Og³oszenie z dnia 2022-09-16
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00381397/01 - Wynik z dnia 2022-10-06
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa oleju opa³owego lekkiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Krasne
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130378150
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Adama Mickiewicza
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Krasne
1.5.3.) Kod pocztowy: 06-408
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostro³êcki
1.5.7.) Numer telefonu: 236710017
1.5.8.) Numer faksu: 236710017
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug_krasne@krasne.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.krasne.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa oleju opa³owego lekkiego
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-75037a39-35b8-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00352355
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-09-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00036688/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.2 Dostawa oleju opa³owego lekkiego
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê drog± elektroniczn± przy u¿yciu miniPortalu pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/ , ePUAPu pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal
2. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do formularzy: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej, przekazywanej przy ich u¿yciu, opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostêpnym pod adresem:
https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi.aspxorazRegulaminieePUAP.
4. Wykonawca przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, okre¶lone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowi±zuje siê korzystaj±c z miniPortalu przestrzegaæ postanowieñ tego regulaminu. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
5. Za datê przekazania oferty, o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust.1 ustawy Pzp, podmiotowych ¶rodków dowodowych, przedmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych informacji, o¶wiadczeñ lub dokumentów, przekazywanych w postêpowaniu, przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP.
6. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna ni¿ oferta Wykonawcy i za³±czniki do oferty) odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem dedykowanego formularza dostêpnego na ePUAP oraz udostêpnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). Korespondencja przes³ana za pomoc± tego formularza nie mo¿e byæ szyfrowana. We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem og³oszenia opublikowanego w Biuletynie Zamówieñ Publicznych.
7. Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Wykonawc± za pomoc± poczty elektronicznej, e-mail: ug_krasne@krasne.pl.
8. Dokumenty elektroniczne, o¶wiadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adane s± przez Wykonawcê za po¶rednictwem Formularza do komunikacji jako za³±czniki. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ sk³adania dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ za pomoc± poczty elektronicznej, na adres email: ug_krasne@krasne.pl. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020 roku w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
9. Zamawiaj±cy nie przewiduje sposobu komunikowania siê z Wykonawcami w inny sposób ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.
10. Osob± uprawnion± do porozumiewania siê z Wykonawcami jest: Sylweriusz Sztukert – kierownik referatu Inwestycji, Gospodarki Nieruchomo¶ciami, Dróg i Ochrony ¦rodowiska telefon (23) 6710017 wew. 28.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IGD.271.6.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem Umowy jest sukcesywna dostawa przez Wykonawcê na rzecz Zamawiaj±cego oleju opa³owego lekkiego.
2. Dostawy oleju opa³owego bêd± odbywaæ siê do kot³owni:
1) Szko³a Podstawowa w Krasnem, ul. Spó³dzielcza 1 – szacunkowe zapotrzebowanie 8.000,00 litrów,
2) Szko³a Podstawowa w Zielonej nr 37 – szacunkowe zapotrzebowanie 13.000,00 litrów,
3) Ochotnicza Stra¿ Po¿arna w Krasnem ul. A. Mickiewicza 20 – szacunkowe zapotrzebowanie 1.000,00 litrów,
4) Milewo-Szwejki 34 – szacunkowe zapotrzebowanie 3.000,00 litrów,
5) O¶rodek Zdrowia w Krasnem, ul. Kopernika 3 – szacunkowe zapotrzebowanie 25.000,00 litrów,
6) Urz±d Gminy w Krasnem ul. A. Mickiewicza 23 – szacunkowe zapotrzebowanie 10.000,00 litrów.
3. Szacunkowa maksymalna ilo¶æ oleju opa³owego, któr± Zamawiaj±cy przewiduje zakupiæ w okresie obowi±zywania Umowy wynosi nie wiêcej ni¿ 60.000,00 litrów (s³ownie: sze¶ædziesi±t tysiêcy litrów).
4. Powy¿sze zapotrzebowanie jest zapotrzebowaniem szacunkowym, dlatego Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do zamówienia opa³u w mniejszym lub wiêkszym zakresie, w zale¿no¶ci od potrzeb grzewczych.
5. Olej opa³owy powinien spe³niaæ wymagania okre¶lone w normie PN-C-96024: 2011 oraz posiadaæ minimalne parametry:
• warto¶æ opa³owa - min. 42,6 MJ/kg
• temperatura zap³onu - min. +56 0C
• zawarto¶æ siarki - max. 0,1 %
• temperatura krzepniêcia - nie wy¿sza ni¿ -20 0C
• gêsto¶æ w temperaturze +150C - max. 860 kg/m3
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-04-30
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena (C) - waga: 60% (60 punktów)
2) Termin realizacji dostawy (T) - waga: 20% (20 punktów)
3) Wysoko¶æ udzielonego upustu (U) - waga: 20% (20 punktów)
2. Punkty przyznawane w ramach kryteriów okre¶lonych w ust. 4, bêd± obliczane wed³ug nastêpuj±cych wzorów:
1) Kryterium Cena (C) – 60% (60 punktów):
Cn
----- X 100 X 60% = C
Cx
gdzie: Cn – najni¿sza cena brutto zaproponowana przez wykonawcê (spo¶ród wszystkich badanych ofert);
Cx – cena brutto zaproponowana przez wykonawcê badanej oferty;
100 – mno¿nik zastosowany w celu uzyskania ilo¶ci punktów w liczbach;
C – liczba przyznanych punktów w danym kryterium.
