eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¯urawica"Termomodernizacja budynku nr 4 WPSP w ¯urawicy"



Og³oszenie z dnia 2024-06-05


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Termomodernizacja budynku nr 4 WPSP w ¯urawicy”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: WOJEWÓDZKI PODKARPACKI SZPITAL PSYCHIATRYCZNY IM.PROF.EUGENIUSZA BRZEZICKIEGO W ¯URAWICY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000667655

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Ró¿ana 9

1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¯urawica

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-710

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.7.) Numer telefonu: 16 6723740

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wpsp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.wpsp.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Termomodernizacja budynku nr 4 WPSP w ¯urawicy”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-574979e0-2300-11ef-a500-1a0072d5d2bd

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00352071

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-06-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://portal.smartpzp.pl/pcmrzeszow

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Powy¿sze postêpowanie prowadzone jest za po¶rednictwem platformy zakupowej SmartPZP dostêpnej pod adresem https://portal.smartpzp.pl/pcmrzeszow
Zmiany i wyja¶nienia tre¶ci SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpo¶rednio zwi±zane z postêpowaniem o udzielenie zamówienia udostêpniane bêd± na stronie https://portal.smartpzp.pl/pcmrzeszow,
Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zobowi±zany jest posiadaæ konto na platformie zakupowej.
Zarejestrowanie i utrzymanie konta na platformie zakupowej oraz korzystanie z platformy jest bezp³atne.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w szczególno¶ci sk³adanie ofert oraz o¶wiadczeñ, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej zapewnionych przez system obs³uguj±cy proces udzielania zamówieñ publicznych Portalu e–Us³ugi SmartPZP .
1. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta w Systemie, ani logowania do Systemu.
2. Za po¶rednictwem posiadanego w Systemie konta U¿ytkownika Zewnêtrznego odbywa siê komunikacja Wykonawcy z Zamawiaj±cym w postêpowaniu w szczególno¶ci: przekazywanie dokumentów, o¶wiadczeñ, informacji, pytañ, wniosków w ramach postêpowania.
3. Za po¶rednictwem posiadanego w Systemie konta Jednostki Zamawiaj±cej oraz kont jej U¿ytkowników Wewnêtrznych odbywa siê komunikacja Zamawiaj±cego z Wykonawc± w postêpowaniu, w szczególno¶ci: przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, informacji, odpowiedzi na pytania.
4. Zadawanie pytañ przez Wykonawców odbywa siê w zak³adce „Pytania do postêpowania”.
5. Po otwarciu ofert, komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane s± w formie elektronicznej (opatrzonej podpisem kwalifikowanym) lub w postaci elektronicznej (opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym) za po¶rednictwem Platformy, w zak³adce „Korespondencja”, która dla Wykonawcy jest widoczna w Zak³adce „Oferty”, po zaznaczeniu numeru z³o¿onej oferty. Za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków, za¶wiadczeñ oraz informacji przyjmuje siê datê zapisania plików na serwerze. Aktualna data i godzina, zsynchronizowane z G³ównym Urzêdem Miar, wy¶wietlane s± w prawym górnym rogu Systemu.
6. Do pe³nego i prawid³owego korzystania z Systemu przez U¿ytkowników Zewnêtrznych konieczne jest posiadanie przez co najmniej jednego uprawnionego U¿ytkownika Zewnêtrznego Wykonawcy elektronicznego podpisu kwalifikowanego lub podpisu zaufanego lub podpisu osobistego s³u¿±cego do autentykacji i podpisu.
7. Korzystanie z Systemu mo¿liwe jest na 2 sposoby, pod warunkiem spe³nienia nastêpuj±cych minimalnych wymagañ technicznych:
a) Oprogramowanie zewnêtrzne (dostawcy podpisu kwalifikowanego) • Mozzilla Firefox ver. 65 i pó¼niejsze, Google Chrome ver. 66 i pó¼niejsze lub Opera ver. 58 i pó¼niejsze, Microsoft Edge ver 18 i pó¼niejsze, Internet Explorer 11 • Lista zalecanych przegl±darek internetowych: Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera. Zalecane jest u¿ywanie najnowszych wersji przegl±darek • system operacyjny Windows 7 i pó¼niejsze.
b) Oprogramowanie wbudowane w SmartPZP • zainstalowane ¶rodowisko Java w wersji min. 1.8 (jre) • w przypadku przegl±darek Opera, Chrome i Firefox nale¿y doinstalowaæ dodatek do przegl±darki Szafir SDK Web • oprogramowanie SzafirHost w systemie operacyjnym.
8. U¿ycie przez Wykonawcê do kontaktu z Zamawiaj±cym ¶rodków komunikacji elektronicznej zapewnionych w Systemie jest uzale¿nione od uprzedniej akceptacji przez Wykonawcê Regulaminu korzystania z us³ug Systemu na witrynie internetowej przy zak³adaniu profilu Wykonawcy.
9. Korzystanie z Systemu przez Wykonawców jest bezp³atne.
10.U¿ytkownikom Zewnêtrznym Wykonawcy przys³uguje prawo korzystania z asysty obejmuj±cej wsparcie techniczne w kwestiach dotycz±cych korzystania z Systemu, polegaj±ce na doradztwie telefonicznym i e-mailowym na zasadach okre¶lonych w Regulaminie korzystania z us³ug Systemu.
11. W sytuacji awarii Systemu lub przerwy technicznej dzia³ania Systemu Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres: zamowienia@wpsp.pl (nie dotyczy sk³adania ofert).
12. Maksymalny rozmiar pojedynczych plików przesy³anych za po¶rednictwem Systemu wynosi 100 MB. Za po¶rednictwem Systemu mo¿na przes³aæ wiele pojedynczych plików lub plik skompresowany do archiwum (ZIP) zawieraj±cy wiele pojedynczych plików.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: https://portal.smartpzp.pl/pcmrzeszow

