eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TomiceŚwiadczenie usług dowozu uczniów z terenu Gminy Tomice do szkół oraz na Krytą Pływalnię Delfin w Wadowicach w roku szkolnym 2023/2024



Ogłoszenie z dnia 2023-08-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług dowozu uczniów z terenu Gminy Tomice do szkół oraz na Krytą Pływalnię Delfin w Wadowicach w roku szkolnym 2023/2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Tomice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182120

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wadowicka 51

1.5.2.) Miejscowość: Tomice

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-100

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: (33) 823 35 98

1.5.8.) Numer faksu: (33) 823 35 98

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@tomice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://tomice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://tomice.logintrade.net/zapytania_email,133837,34bd3371261a915c8123ea5c7ef464c0.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług dowozu uczniów z terenu Gminy Tomice do szkół oraz na Krytą Pływalnię Delfin w Wadowicach w roku szkolnym 2023/2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-48ad913e-1c80-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00352194

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00062475/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Świadczenie usług dowozu uczniów do szkół w roku szkolnym 2023/2024

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00294868

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RRG.271.2.10.2023.PP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 367985,19 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1: Dowóz dzieci do szkół podstawowych w Witanowicach i Woźnikach wraz z opieką w roku szkolnym 2023/2024.
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa transportowa w zakresie przewozu uczniów do następujących placówek oświatowych na terenie Gminy Tomice:
a) Zespół Szkolno–Przedszkolny w Witanowicach, ul. Jana Pawła II 107, 34 – 103 Witanowice;
b) Szkoła Podstawowa w Woźnikach, ul. Wadowicka 133, 34 – 103 Woźniki;
wraz z zapewnieniem przez Wykonawcę opieki podczas przewozu, zwanego zamiennie „kursem”, w roku szkolnym 2023/2024.
W ramach przewozów uczniów Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia dodatkowej opieki na trasie dojścia dzieci z przystanków do szkół oraz w drodze powrotnej.
2. Ilość uczniów objętych przewozem w ramach zamówienia:
a) Zespół Szkolno–Przedszkolny w Witanowicach – co najmniej 55 uczniów (słownie: pięćdziesięciu pięciu);
b) Szkoła Podstawowa w Woźnikach – co najmniej 50 uczniów (słownie: pięćdziesięciu);
3. Przewóz uczniów odbywał będzie się każdorazowo na trasie:
a) Zespół Szkolno–Przedszkolny w Witanowicach:
• trasa dowozu według przystanków: Skawa-most, Nowy Świat, Zagórze, Krzyż, Lgota-Obelisk, Lgota-Sklep, Lgota-Szkoła, Kościół, Szkoła (parking przy Szkole).
• trasa odwozu: Szkoła (parking przy Szkole), Kościół, Lgota-Szkoła, Lgota-Sklep, Lgota-Obelisk, Krzyż, Zagórze, Nowy Świat, Skawa-most.
b) Szkoła Podstawowa w Woźnikach:
• trasa dowozu według przystanków: Zygodowice-Góra, Zygodowice-Szkoła, Zygodowice-Centrum, Zygodowice-Dół, Przymiarek, Woźniki -Góra, Szkoła (parking przy Kościele w Woźnikach).
• trasa odwozu: Szkoła (parking przy Kościele w Woźnikach), Woźniki -Góra, Przymiarek, Zygodowice - Dół, Zygodowice-Centrum, Zygodowice-Szkoła, Zygodowice-Góra.
4. Wykonawca w ciągu dnia wykona łącznie 3 (słownie: trzy) kursy/jedną placówkę oświatową.
5. Szacowana długość trasy przewozu do i z szkoły:
a) Zespół Szkolno–Przedszkolny w Witanowicach: ok. 22 (słownie: dwadzieścia dwa) km.
b) Szkoła Podstawowa w Woźnikach: ok. 14 (słownie: czternaście) km.
W podanej długości trasy przewozu Zamawiający nie uwzględnił dojazdu Wykonawcy do przystanku początkowego oraz odjazdu z przystanku końcowego do siedziby Wykonawcy. Koszt pokonania trasy, o której mowa w zdaniu poprzednim, Wykonawca pokrywa we własnym zakresie.
6. Szacowana ilość przejazdów (kursów) w całym okresie realizacji zamówienia (łącznie dla ww. placówek oświatowych): 1 200 (słownie: jeden tysiąc dwieście) kursów.
7. Ilość kursów, o których mowa w pkt 6 została wyliczona w oparciu o planowany kalendarz roku szkolnego 2023/2024. Zamawiający zastrzega, że ilość kursów może ulec zmniejszeniu na skutek zmian w kalendarzu roku szkolnego.
8. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte zostało w Rozdziale IV SWZ pn. Opis Przedmiotu Zamówienia oraz w Rozdziale III SWZ pn. Projektowane Postanowienia Umowy - CZĘŚĆ 1.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 188076,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2: Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu gminy Tomice do Zespołu Szkół Specjalnych w Wadowicach oraz Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Kaczynie wraz z opieką w roku szkolnym 2023/2024
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa transportowa w zakresie przewozu, w roku szkolnym 2023/2024, co najmniej 14 (słownie: czternastu) uczniów niepełnosprawnych z terenu gminy Tomice do Zespołu Szkół Specjalnych w Wadowicach, dalej jako „ZSS w Wadowicach” oraz Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Kaczynie, dalej jako „SOSW w Kaczynie” wraz z zapewnieniem przez Wykonawcę opieki podczas przewozu, zwanego zamiennie „kursem”.
2. Dowóz oraz odwóz uczniów odbywał będzie się codziennie zgodnie z planem lekcji obowiązującym w ZSS w Wadowicach oraz w SOSW w Kaczynie.
3. Przewóz uczniów odbywać się będzie każdorazowo na trasie:
a) trasa dowozu według przystanków: Lgota-Pomnik, Radocza 2, Radocza Derkowizna, Radocza koło Kościoła, Radocza przy ZSCKU Radocza, Tomice Paśniki, parking ZSS w Wadowicach, parking SOSW w Kaczynie.
b) trasa odwozu według przystanków: parking SOSW w Kaczynie, parking ZSS w Wadowicach, Tomice Paśniki, Radocza przy ZSCKU Radocza, Radocza koło Kościoła, Radocza Derkowizna, Radocza 2, Lgota -Pomnik
4. Szacowana długość jednorazowej trasy przewozu (kursu): ok. 40 (słownie: czterdzieści) km.
W podanej długości trasy przewozu Zamawiający nie uwzględnił dojazdu Wykonawcy do przystanku początkowego oraz odjazdu z przystanku końcowego do siedziby Wykonawcy. Koszt pokonania trasy, o której mowa w zdaniu poprzednim, Wykonawca pokrywa we własnym zakresie.
5. Wykonawca w ciągu dnia wykona 1 (słownie: jeden) kurs.
6. Szacowana ilość przewozów (kursów) w całym okresie realizacji zamówienia: 200 (słownie: dwieście) kursów.
7. Ilość kursów, o której mowa w pkt 6 ostała wyliczona w oparciu o planowany kalendarz roku szkolnego 2023/2024. Zamawiający zastrzega, że ilość kursów może ulec zmniejszeniu na skutek zmian w kalendarzu roku szkolnego, co Wykonawca akceptuje i nie będzie dochodził z tego tytułu roszczeń wobec Zamawiającego.
8. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte zostało w Rozdziale IV SWZ pn. Opis Przedmiotu Zamówienia oraz w Rozdziale III SWZ pn. Projektowane Postanowienia Umowy - CZĘŚĆ 2.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 73216,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3: Dowóz ucznia niepełnosprawnego z terenu gminy Tomice do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Krakowie ul. Spadochroniarzy 1 wraz z opieką w roku szkolnym 2023/2024.
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi przewozu 1 ucznia niepełnosprawnego z terenu gminy Tomice do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Krakowie ul. Spadochroniarzy 1, dalej jako „SOSW w Krakowie”, wraz z zapewnieniem przez Wykonawcę opieki podczas przewozu.
2. Przewóz ucznia odbywać się będzie każdorazowo na trasie:
a) trasa dowozu według przystanków: Radocza ul. Widokowa - parking SOSW w Krakowie,
b) trasa odwozu: parking SOSW w Krakowie - Radocza ul. Widokowa.
3. Dowóz oraz odwóz ucznia odbywał będzie się codziennie zgodnie z planem lekcji obowiązującym w SOSW w Krakowie.
4. Szacowana długość jednorazowej trasy przewozu (kursu): ok. 120 (słownie: sto dwadzieścia) km.
W podanej długości trasy przewozu Zamawiający nie uwzględnił dojazdu Wykonawcy do przystanku początkowego oraz odjazdu z przystanku końcowego do siedziby Wykonawcy. Koszt pokonania trasy, o której mowa w zdaniu poprzednim, Wykonawca pokrywa we własnym zakresie.
5. Wykonawca w ciągu dnia wykona 1 (słownie: jeden) kurs.
6. Szacowana ilość przewozów (kursów) w całym okresie realizacji zamówienia: 200 (słownie: dwieście) kursów.
7. Ilość kursów, o której mowa w pkt 6 została wyliczona w oparciu o planowany kalendarz roku szkolnego 2023/2024. Zamawiający zastrzega, że ilość kursów może ulec zmniejszeniu na skutek zmian w kalendarzu roku szkolnego, co Wykonawca akceptuje i nie będzie dochodził z tego tytułu roszczeń wobec Zamawiającego.
8. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte zostało w Rozdziale IV SWZ pn. Opis Przedmiotu Zamówienia oraz w Rozdziale III SWZ pn. Projektowane Postanowienia Umowy - CZĘŚĆ 3.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 96096,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4: Dowóz ucznia niepełnosprawnego z terenu gminy Tomice do Szkoły Podstawowej w Radoczy ul. Dębowa 49 wraz z opieką w roku szkolnym w roku szkolnym 2023/2024.
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi przewozu 1 ucznia niepełnosprawnego z terenu gminy Tomice do Szkoły Podstawowej w Radoczy ul. Dębowa 49, dalej jako „SP w Radoczy” wraz z zapewnieniem przez Wykonawcę opieki podczas przewozu.
2. Przewóz ucznia odbywać się będzie każdorazowo na trasie:
a) trasa dowozu według przystanków: Radocza ul. Widokowa - parking SP w Radoczy,
b) trasa odwozu: parking SP w Radoczy - Radocza ul. Widokowa.
3. Dowóz oraz odwóz ucznia odbywał będzie się codziennie zgodnie z planem lekcji obowiązującym w SP w Radoczy.
4. Szacowana długość jednorazowej trasy przewozu (kursu): ok. 3 (słownie: trzy) km.
W podanej długości trasy przewozu Zamawiający nie uwzględnił dojazdu Wykonawcy do przystanku początkowego oraz odjazdu z przystanku końcowego do siedziby Wykonawcy. Koszt pokonania trasy, o której mowa w zdaniu poprzednim, Wykonawca pokrywa we własnym zakresie.
5. Wykonawca w ciągu dnia wykona 1 (słownie: jeden) kurs.
6. Szacowana ilość przewozów (kursów) w całym okresie realizacji zamówienia: 200 (słownie: dwieście) kursów.
7. Ilość kursów, o której mowa w pkt 6 została wyliczona w oparciu o planowany kalendarz roku szkolnego 2023/2024. Zamawiający zastrzega, że ilość kursów może ulec zmniejszeniu na skutek zmian w kalendarzu roku szkolnego, co Wykonawca akceptuje i nie będzie dochodził z tego tytułu roszczeń wobec Zamawiającego.
8. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte zostało w Rozdziale IV SWZ pn. Opis Przedmiotu Zamówienia oraz w Rozdziale III SWZ pn. Projektowane Postanowienia Umowy - CZĘŚĆ 4.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 29744,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5: Dowóz uczniów na Krytą Pływalnię Delfin w Wadowicach w roku szkolnym 2023/2024.
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi przewozu:
1.1 15 uczniów Szkoły Podstawowej w Tomicach wraz z opiekunem na trasie: Tomice – Wadowice Kryta Pływalnia DELFIN – Tomice - 10 przewozów;
1.2 15 uczniów Szkoły Podstawowej w Radoczy wraz z opiekunem na trasie: Radocza – Wadowice Kryta Pływalnia DELFIN – Radocza - 10 przewozów;
1.3 15 uczniów Szkoły Podstawowej w Witanowicach wraz z opiekunem na trasie: Witanowice – Wadowice Kryta Pływalnia DELFIN – Witanowice - 10 przewozów;
1.4 15 uczniów Szkoły Podstawowej w Woźnikach wraz z opiekunem na trasie: Woźniki – Wadowice Kryta Pływalnia DELFIN – Woźniki - 10 przewozów.
2. Zamawiający zapewnia opiekunów na każdy kurs we własnym zakresie.
3. Szacowana ilość przewozów (kursów) w całym okresie realizacji zamówienia: 40 (słownie: czterdzieści) kursów.
4. Ilość kursów, o której mowa w pkt 3 , jest ilością maksymalną. Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia ilości kursów z powodu zmniejszenia ilości lekcji pływania na skutek okoliczności niezależnych od Zamawiającego, w tym ograniczeń w funkcjonowaniu pływalni co Wykonawca akceptuje i nie będzie z tego tytułu dochodził względem Zamawiającego żadnych roszczeń.
5. Szczegółowe terminy przewozów grup uczniów, o których mowa w pkt 1 (1.1-1.4) zostaną uzgodnione przez Dyrektorów Szkół z Krytą Pływalnią „Delfin” w Wadowicach i podane Wykonawcy najpóźniej w dniu podpisania umowy na świadczenie usług przewozu uczniów.
6. W ramach pojedynczego przejazdu (kursu) Wykonawca obowiązany jest podstawić pojazd pod budynek szkoły na co najmniej 15 (słownie: piętnaście) minut przed uzgodnioną godziną odjazdu, przetransportować grupę na parking zlokalizowany przy budynku Krytej Pływalni „Delfin” w Wadowicach, oczekiwać pod pływalnią na grupę do czasu zakończenia lekcji pływania oraz przetransportować grupę z powrotem pod budynek szkoły.
7. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte zostało w Rozdziale IV SWZ pn. Opis Przedmiotu Zamówienia oraz w Rozdziale III SWZ pn. Projektowane Postanowienia Umowy - CZĘŚĆ 5.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 10292,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 192002,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 279974,88 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 192002,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „DAVIZ” TRANSPORT & PRZEWOZY AUTOKAROWE Dawid Brusik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 551-264-98-06

