eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Prace utrzymaniowe cieków będących w administracji Zarządu Zlewni w Gliwicach



Ogłoszenie z dnia 2024-06-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Prace utrzymaniowe cieków będących w administracji Zarządu Zlewni w Gliwicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gliwice@wody.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/wody-polskie

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.przetargi.wody.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Prace utrzymaniowe cieków będących w administracji Zarządu Zlewni w Gliwicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-abe287a7-e509-11ee-9c02-ce2b643d361d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00352113

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00225727/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.18 Prace utrzymaniowe cieków będących w administracji Zarządu Zlewni w Gliwicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: C.ROZ.2710.10.2024.APS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1052702,29 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część nr 1 - Prace utrzymaniowe cieku Ligockiego w km 4+490 - 10+070 w m. Kotulin, Ligota Toszecka, Boguszyce, gm. Toszek
Prace (stawka VAT 23%) będą polegały m. innymi na:
• Wykoszeniu porostów gęstych, twardych ze skarp i dna cieku wraz z wygrabieniem;
• Hakowaniu roślin korzeniących się w dnie;
• Ręcznym ścinaniu zakrzaczeń wraz z oczyszczeniem terenu po wycince z wywiezieniem;
• Remoncie umocnienia z trylinki na skarpach i w dnie cieku;
• Zabudowie wyrwy brzegowej.
Prace należy prowadzić pod nadzorem przyrodniczym. Koszty wynikające z tego tytułu Wykonawca winien wliczyć w cenę oferty w kosztach ogólnych. Dokumentację z pełnienia nadzoru przyrodniczego, Wykonawca przekaże Zleceniodawcy w dniu odbioru robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.5.5.) Wartość części: 124259,96 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część nr 2 - Prace utrzymaniowe koryta cieku Rokitnickiego w km 4+800-8+372 oraz 16+480 - 17+844 na terenie m. Czekanów, Zabrze, Bytom, gm. Zbrosławice, Zabrze, Bytom

Prace (stawka VAT 23%) będą polegały m. innymi na:
• Wykoszeniu porostów ze skarp i dna cieku wraz z wygrabieniem,
• Wycince zakrzaczeń wraz z oczyszczeniem terenu po wycince z wywiezieniem,
• Udrożnieniu koryta poprzez mechaniczne usunięcie roślinności korzeniącej się, usunięcie namulisk, zatorów i przetamowań wraz z rozplantowaniem urobku wzdłuż krawędzi brzegu.

Prace należy prowadzić pod nadzorem przyrodniczym. Koszty wynikające z tego tytułu Wykonawca winien wliczyć w cenę oferty w kosztach ogólnych. Dokumentację z pełnienia nadzoru przyrodniczego, Wykonawca przekaże Zleceniodawcy w dniu odbioru robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.5.5.) Wartość części: 169955,36 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część nr 3 - Odcinkowe prace utrzymaniowe koryta cieku Bodek z naprawą umocnień brzegowych w km 1+080 -4+520 na terenie m. Racibórz

Prace (stawka VAT 23%) będą polegały na:
• Uzyskaniu dostępności do terenu robót – koszt zajęć czasowych terenów obcych na potrzeby realizacji zadania;
• Ręcznym wykoszeniu porostów ze skarp;
• Wygrabieniu wykoszonych porostów ze skarp o szerokości ponad 2,0 m;
• Hakowaniu przy zarośnięciu powierzchni lustra wody do 30%;
• Hakowaniu przy zarośnięciu powierzchni lustra wody do 60%;
• Hakowaniu przy zarośnięciu powierzchni lustra wody ponad 60%;
• Ręcznym ścinaniu gęstych krzaków i podszycia;
• Załadunku gałęzi pozyskanych z wycinki krzaków na środek transportu, przewóz na odl. do 1,5 km do miejsca przeróbki i mechaniczne rozdrobnienie;
• Usuwaniu zatorów naturalnych z koryta cieku utworzonego z gałęzi, namułów ręcznych, wiatrołomów drzew, tamujących swobodny przepływ wód korytem, segregacji pozyskanego materiału z zagospodarowaniem na miejscu – bez wywozu;
• Wykonaniu opasek podwójnych z kiszek faszynowych o śr. 20+20 cm w gruncie kat. III;
• Profilowaniu skarp brzegów;
• Ręcznym przycięciu nawisów ziemnych w dolnych partiach skarp cieku;
• Plantowaniu skarp i dna rowów – kat. gruntu III przy robotach wodno-melioracyjnych;
• Obsianiu skarp w ziemi urodzajnej.

