Ogłoszenie z dnia 2023-08-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00214381/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-12
- 2023/BZP 00231499/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-24
- 2023/BZP 00483543/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie audytów efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej, służących realizacji zadań publicznych PGW Wody Polskie w 8 Regionalnych Zarządach Gospodarki Wodnej (...)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: prezes@wody.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wody.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://przetargi.wody.gov.pl/wp/auctions/r16316,Wykonanie-audytow-efektywnosci-energetycznej-budynkow-uzytecznosci-publicznej-sl.html?sid=ef15e92b8efa7010abea7adb79c7887c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie audytów efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej, służących realizacji zadań publicznych PGW Wody Polskie w 8 Regionalnych Zarządach Gospodarki Wodnej (...)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-83d781f5-f0bc-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00352144
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie planowane do realizacji w ramach POIiŚ 2014-2020 „Wykonanie dokumentacji niezbędnej do termomodernizacji budynków użyteczności publicznej, służących realizacji zadań publicznych PGW WP w 8 Regionalnych Zarządach Gospodarki Wodnej"2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00214381
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KR.ROZ.2710.31.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 – 5 budynków będących w administracji PGW WP RZGW w GdańskuCelem przedmiotowego zamówienia jest wykonanie kompletnych audytów efektywności energetycznej budynków Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie, a docelowo przedsięwzięcie obejmować będzie wykonanie prac, które będą służyć w szczególności: ograniczeniu nadmiernego wychładzania albo nagrzewania budynku, zwiększeniu efektywności zużycia energii elektrycznej i cieplnej w procesie wentylacji i ogrzewania budynku oraz ogrzewania wody, a także zwiększeniu efektywności zużycia energii elektrycznej w zakresie związanym z oświetleniem nieruchomości. Rezultatem tych działań będzie obniżenie eksploatacyjnych kosztów zużycia energii cieplnej i elektrycznej, poprawa warunków pracy i jakości użytkowania obiektów użyteczności publicznej.
Analiza środków poprawy efektywności energetycznej budynków winna obejmować i wskazywać wszystkie możliwe do zastosowania i wdrożenia przedsięwzięcia służące poprawie efektywności energetycznej, w szczególności wymienione w art. 19 ww. ustawy oraz w aktach wykonawczych do niej. Audyty winny zostać sporządzone w sposób umożliwiający realizację wskazanego zakresu przedsięwzięć zmierzających do poprawy efektywności energetycznej w drodze umowy o poprawę efektywności energetycznej (EPC), w szczególności w sposób wskazany w Rozporządzeniu Ministra Energii z dnia 5 października 2017 r. w sprawie szczegółowego zakresu i sposobu sporządzania audytu efektywności energetycznej oraz metod obliczania oszczędności energii (Dz. U. poz. 1912 z późn. zm.).
Audyty będą uwzględniały w szczególności następujące dane:
1. Liczba osób użytkujących budynek rocznie po termomodernizacji,
2. Aktualne ceny energii elektrycznej (w zł za kWh) i Cena energii cieplnej (w zł za GJ)
3. Zużycie energii cieplnej (w GJ/rok) przed i po realizacji projektu,
4. Zużycie energii elektrycznej (w kWh/ rok) przed i po realizacji projektu,
5. Ew. pozycja dodatkowa - np. dodatkowe zużycie energii – np. wentylacja (w kWh/ rok) przed i po realizacji projektu,
6. Roczny poziom emisji zanieczyszczeń (w MgCO2/rok) przed i po realizacji projektu,
7. Jeśli planowana jest realizacja PV - moc projektowana paneli fotowoltaicznych (w kWp) oraz ilość wytworzonej (uzysk) energii elektrycznej z instalacji fotowoltaicznej (w kWh/rok),
8. Nakłady inwestycyjne w rozbiciu na poszczególne kategorie nakładów (w zł brutto) – np. ocieplenie ścian zewnętrznych, ocieplenie/izolacja fundamentów/ocieplenie stropów nad piwnicami, ocieplenie dachu, wymiana stolarki okiennej/modernizacja istniejącej stolarki, wymiana stolarki drzwiowej, modernizacja kotłowni, modernizacja węzła cieplnego, wymiana źródła ciepła, zmiana/montaż systemu wentylacji, montaż systemu rekuperacji, modernizacja instalacji c.o. wraz z instalacją elementów sterowalnych, modernizacja instalacji c.w.u., wymiana bram garażowych, wymiana punktów świetlnych na energooszczędne, montaż paneli fotowoltaicznych, wymiana instalacji odwodnienia, zagospodarowanie terenu, system zarządzania energią, wymiana rozdzielni głównej, montaż studzienek piwnicznych, drenaż budynku, wymiana instalacji odgromowej, kanalizacja deszczowa, ew. prace dodatkowe.
9. Ew. roczne koszty napraw i remontów (w zł brutto),
10. Założenia do kosztów utrzymania (netto) elementów wskazanych w zakresie projektu
4.5.3.) Główny kod CPV: 71314300-5 - Usługi doradcze w zakresie wydajności energetycznej
4.5.5.) Wartość części: 35500 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 – 6 budynków będących w administracji PGW WP RZGW w GliwicachCelem przedmiotowego zamówienia jest wykonanie kompletnych audytów efektywności energetycznej budynków Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie, a docelowo przedsięwzięcie obejmować będzie wykonanie prac, które będą służyć w szczególności: ograniczeniu nadmiernego wychładzania albo nagrzewania budynku, zwiększeniu efektywności zużycia energii elektrycznej i cieplnej w procesie wentylacji i ogrzewania budynku oraz ogrzewania wody, a także zwiększeniu efektywności zużycia energii elektrycznej w zakresie związanym z oświetleniem nieruchomości. Rezultatem tych działań będzie obniżenie eksploatacyjnych kosztów zużycia energii cieplnej i elektrycznej, poprawa warunków pracy i jakości użytkowania obiektów użyteczności publicznej.
Analiza środków poprawy efektywności energetycznej budynków winna obejmować i wskazywać wszystkie możliwe do zastosowania i wdrożenia przedsięwzięcia służące poprawie efektywności energetycznej, w szczególności wymienione w art. 19 ww. ustawy oraz w aktach wykonawczych do niej. Audyty winny zostać sporządzone w sposób umożliwiający realizację wskazanego zakresu przedsięwzięć zmierzających do poprawy efektywności energetycznej w drodze umowy o poprawę efektywności energetycznej (EPC), w szczególności w sposób wskazany w Rozporządzeniu Ministra Energii z dnia 5 października 2017 r. w sprawie szczegółowego zakresu i sposobu sporządzania audytu efektywności energetycznej oraz metod obliczania oszczędności energii (Dz. U. poz. 1912 z późn. zm.).
