) i datę ważności. Produkt sterylizowany zgodnie z normami wymaganymi prawem.
Wyrób medyczny.
Ilość: 300 zestawów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 11700 PLN
Część 18
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 18: Obłożenia i podkłady medyczne1. Jałowy zestaw (komplet) chirurgiczny uniwersalny w składzie:
1) Serweta operacyjna 180cm x 180cm (+/-5cm), z taśmą samoprzylepną, wzmocniona - 1 szt.
Minimum 3 warstwowa serweta, z warstwą komfortową od strony pacjenta o gramaturze minimum 12g/m2, serweta posiadająca wzmocnienie w strefie krytycznej o rozmiarze 25cm x 50cm (+/-5cm) i łącznej gramaturze w obszarze krytycznym powyżej 105g/m2. Obłożenie posiadające wbudowane organizatory przewodów.
2) Serweta operacyjna 240cm x 150cm (+/-5cm) z taśmą samoprzylepną, wzmocniona - 1 szt.
Minimum 3 warstwowa serweta, z warstwą komfortową od strony pacjenta o gramaturze minimum 12g/m2, serweta posiadająca wzmocnienie w strefie krytycznej o rozmiarze 25cm x 50cm (+/-5cm) i łącznej gramaturze w obszarze krytycznym powyżej 105g/m2. Obłożenie posiadające wbudowane organizatory przewodów.
3) Serwety operacyjne 90cm x 75cm (+/-5cm), wzmocnione - 2 szt.
Minimum 3 warstwowa serweta, z warstwą komfortową od strony pacjenta o gramaturze minimum 12g/m2, serweta posiadająca wzmocnienie w strefie krytycznej o rozmiarze 25cm x 50cm (+/-5cm) i łącznej gramaturze w obszarze krytycznym powyżej 105g/m2.
4) Osłona na stolik Mayo 80cm x 145cm (+/-5cm) - 1 szt., wzmocnienie o rozmiarze 65cm x 85cm (+/-5cm) i gramaturze całkowitej min. 75g/m2, odporność na przenikanie cieczy min. 150 cm H2O.
5) Ręczniki chłonne 20cm x 30cm (+/-5cm) – 4 szt.
6) Taśma lepna - 1 szt., 10cm x 50cm (+/- 1cm) wykonana z folii PE i włókniny poliestrowej, o gramaturze minimum 40g/m2, którą można dowolnie formować.
7) Osłona na stół narzędziowy 155cm x 190cm (+/-10cm), wzmocnienie włókninowe 80cm x 190cm (+/-5cm) – będące również owinięciem zestawu.
Obłożenia muszą cechować się I klasą palności na poziomie >3,5s.
Opakowanie zabezpieczające przed przypadkowym uszkodzeniem; na opakowaniu etykiety w języku polskim
z przynajmniej dwoma naklejkami do wklejenia do dokumentacji medycznej zawierające min. nr lot., datę ważności.
Produkt sterylizowany zgodnie z normami wymaganymi prawem. Wyrób medyczny. Ilość: 1.000 kompletów.
2. Jałowy zestaw (komplet) serwet operacyjnych z taśmą lepną typu FLEX.
Skład kompletu:
1) serweta górna - ekran anestezjologiczny rozm. 175cm x 300cm (+/-5cm) - 1szt.
2) serwety boczne rozm. 80cm x 90cm (+/-5cm) - 2szt.
3) serweta dolna rozm. 180cm x 180cm (+/-5cm) - 1 szt.
Ww. serwety wykończone w centralnej części przezroczystą taśmą lepną typu Flex, która dokładnie przylega do krzywizn ciała i całkowicie zabezpiecza przed przeciekaniem, rozm. min. 3cm x 40cm, po bokach standardowa taśma lepna. Serwety z dodatkową wstawką wysokochłonną (gramatura min. 50g/m2) w strefie krytycznej, rozm. wstawki min. 20cm x 45cm.
