Ogłoszenie z dnia 2023-08-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00421686/01 - Wynik z dnia 2023-09-30
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
DOSTAWA SPRZĘTU SPORTOWEGO W RAMACH REALIZACJI PROGRAMU "MŁODY NARCIARZ 2023"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: POLSKI ZWIĄZEK NARCIARSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000866573
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: MIESZCZAŃSKA 18/3
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-313
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: +48 12 260 99 70
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: office@pzn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzn.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
POLSKI ZWIĄZEK SPORTOWY
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
SPORT
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA SPRZĘTU SPORTOWEGO W RAMACH REALIZACJI PROGRAMU "MŁODY NARCIARZ 2023"
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6314544d-374d-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00352388
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6314544d-374d-11ee-9aa3-96d3b44407903.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6314544d-374d-11ee-9aa3-96d3b4440790
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pomocą bezpłatnej Platformy e-Zamówienia (https://ezamowienia.gov.pl) oraz - w zakresie dopuszczonym SWZ – poczty elektronicznej (office@pzn.pl). Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje dotyczące zakładania kont oraz zasady korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”: https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny/ Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania. Informacje dotyczące sposobu komunikacji w ramach postępowania na Platformie e-Zamówienia zawiera instrukcja „Komunikacja w postępowaniu” udostępniona na Platformie e-Zamówienia: https://media.ezamowienia.gov.pl/pod/2021/10/Komunikacja-w-postepowaniu-5.1.pdf Do korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie konieczne jest posiadanie konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowanie się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” w celu zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczy posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia. Wysłane i odebrane przez Wykonawcę wiadomości w postępowaniu widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania, w zakładce „Komunikacja”. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” dostępnych na Platformie e-Zamówienia wynosi 150 MB (dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza). Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia. W przypadku problemów technicznych i awarii funkcjonowania Platformy e-Zamówienia można korzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (22) 458 77 99 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”: https://ezamowienia.gov.pl/soz/latest-faq Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem poczty elektronicznej wynosi 25 MB. Formaty danych wymagane do sporządzania i przekazywania dokumentów i informacji w postępowaniu określa § 2 rozporządzenia, o którym mowa w pkt 10.3. SWZ. Wśród dopuszczalnych i ogólnie ostępnych formatów znajdują się m.in.: .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Za datę przekazania dokumentów, informacji i oświadczeń oraz ich cyfrowych odwzorowań przyjmuje się datę ich wpływu na Platformę e-Zamówienia lub datę i godzinę wpływu na serwer pocztowy Zamawiającego. Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz.
U. z 2022 r. poz. 1233), które zostaną przez Wykonawcę zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w wydzielonym pliku odpowiednio oznaczonym opisem „Tajemnica przedsiębiorstwa”, w celu utrzymania w poufności tych informacji. Szczegółowe informacje dotyczące tajemnicy przedsiębiorstwa oraz udostępniania dokumentów zostały opisane w pkt. 6 SWZ. Inne dokumenty i oświadczenia składane w postępowaniu, w tym wymienione w pkt 9.2. SWZ, Wykonawca składa za pośrednictwem „Formularza do komunikacji” dostępnego na Platformie e-Zamówienia lub - w zakresie dopuszczonym niniejszym SWZ także - na adres poczty elektronicznej wskazany w pkt 1. SWZ, w formie określonej odpowiednio w pkt 10 SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Wykonawca jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych wynikających z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) – w dalszej części „RODO”.
Na Wykonawcy w szczególności spoczywa obowiązek nformacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych,
których dane osobowe dotyczą i od których dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał. Obowiązek informacyjny wynikający z art.