Audyty będą uwzględniały w szczególności następujące dane:
1. Liczba osób użytkujących budynek rocznie po termomodernizacji,
2. Aktualne ceny energii elektrycznej (w zł za kWh) i Cena energii cieplnej (w zł za GJ)
3. Zużycie energii cieplnej (w GJ/rok) przed i po realizacji projektu,
4. Zużycie energii elektrycznej (w kWh/ rok) przed i po realizacji projektu,
5. Ew. pozycja dodatkowa - np. dodatkowe zużycie energii – np. wentylacja (w kWh/ rok) przed i po realizacji projektu,
6. Roczny poziom emisji zanieczyszczeń (w MgCO2/rok) przed i po realizacji projektu,
7. Jeśli planowana jest realizacja PV - moc projektowana paneli fotowoltaicznych (w kWp) oraz ilość wytworzonej (uzysk) energii elektrycznej z instalacji fotowoltaicznej (w kWh/rok),
8. Nakłady inwestycyjne w rozbiciu na poszczególne kategorie nakładów (w zł brutto) – np. ocieplenie ścian zewnętrznych, ocieplenie/izolacja fundamentów/ocieplenie stropów nad piwnicami, ocieplenie dachu, wymiana stolarki okiennej/modernizacja istniejącej stolarki, wymiana stolarki drzwiowej, modernizacja kotłowni, modernizacja węzła cieplnego, wymiana źródła ciepła, zmiana/montaż systemu wentylacji, montaż systemu rekuperacji, modernizacja instalacji c.o. wraz z instalacją elementów sterowalnych, modernizacja instalacji c.w.u., wymiana bram garażowych, wymiana punktów świetlnych na energooszczędne, montaż paneli fotowoltaicznych, wymiana instalacji odwodnienia, zagospodarowanie terenu, system zarządzania energią, wymiana rozdzielni głównej, montaż studzienek piwnicznych, drenaż budynku, wymiana instalacji odgromowej, kanalizacja deszczowa, ew. prace dodatkowe.
9. Ew. roczne koszty napraw i remontów (w zł brutto),
10. Założenia do kosztów utrzymania (netto) elementów wskazanych w zakresie projektu
4.5.3.) Główny kod CPV: 71314300-5 - Usługi doradcze w zakresie wydajności energetycznej
4.5.5.) Wartość części: 42600 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 – 17 budynków będących w administracji PGW WP RZGW w KrakowieCelem przedmiotowego zamówienia jest wykonanie kompletnych audytów efektywności energetycznej budynków Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie, a docelowo przedsięwzięcie obejmować będzie wykonanie prac, które będą służyć w szczególności: ograniczeniu nadmiernego wychładzania albo nagrzewania budynku, zwiększeniu efektywności zużycia energii elektrycznej i cieplnej w procesie wentylacji i ogrzewania budynku oraz ogrzewania wody, a także zwiększeniu efektywności zużycia energii elektrycznej w zakresie związanym z oświetleniem nieruchomości. Rezultatem tych działań będzie obniżenie eksploatacyjnych kosztów zużycia energii cieplnej i elektrycznej, poprawa warunków pracy i jakości użytkowania obiektów użyteczności publicznej.
Analiza środków poprawy efektywności energetycznej budynków winna obejmować i wskazywać wszystkie możliwe do zastosowania i wdrożenia przedsięwzięcia służące poprawie efektywności energetycznej, w szczególności wymienione w art. 19 ww. ustawy oraz w aktach wykonawczych do niej. Audyty winny zostać sporządzone w sposób umożliwiający realizację wskazanego zakresu przedsięwzięć zmierzających do poprawy efektywności energetycznej w drodze umowy o poprawę efektywności energetycznej (EPC), w szczególności w sposób wskazany w Rozporządzeniu Ministra Energii z dnia 5 października 2017 r. w sprawie szczegółowego zakresu i sposobu sporządzania audytu efektywności energetycznej oraz metod obliczania oszczędności energii (Dz. U. poz. 1912 z późn. zm.).
Audyty będą uwzględniały w szczególności następujące dane:
1. Liczba osób użytkujących budynek rocznie po termomodernizacji,
2. Aktualne ceny energii elektrycznej (w zł za kWh) i Cena energii cieplnej (w zł za GJ)
3. Zużycie energii cieplnej (w GJ/rok) przed i po realizacji projektu,
4. Zużycie energii elektrycznej (w kWh/ rok) przed i po realizacji projektu,
5. Ew. pozycja dodatkowa - np. dodatkowe zużycie energii – np. wentylacja (w kWh/ rok) przed i po realizacji projektu,
6. Roczny poziom emisji zanieczyszczeń (w MgCO2/rok) przed i po realizacji projektu,
7. Jeśli planowana jest realizacja PV - moc projektowana paneli fotowoltaicznych (w kWp) oraz ilość wytworzonej (uzysk) energii elektrycznej z instalacji fotowoltaicznej (w kWh/rok),
8. Nakłady inwestycyjne w rozbiciu na poszczególne kategorie nakładów (w zł brutto) – np. ocieplenie ścian zewnętrznych, ocieplenie/izolacja fundamentów/ocieplenie stropów nad piwnicami, ocieplenie dachu, wymiana stolarki okiennej/modernizacja istniejącej stolarki, wymiana stolarki drzwiowej, modernizacja kotłowni, modernizacja węzła cieplnego, wymiana źródła ciepła, zmiana/montaż systemu wentylacji, montaż systemu rekuperacji, modernizacja instalacji c.o. wraz z instalacją elementów sterowalnych, modernizacja instalacji c.w.u., wymiana bram garażowych, wymiana punktów świetlnych na energooszczędne, montaż paneli fotowoltaicznych, wymiana instalacji odwodnienia, zagospodarowanie terenu, system zarządzania energią, wymiana rozdzielni głównej, montaż studzienek piwnicznych, drenaż budynku, wymiana instalacji odgromowej, kanalizacja deszczowa, ew. prace dodatkowe.
9. Ew. roczne koszty napraw i remontów (w zł brutto),
10. Założenia do kosztów utrzymania (netto) elementów wskazanych w zakresie projektu
4.5.3.) Główny kod CPV: 71314300-5 - Usługi doradcze w zakresie wydajności energetycznej
4.5.5.) Wartość części: 120700 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 – 12 budynków będących w administracji PGW WP RZGW w KrakowieCelem przedmiotowego zamówienia jest wykonanie kompletnych audytów efektywności energetycznej budynków Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie, a docelowo przedsięwzięcie obejmować będzie wykonanie prac, które będą służyć w szczególności: ograniczeniu nadmiernego wychładzania albo nagrzewania budynku, zwiększeniu efektywności zużycia energii elektrycznej i cieplnej w procesie wentylacji i ogrzewania budynku oraz ogrzewania wody, a także zwiększeniu efektywności zużycia energii elektrycznej w zakresie związanym z oświetleniem nieruchomości. Rezultatem tych działań będzie obniżenie eksploatacyjnych kosztów zużycia energii cieplnej i elektrycznej, poprawa warunków pracy i jakości użytkowania obiektów użyteczności publicznej.