Prace należy prowadzić pod nadzorem przyrodniczym. Koszty wynikające z tego tytułu Wykonawca winien wliczyć w cenę oferty w kosztach ogólnych. Dokumentację z pełnienia nadzoru przyrodniczego, Wykonawca przekaże Zleceniodawcy w dniu odbioru robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.5.5.) Wartość części: 141671,40 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część nr 4 - Odcinkowe prace utrzymaniowe cieku Dzielniczka wraz z naprawą ubezpieczeń brzegowych w km 0+000-17+750 w m. Cisek, Roszowicki Las, Dzielnica, Łany, Błażejowice gm. Cisek; m. Ponięcice, gm. Rudnik

Prace (stawka VAT 23%) będą polegały na:
• Mechanicznym wykoszeniu porostów ze skarp i dna;
• Ręcznym wykoszeniu porostów gęstych twardych ze skarp – dokoszenie po mechanicznym wykoszeniu;
• Ręcznym ścinaniu średniej gęstości krzaków i podszycia;
• Usunięciu mechanicznym roślinności z dna cieku – udrożnieniu koryta przy użyciu koparko-odmularki cieków o szerokości dna 1,2 m. Grubość warstwy usuwanej 20 cm;
• Odtworzeniu – udrożnieniu koryta cieku Dzielniczka na dł. 520 m przy szerokości dna 1,2 m;
• Wyrównaniu rowów i kanałów po koparkach – grubość nadmiaru gruntu do ścinania do 15 cm – kat. III;
• Rozplantowaniu spycharkami ziemi wydobytej z wykopów liniowych do 1 m3 wzdłuż 1 m wykopu – kat. gruntu I-IV;
• Wykonaniu opasek pojedynczych z kiszek faszynowych o śr. 15 cm w gruncie kat. III, analogia płotek żerdziowy o śr. 15-20 cm;
• Plantowaniu skarp i dna rowów – kat. gruntu III przy robotach wodno-melioracyjnych;
• Obsianiu skarp w ziemi urodzajnej;
• Transporcie lądowym kołków drewnianych o śr. 7-9 cm na odległość do 0,5 km (załadunek i wyładunek ręczny);
• Transporcie lądowym kiszek z faszyny o śr. 20 cm na odległość do 0,5 km (załadunek i wyładunek ręczny);
• Wykonaniu narzutu kamiennego nadwodnego (zabudowa wyrw) z kamienia ciężkiego lub średniego luzem z brzegu z wyładunkiem ręcznym przy wysokości burt do 0,61-1,50 m

4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.5.5.) Wartość części: 243417,52 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część nr 5 - Prace utrzymaniowe cieku Sierakowickiego w km 0+000-8+790, odcinkowo, gmina Sośnicowice

Prace (stawka VAT 23%) będą polegały na:
• Ręcznym wykoszeniu porostów gęstych twardych ze skarp;
• Wygrabieniu wykoszonych porostów ze skarp o szer. ponad 2,0 m;
• Oczyszczeniu ubezpieczenia skarp z trylinki;
• Usunięciu z trylinki naniesionego materiału;
• Hakowaniu przy zarośnięciu powierzchni lustra wody do 30%;
• Mechanicznym hakowaniu cieku z przycięciem nawisów;
• Robotach ziemnych wykonywanych koparkami polegające na odtworzeniu przekroju poprzecznego koryta;
• Remoncie ubezpieczenia skarpy cieku;
• Wykonanie palisady z kołków o śr. 10-12 cm;
• Plantowaniu skarp;
• Obsianiu skarp w ziemi urodzajnej;
• Wywozie wydobytego materiału i roślinności korzeniącej się wydobytej z cieku w trakcie wykonywania robót utrzymaniowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.5.5.) Wartość części: 130076,85 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część nr 6 - Prace utrzymaniowe cieku Cisek w km 0+000 – 4+400 wraz z remontem 2 szt. jazów w km 3+200 i 3+800 w celu zwiększenia zdolności retencyjnej koryta cieku, m. Landzmierz i Sukowice gm. Cisek