13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi
informacjami (art. 13 ust. 4). Ponadto Wykonawca zobowiązany jest wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO
względem osób fizycznych, których dane przekazuje zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. W celu zapewnienia, że Wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem Wykonawcy w postępowaniu, Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą przez Wykonawcę / przez osobno każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zawarcie umowy oświadczenia o wypełnieniu obowiązków informacyjnych,
przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO, zgodnie z treścią załącznika nr 4 do SWZ. Zamawiający informuje o przetwarzaniu danych osobowych, w związku z realizacją niniejszego zamówienia. Szczegółowa klauzula informacyjna stanowi załącznik nr 5 do SWZ. Na podstawie art. 18 ust. 6 Pzp, Zamawiający zastrzega, że będzie udostępniał dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO, w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX Pzp, do upływu terminu na ich wniesienie.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegółowa klauzula informacyjna stanowi załącznik nr 5 do SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PZN/2/23
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 545652,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 1
SPRZĘT BIEGOWY ZIMOWY wg. poniższego zestawienia, posiadający oznakowanie w postaci naklejek z logotypem Ministerstwa Sportu i Turystyki (naklejki zostaną dostarczone przez Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany je umieścić na produktach wg szczegółowych wytycznych, które zostaną przekazane Wykonawcy przez Zamawiającego - orientacyjna lokalizacja w opisach poniżej). Sprzęt należy przygotować w odpowiednich paczkach zawierających pakiety dla poszczególnych klubów sportowych - wg szczegółowych wytycznych (ilości i rozmiary), które zostaną przekazane Dostawcy przez Zamawiającego (dostawa będzie realizowana przez Dostawcę bezpośrednio do klubów sportowych wskazanych przez Zamawiającego).
Łączna ilość – 329 kompletów, w tym:
a) Narty do narciarstwa biegowego (styl klasyczny) wraz z wiązaniami - sprzęt specjalistyczny odpowiedni dla średniozaawansowanych młodych biegaczy narciarskich. Narty na ślizgu z moherową wkładką na poziomie zawodniczym, wyposażone w wysokiej jakości drewniany rdzeń o niskiej gęstości. z przystępnym flexem. Wymienna wkładka moherowa w strefie odbicia zapewniająca kopnięcie i poślizg w każdych warunkach, bez konieczności wcześniejszego przygotowania. Narty kompatybilne z systemem wiązań NNN, który zapewnia najbardziej naturalny flex i czucie narty. Równowaga pomiędzy sztywnością skrętną a elastycznym flexem od czubka do piętki, zapewniająca stabilność w każdych warunkach.
Wiązanie do nart biegowych kompatybilne ze wszystkimi podeszwami butów NNN i Prolink. Łatwy i szybki montaż na płycie (bez użycia narzędzi), łatwe przesuwanie przód/tył pozwalające na regulację środka ciężkości w celu dostosowania zachowania nart do różnych warunków śniegowych lub preferencji zawodnika. Klasyczne flexy (gumki w przedniej części wiązania) twarde do jazdy klasycznej (możliwość wymiany bez użycia narzędzi).
ILOŚĆ: - 171 par (w tym: 136 cm x 2 pary; 146 cm x 15 par; 156 cm x 38 par; 166 cm x 25 par; 176 cm x 47 par; 186 cm x 43 pary; 196 cm x 1 para)
ORIENTACYJNA LOKALIZACJA OZNAKOWANIA MSIT: na narcie, powyżej zapięcia biegowego.
b) Narty do narciarstwa biegowego (styl dowolny) wraz z wiązaniami - sprzęt specjalistyczny odpowiedni dla średniozaawansowanych młodych biegaczy narciarskich. Narty wyposażone w wysokiej jakości drewniany rdzeń o niskiej gęstości, z przystępnym flexem, kompatybilne z systemem wiązań NNN, który zapewnia najbardziej naturalny flex i czucie śniegu. Równowaga pomiędzy sztywnością skrętną a elastycznym flexem od czubka do piętki, zapewniająca stabilność w każdych warunkach. Rdzeń narty o niskiej gęstości, wykonany z lekkiego drewna, z kanałami powietrznymi i wzmocniony włóknami bazaltowymi.
Wiązanie do nart biegowych kompatybilne ze wszystkimi podeszwami butów NNN i Prolink. Łatwy i szybki montaż na płycie (bez użycia narzędzi), łatwe przesuwanie przód/tył pozwalające na regulację środka ciężkości w celu dostosowania zachowania nart do różnych warunków śniegowych lub preferencji zawodnika.