Analiza środków poprawy efektywności energetycznej budynków winna obejmować i wskazywać wszystkie możliwe do zastosowania i wdrożenia przedsięwzięcia służące poprawie efektywności energetycznej, w szczególności wymienione w art. 19 ww. ustawy oraz w aktach wykonawczych do niej. Audyty winny zostać sporządzone w sposób umożliwiający realizację wskazanego zakresu przedsięwzięć zmierzających do poprawy efektywności energetycznej w drodze umowy o poprawę efektywności energetycznej (EPC), w szczególności w sposób wskazany w Rozporządzeniu Ministra Energii z dnia 5 października 2017 r. w sprawie szczegółowego zakresu i sposobu sporządzania audytu efektywności energetycznej oraz metod obliczania oszczędności energii (Dz. U. poz. 1912 z późn. zm.).
Audyty będą uwzględniały w szczególności następujące dane:
1. Liczba osób użytkujących budynek rocznie po termomodernizacji,
2. Aktualne ceny energii elektrycznej (w zł za kWh) i Cena energii cieplnej (w zł za GJ)
3. Zużycie energii cieplnej (w GJ/rok) przed i po realizacji projektu,
4. Zużycie energii elektrycznej (w kWh/ rok) przed i po realizacji projektu,
5. Ew. pozycja dodatkowa - np. dodatkowe zużycie energii – np. wentylacja (w kWh/ rok) przed i po realizacji projektu,
6. Roczny poziom emisji zanieczyszczeń (w MgCO2/rok) przed i po realizacji projektu,
7. Jeśli planowana jest realizacja PV - moc projektowana paneli fotowoltaicznych (w kWp) oraz ilość wytworzonej (uzysk) energii elektrycznej z instalacji fotowoltaicznej (w kWh/rok),
8. Nakłady inwestycyjne w rozbiciu na poszczególne kategorie nakładów (w zł brutto) – np. ocieplenie ścian zewnętrznych, ocieplenie/izolacja fundamentów/ocieplenie stropów nad piwnicami, ocieplenie dachu, wymiana stolarki okiennej/modernizacja istniejącej stolarki, wymiana stolarki drzwiowej, modernizacja kotłowni, modernizacja węzła cieplnego, wymiana źródła ciepła, zmiana/montaż systemu wentylacji, montaż systemu rekuperacji, modernizacja instalacji c.o. wraz z instalacją elementów sterowalnych, modernizacja instalacji c.w.u., wymiana bram garażowych, wymiana punktów świetlnych na energooszczędne, montaż paneli fotowoltaicznych, wymiana instalacji odwodnienia, zagospodarowanie terenu, system zarządzania energią, wymiana rozdzielni głównej, montaż studzienek piwnicznych, drenaż budynku, wymiana instalacji odgromowej, kanalizacja deszczowa, ew. prace dodatkowe.
9. Ew. roczne koszty napraw i remontów (w zł brutto),
10. Założenia do kosztów utrzymania (netto) elementów wskazanych w zakresie projektu
4.5.3.) Główny kod CPV: 71314300-5 - Usługi doradcze w zakresie wydajności energetycznej
4.5.5.) Wartość części: 85200 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5 – 4 budynki będące w administracji PGW WP RZGW w PoznaniuCelem przedmiotowego zamówienia jest wykonanie kompletnych audytów efektywności energetycznej budynków Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie, a docelowo przedsięwzięcie obejmować będzie wykonanie prac, które będą służyć w szczególności: ograniczeniu nadmiernego wychładzania albo nagrzewania budynku, zwiększeniu efektywności zużycia energii elektrycznej i cieplnej w procesie wentylacji i ogrzewania budynku oraz ogrzewania wody, a także zwiększeniu efektywności zużycia energii elektrycznej w zakresie związanym z oświetleniem nieruchomości. Rezultatem tych działań będzie obniżenie eksploatacyjnych kosztów zużycia energii cieplnej i elektrycznej, poprawa warunków pracy i jakości użytkowania obiektów użyteczności publicznej.
Analiza środków poprawy efektywności energetycznej budynków winna obejmować i wskazywać wszystkie możliwe do zastosowania i wdrożenia przedsięwzięcia służące poprawie efektywności energetycznej, w szczególności wymienione w art. 19 ww. ustawy oraz w aktach wykonawczych do niej. Audyty winny zostać sporządzone w sposób umożliwiający realizację wskazanego zakresu przedsięwzięć zmierzających do poprawy efektywności energetycznej w drodze umowy o poprawę efektywności energetycznej (EPC), w szczególności w sposób wskazany w Rozporządzeniu Ministra Energii z dnia 5 października 2017 r. w sprawie szczegółowego zakresu i sposobu sporządzania audytu efektywności energetycznej oraz metod obliczania oszczędności energii (Dz. U. poz. 1912 z późn. zm.).
Audyty będą uwzględniały w szczególności następujące dane:
1. Liczba osób użytkujących budynek rocznie po termomodernizacji,
2. Aktualne ceny energii elektrycznej (w zł za kWh) i Cena energii cieplnej (w zł za GJ)
3. Zużycie energii cieplnej (w GJ/rok) przed i po realizacji projektu,
4. Zużycie energii elektrycznej (w kWh/ rok) przed i po realizacji projektu,
5. Ew. pozycja dodatkowa - np. dodatkowe zużycie energii – np. wentylacja (w kWh/ rok) przed i po realizacji projektu,
6. Roczny poziom emisji zanieczyszczeń (w MgCO2/rok) przed i po realizacji projektu,
7. Jeśli planowana jest realizacja PV - moc projektowana paneli fotowoltaicznych (w kWp) oraz ilość wytworzonej (uzysk) energii elektrycznej z instalacji fotowoltaicznej (w kWh/rok),
8. Nakłady inwestycyjne w rozbiciu na poszczególne kategorie nakładów (w zł brutto) – np. ocieplenie ścian zewnętrznych, ocieplenie/izolacja fundamentów/ocieplenie stropów nad piwnicami, ocieplenie dachu, wymiana stolarki okiennej/modernizacja istniejącej stolarki, wymiana stolarki drzwiowej, modernizacja kotłowni, modernizacja węzła cieplnego, wymiana źródła ciepła, zmiana/montaż systemu wentylacji, montaż systemu rekuperacji, modernizacja instalacji c.o. wraz z instalacją elementów sterowalnych, modernizacja instalacji c.w.u., wymiana bram garażowych, wymiana punktów świetlnych na energooszczędne, montaż paneli fotowoltaicznych, wymiana instalacji odwodnienia, zagospodarowanie terenu, system zarządzania energią, wymiana rozdzielni głównej, montaż studzienek piwnicznych, drenaż budynku, wymiana instalacji odgromowej, kanalizacja deszczowa, ew. prace dodatkowe.
