Ogłoszenie z dnia 2023-08-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00245395/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-02
- 2023/BZP 00264780/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-19
- 2024/BZP 00612827/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remonty i przebudowa dróg powiatowych na terenie powiatu bartoszyckiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Dąbrowie k/Bartoszyc
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510750580
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dąbrowa 56A
1.5.2.) Miejscowość: Bartoszyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-200
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: +48 897642002
1.5.8.) Numer faksu: +48 897642002
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zdpdabrowa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zdpdabrowa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl/Ogloszenia/Details/fd02e4e0-a64b-49e9-b4d2-f2418397e88d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Działalność usługowa wspomagająca transport lądowy
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remonty i przebudowa dróg powiatowych na terenie powiatu bartoszyckiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fbd5c644-00f6-11ee-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00352367
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00032895/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Remont i przebudowa dróg powiatowych na terenie powiatu bartoszyckiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00245395
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZDP-DT.3430.4.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Przebudowa DP 1515N Robity – Kandyty – Worławki na odcinku Kandyty – Sągnity o długości 998 m”Zamówienie obejmuje wykonanie przebudowy drogi powiatowej nr 1515N Robity – Kandyty – Worławki na odcinku Kandyty – Sągnity o długości 998 m zgodnie z dokumentacją techniczną stanowiącą załącznik nr 10 do SWZ i Opisem przedmiotu zamówienia.
W ramach przebudowy wykonana zostanie nowa jezdnia o szerokości 5,50 m.
Dla przebudowywanego odcinka drogi przyjęto następujące parametry techniczne:
kategoria ruchu – KR3,
nacisk osi – 115 kN/oś,
przekrój drogi – 1/2,
szerokość pasa ruchu – 2,75 m,
szerokość jezdni – 5,50 m,
szerokość poboczy – 0,75 m.
W ramach niniejszego zamierzenia należy wykonać:
1. Oznakowanie robót
2. Wytyczenie i stabilizacja granic pasa drogowego
3. Wycinkę zakrzaczeń z pasa drogowego
4. Zabezpieczenie drzew zagrożonych robotami budowlanymi
5. Rozbiórkę istniejącej nawierzchni
6. Rozbiórkę przepustów
7. Zabezpieczenie istniejących sieci urządzeń podziemnych rurami osłonowym.
8. Wykonanie przepustów pod zjazdami i pod koroną drogi
9. Odtworzenie i odmulenie rowów odwadniających korpus drogowego
10. Poszerzenie, profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni
11. Montaż krawężników i oporników betonowych
12. Podbudowę pod nawierzchnię jezdni i zjazdów
13. Nawierzchnię bitumiczną jezdni i zjazdów
14. Pobocza z kruszywa niezwiązanego
15. Oznakowanie poziome i pionowe
Wykonawca w ramach realizacji inwestycji zobowiązany jest wykonać i zamontować tablice informacyjne. Tablice informacyjne należy ustawić w momencie rozpoczęcia prac budowlanych, jednak nie później niż 7 dni od dnia przekazania wykonawcy placu budowy.
Po realizacji robót budowlanych Wykonawca zobowiązany jest do ustawienia 2 tablic pamiątkowych (wymiar minimalny – 80 x 120 cm) jednostronnych. Wykonane na etapie początkowym robót budowlanych tablice informacyjne mogą pełnić rolę tablic pamiątkowych pod warunkiem zachowania wszelkich wymagań zawartych w wytycznych oraz, że nie zostaną zniszczone (tj. pogięte, porysowane, nie utracą trwałości kolorystyki itp.) w czasie prowadzenia robót.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ wraz z załącznikami
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45233221-4 - Malowanie nawierzchi
4.5.5.) Wartość części: 3026636,59 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Remont DP 1541N Kosty – Wajsnory – Rodnowo – Kotowo – Rogóż na odcinku od skrzyżowania z DP 1386N do skrzyżowania z DP 1354N”Zamówienie obejmuje wykonanie remontu nawierzchni drogi powiatowej nr 1541N Kosty – Wajsnory – Rodnowo – Kotowo – Rogóż na odcinku od skrzyżowania z DP 1386N do skrzyżowania z DP 1354N o długości 3600 m zgodnie z dokumentacją techniczną stanowiącą załącznik nr 10 do SWZ i Opisem przedmiotu zamówienia.