7.3.3) Ulica: Górna 36

7.3.4) Miejscowość: Frydrychowice

7.3.5) Kod pocztowy: 34-108

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 192002,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-09-04 do 2024-06-21

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 73800,72 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 76399,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 73800,72 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przewóz Osób Roman Brusik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 551-100-89-10

7.3.3) Ulica: Górna 36

7.3.4) Miejscowość: Frydrychowice

7.3.5) Kod pocztowy: 34-108

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 73800,72 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-09-04 do 2024-06-21

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 77999,76 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 77999,76 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 77999,76 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEWÓZ OSÓB Roman Brusik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 551-100-89-10

7.3.3) Ulica: Górna 36

7.3.4) Miejscowość: Frydrychowice

7.3.5) Kod pocztowy: 34-108

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 77999,76 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-09-04 do 2024-06-21

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32000,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32000,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32000,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEWÓZ OSÓB Roman Brusik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 551-100-89-10

7.3.3) Ulica: Górna 36

7.3.4) Miejscowość: Frydrychowice

7.3.5) Kod pocztowy: 34-108

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32000,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-09-04 do 2024-06-21

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13999,82 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13999,82 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13999,82 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „DAVIZ” TRANSPORT & PRZEWOZY AUTOKAROWE Dawid Brusik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 551-264-98-06

7.3.3) Ulica: Górna 36

7.3.4) Miejscowość: Frydrychowice

7.3.5) Kod pocztowy: 34-108

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13999,82 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-09-01 do 2023-11-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.