9. Ew. roczne koszty napraw i remontów (w zł brutto),
10. Założenia do kosztów utrzymania (netto) elementów wskazanych w zakresie projektu
4.5.3.) Główny kod CPV: 71314300-5 - Usługi doradcze w zakresie wydajności energetycznej
4.5.5.) Wartość części: 28400 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 6 – 1 budynek będące w administracji PGW WP RZGW w RzeszowieCelem przedmiotowego zamówienia jest wykonanie kompletnych audytów efektywności energetycznej budynków Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie, a docelowo przedsięwzięcie obejmować będzie wykonanie prac, które będą służyć w szczególności: ograniczeniu nadmiernego wychładzania albo nagrzewania budynku, zwiększeniu efektywności zużycia energii elektrycznej i cieplnej w procesie wentylacji i ogrzewania budynku oraz ogrzewania wody, a także zwiększeniu efektywności zużycia energii elektrycznej w zakresie związanym z oświetleniem nieruchomości. Rezultatem tych działań będzie obniżenie eksploatacyjnych kosztów zużycia energii cieplnej i elektrycznej, poprawa warunków pracy i jakości użytkowania obiektów użyteczności publicznej.
Analiza środków poprawy efektywności energetycznej budynków winna obejmować i wskazywać wszystkie możliwe do zastosowania i wdrożenia przedsięwzięcia służące poprawie efektywności energetycznej, w szczególności wymienione w art. 19 ww. ustawy oraz w aktach wykonawczych do niej. Audyty winny zostać sporządzone w sposób umożliwiający realizację wskazanego zakresu przedsięwzięć zmierzających do poprawy efektywności energetycznej w drodze umowy o poprawę efektywności energetycznej (EPC), w szczególności w sposób wskazany w Rozporządzeniu Ministra Energii z dnia 5 października 2017 r. w sprawie szczegółowego zakresu i sposobu sporządzania audytu efektywności energetycznej oraz metod obliczania oszczędności energii (Dz. U. poz. 1912 z późn. zm.).
Audyty będą uwzględniały w szczególności następujące dane:
1. Liczba osób użytkujących budynek rocznie po termomodernizacji,
2. Aktualne ceny energii elektrycznej (w zł za kWh) i Cena energii cieplnej (w zł za GJ)
3. Zużycie energii cieplnej (w GJ/rok) przed i po realizacji projektu,
4. Zużycie energii elektrycznej (w kWh/ rok) przed i po realizacji projektu,
5. Ew. pozycja dodatkowa - np. dodatkowe zużycie energii – np. wentylacja (w kWh/ rok) przed i po realizacji projektu,
6. Roczny poziom emisji zanieczyszczeń (w MgCO2/rok) przed i po realizacji projektu,
7. Jeśli planowana jest realizacja PV - moc projektowana paneli fotowoltaicznych (w kWp) oraz ilość wytworzonej (uzysk) energii elektrycznej z instalacji fotowoltaicznej (w kWh/rok),
8. Nakłady inwestycyjne w rozbiciu na poszczególne kategorie nakładów (w zł brutto) – np. ocieplenie ścian zewnętrznych, ocieplenie/izolacja fundamentów/ocieplenie stropów nad piwnicami, ocieplenie dachu, wymiana stolarki okiennej/modernizacja istniejącej stolarki, wymiana stolarki drzwiowej, modernizacja kotłowni, modernizacja węzła cieplnego, wymiana źródła ciepła, zmiana/montaż systemu wentylacji, montaż systemu rekuperacji, modernizacja instalacji c.o. wraz z instalacją elementów sterowalnych, modernizacja instalacji c.w.u., wymiana bram garażowych, wymiana punktów świetlnych na energooszczędne, montaż paneli fotowoltaicznych, wymiana instalacji odwodnienia, zagospodarowanie terenu, system zarządzania energią, wymiana rozdzielni głównej, montaż studzienek piwnicznych, drenaż budynku, wymiana instalacji odgromowej, kanalizacja deszczowa, ew. prace dodatkowe.
9. Ew. roczne koszty napraw i remontów (w zł brutto),
10. Założenia do kosztów utrzymania (netto) elementów wskazanych w zakresie projektu
4.5.3.) Główny kod CPV: 71314300-5 - Usługi doradcze w zakresie wydajności energetycznej
4.5.5.) Wartość części: 7100 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 7 – 3 budynki będące w administracji PGW WP RZGW w SzczecinieCelem przedmiotowego zamówienia jest wykonanie kompletnych audytów efektywności energetycznej budynków Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie, a docelowo przedsięwzięcie obejmować będzie wykonanie prac, które będą służyć w szczególności: ograniczeniu nadmiernego wychładzania albo nagrzewania budynku, zwiększeniu efektywności zużycia energii elektrycznej i cieplnej w procesie wentylacji i ogrzewania budynku oraz ogrzewania wody, a także zwiększeniu efektywności zużycia energii elektrycznej w zakresie związanym z oświetleniem nieruchomości. Rezultatem tych działań będzie obniżenie eksploatacyjnych kosztów zużycia energii cieplnej i elektrycznej, poprawa warunków pracy i jakości użytkowania obiektów użyteczności publicznej.
Analiza środków poprawy efektywności energetycznej budynków winna obejmować i wskazywać wszystkie możliwe do zastosowania i wdrożenia przedsięwzięcia służące poprawie efektywności energetycznej, w szczególności wymienione w art. 19 ww. ustawy oraz w aktach wykonawczych do niej. Audyty winny zostać sporządzone w sposób umożliwiający realizację wskazanego zakresu przedsięwzięć zmierzających do poprawy efektywności energetycznej w drodze umowy o poprawę efektywności energetycznej (EPC), w szczególności w sposób wskazany w Rozporządzeniu Ministra Energii z dnia 5 października 2017 r. w sprawie szczegółowego zakresu i sposobu sporządzania audytu efektywności energetycznej oraz metod obliczania oszczędności energii (Dz. U. poz. 1912 z późn. zm.).