Prace (stawka VAT 23%) będą polegały na:
Koryto cieku Cisek
• Mechanicznym wykoszeniu porostów ze skarp i dna;
• Ręcznym wykoszeniu porostów gęstych twardych ze skarp – dokoszenie po mechanicznym wykoszeniu;
• Usunięciu roślinności z dna cieku (hakowaniu) przy użyciu łyżki koszącej koparko-odmularki do rozliczenia przyjęto szer. cieku dna 2,0 m. Grubość warstwy usuwanej 20 cm;
• Wykopach oraz przekopach wykonywanych koparkami podsiębiernymi 0,15 m3 na odkład w gruncie kat. III;
• Wykopach rowów i kanałów po koparkach gr. nadmiaru do ścinania ponad 15 cm – kat. III;
• Plantowaniu skarp i dna wykopów wykonywanych mechanicznie w gruncie kat. I-III;
• Wykonaniu opasek pojedynczych z kiszek faszynowych o śr. 25 cm w gruncie kat. III;
Jaz w km 3+200 i 3+800
• Usuwaniu grubej warstwy rdzy i całkowicie przekorodowanej powłoki konstrukcji pełnościennych przed właściwym czyszczeniem;
• Czyszczeniu konstrukcji pełnościennych do stopnia Sa 1 – stan wyjściowy powierzchni B;
• Odtłuszczaniu rozpuszczalnikami konstrukcji kratowych;
• Malowaniu farbami i emaliami ftalowymi zmontowanych, skorodowanych schodów i pomostów;
• Wykonaniu i założeniu okuć dla szandorów ponad 71 mm;
• Żelbetowym umocnieniu skarp i dna wykonywanego z lądu;
• Naprawie mechanizmów zamknięć;
• Wymianie uszczelki zasuwy;
• Czyszczeniu ręcznym pionowych, skośnych cylindrycznych powierzchni betonowych;
• Czyszczeniu ręcznym poziomych powierzchni betonowych;
• Wyrównaniu i naprawie powierzchni betonowych szpachlą cementową ASOCRET-BS2 i cementową zaprawą naprawczą ASOCRET-RN – wypełnienie ubytków gr. 10 mm, powierzchnie pionowe.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.5.5.) Wartość części: 243321,20 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 118696,88 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 118696,88 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 118696,88 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Konserwacja Urządzeń Wodno-Melioracyjnych Kanalizacja Ściekowa Stanisław Koneszko

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6311028104

7.3.3) Ulica: Młyńska 28

7.3.4) Miejscowość: Kozłów

7.3.5) Kod pocztowy: 44-153

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 118696,88 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 157171,42 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 228351,98 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 157171,42 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U ULFIK Marcin Ulfik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5751724592

7.3.3) Ulica: Główna 10b

7.3.4) Miejscowość: Łagiewniki Wielkie

7.3.5) Kod pocztowy: 42-772

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 157171,42 EUR

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 133677,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 207151,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 133677,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Budownictwa Wodnego i Konsrewacji BUDWOD s.c. Adam Adamiak i Dawid Adamiak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7490014673

7.3.3) Ulica: Osiedlowa 13

7.3.4) Miejscowość: Kędzierzyn Koźle

7.3.5) Kod pocztowy: 47-206

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 133677,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-10-01

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 227955,99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 349665,73 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 227955,99 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo-Usługowa ŹRÓDŁO Zuzanna Samsel

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7492089209

7.3.3) Ulica: Niezapominajek 9

7.3.4) Miejscowość: Kędzierzyn Koźle

7.3.5) Kod pocztowy: 47-224

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 227955,99 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-10-11

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 125164,04 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 173920,08 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 125164,04 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Konserwacja Urządzeń Wodno-Melioracyjnych Kanalizacja Ściekowa Stanisław Koneszko

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6311028104

7.3.3) Ulica: Młyńska 28

7.3.4) Miejscowość: Kozłów

7.3.5) Kod pocztowy: 44-153

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 125164,04 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 239610,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 277078,73 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 239610,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MENTRANS Franciszek Mencnarowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9372334340

7.3.3) Ulica: Iłowica 174

7.3.4) Miejscowość: Rudzica

7.3.5) Kod pocztowy: 43-394

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 239610,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-10-11

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.