2) Termin realizacji dostawy (T) – 20% (20 punktów):
Sposób przyznania punktów w powy¿szym kryterium:
Wysoko¶æ przyznanych punktów bêdzie zale¿a³a od d³ugo¶ci zaproponowanego przez Wykonawcê terminu, w którym ka¿dorazowo nastêpowaæ bêdzie realizacja dostaw oleju opa³owego (pojedynczych zamówieñ), licz±c od momentu z³o¿enia zamówienia przez uprawnionego przedstawiciela Zamawiaj±cego, do budynku do którego bêdzie dostarczany olej opa³owy.
Wykonawca otrzyma punkty wed³ug poni¿szego schematu:
a) Je¿eli Wykonawca wska¿e termin dostawy wynosz±cy 1 dzieñ – otrzyma 20 pkt.
b) Je¿eli Wykonawca wska¿e termin dostawy wynosz±cy 2 dni – otrzyma 10 pkt.
c) Je¿eli Wykonawca wska¿e termin dostawy wynosz±cy 3 dni lub wiêcej – otrzyma 0 pkt.
3) Wysoko¶æ udzielonego upustu (U) – 20% (20 punktów):
Sposób przyznania punktów w kryterium:
Wykonawca w formularzu oferty zobowi±zany jest wskazaæ wysoko¶æ zaoferowanego upustu, który bêdzie obowi±zywa³ przez ca³y okres trwania umowy. Je¿eli Wykonawca zaproponuje:
a. upust w wysoko¶ci do 2% otrzyma 5 pkt.
b. upust w wysoko¶ci powy¿ej 2% do 4 % otrzyma 10 pkt.
c. upust w wysoko¶ci powy¿ej 4% do 6 % otrzyma 15 pkt.
d. upust w wysoko¶ci powy¿ej 6% otrzyma 20 pkt.
Je¿eli Wykonawca w formularzu oferty nie zaproponuje rabatu lub zaznaczy wiêcej ni¿ jedn± odpowiedz – Zamawiaj±cy przyzna 0 pkt.
3. Obliczenia bêd± dokonywane z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku. Przy zaokr±glaniu ceny nale¿y przyj±æ nastêpuj±c± zasadê zaokr±gleñ: liczbê koñcz±c± siê cyframi 0-4 zaokr±glamy w dó³, a cyframi 5-9 w górê. Cena oferty musi byæ wyra¿ona w z³otych polskich: cyfrowo i s³ownie.
4. Zamawiaj±cy oceni i porówna tylko te oferty, które odpowiadaj± tre¶ci i wymogom SWZ.
5. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia temu wykonawcy, którego oferta uzyska najwy¿sz± ilo¶æ punktów w przyjêtym w niniejszym postêpowaniu kryterium.
6. Zamawiaj±cy informuje, ¿e w przypadku poprawienia innej omy³ki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, brak reakcji wykonawcy w terminie 3 dni od dnia dorêczenia zawiadomienia o jej poprawieniu, traktowany bêdzie jako wyra¿enie zgody na poprawienia takiej omy³ki.
7. Za najkorzystniejsz± ofertê zostanie uznana oferta, która uzyska najwy¿sz± liczbê punktów (Sp), bêd±c± sum± punktów przyznanych w poszczególnych kryteriach, obliczona wed³ug wzoru:
Sp = C + T + U
Gdzie: Sp – suma przyznanych punktów dla Wykonawcy w kryteriach: „Cena”, „Termin realizacji dostawy”, „Wysoko¶æ udzielonego upustu”,
C – ilo¶æ punktów przyznana w kryterium: „Cena”,
T – ilo¶æ punktów przyznana w kryterium: „Termin realizacji dostawy”,
U - ilo¶æ punktów przyznana w kryterium: „Wysoko¶æ udzielonego upustu”.
8. Najwy¿sza ³±czna liczba punktów przyznanych ofercie wg powy¿szych kryteriów jest 100%.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Wysoko¶æ udzielonego upustu
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w Rozdziale VIII SWZ oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym: Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów: Zamawiaj±cy uzna, ¿e wykonawca posiada wymagane przepisami prawa uprawnienia do prowadzenia dzia³alno¶ci zawodowej, je¿eli wyka¿e, ¿e posiada aktualn± koncesjê Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki na wykonywanie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciek³ymi objêtymi zamówieniem okre¶lon± w art. 32 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo Energetyczne (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1385) w zakresie odpowiadaj±cym przedmiotowi zamówienia.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej: Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2. Zamawiaj±cy dokona oceny spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu wg formu³y spe³nia – nie spe³nia w oparciu o wymagane w Rozdziale XI SWZ dokumenty.