Audyty będą uwzględniały w szczególności następujące dane:
1. Liczba osób użytkujących budynek rocznie po termomodernizacji,
2. Aktualne ceny energii elektrycznej (w zł za kWh) i Cena energii cieplnej (w zł za GJ)
3. Zużycie energii cieplnej (w GJ/rok) przed i po realizacji projektu,
4. Zużycie energii elektrycznej (w kWh/ rok) przed i po realizacji projektu,
5. Ew. pozycja dodatkowa - np. dodatkowe zużycie energii – np. wentylacja (w kWh/ rok) przed i po realizacji projektu,
6. Roczny poziom emisji zanieczyszczeń (w MgCO2/rok) przed i po realizacji projektu,
7. Jeśli planowana jest realizacja PV - moc projektowana paneli fotowoltaicznych (w kWp) oraz ilość wytworzonej (uzysk) energii elektrycznej z instalacji fotowoltaicznej (w kWh/rok),
8. Nakłady inwestycyjne w rozbiciu na poszczególne kategorie nakładów (w zł brutto) – np. ocieplenie ścian zewnętrznych, ocieplenie/izolacja fundamentów/ocieplenie stropów nad piwnicami, ocieplenie dachu, wymiana stolarki okiennej/modernizacja istniejącej stolarki, wymiana stolarki drzwiowej, modernizacja kotłowni, modernizacja węzła cieplnego, wymiana źródła ciepła, zmiana/montaż systemu wentylacji, montaż systemu rekuperacji, modernizacja instalacji c.o. wraz z instalacją elementów sterowalnych, modernizacja instalacji c.w.u., wymiana bram garażowych, wymiana punktów świetlnych na energooszczędne, montaż paneli fotowoltaicznych, wymiana instalacji odwodnienia, zagospodarowanie terenu, system zarządzania energią, wymiana rozdzielni głównej, montaż studzienek piwnicznych, drenaż budynku, wymiana instalacji odgromowej, kanalizacja deszczowa, ew. prace dodatkowe.
9. Ew. roczne koszty napraw i remontów (w zł brutto),
10. Założenia do kosztów utrzymania (netto) elementów wskazanych w zakresie projektu
4.5.3.) Główny kod CPV: 71314300-5 - Usługi doradcze w zakresie wydajności energetycznej
4.5.5.) Wartość części: 21300 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 8 – 9 budynków będących w administracji PGW WP RZGW w WarszawieCelem przedmiotowego zamówienia jest wykonanie kompletnych audytów efektywności energetycznej budynków Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie, a docelowo przedsięwzięcie obejmować będzie wykonanie prac, które będą służyć w szczególności: ograniczeniu nadmiernego wychładzania albo nagrzewania budynku, zwiększeniu efektywności zużycia energii elektrycznej i cieplnej w procesie wentylacji i ogrzewania budynku oraz ogrzewania wody, a także zwiększeniu efektywności zużycia energii elektrycznej w zakresie związanym z oświetleniem nieruchomości. Rezultatem tych działań będzie obniżenie eksploatacyjnych kosztów zużycia energii cieplnej i elektrycznej, poprawa warunków pracy i jakości użytkowania obiektów użyteczności publicznej.
Analiza środków poprawy efektywności energetycznej budynków winna obejmować i wskazywać wszystkie możliwe do zastosowania i wdrożenia przedsięwzięcia służące poprawie efektywności energetycznej, w szczególności wymienione w art. 19 ww. ustawy oraz w aktach wykonawczych do niej. Audyty winny zostać sporządzone w sposób umożliwiający realizację wskazanego zakresu przedsięwzięć zmierzających do poprawy efektywności energetycznej w drodze umowy o poprawę efektywności energetycznej (EPC), w szczególności w sposób wskazany w Rozporządzeniu Ministra Energii z dnia 5 października 2017 r. w sprawie szczegółowego zakresu i sposobu sporządzania audytu efektywności energetycznej oraz metod obliczania oszczędności energii (Dz. U. poz. 1912 z późn. zm.).
Audyty będą uwzględniały w szczególności następujące dane:
1. Liczba osób użytkujących budynek rocznie po termomodernizacji,
2. Aktualne ceny energii elektrycznej (w zł za kWh) i Cena energii cieplnej (w zł za GJ)
3. Zużycie energii cieplnej (w GJ/rok) przed i po realizacji projektu,
4. Zużycie energii elektrycznej (w kWh/ rok) przed i po realizacji projektu,
5. Ew. pozycja dodatkowa - np. dodatkowe zużycie energii – np. wentylacja (w kWh/ rok) przed i po realizacji projektu,
6. Roczny poziom emisji zanieczyszczeń (w MgCO2/rok) przed i po realizacji projektu,
7. Jeśli planowana jest realizacja PV - moc projektowana paneli fotowoltaicznych (w kWp) oraz ilość wytworzonej (uzysk) energii elektrycznej z instalacji fotowoltaicznej (w kWh/rok),
8. Nakłady inwestycyjne w rozbiciu na poszczególne kategorie nakładów (w zł brutto) – np. ocieplenie ścian zewnętrznych, ocieplenie/izolacja fundamentów/ocieplenie stropów nad piwnicami, ocieplenie dachu, wymiana stolarki okiennej/modernizacja istniejącej stolarki, wymiana stolarki drzwiowej, modernizacja kotłowni, modernizacja węzła cieplnego, wymiana źródła ciepła, zmiana/montaż systemu wentylacji, montaż systemu rekuperacji, modernizacja instalacji c.o. wraz z instalacją elementów sterowalnych, modernizacja instalacji c.w.u., wymiana bram garażowych, wymiana punktów świetlnych na energooszczędne, montaż paneli fotowoltaicznych, wymiana instalacji odwodnienia, zagospodarowanie terenu, system zarządzania energią, wymiana rozdzielni głównej, montaż studzienek piwnicznych, drenaż budynku, wymiana instalacji odgromowej, kanalizacja deszczowa, ew. prace dodatkowe.
9. Ew. roczne koszty napraw i remontów (w zł brutto),
10. Założenia do kosztów utrzymania (netto) elementów wskazanych w zakresie projektu
4.5.3.) Główny kod CPV: 71314300-5 - Usługi doradcze w zakresie wydajności energetycznej
4.5.5.) Wartość części: 63900 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 9 – 12 budynków będących w administracji PGW WP RZGW we WrocławiuCelem przedmiotowego zamówienia jest wykonanie kompletnych audytów efektywności energetycznej budynków Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie, a docelowo przedsięwzięcie obejmować będzie wykonanie prac, które będą służyć w szczególności: ograniczeniu nadmiernego wychładzania albo nagrzewania budynku, zwiększeniu efektywności zużycia energii elektrycznej i cieplnej w procesie wentylacji i ogrzewania budynku oraz ogrzewania wody, a także zwiększeniu efektywności zużycia energii elektrycznej w zakresie związanym z oświetleniem nieruchomości. Rezultatem tych działań będzie obniżenie eksploatacyjnych kosztów zużycia energii cieplnej i elektrycznej, poprawa warunków pracy i jakości użytkowania obiektów użyteczności publicznej.
