Ogłoszenie z dnia 2024-06-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00279073/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa podwójnej kancelarii leśnictwa Dębowiec i leśnictwa Poraj.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO LEŚNE LASY PAŃSTWOWWE NADLEŚNICTWO ZŁOTY POTOK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 150026078
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 2
1.5.2.) Miejscowość: Złoty Potok
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-253
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zloty_potok@katowice.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zlotypotok.katowice.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e7bbd4b8-f596-11ee-b016-82aaee56c84c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa podwójnej kancelarii leśnictwa Dębowiec i leśnictwa Poraj.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e7bbd4b8-f596-11ee-b016-82aaee56c84c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00352288
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00023116/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Budowa podwójnej kancelarii Leśnictwa Dębowiec i Leśnictwa Poraj
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00279073
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: S.270.4.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 720000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest budowa podwójnej kancelarii leśnictwa Dębowiec i leśnictwa Poraj.
Budynek jest obiektem parterowym z poddaszem nieużytkowym, bez podpiwniczenia z dachem czterospadowym o kącie nachylenia 30°.
W parterze planowana jest tylko strefa biurowo-socjalna. Funkcjonalnie obiekt podzielony jest na 2 lokale stanowiące strefy biurowe i pomieszczenia gospodarcze.
Budynek wykonany jest w technologii konstrukcji szkieletu drewnianego.
Ściany działowe wykonane jako szkieletowe drewniane wykończone deską boazeryjną
bądź z płyt g-k na ruszcie stalowym wypełnionym wełną mineralną.
Konstrukcja więźby dachowej zaprojektowana z drewna C24 w ustroju krokwiowo-jętkowym.
Połacie dachowe pokryte będą blachodachówką.
Przedmiot i zakres robót
1) Roboty przygotowawcze
2) Roboty ziemne
3) Roboty konstrukcyjne - wykonanie belki i płyty żelbetowej
4) Wykonanie izolacji poziomej pionowej belki i płyty żelbetowej
5) Wykonanie ścian o konstrukcji drewnianej
6) Wykonanie konstrukcji dachowej drewnianej wraz z pokryciem dachowym i
obróbkami blacharskimi wg dokumentacji projektowej
7) Montaż stolarki okiennej i drzwiowej
8) Wykonanie suchych tynków i okładzin ścian
9) Wykonanie posadzek
10) Wykonanie elewacji
11) Wykonanie utwardzenia chodnika z kostki betonowej , wykonanie drogi
dojazdowej oraz miejsc postojowych z kostki betonowej
12) Montaż ogrodzenia wraz furtką
13) Instalacja wody zimnej i ciepłej
14) Instalacja kanalizacji sanitarnej
15) Instalacja klimatyzacji Multi split
16) przyłącza wody i kanalizacji sanitarnej
17) Instalacja elektryczną : oświetlenia, gniazd wtykowych , przeciwporażeniową i połączeń wyrównawczych , przepięciową , ogrzewania, wewnętrzną linie zasilającą WLZ-et od złącza kablowo-pomiarowego, oświetlenia zewnętrznego
Podstawowe dane techniczne budynku podwójnej kancelarii:
Powierzchnia zabudowy działki - 364.31 m2
Powierzchnia zabudowy proj. budynku - 87.02 m2
Powierzchnia użytkowa proj. budynku - 69.83 m2
Kubatura - 425.60 m3
Wysokość - 5.74 m
2) Informacje ogólne dotyczące realizacji zamówienia:
w ramach wynagrodzenia ryczałtowego Wykonawca uwzględnił:
w przypadku korzystania z podwykonawców koordynowanie robót podwykonawców ponosząc za nich pełną odpowiedzialność;
wykonywanie prac z uwzględnieniem wszystkich warunków i nakazów wynikających z uzgodnień i zobowiązań wzajemnych;
doprowadzenie do należytego stanu i porządku miejsca prowadzenia robót, a także w razie korzystania z dróg, nieruchomości, obiektów, urządzeń które Wykonawca naruszy w celu realizacji przedmiotu zamówienia,
naprawienie ewentualnych szkód związanych z prowadzeniem robót wyrządzonych osobom trzecim lub uszkodzenie mienia;
koszty wszystkich mediów niezbędnych do realizacji zamówienia (prąd, woda itp.)
obsługę geodezyjną,
gospodarowanie odpadami zgodnie z zapisami w przedmiarach i opisach w projekcie;
warunki wykonania zamówienia, zobowiązania wykonawcy : wymagania dotyczące robót – wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi, przepisami bhp, ppoż, wytycznymi SWZ oraz jej pozostałymi załącznikami.