4) serweta/osłona na stolik Mayo rozm. 75cm x 150cm (+/-5cm) z warstwą chłonną 70cm x 85cm (+/-5 cm) - 1szt.
5) ręczniki chłonne jednorazowe rozm. 20cm x 30cm (+/-5cm) - 4 szt.
6) dwuwarstwowa taśma lepna rozm. 9cm x 49cm (+/-1cm) - 1 szt.
7) serweta owinięcie zestawu 150cm x 190cm (+/-5cm) przykrycie na stolik instrumentalny - 1 szt.
Serwety wykonane z laminatu minimum trójwarstwowego o gramaturze min. 70g/m2, a w strefie krytycznej dodatkowa wstawka wysokochłonną o gramaturze min. 50g/m2. Wytrzymałość na penetrację płynów minimum 190cm H2O w strefie krytycznej.
Obłożenia muszą cechować się I klasą palności. Opakowanie zabezpieczające przed przypadkowym uszkodzeniem; na opakowaniu etykiety w języku polskim z przynajmniej dwoma naklejkami do wklejenia do dokumentacji medycznej zawierające min. nr lot, datę ważności. Produkt sterylizowany zgodnie z normami wymaganymi prawem. Wyrób medyczny. Ilość: 50 kompletów.
3. Jałowy zestaw (komplet) operacyjny do amputacji kończyny w składzie:
1) Serweta operacyjna 180cm x 180cm (+/-5 cm), z taśmą samoprzylepną, wzmocniona – 1 szt.
Minimum 3 warstwowa serweta, z warstwą komfortową od strony pacjenta o gramaturze minimum 12g/m2, serweta posiadająca wzmocnienie w strefie krytycznej o rozmiarze 25cm x 50cm (+/-5cm) i łącznej gramaturze w obszarze krytycznym powyżej 105g/m2. Obłożenie posiadające wbudowane organizatory przewodów.
2) Serweta operacyjna 240cm x 150cm (+/-5 cm) z taśmą samoprzylepną, wzmocniona – 1 szt.
Minimum 3 warstwowa serweta, z warstwą komfortową od strony pacjenta o gramaturze minimum 12g/m2, serweta posiadająca wzmocnienie w strefie krytycznej o rozmiarze 25cm x 55cm (+/-5cm) i łącznej gramaturze
w obszarze krytycznym powyżej 105g/m2. Obłożenie posiadające wbudowane organizatory przewodów.
3) Serwety operacyjne 90cm x 75 cm (+/-5cm), wzmocnione – 2 szt.
Minimum 3 warstwowa serweta, z warstwą komfortową od strony pacjenta o gramaturze minimum 12g/m2, serweta posiadająca wzmocnienie w strefie krytycznej o rozmiarze 25cm x 55cm (+/-5 cm) i łącznej gramaturze
w obszarze krytycznym powyżej 105g/m2.
4) Osłona na stolik Mayo 80cm x 145cm (+/- 5cm) – 1 szt., wzmocnienie o rozmiarze 65cm x 85cm (+/- 5 cm)
i gramaturze całkowitej min. 75g/m2, odporność na przenikanie cieczy min. 150cm H2O.
5) Ręczniki chłonne 20cm x 30cm (+/-5cm) – 4 szt.
6) Taśma lepna – 1 szt., wykonana z folii PE i włókniny poliestrowej, o gramaturze min. 40g/m2, którą można dowolnie formować.
7) Sterylne fartuchy chirurgiczne wzmocnione folią rozmiar L – 1 szt. i XL – 2 szt.
Fartuch chirurgiczny wykonany z włókniny typu Spunlace o gramaturze min. 65g/m2. Na przodzie wzmocnienie wykonane z nieprzepuszczalnej, oddychającej folii polietylenowej o grubości min. 46µm. Wzmocnienie rękawa wykonane z nieprzepuszczalnego laminatu, składającego się z folii polietylenowej o grubości min. 27,5µm.