Analiza środków poprawy efektywności energetycznej budynków winna obejmować i wskazywać wszystkie możliwe do zastosowania i wdrożenia przedsięwzięcia służące poprawie efektywności energetycznej, w szczególności wymienione w art. 19 ww. ustawy oraz w aktach wykonawczych do niej. Audyty winny zostać sporządzone w sposób umożliwiający realizację wskazanego zakresu przedsięwzięć zmierzających do poprawy efektywności energetycznej w drodze umowy o poprawę efektywności energetycznej (EPC), w szczególności w sposób wskazany w Rozporządzeniu Ministra Energii z dnia 5 października 2017 r. w sprawie szczegółowego zakresu i sposobu sporządzania audytu efektywności energetycznej oraz metod obliczania oszczędności energii (Dz. U. poz. 1912 z późn. zm.).
Audyty będą uwzględniały w szczególności następujące dane:
1. Liczba osób użytkujących budynek rocznie po termomodernizacji,
2. Aktualne ceny energii elektrycznej (w zł za kWh) i Cena energii cieplnej (w zł za GJ)
3. Zużycie energii cieplnej (w GJ/rok) przed i po realizacji projektu,
4. Zużycie energii elektrycznej (w kWh/ rok) przed i po realizacji projektu,
5. Ew. pozycja dodatkowa - np. dodatkowe zużycie energii – np. wentylacja (w kWh/ rok) przed i po realizacji projektu,
6. Roczny poziom emisji zanieczyszczeń (w MgCO2/rok) przed i po realizacji projektu,
7. Jeśli planowana jest realizacja PV - moc projektowana paneli fotowoltaicznych (w kWp) oraz ilość wytworzonej (uzysk) energii elektrycznej z instalacji fotowoltaicznej (w kWh/rok),
8. Nakłady inwestycyjne w rozbiciu na poszczególne kategorie nakładów (w zł brutto) – np. ocieplenie ścian zewnętrznych, ocieplenie/izolacja fundamentów/ocieplenie stropów nad piwnicami, ocieplenie dachu, wymiana stolarki okiennej/modernizacja istniejącej stolarki, wymiana stolarki drzwiowej, modernizacja kotłowni, modernizacja węzła cieplnego, wymiana źródła ciepła, zmiana/montaż systemu wentylacji, montaż systemu rekuperacji, modernizacja instalacji c.o. wraz z instalacją elementów sterowalnych, modernizacja instalacji c.w.u., wymiana bram garażowych, wymiana punktów świetlnych na energooszczędne, montaż paneli fotowoltaicznych, wymiana instalacji odwodnienia, zagospodarowanie terenu, system zarządzania energią, wymiana rozdzielni głównej, montaż studzienek piwnicznych, drenaż budynku, wymiana instalacji odgromowej, kanalizacja deszczowa, ew. prace dodatkowe.
9. Ew. roczne koszty napraw i remontów (w zł brutto),
10. Założenia do kosztów utrzymania (netto) elementów wskazanych w zakresie projektu
4.5.3.) Główny kod CPV: 71314300-5 - Usługi doradcze w zakresie wydajności energetycznej
4.5.5.) Wartość części: 85200 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42435,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42435,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43435,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ekovert Łukasz Szkudlarek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8942558077
7.3.3) Ulica: Średzka 10/1B
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 54-017
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonawca przewidział realizację umowy przy udziale dwóch podwykonawców:
1) Biuro Badan Ekologiczno – Ekonomicznych "TOMAR" Tomasz Chrapek
2) Fundacja na rzecz Efektywnego Wykorzystania Energii
Biuro Badań Ekologiczno - Ekonomicznych "TOMAR" Tomasz Chrapek będzie zaangażowane w wykonanie kompletnych audytów efektywności energetycznej dla wszystkich budynków wskazanych w postępowaniu. W ramach prac BBEE "TOMAR" będzie odpowiedzialne za następujący zakres zamówienia i wykona następujące czynności: • określi charakterystykę przegród budowlanych, • obliczy zapotrzebowania budynku na moc cieplną oraz zużycia energii netto i brutto, • wykona analizę i ocenę stanu istniejącego • wykona analizę i ocenę rozwiązań wariantowych • dokona wyboru optymalnego wariantu. • określi czas zwrotu proponowanych inwestycji. Ponadto, ze względu na krótki okres realizacji oraz dużą ilość obiektów, część prac polegających głównie na inwentaryzacji obiektów, przygotowaniu charakterystyki przegród budowlanych i obliczeniu zapotrzebowania budynku na moc cieplną będzie realizowane przy współudziale Fundacji na rzecz Efektywnego Wykorzystania Energii. W ramach prac planuje się, że Fundacja wykona następujące czynności: prace polegające głównie na przygotowaniu charakterystyki przegród budowlanych, obliczeniu zapotrzebowania budynku na moc cieplną oraz obliczenie zużycia energii netto i brutto dla wybranych budynków.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42435,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 50922,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 50922,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 50922,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ekovert Łukasz Szkudlarek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8942558077
7.3.3) Ulica: Średzka 10/1B
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 54-017
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonawca przewidział realizację umowy przy udziale dwóch podwykonawców:
1) Biuro Badan Ekologiczno – Ekonomicznych "TOMAR" Tomasz Chrapek
2) Fundacja na rzecz Efektywnego Wykorzystania Energii
Biuro Badań Ekologiczno - Ekonomicznych "TOMAR" Tomasz Chrapek będzie zaangażowane w wykonanie kompletnych audytów efektywności energetycznej dla wszystkich budynków wskazanych w postępowaniu. W ramach prac BBEE "TOMAR" będzie odpowiedzialne za następujący zakres zamówienia i wykona następujące czynności: • określi charakterystykę przegród budowlanych, • obliczy zapotrzebowania budynku na moc cieplną oraz zużycia energii netto i brutto, • wykona analizę i ocenę stanu istniejącego • wykona analizę i ocenę rozwiązań wariantowych • dokona wyboru optymalnego wariantu. • określi czas zwrotu proponowanych inwestycji. Ponadto, ze względu na krótki okres realizacji oraz dużą ilość obiektów, część prac polegających głównie na inwentaryzacji obiektów, przygotowaniu charakterystyki przegród budowlanych i obliczeniu zapotrzebowania budynku na moc cieplną będzie realizowane przy współudziale Fundacji na rzecz Efektywnego Wykorzystania Energii. W ramach prac planuje się, że Fundacja wykona następujące czynności: prace polegające głównie na przygotowaniu charakterystyki przegród budowlanych, obliczeniu zapotrzebowania budynku na moc cieplną oraz obliczenie zużycia energii netto i brutto dla wybranych budynków.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 50922 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 144279,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 144279,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 144279,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ekovert Łukasz Szkudlarek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8942558077
7.3.3) Ulica: Średzka 10/1B
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 54-017
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonawca przewidział realizację umowy przy udziale dwóch podwykonawców:
1) Biuro Badan Ekologiczno – Ekonomicznych "TOMAR" Tomasz Chrapek
2) Fundacja na rzecz Efektywnego Wykorzystania Energii