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wojewódzki Podkarpacki Szpital Psychiatryczny im. prof. Eugeniusza Brzezickiego w ¯urawicy, ul. Ró¿ana 9, 37-710 ¯urawica, tel. (16) 672 37 40-42
2. Inspektorem ochrony danych osobowych w Wojewódzkim Podkarpackim Szpitalu Psychiatrycznym im. prof. Eugeniusza Brzezickiego w ¯urawicy jest Amelia Drapa³a, z któr± mo¿na siê kontaktowaæ w sprawach zwi±zanych z Pani/Pana danymi osobowymi za pomoc±: adres e-mail m.drapala@wpsp.pl, tel.: (16) 672 37 40-42, wew. 394.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zwi±zku z ustaw± PZP w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: Termomodernizacja budynku nr 4 w Wojewódzkim Podkarpackim Szpitalu Psychiatrycznym im. prof. Eugeniusza Brzezickiego w ¯urawicy (znak postêpowania: WPSP. DZP-383/2/2024,prowadzonego z zastosowaniem przepisów ustawy PZP.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd±:
• osoby i podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania na podstawie ustawy PZP
• podmioty, które na podstawie stosownych umów zawartych z administratorem ¶wiadcz± na jego rzecz us³ugi np. serwisowe, informatyczne, a tak¿e Podkarpackie Centrum Medyczne w Rzeszowie SPZOZ zapewniaj±ce obs³ugê procesu udzielania zamówieñ publicznych za po¶rednictwem centralnej platformy zakupowej.
5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane przez okres prowadzenia postêpowania w zakresie udzielenia zamówienia, a nastêpnie dla celów archiwalnych przez okres wynikaj±cy z przepisów kancelaryjno–archiwalnych obowi±zuj±cych administratora.
6. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym wynikaj±cym z ustawy PZP i konieczne do przyst±pienia do postêpowania. Konsekwencje niepodania danych osobowych wynikaj± z przepisów ustawy PZP i mo¿e ni± byæ brak mo¿liwo¶ci udzia³u w postêpowaniu i odrzucenie oferty.
7. W zwi±zku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przys³uguj± Pani/Panu nastêpuj±ce uprawnienia:
- prawo dostêpu do danych osobowych,
- prawo do usuniêcia danych osobowych,
- prawo do ¿±dania sprostowania danych osobowych, z tym ¿e, skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw±,
- prawo do ¿±dania ograniczenia przetwarzania danych osobowych, z tym ¿e w postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania.
8. Przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych w przypadku gdy uzna Pan/Pana ¿e przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych jest niezgodne z prawem.
9. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO ani nie bêd± profilowane.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WPSP. DZP - 383/2/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 1789095,52 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Termomodernizacja budynku nr 4 WPSP w ¯urawicy” w zakresie okre¶lonym w opracowanej dokumentacji projektowo-kosztorysowej.
Zakres zadania obejmuje wykonanie robót bran¿y budowlanej, sanitarnej i elektrycznej tj. docieplenie ¶cian i stropów budynku, wymianê stolarki okiennej i drzwiowej, adaptacjê pomieszczeñ poddasza i dachu budynku dla monta¿u kolektorów s³onecznych oraz zasobników ciep³ej wody, przy³±cza gazowego, instalacji wodno-kanalizacyjnej i elektrycznej wraz z niezbêdnymi robotami towarzysz±cymi, modernizacjê instalacji centralnego ogrzewania wraz z wymian± zaworów termostatycznych oraz wymianê zamontowanych w budynku ¼róde³ ¶wiat³a na LED zgodnie z opracowan± dokumentacj± projektowo-kosztorysow±.
Zamawiaj±cy nie planuje wy³±czenia budynku z u¿ytkowania na czas prowadzenia robót – roboty bêd± wykonywane na czynnym obiekcie we wcze¶niej uzgodnionych terminach i zgodnie z opracowanym harmonogramem.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-11-30