W ramach remontu wykonana zostanie nowa nawierzchnia bitumiczna.
Dla remontowanego odcinka drogi przyjęto następujące parametry techniczne:
kategoria ruchu – KR1,
nacisk osi – 80 kN/oś,
przekrój drogi – 1/2,
szerokość jezdni – zmienna,
szerokość poboczy – 0,75 m.
W ramach niniejszego remontu należy wykonać:
1. Oznakowanie robót
2. Wytyczenie i stabilizacja granic pasa drogowego
3. Wycinkę zakrzaczeń z pasa drogowego
4. Zabezpieczenie drzew zagrożonych robotami budowlanymi
5. Rozbiórkę istniejącej nawierzchni
6. Rozbiórkę przepustów
7. Wykonanie przepustów pod zjazdami i pod koroną drogi
8. Odtworzenie i odmulenie rowów odwadniających korpus drogowego
9. Nawierzchnię bitumiczną jezdni i zjazdów
10. Pobocza z kruszywa niezwiązanego
11. Oznakowanie pionowe
Wykonawca w ramach realizacji inwestycji zobowiązany jest wykonać i zamontować tablice informacyjne. Tablice informacyjne należy ustawić w momencie rozpoczęcia prac budowlanych, jednak nie później niż 7 dni od dnia przekazania wykonawcy placu budowy.
Po realizacji robót budowlanych Wykonawca zobowiązany jest do ustawienia 2 tablic pamiątkowych (wymiar minimalny – 80 x 120 cm) jednostronnych. Wykonane na etapie początkowym robót budowlanych
tablice informacyjne mogą pełnić rolę tablic pamiątkowych pod warunkiem zachowania wszelkich wymagań zawartych w wytycznych oraz, że nie zostaną zniszczone (tj. pogięte, porysowane, nie utracą trwałości kolorystyki itp.) w czasie prowadzenia robót.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ wraz z załącznikami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
4.5.5.) Wartość części: 5242914,63 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Remont DP 1555N na odcinku Dąbrowa – Wipławki”Zamówienie obejmuje wykonanie remontu nawierzchni drogi powiatowej nr 1555N na odcinku Dąbrowa – Wipławki o długości 850 m zgodnie z dokumentacją techniczną stanowiącą załącznik nr 10 do SWZ i Opisem przedmiotu zamówienia.
W ramach remontu wykonana zostanie nowa nawierzchnia bitumiczna.
Dla remontowanego odcinka drogi przyjęto następujące parametry techniczne:
kategoria ruchu – KR1,
nacisk osi – 80 kN/oś,
przekrój drogi – 1/2,
szerokość jezdni – zmienna,
szerokość poboczy – 0,75 m.
W ramach niniejszego remontu należy wykonać:
1. Oznakowanie robót
2. Wytyczenie i stabilizacja granic pasa drogowego
3. Wycinkę zakrzaczeń z pasa drogowego
4. Zabezpieczenie drzew zagrożonych robotami budowlanymi
5. Rozbiórkę istniejącej nawierzchni
6. Rozbiórkę przepustów
7. Wykonanie przepustów pod zjazdami i pod koroną drogi
8. Odtworzenie i odmulenie rowów odwadniających korpus drogowego
9. Nawierzchnię bitumiczną jezdni i zjazdów
10. Pobocza z kruszywa niezwiązanego
11. Oznakowanie pionowe
Wykonawca w ramach realizacji inwestycji zobowiązany jest wykonać i zamontować tablice informacyjne. Tablice informacyjne należy ustawić w momencie rozpoczęcia prac budowlanych, jednak nie później niż 7 dni od dnia przekazania wykonawcy placu budowy.