Biuro Badań Ekologiczno - Ekonomicznych "TOMAR" Tomasz Chrapek będzie zaangażowane w wykonanie kompletnych audytów efektywności energetycznej dla wszystkich budynków wskazanych w postępowaniu. W ramach prac BBEE "TOMAR" będzie odpowiedzialne za następujący zakres zamówienia i wykona następujące czynności: • określi charakterystykę przegród budowlanych, • obliczy zapotrzebowania budynku na moc cieplną oraz zużycia energii netto i brutto, • wykona analizę i ocenę stanu istniejącego • wykona analizę i ocenę rozwiązań wariantowych • dokona wyboru optymalnego wariantu. • określi czas zwrotu proponowanych inwestycji. Ponadto, ze względu na krótki okres realizacji oraz dużą ilość obiektów, część prac polegających głównie na inwentaryzacji obiektów, przygotowaniu charakterystyki przegród budowlanych i obliczeniu zapotrzebowania budynku na moc cieplną będzie realizowane przy współudziale Fundacji na rzecz Efektywnego Wykorzystania Energii. W ramach prac planuje się, że Fundacja wykona następujące czynności: prace polegające głównie na przygotowaniu charakterystyki przegród budowlanych, obliczeniu zapotrzebowania budynku na moc cieplną oraz obliczenie zużycia energii netto i brutto dla wybranych budynków.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 144279,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 101844,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 101844,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 101844,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ekovert Łukasz Szkudlarek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8942558077
7.3.3) Ulica: Średzka 10/1B
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 54-017
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonawca przewidział realizację umowy przy udziale dwóch podwykonawców:
1) Biuro Badan Ekologiczno – Ekonomicznych "TOMAR" Tomasz Chrapek
2) Fundacja na rzecz Efektywnego Wykorzystania Energii
Biuro Badań Ekologiczno - Ekonomicznych "TOMAR" Tomasz Chrapek będzie zaangażowane w wykonanie kompletnych audytów efektywności energetycznej dla wszystkich budynków wskazanych w postępowaniu. W ramach prac BBEE "TOMAR" będzie odpowiedzialne za następujący zakres zamówienia i wykona następujące czynności: • określi charakterystykę przegród budowlanych, • obliczy zapotrzebowania budynku na moc cieplną oraz zużycia energii netto i brutto, • wykona analizę i ocenę stanu istniejącego • wykona analizę i ocenę rozwiązań wariantowych • dokona wyboru optymalnego wariantu. • określi czas zwrotu proponowanych inwestycji. Ponadto, ze względu na krótki okres realizacji oraz dużą ilość obiektów, część prac polegających głównie na inwentaryzacji obiektów, przygotowaniu charakterystyki przegród budowlanych i obliczeniu zapotrzebowania budynku na moc cieplną będzie realizowane przy współudziale Fundacji na rzecz Efektywnego Wykorzystania Energii. W ramach prac planuje się, że Fundacja wykona następujące czynności: prace polegające głównie na przygotowaniu charakterystyki przegród budowlanych, obliczeniu zapotrzebowania budynku na moc cieplną oraz obliczenie zużycia energii netto i brutto dla wybranych budynków.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 101844,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33948,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33948,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33948,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ekovert Łukasz Szkudlarek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8942558077
7.3.3) Ulica: Średzka 10/1B
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 54-017
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonawca przewidział realizację umowy przy udziale dwóch podwykonawców:
1) Biuro Badan Ekologiczno – Ekonomicznych "TOMAR" Tomasz Chrapek
2) Fundacja na rzecz Efektywnego Wykorzystania Energii
Biuro Badań Ekologiczno - Ekonomicznych "TOMAR" Tomasz Chrapek będzie zaangażowane w wykonanie kompletnych audytów efektywności energetycznej dla wszystkich budynków wskazanych w postępowaniu. W ramach prac BBEE "TOMAR" będzie odpowiedzialne za następujący zakres zamówienia i wykona następujące czynności: • określi charakterystykę przegród budowlanych, • obliczy zapotrzebowania budynku na moc cieplną oraz zużycia energii netto i brutto, • wykona analizę i ocenę stanu istniejącego • wykona analizę i ocenę rozwiązań wariantowych • dokona wyboru optymalnego wariantu. • określi czas zwrotu proponowanych inwestycji. Ponadto, ze względu na krótki okres realizacji oraz dużą ilość obiektów, część prac polegających głównie na inwentaryzacji obiektów, przygotowaniu charakterystyki przegród budowlanych i obliczeniu zapotrzebowania budynku na moc cieplną będzie realizowane przy współudziale Fundacji na rzecz Efektywnego Wykorzystania Energii. W ramach prac planuje się, że Fundacja wykona następujące czynności: prace polegające głównie na przygotowaniu charakterystyki przegród budowlanych, obliczeniu zapotrzebowania budynku na moc cieplną oraz obliczenie zużycia energii netto i brutto dla wybranych budynków.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33948,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8487,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8487,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8487,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ekovert Łukasz Szkudlarek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8942558077
7.3.3) Ulica: Średzka 10/1B
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 54-017
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonawca przewidział realizację umowy przy udziale dwóch podwykonawców:
1) Biuro Badan Ekologiczno – Ekonomicznych "TOMAR" Tomasz Chrapek
2) Fundacja na rzecz Efektywnego Wykorzystania Energii
Biuro Badań Ekologiczno - Ekonomicznych "TOMAR" Tomasz Chrapek będzie zaangażowane w wykonanie kompletnych audytów efektywności energetycznej dla wszystkich budynków wskazanych w postępowaniu. W ramach prac BBEE "TOMAR" będzie odpowiedzialne za następujący zakres zamówienia i wykona następujące czynności: • określi charakterystykę przegród budowlanych, • obliczy zapotrzebowania budynku na moc cieplną oraz zużycia energii netto i brutto, • wykona analizę i ocenę stanu istniejącego • wykona analizę i ocenę rozwiązań wariantowych • dokona wyboru optymalnego wariantu. • określi czas zwrotu proponowanych inwestycji. Ponadto, ze względu na krótki okres realizacji oraz dużą ilość obiektów, część prac polegających głównie na inwentaryzacji obiektów, przygotowaniu charakterystyki przegród budowlanych i obliczeniu zapotrzebowania budynku na moc cieplną będzie realizowane przy współudziale Fundacji na rzecz Efektywnego Wykorzystania Energii. W ramach prac planuje się, że Fundacja wykona następujące czynności: prace polegające głównie na przygotowaniu charakterystyki przegród budowlanych, obliczeniu zapotrzebowania budynku na moc cieplną oraz obliczenie zużycia energii netto i brutto dla wybranych budynków.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8487,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25461,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25461,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25461,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ekovert Łukasz Szkudlarek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8942558077
