Ogłoszenie z dnia 2024-06-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00287625/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-16
- 2024/BZP 00297124/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeglądy techniczne instalacji elektrycznych, energetycznych, usługi elektryczne ZZ Żywiec
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: krakow@wody.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/wody-polskie
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://przetargi.wody.gov.pl/wp/auctions/r19127,Przeglady-techniczne-instalacji-elektrycznych-energetycznych-uslugi-elektryczne-.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Państwowa osoba prawna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przeglądy techniczne instalacji elektrycznych, energetycznych, usługi elektryczne ZZ Żywiec2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-751f45bc-f7e1-11ee-b016-82aaee56c84c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00352232
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00225727/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.164 Przeglądy techniczne instalacji elektrycznych, energetycznych, usługi elektryczne ZZ Żywiec
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00287625
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: K.ROZ.2710.28.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 38800 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 - Konserwacja stacji trafo i rozdzielni SN 15kVSzczegółowy zakres i rodzaj prac przewidzianych do wykonania przedmiotu zamówienia, warunki ich realizacji oraz obowiązki Wykonawcy zawierają:
- Opisy przedmiotu zamówienia dla Części 1 – Załącznik nr 2a do SWZ
- Kosztorys ofertowy dla Części 1 - Załącznik nr 3a do SWZ
- Wzór umowy – Załącznik nr 1 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 65320000-2 - Eksploatacja instalacji elektrycznych
4.5.5.) Wartość części: 39894,54 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cześć 2 - Przegląd trafostacji i rozdzielni na zaporze w Świnnej Porębie oraz na pompowniach w Jaszczurowej i ZembrzycachSzczegółowy zakres i rodzaj prac przewidzianych do wykonania przedmiotu zamówienia, warunki ich realizacji oraz obowiązki Wykonawcy zawierają:
- Opisy przedmiotu zamówienia dla Części 2 – Załącznik nr 2b do SWZ
- Kosztorys ofertowy dla Części 2 - Załącznik nr 3b do SWZ
- Wzór umowy – Załącznik nr 1 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 65320000-2 - Eksploatacja instalacji elektrycznych
4.5.5.) Wartość części: 27982,50 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cześć 3 - Pomiary elektryczne na zbiorniku Świnna Poręba i w budynku administracyjno-biurowymSzczegółowy zakres i rodzaj prac przewidzianych do wykonania przedmiotu zamówienia, warunki ich realizacji oraz obowiązki Wykonawcy zawierają:
- Opisy przedmiotu zamówienia dla Części 3 – Załącznik nr 2c do SWZ
- Kosztorys ofertowy dla Części 3 - Załącznik nr 3c do SWZ
- Wzór umowy – Załącznik nr 1 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 65320000-2 - Eksploatacja instalacji elektrycznych
4.5.5.) Wartość części: 37884,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cześć 4 - Pomiary instalacji elektrycznej i ochronnej na elektrowniSzczegółowy zakres i rodzaj prac przewidzianych do wykonania przedmiotu zamówienia, warunki ich realizacji oraz obowiązki Wykonawcy zawierają:
- Opisy przedmiotu zamówienia dla Części 4 – Załącznik nr 2d do SWZ
- Kosztorys ofertowy dla Części 4 - Załącznik nr 3d do SWZ
- Wzór umowy – Załącznik nr 1 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 65320000-2 - Eksploatacja instalacji elektrycznych
4.5.5.) Wartość części: 75000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23370,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23370,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23370,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Elmontaż Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 553-22-52-006
7.3.3) Ulica: ul. Ks. Pr. St. Słonki 54
7.3.4) Miejscowość: Żywiec
7.3.5) Kod pocztowy: 34-300
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23370,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24354,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24354,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24354,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Elmontaż Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 553-22-52-006
7.3.3) Ulica: Ul. Ks. Pr. St. Słonki 54
7.3.4) Miejscowość: Żywiec
7.3.5) Kod pocztowy: 34-300
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24354,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania:
Zamawiający zamieszczając na stronie internetowej prowadzonego postepowania informację, że na sfinansowanie zamówienia w zakresie Części 3 zamierza przeznaczyć kwotę 37 884,00 zł brutto, zrealizował obowiązek wynikający z art. 222 ust. 4 Pzp.