Po realizacji robót budowlanych Wykonawca zobowiązany jest do ustawienia 2 tablic pamiątkowych (wymiar minimalny – 80 x 120 cm) jednostronnych. Wykonane na etapie początkowym robót budowlanych
tablice informacyjne mogą pełnić rolę tablic pamiątkowych pod warunkiem zachowania wszelkich wymagań zawartych w wytycznych oraz, że nie zostaną zniszczone (tj. pogięte, porysowane, nie utracą trwałości kolorystyki itp.) w czasie prowadzenia robót.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ wraz z załącznikami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
4.5.5.) Wartość części: 1201804,88 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Remont DP 1555N Kiertyny Małe – Dąbrowa – Bartoszyce na odcinku od msc. Kiertyny Małe do końca msc. Kiertyny Wielkie”Zamówienie obejmuje wykonanie remontu nawierzchni drogi powiatowej nr 1555N Kiertyny Małe – Dąbrowa – Bartoszyce na odcinku od msc. Kiertyny Małe do końca msc. Kiertyny Wielkie o długości 1360 m zgodnie z dokumentacją techniczną stanowiącą załącznik nr 10 do SWZ i Opisem przedmiotu zamówienia.
W ramach remontu wykonana zostanie nowa nawierzchnia bitumiczna.
Dla remontowanego odcinka drogi przyjęto następujące parametry techniczne:
kategoria ruchu – KR1,
nacisk osi – 80 kN/oś,
przekrój drogi – 1/2,
szerokość jezdni – zmienna,
szerokość poboczy – 0,75 m.
W ramach niniejszego remontu należy wykonać:
12. Oznakowanie robót
13. Wytyczenie i stabilizacja granic pasa drogowego
14. Wycinkę zakrzaczeń z pasa drogowego
15. Zabezpieczenie drzew zagrożonych robotami budowlanymi
16. Rozbiórkę istniejącej nawierzchni
17. Rozbiórkę przepustów
18. Wykonanie przepustów pod zjazdami i pod koroną drogi
19. Odtworzenie i odmulenie rowów odwadniających korpus drogowego
20. Nawierzchnię bitumiczną jezdni i zjazdów
21. Pobocza z kruszywa niezwiązanego
22. Oznakowanie pionowe
Wykonawca w ramach realizacji inwestycji zobowiązany jest wykonać i zamontować tablice informacyjne. Tablice informacyjne należy ustawić w momencie rozpoczęcia prac budowlanych, jednak nie później niż 7 dni od dnia przekazania wykonawcy placu budowy.
Po realizacji robót budowlanych Wykonawca zobowiązany jest do ustawienia 2 tablic pamiątkowych (wymiar minimalny – 80 x 120 cm) jednostronnych. Wykonane na etapie początkowym robót budowlanych
tablice informacyjne mogą pełnić rolę tablic pamiątkowych pod warunkiem zachowania wszelkich wymagań zawartych w wytycznych oraz, że nie zostaną zniszczone (tj. pogięte, porysowane, nie utracą trwałości kolorystyki itp.) w czasie prowadzenia robót.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ wraz z załącznikami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
4.5.5.) Wartość części: 2215911,38 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Remont DP 2580N ul. Nowe Osiedle w Bisztynku”Zamówienie obejmuje wykonanie remontu nawierzchni drogi powiatowej nr 2580N ul. Nowe Osiedle w Bisztynku o długości 175 m zgodnie z dokumentacją techniczną stanowiącą załącznik nr 11 do SWZ i Opisem przedmiotu zamówienia.
W ramach remontu wykonana zostanie nowa nawierzchnia bitumiczna.
Dla remontowanego odcinka drogi przyjęto następujące parametry techniczne:
kategoria ruchu – KR1,
nacisk osi – 80 kN/oś,
przekrój drogi – 1/2,
szerokość jezdni – zmienna,
szerokość poboczy – 0,75 m.