7.3.3) Ulica: Średzka 10/1B
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 54-017
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonawca przewidział realizację umowy przy udziale dwóch podwykonawców:
1) Biuro Badan Ekologiczno – Ekonomicznych "TOMAR" Tomasz Chrapek
2) Fundacja na rzecz Efektywnego Wykorzystania Energii
Biuro Badań Ekologiczno - Ekonomicznych "TOMAR" Tomasz Chrapek będzie zaangażowane w wykonanie kompletnych audytów efektywności energetycznej dla wszystkich budynków wskazanych w postępowaniu. W ramach prac BBEE "TOMAR" będzie odpowiedzialne za następujący zakres zamówienia i wykona następujące czynności: • określi charakterystykę przegród budowlanych, • obliczy zapotrzebowania budynku na moc cieplną oraz zużycia energii netto i brutto, • wykona analizę i ocenę stanu istniejącego • wykona analizę i ocenę rozwiązań wariantowych • dokona wyboru optymalnego wariantu. • określi czas zwrotu proponowanych inwestycji. Ponadto, ze względu na krótki okres realizacji oraz dużą ilość obiektów, część prac polegających głównie na inwentaryzacji obiektów, przygotowaniu charakterystyki przegród budowlanych i obliczeniu zapotrzebowania budynku na moc cieplną będzie realizowane przy współudziale Fundacji na rzecz Efektywnego Wykorzystania Energii. W ramach prac planuje się, że Fundacja wykona następujące czynności: prace polegające głównie na przygotowaniu charakterystyki przegród budowlanych, obliczeniu zapotrzebowania budynku na moc cieplną oraz obliczenie zużycia energii netto i brutto dla wybranych budynków.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25461,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 76383,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 76383,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 76383,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ekovert Łukasz Szkudlarek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8942558077
7.3.3) Ulica: Średzka 10/1B
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 54-017
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonawca przewidział realizację umowy przy udziale dwóch podwykonawców:
1) Biuro Badan Ekologiczno – Ekonomicznych "TOMAR" Tomasz Chrapek
2) Fundacja na rzecz Efektywnego Wykorzystania Energii
Biuro Badań Ekologiczno - Ekonomicznych "TOMAR" Tomasz Chrapek będzie zaangażowane w wykonanie kompletnych audytów efektywności energetycznej dla wszystkich budynków wskazanych w postępowaniu. W ramach prac BBEE "TOMAR" będzie odpowiedzialne za następujący zakres zamówienia i wykona następujące czynności: • określi charakterystykę przegród budowlanych, • obliczy zapotrzebowania budynku na moc cieplną oraz zużycia energii netto i brutto, • wykona analizę i ocenę stanu istniejącego • wykona analizę i ocenę rozwiązań wariantowych • dokona wyboru optymalnego wariantu. • określi czas zwrotu proponowanych inwestycji. Ponadto, ze względu na krótki okres realizacji oraz dużą ilość obiektów, część prac polegających głównie na inwentaryzacji obiektów, przygotowaniu charakterystyki przegród budowlanych i obliczeniu zapotrzebowania budynku na moc cieplną będzie realizowane przy współudziale Fundacji na rzecz Efektywnego Wykorzystania Energii. W ramach prac planuje się, że Fundacja wykona następujące czynności: prace polegające głównie na przygotowaniu charakterystyki przegród budowlanych, obliczeniu zapotrzebowania budynku na moc cieplną oraz obliczenie zużycia energii netto i brutto dla wybranych budynków.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 76383,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 101844,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 101844,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 101844,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ekovert Łukasz Szkudlarek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8942558077
7.3.3) Ulica: Średzka 10/1B
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 54-017
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonawca przewidział realizację umowy przy udziale dwóch podwykonawców:
1) Biuro Badan Ekologiczno – Ekonomicznych "TOMAR" Tomasz Chrapek
2) Fundacja na rzecz Efektywnego Wykorzystania Energii
Biuro Badań Ekologiczno - Ekonomicznych "TOMAR" Tomasz Chrapek będzie zaangażowane w wykonanie kompletnych audytów efektywności energetycznej dla wszystkich budynków wskazanych w postępowaniu. W ramach prac BBEE "TOMAR" będzie odpowiedzialne za następujący zakres zamówienia i wykona następujące czynności: • określi charakterystykę przegród budowlanych, • obliczy zapotrzebowania budynku na moc cieplną oraz zużycia energii netto i brutto, • wykona analizę i ocenę stanu istniejącego • wykona analizę i ocenę rozwiązań wariantowych • dokona wyboru optymalnego wariantu. • określi czas zwrotu proponowanych inwestycji. Ponadto, ze względu na krótki okres realizacji oraz dużą ilość obiektów, część prac polegających głównie na inwentaryzacji obiektów, przygotowaniu charakterystyki przegród budowlanych i obliczeniu zapotrzebowania budynku na moc cieplną będzie realizowane przy współudziale Fundacji na rzecz Efektywnego Wykorzystania Energii. W ramach prac planuje się, że Fundacja wykona następujące czynności: prace polegające głównie na przygotowaniu charakterystyki przegród budowlanych, obliczeniu zapotrzebowania budynku na moc cieplną oraz obliczenie zużycia energii netto i brutto dla wybranych budynków.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 101844,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont pustostanu w budynku mieszkalnym przy ul. Lawinowej 6 lok 1 w Warszawie.
- Remont poddasza i pokrycia dachowego w budynku Szkoły Podstawowej nr 246 przy ul. Białowieskiej 22 w Warszawie.
- Przebudowa sali konferencyjnej wraz z przyległymi pomieszczeniami na pierwszym piętrze w budynku Urzędu Dzielnicy przy Placu Czerwca 1976 nr 1 w Warszawie.
- Zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych do Lotniczego Pogotowia Ratunkowego.
- Zakup subskrypcji na oprogramowanie Academic VMware Horizon Enterprise
- Zabudowa powierzchni wystawienniczej wraz z obsługą na potrzeby organizacji polskiego stoiska promocyjnego podczas targów Food&Drinks Malaysia 2025 w dniach 01-03.07.2025 r. w Kuala Lumpur w Malezji
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej na adaptację budynku biurowego położonego przy ul. Dworcowej 3 w Grudziądzu na potrzeby Urzędu Gminy Grudziądz
- Koncepcja rozwoju społeczności energetycznej w Brodnicy
- Wykonanie audytów energetycznych lub remontowych lub efektywności energetycznej dla budynków miejskich
- Roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pn "Termomodernizacja Szpitala św. Łukasza w Bolesławcu" w formule "zaprojektuj i wybuduj" realizowanego w ramach projektu FEDS. 02.01-IZ.00-0047/23
- Szczycieńska społeczność energetyczna - droga do samowystarczalności energetycznej
więcej: Usługi doradcze w zakresie wydajności energetycznej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.