eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TrzcielDostawa sprzętu komputerowego w ramach realizacji projektu "Cyfrowa Gmina" - II etap.



Ogłoszenie z dnia 2023-08-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego w ramach realizacji projektu „Cyfrowa Gmina” – II etap.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Trzciel

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966898

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Poznańska 22

1.5.2.) Miejscowość: Trzciel

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-320

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.7.) Numer telefonu: 957431400

1.5.8.) Numer faksu: 957431400

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@trzciel.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.trzciel.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f27e76a4-007d-11ee-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu komputerowego w ramach realizacji projektu „Cyfrowa Gmina” – II etap.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f27e76a4-007d-11ee-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00352222

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00029601/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Cyfrowa Gmina – część II

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Operacyjny Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia dotycząca realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina” o numerze POPC.05.01.00-00-0001/21-00

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00244723

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GI.271.13.2023.R.J.

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 109715,45 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I. Stacje robocze – 19 szt.
1. Rok produkcji 2023, Gwarancja 3 lata w serwisie sprzedawcy.
2. Oferowana stacja robocza wraz z oprogramowaniem musi być fabrycznie nowa i nieużywana z wyłączeniem użycia niezbędnego dla przeprowadzenia testu ich poprawnej pracy.
3. Procesor: Procesor osiągający w teście PassMark CPU Mark, według danych ze strony
https://www.cpubenchmark.net/desktop.html wynik minimum 19500, Liczba rdzeni min 6, Liczba wątków min. 12, Maks. częstotliwość turbo 4.40 GHz, Częstotliwość bazowa rdzeni Performance-core 2.50 GHz, Cache 18 MB, Łącznie pamięci podręcznej L2 7.5 MB, Podstawowa moc procesora 65 W, Maksymalna moc turbo 117 W, Proces technologiczny 10 nm, Zintegrowana karta graficzna - tak.
4. Płyta główna: Liczba banków pamięci 2 x DIMM, Maksymalna wielkość pamięci 64 GB
złącza wewnętrzne: M.2 PCIe NVMe 4.0 x4 - 1szt., PCIe 3.0 x1 - 1 szt. , PCIe 4.0 x16 - 1 szt.,SATA III (6 Gb/s) - 4 szt. Złącza zewnętrzne USB 2.0 - 2 szt., USB 3.1 Gen.1/USB 3.2 Gen. 1 (USB 3.0)- 4szt., HDMI 1 szt., DisplayPort -1szt., VGA (D-Sub) -1 szt., Audio jack -3 szt., PS/2 -1 szt., RJ45 (LAN) - 1 szt.
5. Pamięć RAM - minimum 16GB DDR4-3200
6. Moc zasilacza min. 400 W
7. Dyski:
a) dysk 1 - SSD Pojemność dysku 512 GB, Interfejs dysku 1 M.2 (PCIe) Format dysku: M.2 2280, Szybkość odczytu minimum[MB/s]: 3100, Szybkość zapisu minimum [MB/s]: 2600
b) dysk 2 - magnetyczny Pojemność dysku 2 -1000 GB, Interfejs dysku 2 Serial ATA/600.
8. Obudowa ATX musi umożliwiać montaż napędu DVD, na panelu przednim minimum 2 porty USB 3.0 oraz wyjście słuchawkowe i mikrofonowe.
9. Napęd Nagrywarka DVD RW+/-
10. System operacyjny -Windows 11 Pro. System operacyjny musi być dostarczony z licencją nie ograniczoną czasowo. Nie dopuszcza sie licencji typu refurbished..
11. Akcesoria w komplecie: klawiatura i mysz bezprzewodowe.
12. Monitor: Ekran ciekłokrystaliczny, utwardzona powłoka antyodblaskowa, przekątna ekranu minimum 23,8;.Matryca matowa IPS, jasność min. 250 cd/m2, kontrast min. 1000:1, rozdzielczość 1920x1080, czas reakcji: max 5ms, złącza minimum 1x HDMI, 1x VGA lub Display Port, wbudowane głośniki 2 x 2W.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213000-5 - Komputery osobiste

48700000-5 - Pakiety oprogramowania użytkowego

4.5.5.) Wartość części: 77235,77 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

II. UPS RACK - 1 szt.
1. Zasilanie
Moc pozorna: 1500 VA
Moc rzeczywista: 900 W
Maks. czas przełączenia na baterię: 10 ms
Architektura UPSa: Line-interactive
Czas podtrzymania dla obciążenia 100%: 10 min
Czas podtrzymania przy obciążeniu 50%: 24,9 min
Zimny start: Tak
Typ gniazda wejściowego: IEC320 C14 (10A)
Liczba i rodzaj gniazdek z utrzymaniem zasilania: 4 x IEC320 C13
Układ automatycznej regulacji napięcia (AVR): Tak
Sinus podczas pracy na baterii: Tak
2. Komunikacja
Porty komunikacji: RJ-45, szeregowy (forma RJ-45), USB
3. Właściwości fizyczne
Typ obudowy: RACK
Rodzaj obudowy: 2U
Kolor obudowy: Czarny
max Waga produktu: 28,60 kg
4. Dodatkowe
Wyposażenie: Kabel USB
Mocowanie do montażu: w szafie RACK
Intuicyjny interfejs LCD powinien dostarczać przejrzystych i precyzyjnych informacji oraz umożliwiać lokalne konfigurowanie zasilacza UPS za pomocą klawiszy nawigacyjnych. Powinien mieć ponad 15 różnych ustawień programowalnych, w tym sterowanie grupami gniazd, umożliwiać konfigurowanie parametrów, progów i powiadomień dostosowanych do konkretnego zastosowania systemu.
Innowacyjna, łatwa w użyciu funkcja zdalnego monitorowania, która ma zapewniać automatyczne powiadomienia, aktualizacje oprogramowania firmware i zaawansowane wsparcie.
Typ akumulatora: ołowiowo-kwasowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami

4.5.5.) Wartość części: 4065,04 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

III. Kserokopiarka - druk A3 – 2 szt.
1) Kopiarka kolorowa FORMAT: A3 / A4 / A5
2) Prędkość drukowania A4 w kolorze i czerni; minimum 26 str./min
3) Obsługiwana gramatura papieru od 55-250g/m²
4) 2 kasety na papier o poj. 500 arkuszy każda plus podajnik boczny
5) DSPF -jednoprzebiegowy automat. podajnik dok. na minimum 200 ark.
6) Dupleks - dwustronne drukowanie, kopiowanie i skanowanie
7) Drukarka sieciowa o rozdziel. 1200x1200 dpi
8) Maks. prędkość skanowania mono/kolor; do 240/2-stronnych obrazów A4/min
9) Skanowanie na e-mail, USB, SSD, komputera, serwera FTP, SMB
10) Obsługiwane systemy - Windows7 do Win11
11) 10,1-calowy kolorowy, uchylny panel dotykowy w j. polskim
12) W zestawie komplet oryginalnych bębnów
13) W zestawie tonery typu „A”; czarny K/40000 str. i C/M/Y/24000 str. (każdy)
14) Oryginalna mobilna podstawa/szafka
15) Okres gwarancji wynosi: 24 miesiące lub 180000 wydruków czarno/b i 60000 wydruków kolorowych A4
16) Przeglądy płatne: pierwszy po 12 miesiącach lub po wykonaniu 50000 wydruków A4, pozostałe przeglądy najprędzej co 6 miesięcy lub po wykonaniu 30000 wydruków A4
17) Urządzenie przygotowane i gotowe do pracy
18) Szybkie szkolenie oraz konfiguracja urządzenia u klienta na miejscu do 2 godzin.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami

4.5.5.) Wartość części: 24349,59 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

IV. Przełącznik Zarządzany Gigabitowy 48 portowy – 1 szt.
Cechy zarządzania
Typ przełącznika: Zarządzany
Przełącznik wielowarstwowy: L2/L3
Obsługa jakość serwisu (QoS): Tak
Zarządzanie przez stronę www: Tak
Zarządzany w chmurze: Tak
Inspekcja ARP: Tak
Konfigurowanie ustawień lokalizacji (CLI): Tak
Obsługa MIB: Tak
Łączność
Liczba portów Ethernet: 48 Gigabit Ethernet (10/100/1000)
Rodzaj/kategoria portu (gniazda): RJ-45 Ethernet.
Liczba zainstalowanych modułów SFP+: 4/10G
Liczba portów USB 2.0: 1
Standardy komunikacyjne IEEE 802.1D,IEEE 802.1w,IEEE 802.1s,IEEE 802.3,IEEE 802.3u,IEEE 802.3ab,IEEE 802.3z,IEEE 802.3ad
Obsługa 10G: Tak
Dublowanie portów: Tak
Podpora kontroli przepływu: Tak
Agregator połączenia: Tak
Kontrola wzrostu natężenia ruchu: Tak
Protokół drzewa rozpinającego: Tak
Blokowanie head-of-line (HOL): Tak
Obsługa sieci VLAN: Tak
Liczba VLANs: 4094
Przekazanie (audycja) Danych
Wielkość tabeli adresów: 16000 wejścia
Zgodny z Jumbo Frames: Tak
Rozszerzenie Jumbo Frames: 9000
Ochrona
Funkcje DHCP: DHCP relay,DHCP server,DHCPv6 client
Lista kontrolna dostępu (ACL): Tak
Zasady Listy Kontroli Dostępu (ACL): 1024
IGMP snooping: Tak
Szyfrowanie / bezpieczeństwo: HTTPS,SSH,SSL/TLS
Filtrowanie adresów MAC: Tak
obsługuje SSH/SSL: Tak
Ochrona hasłem: Tak
Protokoły
Protokoły zarządzające: SNMP
Design
Możliwości montowania w stelażu: Tak
Kolor produktu: Srebrny
Przycisk reset: Tak
Diody LED: Tak
Praca
Procesor wbudowany: Tak
Taktowanie procesora: 800 Mhz
Pojemność pamięci wewnętrznej: 512 MB
Wielkość pamięci flash: 256 MB
Aktualizacje oprogramowania urządzenia: Tak
Zarządzanie energią
Zasilacz dołączony: Tak
Montaż w szafie rack 19"

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami

4.5.5.) Wartość części: 4065,04 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59383,17 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 82028,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59383,17 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PIXEL Centrum Komputerowe Tomasz Dziedzic

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8661744049

7.3.3) Ulica: Wolica 60

7.3.4) Miejscowość: Łubnice

7.3.5) Kod pocztowy: 28-232

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59383,17 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4428,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5753,93 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5753,93 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Salia sp. z o.o.,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9571110287

7.3.3) Ulica: ul. Seleny 10

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-299

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5753,93 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31734,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40810,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31734,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Zborała Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7881864016

7.3.3) Ulica: ul. Ogrodowa 40

7.3.4) Miejscowość: Nowy Tomyśl

7.3.5) Kod pocztowy: 64-300

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31734,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3425,73 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10381,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3425,73 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Salia sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9571110287

7.3.3) Ulica: ul. Seleny 10

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-299

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3425,73 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.