W ramach niniejszego remontu należy wykonać:
1. Oznakowanie robót
2. Wytyczenie i stabilizacja granic pasa drogowego
3. Wycinkę zakrzaczeń z pasa drogowego
4. Zabezpieczenie drzew zagrożonych robotami budowlanymi
5. Rozbiórkę istniejącej nawierzchni
6. Rozbiórkę przepustów
7. Wykonanie przepustów pod zjazdami i pod koroną drogi
8. Odtworzenie i odmulenie rowów odwadniających korpus drogowego
9. Nawierzchnię bitumiczną jezdni i zjazdów
10. Pobocza z kruszywa niezwiązanego
11. Oznakowanie pionowe
Wykonawca w ramach realizacji inwestycji zobowiązany jest wykonać i zamontować tablice informacyjne. Tablice informacyjne należy ustawić w momencie rozpoczęcia prac budowlanych, jednak nie później niż 7 dni od dnia przekazania wykonawcy placu budowy.
Po realizacji robót budowlanych Wykonawca zobowiązany jest do ustawienia 2 tablic pamiątkowych (wymiar minimalny – 80 x 120 cm) jednostronnych. Wykonane na etapie początkowym robót budowlanych
tablice informacyjne mogą pełnić rolę tablic pamiątkowych pod warunkiem zachowania wszelkich wymagań zawartych w wytycznych oraz, że nie zostaną zniszczone (tj. pogięte, porysowane, nie utracą trwałości kolorystyki itp.) w czasie prowadzenia robót.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ wraz z załącznikami
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
4.5.5.) Wartość części: 254587,80 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3636372,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3741058,07 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3636372,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowe Adam Chlechowicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 589-100-13-85
7.3.3) Ulica: Dolna
7.3.4) Miejscowość: Kiełpino
7.3.5) Kod pocztowy: 83-307
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Usługi Transportowe Adam Chlechowicz
jakie przetargi wygrała firma
Usługi Transportowe Adam Chlechowicz
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3636372,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5261940,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6143150,33 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5261940,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowe Adam Chlechowicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 589-100-13-85
7.3.3) Ulica: Dolna
7.3.4) Miejscowość: Kiełpino
7.3.5) Kod pocztowy: 83-307
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Usługi Transportowe Adam Chlechowicz
jakie przetargi wygrała firma
Usługi Transportowe Adam Chlechowicz
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5261940,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1286164,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1515107,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1286164,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 743-17-29-488
7.3.3) Ulica: Olsztyńska
7.3.4) Miejscowość: Lidzbark Warmiński
7.3.5) Kod pocztowy: 11-100
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1286164,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2467340,05 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2691396,33 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2467340,05 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 743-17-29-488
7.3.3) Ulica: Olsztyńska
7.3.4) Miejscowość: Lidzbark Warmiński
7.3.5) Kod pocztowy: 11-100
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2467340,05 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 368723,08 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 593160,83 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 368723,08 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Waldemar Komsta Usługi Brukarskie i Budowlane
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 743-181-10-14
7.3.3) Ulica: Sportowa
7.3.4) Miejscowość: Bisztynek
7.3.5) Kod pocztowy: 11-230
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WALDEMAR KOMSTA - USŁUGI BRUKARSKIE I BUDOWLANE
jakie przetargi wygrała firma
WALDEMAR KOMSTA - USŁUGI BRUKARSKIE I BUDOWLANE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 368723,08 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z BARTOSZYC
- Świadczenie usług w ramach programu "OPIEKA WYTCHNIENIOWA" - dla Jednostek Samorządu Terytorialnego edycja - 2025 - pobyt dzienny.
- Budowa drogi dojazdowej od ul. Kętrzyńskiej w kierunku Wawrzyn
więcej: przetargi w Bartoszycach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie urządzeń związanych z bezpieczeństwem i odwodnieniem dróg
- Przebudowa drogi wraz z budową odwodnienia ul. Grabowej w Łęgajnach
- Odbudowa murów oporowych podtrzymujących drogę gminną nr 112478 D ul. Targowa w Wojcieszowie
- Odbudowa drogi nr 112467D ul. Kresowa w Wojcieszowie
- Przebudowa nawierzchni dróg gminnych w m. Wojcieszów przy ul. Bolesława Chrobrego od nr 39 do nr 43c
- Remont drogi wewnętrznej na dz. 465/3 obręb Wądroże Wielkie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.