Fartuch z tyłu zapinany na rzep, rękawy wykończone elastycznym mankietem o długości min. 8cm. Troki przyszyte do fartucha, złączone kartonikiem, umożliwiającym sterylną aplikację zarówno z przodu jak i z tyłu operatora. Odporność na przenikanie cieczy w obszarze krytycznym min. 150cm H2O.
8) Miska nerkowata jednorazowa min. 700ml – 1 szt.
9) Osłona na stół narzędziowy 155cm x 190cm (+/-5cm), wzmocnienie włókninowe 80cm x 190cm (+/-5 cm) – będące również owinięciem zestawu.
10) Bandaż elastyczny, szeroki 15cm, 5m (+/- 0,5m) – 1 szt.
11) Bandaż gazowy biały, szeroki 12cm, 4m (+/- 0,5m) – 1 szt.
12) Zapinka do bandaża – 1 szt.
13) Kompres włókninowy 10cm x 10cm, 4 warstwy, znacznik RTG, biały – 50 szt. – spięte po 10 szt.
14) Kompres gazowy laparotomijny 30cm x 50cm, gaza 17 nitek, 6 warstw, znacznik RTG, biały - 5 szt.
15) Ostrze chirurgiczne nr 10 z plastikową nasadką i osłonką - 1 szt.
16) Ostrze chirurgiczne nr 24 z plastikową nasadką i osłonką – 1 szt.
17) Dren łączący do ssaka PVC, 25CH/16CH, długość min. 1,5m, końcówki F/F – 1 szt.
18) Aspiracja typu yankauer 18CH, 28cm, okrągła końcówka, 6 otworów, regulacja ssania – 1 szt.
19) Pojemnik na igły piankowo-magnetyczny.
Obłożenia i fartuchy muszą cechować się I klasą palności. Opakowanie zabezpieczające przed przypadkowym uszkodzeniem; na opakowaniu etykiety w języku polskim z przynajmniej dwoma naklejkami do wklejenia do dokumentacji medycznej zawierającymi min. nr lot, datę ważności.
Produkt sterylizowany zgodnie z normami wymaganymi prawem. Wyrób medyczny. Ilość: 10 kompletów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 43700 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3240 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30996 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3240 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EM POLAND spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8222369589
7.3.3) Ulica: Aleja Piłsudskiego 63
7.3.4) Miejscowość: Sulejówek
7.3.5) Kod pocztowy: 05-070
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3240 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-08-24 do 2023-08-23Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 928,65 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9720 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 928,65 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EM POLAND spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8222369589
7.3.3) Ulica: Aleja Piłsudskiego 63
7.3.4) Miejscowość: Sulejówek
7.3.5) Kod pocztowy: 05-070
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 928,65 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-08-24 do 2023-08-23Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13251,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24332,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13251,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: J. Chodacki, A. Misztal, ,,MEDICA" spółka jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6921008620
7.3.3) Ulica: Przemysłowa 4A
7.3.4) Miejscowość: Lubin
7.3.5) Kod pocztowy: 59-300
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
J.CHODACKI, A.MISZTAL, "MEDICA" SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
J.CHODACKI, A.MISZTAL, "MEDICA" SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13251,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-08-24 do 2023-08-23Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4415,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6350,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4415,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zarys International Group spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6481997718
7.3.3) Ulica: Pod Borem 18
7.3.4) Miejscowość: Zabrze
7.3.5) Kod pocztowy: 41-808
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4415,04 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-08-24 do 2023-08-23Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 962,28 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9225 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 962,28 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zarys International Group spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6481997718
7.3.3) Ulica: Pod Borem 18
7.3.4) Miejscowość: Zabrze
7.3.5) Kod pocztowy: 41-808
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 962,28 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-08-30 do 2023-08-29Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu w zakresie pakietu 6 nie złożono żadnej oferty
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5367,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26460 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5367,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EM POLAND spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8222369589
7.3.3) Ulica: Aleja Piłsudskiego 63
7.3.4) Miejscowość: Sulejówek
7.3.5) Kod pocztowy: 05-070
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5367,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-08-30 do 2023-08-29Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 101412 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 151912,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 101412 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Skamex spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5542980836
