eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Osiek JasielskiPrzebudowa i zmiana sposobu użytkowania byłej szkoły podstawowej na żłobek - utworzenie Żłobka na terenie Gminy Osiek Jasielski w m. Świerchowa



Ogłoszenie z dnia 2024-06-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania byłej szkoły podstawowej na żłobek
- utworzenie Żłobka na terenie Gminy Osiek Jasielski w m. Świerchowa

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA OSIEK JASIELSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440360

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 112

1.5.2.) Miejscowość: Osiek Jasielski

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-223

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.7.) Numer telefonu: (13) 44 20 005

1.5.8.) Numer faksu: (13) 44 20 005

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@osiekjasielski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://osiekjasielski.biuletyn.net/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-57fe3253-d94d-11ee-a3b5-e25d731b0da9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania byłej szkoły podstawowej na żłobek
- utworzenie Żłobka na terenie Gminy Osiek Jasielski w m. Świerchowa

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-57fe3253-d94d-11ee-a3b5-e25d731b0da9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00352353

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00076387/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 „ Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania byłej szkoły podstawowej na żłobek”.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00251610

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OA.271.14.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest ,,Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania byłej szkoły podstawowej na żłobek- utworzenie Żłobka na terenie Gminy Osiek Jasielski w m. Świerchowa” w ramach Programu MALUCH+ 2022-2029 i Rządowego Programu Odbudowy Zabytków (NR Edycja2RPOZ/2023/7432/PolskiLad)

2. Zakres zamówienia obejmuje roboty związane z m.in.:
W związku z planowaną przebudową oraz zmianą sposobu użytkowania budynku byłej szkoły podstawowej na żłobek planuje się następujące prace:
- zmianę sposobu użytkowania istniejących pomieszczeń na pomieszczenia dostosowane do nowej funkcji obiektu - żłobka,
- przebudowę istniejącej przestrzeni budynku,
-docieplenie całego budynku .

W ramach przebudowy planuje się do wykonania roboty w zakresie m. in. :
- roboty rozbiórkowe (rozebranie schodów zewnętrznych, nawierzchni z kostki, rozbiórka kominów w niezbędnym zakresie, rozbiórka obróbek blacharskich, wykucie ościeżnic drewnianych, odbicie tynków wewnętrznych i zewnętrznych, rozbiórka ścian wewnętrznych, rozebranie podsufitek z desek z trzciną i otynkowanych, rozebranie stropów drewnianych i zasypki, rozebranie posadzek i podkładów pod posadzki, wywiezienie gruzu i urobku po rozbiórkach)
- konstrukcja budynku (roboty ziemne pod fundamenty ścian, montaż zbrojenia, wykonanie fundamentów wewn. i zewn, roboty izolacyjne, wykonanie nowych ścian nośnych i działowych, wykonanie stropu żelbetowego i wieńców żelbetowych, wzmocnienie elementów więźby dachowej, wyk. podkładów pod posadzki,
- stolarka zewnętrzna (zakup i montaż nowych okien, parapetów i podokienników, zakup i montaż drzwi zewnętrznych aluminiowych)
- elewacja (montaż rusztowań, uzupełnienie tynków ścian, gruntowanie powierzchni ścian, wyk. ocieplenia ścian zewnętrznych z warstwą zbrojącą i zatopieniem siatki, wyk. tynku silikonowego na elewacji, montaż rur spustowych, wykonanie nowych obróbek blacharskich na kominach, roboty wykończeniowe podbitki,)
- roboty wewnętrzne - wykończeniowe(wykonanie tynków wewnętrznych ścian i sufitów, okładziny ścian płytkami, roboty malarskie, izolacje przeciwwilgociowe i cieplne posadzek z wykonaniem szlicht cem. wykonanie posadzek z tworzyw sztucznych i płytek, docieplenie stropów z wykonaniem szlicht cementowych, docieplenie ścian szczytowych i kolankowych, montaż drzwi wewnętrznych, balustrad na schodach wewnętrznych i rolet na każdym skrzydle okiennym)
- zagospodarowanie renu t.j. m. in. wejście do budynku wraz z podjazdem (wykonanie podbudowy pod schody ze spocznikiem oraz podjazd dla niepełnosprawnych, wykonanie schodów, płytki oraz podjazdu z palisad i kostki brukowej, wyk0nanie barierek przy schodach i podjeździe).
W zakres robót pozostałych wchodzących w zakres prac wewnętrznych to: balustrady na schodach na poddasze oraz rolety montowane na każdym skrzydle okiennym.
Poza robotami ogólnobudowlanymi wykonywane będą w obiekcie roboty branżowe tj; roboty elektryczne, roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne, centralnego ogrzewania, instalacja gazowa oraz w zakresie wentylacji mechanicznej i klimatyzacji.


3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4a, 4b , 4c do SWZ - odpowiednio Dokumentacja techniczna , Przedmiar robót , SSTWiOR do specyfikacji warunków zamówienia.

4. Uwaga –poszczególny zakres robót należy uzgadniać z Zamawiającym.

6. Jeżeli opis przedmiotu zamówienia wskazywałby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie Zamawiający, zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy, dopuszcza składanie produktów równoważnych. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dot. minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów / produktów / ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów(wraz z ofertą), uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie przez Zamawiającego, która będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o akceptacji „równoważników”. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w opisie przedmiotu zamówienia.

7. Cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia winny odpowiadać Polskim Normom przenoszącym europejskie normy lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45262700-8 - Przebudowa budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1200000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2060930,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1605305,56 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowo Handlowy Bud-Mal Andrzej Wanat

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6850009232

7.3.3) Ulica: Albina Pietrusa

7.3.4) Miejscowość: Jasło

7.3.5) Kod pocztowy: 38-200

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1605305,56 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.