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: WYD£U¯ENIE OKRESU GWARANCJI

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. Zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie
2. Uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z
odrêbnych przepisów.
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie
3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej zakresie posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶ci kredytowych Wykonawcy.
- Zamawiaj±cy uzna, warunek za spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w okresie trwania zamówienia w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê minimum 500 000 z³ ( piêæset tysiêcy z³)
4. Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej;
a) dotycz±cej Wykonawcy - Zamawiaj±cy uzna, warunek za spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e siê wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie co najmniej dwóch robót budowlanych to¿samych z przedmiotem zamówienia, o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 1 000 000 z³ brutto ³±cznie.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, jak i w przypadku pozosta³ych Wykonawców, warunek powy¿szy musi zostaæ w ca³o¶ci spe³niony przez jeden podmiot. Zamawiaj±cy nie dopuszcza ³±czenia potencja³ów wielu podmiotów w celu wykazania do¶wiadczenia w tym warunku.
b) dotycz±cej osób – Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, i¿ dysponuje osobami niezbêdnymi do realizacji zamówienia w szczególno¶ci:
Kierownika budowy – koordynatora wszelkich prac budowlanych, który posiada uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r, Prawo Budowlane tj. (Dz.U. z 2024.725 t.j.).

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Do oferty Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu. Informacje zawarte w o¶wiadczeniu, potwierdzaj±, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu (wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 2 i 3 do SWZ. )
2) O¶wiadczenie wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy p.z.p., o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U.2024.594 t.j.), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej, albo o¶wiadczenie o braku przynale¿no¶ci do jakiejkolwiek/¿adnej grupy kapita³owej – wzór stanowi za³±cznik nr 7 do SWZ.
3) informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy p.z.p., sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê 500 000 z³ (piêæset tysiêcy z³.)
2) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, porównywalnych, co najmniej dwóch robót budowlanych to¿samych z przedmiotem zamówienia, o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 1 000 000 z³. brutto ³±cznie. Wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - za³±cznik nr 6 do SWZ.
3) Kierownika budowy – koordynatora wszelkich prac budowlanych, który posiada uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r, Prawo Budowlane tj. ( Dz. U. z 2006 r Nr 156, poz. 1118) wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnego do wykonania zamówienia publicznego.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia przedmiotowych ¶rodków dowodowych .