7.3.3) Ulica: Częstochowska 38/52
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 93-121
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 101412 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-08-24 do 2023-08-23Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4536 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8536,32 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4536 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ''POLMIL" spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowo-akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5542922201
7.3.3) Ulica: Przemysłowa 8B
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-758
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4536 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-08-24 do 2023-08-23Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 972 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 972 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 972 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Zaopatrzenia Medycznego ''CEZAL" Spółka Akcyjna-Wrocław
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8990107208
7.3.3) Ulica: Widna 4
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-543
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 972 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-08-24 do 2023-08-23Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4544,64 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11782,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4544 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zarys International spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6481997718
7.3.3) Ulica: Pod Borem 18
7.3.4) Miejscowość: Zabrze
7.3.5) Kod pocztowy: 41-808
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTRUM ZAOPATRZENIA MEDYCZNEGO "CEZAL" S.A. - WROCŁAW
jakie przetargi wygrała firma
CENTRUM ZAOPATRZENIA MEDYCZNEGO "CEZAL" S.A. - WROCŁAW
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4544,64 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-08-24 do 2023-08-23Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48416,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48416,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48416,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mercator Medical Spółka Akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6771036424
7.3.3) Ulica: Modrzejewskiej 30
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-327
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 48416,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-08-24 do 2023-08-23Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu w zakresie pakietu 13 nie złożono żadnej oferty
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 89715,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 133941,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 89715,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zarys International Group spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6481997718
7.3.3) Ulica: Pod Borem 18
7.3.4) Miejscowość: Zabrze
7.3.5) Kod pocztowy: 41-808
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 89715,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-08-24 do 2023-08-23Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W zakresie pakietu 15 wpłynęła jedna oferta, która została odrzucona z powodu błędu w obliczeniu ceny.
Część 18
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający przeznaczył 47.196,00 zł brutto na sfinansowanie zamówienia.
W zakresie pakietu 18 została złożona jedna oferta na kwotę 62.791,20 zł brutto.
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia.
INNE PRZETARGI Z SIEMIANOWIC ŚLĄSKICH
- Sukcesywna dostawa preparatów do żywienia dojelitowego.
- "Świadczenie usług pogrzebowych dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Siemianowicach Śląskich na rok 2025"
- Usługi zbierania, transportu i utylizacji odpadów medycznych wytwarzanych w obiektach Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o. o.
- Likwidacja dzikiego wysypiska oraz oczyszczenie terenu będącego własnością Gminy Siemianowice Śląskie przy ul. Chemicznej
- Usługi wykonania jednorazowego przeglądu technicznego systemów zabezpieczenia technicznego wraz z wymianą niesprawnych elementów systemu.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 1 im. Mikołaja Kopernika w Siemianowicach Śląskich w 2025 r.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do cytometrii przepływowej dla Laboratorium oraz materiałów medycznych dla oddziałów Specjalistycznego Szpitala im. dra Alfreda Sokołowskiego ...
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku i drobnego sprzętu medycznego
- Dostawa asortymentu medycznego jednorazowego użytku
- Dostawy: fartuchów chirurgicznych i ubrań operacyjnych wielokrotnego użytku oraz obuwia na sale operacyjne
- DOSTAWA ODCZYNNIKÓW DO APARATU QUANTUM BLUE READER OZNACZAJĄCEGO KALPROTEKTYNĘ I POZIOM LEKU INFLIXIMAB
- Różne wyroby medyczne oraz obłożenia chirurgiczne
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.