W ustalonym przez Zamawiającego terminie tj. do dnia 29.04.2024 do godziny 10:00, zostały złożone trzy oferty. Oferty Wykonawców: Rafał Warda Przedsiębiorstwo Produkcyjno -Handlowo – Usługowe ELRA
Ul. Krzywa 7A, 32-005 Niepołomice oraz Naprawa i Instalacja Urządzeń Elektrycznych – Knop Jan Ul. Mickiewicza 59/2, 42-230 Koniecpol podlegają odrzuceniu a tym samym nie podlegają ocenie. Cena ofert Wykonawcy Elmontaż Sp. z o.o., Ul. Ks. Pr. St. Słonki 54, 34-300 Żywiec wyniosła: 47 687,10 zł brutto. Zaoferowane ceny przewyższają zatem kwotę jaka Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia, a Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia budżetu zamówienia i zrównania zadeklarowanej kwoty do ceny oferty najkorzystniejszej. Ustawodawca co prawda dopuszcza możliwość zwiększenia kwoty na realizację zamówienia, jednak decyzję o zwiększeniu tej kwoty Zamawiający podejmuje odnosząc się do konkretnych warunkach zaistniałych w danym postępowaniu i w granicach możliwości finansowych.
W związku z tym, iż w przedmiotowym postępowaniu została złożone tylko jedna oferta podlegająca ocenie a cena tej oferty przewyższa kwotę przeznaczoną na sfinansowanie zamówienia, zasadne jest unieważnienie postępowania bez konieczności dalszego badania i oceny oferty.
Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania:
Zamawiający, działając na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania:
W ustalonym przez Zamawiającego terminie tj. do dnia 29.04.2024 do godziny 10:00 została złożona jedna oferta przez Wykonawcę BBPRO Sp. z o.o., ul. Wojciechowska 42B 20-704 Lublin. Wykonawca nie dołączył do oferty w zakresie Części 4 zamówienia kosztorysu ofertowego. Tym samym złożona oferta podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, zgodnie z którym Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia. Ponadto zgodnie z art. 7 pkt. 29 ustawy Pzp, przez warunki zamówienia należy rozumieć warunki, które dotyczą zamówienia lub postepowania o udzielenie zamówienia, wynikające w szczególności z opisu przedmiotu zamówienia, wymagań związanych z realizacją zamówienia, kryteriów oceny ofert, wymagań proceduralnych lub projektowanych postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W przedmiotowym postępowaniu obowiązującą formą wynagrodzenia jest wynagrodzenie kosztorysowe a sam kosztorys należy traktować jako cześć oferty (co potwierdzają zapisy ppkt. 10.1.1 SWZ). Taka interpretacja znajduje potwierdzenie w wyroku KIO nr 1509/6 z dnia 26.08.2016 r. „Tym samym ustalając, że Zamawiający określił kosztorysowy charakter wynagrodzenia umownego, sporządzenie i załączenie w ofercie kosztorysu ofertowego jest niezbędne, co więcej kosztorys ofertowy w takim wypadku stanowi element samej oferty, który podlega merytoryczne weryfikacji jak również stanowi następnie podstawę do rozliczenia umowy”. Dodatkowo sam Kosztorys ofertowy nie podlega uzupełninie na podstawie art. 128 ust. 1 ustawy Pzp.
W związku z powyższym treść oferty Wykonawca BBPRO Sp. z o.o., ul. Wojciechowska 42B 20-704 Lublin jest niezgodna z warunkami zamówienia i podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania:
Zamawiający, działając na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli wszystkie złożone wniosku o dopuszczenie do udziału w postepowaniu albo oferty podlegają odrzuceniu.
Z uwagi na fakt iż jedyna oferta złożona w postepowaniu została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5, Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 2 zgodnie z wykładnią językową wskazanego przepisu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- KZP/08/2025 Dostaw a stanowiska do przetwarzania informacji niejawnych zgodnie z wymaganiami normy SDIP-27 level A
- Nadzór inwestorski - budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego - 30 lokali mieszkalnych. Zadanie inwestycyjne OS Q38 Dziwnów. - nadzór kompleksowy
- Roboty budowlane w 2 Placówkach Opiekuńczo-Wychowawczych obsługiwanych przez Zespół do obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych nr 2 w Warszawie
- "Dostawa rękawic chirurgicznych sterylnych na potrzeby Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o."
- Usługa utrzymania czystości w siedzibie Głównego Inspektoratu Farmaceutycznego przez okres 12 miesięcy
- "Przeprowadzenie procesu certyfikacyjnego dla RDLP w Warszawie według standardu FSC, wykonanie dwóch audytów okresowych oraz 3 letni nadzór nad certyfikatem -powtórzenie"
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.