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Przed zawarciem umowy w postêpowaniu Wykonawca zobowi±zany jest do z³o¿enia:
- kosztorys uproszczony obejmuj±cy przedmiot zamówienia, sporz±dzony zgodnie z za³±czonymi do SWZ przedmiarami robót stanowi±cymi opis przedmiotu zamówienia gdzie poszczególne elementy przedmiotu umowy musz± byæ to¿same z ujêtymi w przedmiarach, w szczególno¶ci nazwa oraz warto¶æ netto danego zakresu robót.
- harmonogram robót obejmuj±cy wykonanie przedmiotu umowy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

Sk³adaj±c ofertê ka¿dy Wykonawca zobowi±zany jest wnie¶æ wadium w wysoko¶ci 3% warto¶ci przedmiotu zamówienia tj. 66 017,62 z³.( s³ownie z³otych: sze¶ædziesi±t sze¶æ tysiêcy siedemna¶cie 62/100).
2.Wadium nale¿y wnie¶æ do up³ywu terminu sk³adania ofert tj. do dnia 20.06.2024 r. do godz. 10:00. Niewniesienie wadium do up³ywu terminu sk³adania ofert skutkuje odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust.1pkt.14 ustawy Pzp.
3.Wadium mo¿e byæ wnoszone wed³ug wyboru wykonawcy w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz.U.2024.419 t.j.).

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

W postêpowaniu Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia ¿aden z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenia zamówienia, nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu z postêpowania natomiast warunki udzia³u w postêpowaniu, musi spe³niæ, co najmniej jeden Wykonawca lub wszyscy Wykonawcy ³±cznie.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

zgodnie z § 23 projektu umowy

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-06-20 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Otwarcie ofert nast±pi za pomoc± platformy zakupowej https://portal.smartpzp.pl/pcmrzeszow.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-06-20 12:10

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-07-17

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

1. ¦rodki ochrony prawnej (art. 505 ustawy Pzp) przys³uguj± Wykonawcy, je¿eli̇ ma lub mia³ interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniós³ lub mo¿e ponie¶æ szkodê w wyniku naruszenia przez Zamawiaj±cegǫ przepisów pzp.
2. Odwo³anie przys³uguje na:
1) niezgodn± z przepisami ustawy czynno¶æ Zamawiaj±cego, podjêt± w postepowaniu o udzielenie zamówienia, w tym na projektowane postanowienie umowy;
2) zaniechanie czynno¶cí w postêpowaniu o udzielenie zamówienia do której Zamawiaj±cy by³ obowi±zany na podstawie ustawy.
3. Odwo³anie wnosi siê do Prezesa Krajowej Izby Odwo³awczej w formie pisemnej albo w formie elektronicznej albo w postaci elektronicznej opatrzone podpisem zaufanym.
4. Na orzeczenie Krajowej Izby Odwo³awczej oraz postanowienie Prezesa Krajowej Izby Odwo³awczej, o którym mowa w art. 519 ust. 1 Pzp, stronom oraz uczestnikom postêpowania odwo³awczego przys³uguje skarga do sadu. Skargę̂ wnosi siê do Sadu Okrêgowego w Warszawie za po¶rednictwem Prezesa Krajowej Izby Odwo³awczej.
5. Szczegó³owe informacje dotycz±ce ¶rodków ochrony prawnej okre¶lone s± w Dziale IX „¦rodki ochrony prawnej” Ustawy Pzp.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.