3. Zamawiaj±cy, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej – dopuszcza ³±czne spe³nianie warunku przez Wykonawców.
4. Zamawiaj±cy mo¿e na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli posiadanie przez wykonawcê sprzecznych interesów, w szczególno¶ci zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 3. Zamawiaj±cy wzywa wykonawcê, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli wymaga³ ich z³o¿enia w og³oszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych.
4. Podmiotowym ¶rodkiem dowodowym wymaganym od wykonawcy w celu wykazania spe³nienia przez Wykonawcê warunku, o którym mowa w Rozdziale VIII ust. 2 pkt 2 SWZ, czyli uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów, jest aktualna koncesja Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki na wykonywanie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciek³ymi objêtymi zamówieniem okre¶lon± w art. 32 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo Energetyczne (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1385) w zakresie odpowiadaj±cym przedmiotowi zamówienia.
5. Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w ust. 4 pkt 1, sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci. Dokument, o którym mowa powy¿ej, powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
6. Je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w ust. 4 pkt 1, zastêpuje siê je w ca³o¶ci lub czê¶ci dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, z³o¿one przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania Wykonawcy
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia wraz z ofert± przedmiotowych ¶rodków dowodowych5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo powinno byæ za³±czone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w rozdziale VIII ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonaj± poszczególni wykonawcy.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
3. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454 - 455 ustawy Pzp oraz wskazanym w Projektowanych Postanowieniach Umowy.4. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wyst±pienia co najmniej jednej z wymienionych w niniejszym paragrafie okoliczno¶ci oraz okre¶la warunki zmian w ustêpach niniejszego rozdzia³u.
5. Zamawiaj±cy informuje, i¿ oprócz przypadków, o których mowa w art. 455 ustawy – Prawo zamówieñ publicznych, Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ wprowadzania zmiany umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku zaistnienia okoliczno¶ci niemo¿liwych do przewidzenia w chwili zawierania umowy lub w przypadku wyst±pienia którejkolwiek z nastêpuj±cych okoliczno¶ci:
1) w sytuacji, gdy wyst±pi okoliczno¶æ le¿±ca po stronie Zamawiaj±cego, uniemo¿liwiaj±ca lub znacznie utrudniaj±ca realizacjê przedmiotu umowy w terminie;
2) z uwagi na wyst±pienie si³y wy¿szej; przez Si³ê Wy¿sz± strony rozumiej± okoliczno¶ci o charakterze wyj±tkowym, których Strony w trakcie zawierania Umowy nie by³y w stanie przewidzieæ, ani im zapobiec, w szczególno¶ci katastrofy spowodowane przez si³y przyrody takie jak: huragany, intensywne opady deszczu, opady ¶niegu, powodzie, trzêsienia ziemi, ska¿enia radioaktywne i inne oraz zaburzenia ¿ycia zbiorowego, a tak¿e w sytuacji, gdy na termin realizacji przedmiotu umowy wp³yn± lub bêd± mog³y mieæ wp³yw okoliczno¶ci zwi±zane z wyst±pieniem wirusa SARS-CoV-2 lub choroby wywo³anej tym wirusem (COVID-19),
3) w sytuacji gdy, termin realizacji przedmiotu umowy nie bêdzie móg³ zostaæ dochowany z uwagi na zaistnienie powszechnej niedostêpno¶ci surowców b±d¼ materia³ów,
4) w sytuacji gdy, termin realizacji przedmiotu umowy nie bêdzie móg³ zostaæ dochowany z uwagi na brak dostêpu do mediów, niezawinionego przez Wykonawcê (np. awaria w dostawie energii elektrycznej, wody czy innych mediów niezbêdnych do wykonania przedmiotu umowy, przy czym przed³u¿enie terminu nast±pi o czas trwania awarii.
6. Strony przewiduj± zmianê umowy w przypadku zmiany:
1) stawki podatku od towarów i us³ug,
2) wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê,
3) zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne - je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcê.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-09-26 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-09-26 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oleju napêdowego grzewczego dla potrzeb Krytej P³ywalni "Delfin" ul. Zamkowa 4, 42-100 K³obuck
- Dostawa oleju opa³owego lekkiego dla potrzeb Powiatowego Szpitala w Aleksandrowie Kujawskim Sp. z o.o.
- Dostawa oleju opa³owego, zakup etyliny i oleju napêdowego"
- Sukcesywne dostawy oleju opa³owego lekkiego L-1, spe³niaj±cego parametry Polskiej Normy PN-C-96024:2011 lub normy równowa¿nej.
- Sukcesywne dostawy oleju napêdowego i opa³owego dla RZD B³onie-Topola w podziale na dwie czê¶ci zamówienia
- Sukcesywne dostawy wraz z transportem oleju opa³owego przeznaczonego do wykorzystania w kot³ach grzewczych CO w obiektach Komendy G³ównej Policji, w ilo¶ci 100 000 litrów.
wiêcej: Olej opa³owy »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.