Warunki rękojmi i gwarancji:
a) Na wykonany cały przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji minimum 36 miesięcy.
b) Termin gwarancji liczony będzie od daty bezusterkowego protokołu końcowego odbioru robót budowlanych.
c) Okresy gwarancji udzielane przez Podwykonawców muszą odpowiadać, co najmniej okresowi udzielonemu przez Wykonawcę i liczone będą od daty bezusterkowego protokołu końcowego odbioru robót budowlanych.
d) Wykonawca jest zobowiązany względem Zamawiającego z tytułu rękojmi za wady fizyczne przedmiotu umowy przez okres 5 lat licząc od dnia sporządzenia bezusterkowego protokołu odbioru końcowego przedmiotu umowy.
3) Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie a następnie zastosowanie rozwiązań równoważnych - polegających na zastosowaniu innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia wszystkich parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia dokumentów, zawierających opis materiałów i urządzeń, proponowanych przez Wykonawcę, jako równoważne. Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne – musi wykazać (udowodnić), że oferowane materiały i urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w dokumentacji. W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych lub techniki wykonania robót budowlanych, Wykonawca musi wraz z drukiem „OFERTA” przedstawić oferowane materiały lub techniki wykonania robót budowlanych oraz dołączyć dokumenty potwierdzające parametry techniczne i analizę porównawczą, z której jednoznacznie będzie wynikać, że są one w pełni równoważne do rozwiązań wskazanych w dokumentacji postępowania. W przypadku gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w dokumentacji technicznej do niniejszego postępowania.
Pod pojęciem „parametry” rozumie się właściwości funkcjonalne i jakościowe (w tym spełnianie norm przywołanych w dokumentacji, opisującej przedmiot zamówienia), przeznaczenie, materiały, bezpieczeństwo i wytrzymałość.
W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych, o których mowa wyżej – do oferty należy załączyć dokumenty (np. opisy techniczne, karty katalogowe, Deklaracje zgodności), opisujące zaproponowane materiały i urządzenia na potwierdzenie, że zastosowanie, materiałów, urządzeń, zaproponowanych przez Wykonawcę jako równoważne spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.
4) Zamawiający, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w dokumentacji zamówienia normom, ocenom technicznym, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, zgodnie z art. 101 ust. 4 Ustawy Pzp.
Szczegółowy opis zmówienia zawiera:
dokumentacja projektowa (załącznik nr 10);
specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 11).
Szczegółowy zakres prac znajduje się w przedmiarze robót (załącznik nr 12), jednakże przedmiary robót mają charakter jedynie pomocniczy, umożliwiający wykonawcy wycenę planowanych robót. Inwestor nie przewiduje zwiększenia zakresu robót ponad to co zostało ujęte w przedmiarze oraz opisie technicznym i zagospodarowania terenu.
Wymagany termin realizacji zamówienia: do 24 tygodni od daty zawarcia umowy,
4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45000000-7 - Roboty budowlane
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 847716,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1145877,74 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 847716,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Handel Usługi Budowlane Z.Sitkiewicz
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: PHU Reg-pol Włodzimierz Wisłocki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5730001049
7.3.3) Ulica: Sikorskiego
7.3.4) Miejscowość: Częstochowa
7.3.5) Kod pocztowy: 42-202
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"HANDEL, USŁUGI BUDOWLANE Z. SITKIEWICZ" ZENON SITKIEWICZ
jakie przetargi wygrała firma
"HANDEL, USŁUGI BUDOWLANE Z. SITKIEWICZ" ZENON SITKIEWICZ
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 847716,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-018.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wymiana instalacji elektrycznej i komputerowej oraz złącza pomiarowego z podziałem na etapy wykonania w budynku I Liceum Ogólnokształcącego im. Stefana Żeromskiego w Ozorkowie......" - etap II - III
- Remont łazienek w Zespole Szkół Ogólnokształcących i Technicznych w Ustce
- Dostawa z montażem wyposażenia wystawy akwarystycznej w ramach realizacji zadania pn. "Pawilon przyrody - nowoczesna infrastruktura kultury etap II wystawa akwarystyczna"
- ,, Modernizacja świetlicy wiejskiej w Daszowie,,
- Przebudowa budynku Przedszkola Samorządowego nr 7 w Chrzanowie w ramach zadania pn. Dostosowanie budynku PS-7 w Chrzanowie do wymogów p.poż- etap II
- Przebudowa drogi wraz z budową odwodnienia ul. Grabowej w Łęgajnach
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.