Ogłoszenie z dnia 2024-06-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00295722/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont budynku na potrzeby integracji społecznej mieszkańców miasta Mińsk Mazowiecki
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO MIŃSK MAZOWIECKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582598
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Konstytucji 3 Maja 1
1.5.2.) Miejscowość: Mińsk Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-300
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: joanna.galazka@umminskmaz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.minsk-maz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9149641.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont budynku na potrzeby integracji społecznej mieszkańców miasta Mińsk Mazowiecki2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4310148b-fd67-11ee-b81b-aebd110f5279
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00352279
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00030158/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Remont budynku na potrzeby integracji społecznej mieszkańców miasta Mińsk Mazowiecki
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00295722
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Nr sprawy WI.271.5.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 333012,37 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zadanie jest realizowane ze środków budżetu Województwa Mazowieckiego w ramach programu wsparcia „Mazowsze dla lokalnych centrów integracyjnych 2024”.
2. Przedmiotem zamówienia jest remont budynku na potrzeby integracji społecznej mieszkańców miasta Mińsk Mazowiecki przy ul. Kard. St. Wyszyńskiego na działce o nr ew. 3941/10. Przedmiotowe zamówienie swym zakresem w szczególności obejmuje:
1) wymianę pokrycia dachu wraz z elementami konstrukcji więźby dachu na elementy o takich samych parametrach,
2) wymianę okien połaciowych,
3) wymianę naświetla nad klatką schodową,
4) wymianę instalacji elektrycznej,
5) rozbiórkę i ponowny montaż sufitów podwieszanych wraz z ociepleniem,
6) wymianę posadzki na poddaszu budynku,
7) uporządkowanie terenu po prowadzonych robotach, zagospodarowanie odpadów zgodnie z ustawą z dnia 14.12.2012 r. o odpadach.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
1) Projekt pn. Wymiana pokrycia dachowego wraz z elementami Konstrukcji więźby dachu na elementy o takich samych parametrach, wymiana okien połaciowych, wymiana naświetla nad klatką schodową, wymiana instalacji elektrycznych, rozbiórka i ponowny montaż sufitów podwieszanych wraz z ociepleniem oraz posadzki na poddaszu w budynku administracyjno sanitarnym w Mińsku Mazowieckim dz. ew. 3941/10, stanowiący Załącznik Nr 11 do SWZ;
2) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, stanowiąca Załącznik Nr 12 do SWZ;
3) Przedmiar Robót, stanowiący Załącznik Nr 13 do SWZ;
4) Wzór Umowy, stanowiący Załącznik Nr 6 do SWZ.
4. Zamawiający zgodnie z art. 95 ustawy Pzp wprowadza wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących określone czynności w zakresie realizacji zamówienia. Szczegółowe informacje zostały zawarte w §2 wzoru umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45422000-1 - Roboty ciesielskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 298930,44 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 458000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 298930,44 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Budowlano Transportowe Waldemar Pykało
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5441096339
7.3.4) Miejscowość: Sulejówek
7.3.5) Kod pocztowy: 05-071
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Usługi Budowlano-Transportowe - WALDEMAR PYKAŁO
jakie przetargi wygrała firma
Usługi Budowlano-Transportowe - WALDEMAR PYKAŁO
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 298930,44 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z MIŃSKA MAZOWIECKIEGO
- ZP/05/2025 "Świadczenie usługi w zakr. napraw bram MEGADOOR (MD) dla statków powietrznych w komple. wojsk. K-6031 na terenie lotniska 23. BLT w Mińsku Maz."
- Przebudowa oraz zmiana przeznaczenia budynku mieszkalnego na żłobek w Brzózem (formuła zaprojektuj i wybuduj) (II)
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 2222W ul. A. Chróścielewskiego w Mińsku Maz. od km 11+672 do km 12+648
- Materiały do bieżącego utrzymania dróg powiatowych w 2025 r.
- Budowa ul. Orzechowej w Królewcu
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 2230W Mińsk Mazowiecki - Cegłów - Mrozy od km 11+517 do km 11+977"
więcej: przetargi w Mińsku Mazowieckim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Przebudowa kompleksu sportowego "Moje Boisko -ORLIK 2012" oraz budowa krytego kortu tenisowego przy ul. Margonińskiej 50 w Budzyniu
- Wykończenie i modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Ostrorogu
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz prac konserwatorskich i robót budowlanych naprawczych elementów drewnianych zabytkowego Spichlerza w Skomlinie.
- Przebudowa wejścia głównego oraz budowa podjazdu dla osób ze szczególnymi potrzebami w budynku Urzędu Skarbowego w Lubaczowie przy ul. Jana III Sobieskiego 6
- Naprawa posadzki plaż zewnętrznych w kompleksie Termy Maltańskie w Poznaniu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.