ILOŚĆ: - 158 pary (w tym: 133 cm x 13 par; 143 cm x 30 par; 153 cm x 53 pary; 163 cm x 56 par; 173 cm x 2 pary; 183 cm x 4 pary)
ORIENTACYJNA LOKALIZACJA OZNAKOWANIA MSIT: na narcie, powyżej zapięcia biegowego.
c) Buty zawodnicze do narciarstwa biegowego (uniwersalne) - ciepły, łatwy w obsłudze but typu combi przeznaczony do jazdy techniką łyżwową i klasyczną. Zewnętrzny mankiet z wolnym zawiasem, zapewniający ścisłe dopasowanie do stopy w celu utrzymania w cieple i komforcie. Nisko profilowa podeszwa sprzyjająca naturalnemu przetaczaniu się stopy. Ruchomy mankiet optymalizujący swobodę ruchu przód/tył i sztywność skrętną, zapewniający pełną kontrolę nad nartami. Sportowa podeszwa zapewniająca komfort chodzenia, centralnie umieszczone knagi zapewniające maksymalną precyzję i kontrolę na nartach.
ILOŚĆ: - 329 par (w tym: nr 30 x 1 para; nr 31 x 1 para; nr 32 x 8 par; nr 33 x 11 par; nr 34 x 18 par; nr 35 x 24 pary; nr 36 x 40 par; nr 37 x 55 par; nr 38 x 53 pary; nr 39 x 45 par; nr 40 x 35 par; nr 41 x 28 par; nr 42 x 4 pary; nr 43 x 4 pary; nr 44 x 2 pary).
ORIENTACYJNA LOKALIZACJA OZNAKOWANIA MSIT: przód buta (na zapięciu).
d) Kije narciarskie do narciarstwa biegowego - kije o lekkiej i wytrzymałej konstrukcji, wykonane w 100% z aluminium, posiadające gumowy uchwyt oraz pasek z pętelką dla bezpiecznego i wygodnego poczucia.
ILOŚĆ: - 329 par (w tym: 80 cm x 1 para; 85 cm x 1 para; 90 cm x 1 para; 95 cm x 5 par; 100 cm x 6 par; 105 cm x 13 par; 110 cm x 24 pary; 115 cm x 31 par; 120 cm x 40 par; 125 cm x 50 par; 130 cm x 154 pary; 140 cm x 3 pary)
ORIENTACYJNA LOKALIZACJA OZNAKOWANIA MSIT: poniżej rękojeści, z przodu kija.
4.2.5.) Wartość części: 291553,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
37411120-9 - Narty
37411130-2 - Kijki narciarskie
18821100-1 - Buty do biegów narciarskich
37411000-2 - Sprzęt zimowy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert został szczegółowo opisany w pkt 17. SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 15,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy
4.3.6.) Waga: 25,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 2
SPRZĘT BIEGOWY LETNI wg. poniższego zestawienia, posiadający oznakowanie w postaci naklejek z logotypem Ministerstwa Sportu i Turystyki (naklejki zostaną dostarczone przez Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany je umieścić na produktach wg szczegółowych wytycznych, które zostaną przekazane Wykonawcy przez Zamawiającego - orientacyjna lokalizacja w opisach poniżej). Sprzęt należy przygotować w odpowiednich paczkach zawierających pakiety dla poszczególnych klubów sportowych - wg szczegółowych wytycznych (ilości i rozmiary), które zostaną przekazane Dostawcy przez Zamawiającego (dostawa będzie realizowana przez Dostawcę bezpośrednio do klubów sportowych wskazanych przez Zamawiającego).
Łączna ilość – 141 kompletów, w tym:
a) Nartorolki wraz z wiązaniami - sprzęt specjalistyczny odpowiedni dla średniozaawansowanych młodych biegaczy narciarskich. Nartorolki juniorskie do stylu dowolnego. Rama wykonana z aluminium o długości całkowitej 550 mm. Profil frezowania U o wymiarze 55x32mm. Koła wykonane z gumy naturalnej o szerokości 29mm, zwulkanizowane na feldze aluminiowej szprychowanej o średnicy 48 mm i wysokości nalewki 16mm. Prędkość kół średnio-szybka zainstalowana w systemie norweskim. Zainstalowane wiązania juniorskie biegowe manualne w normie NNN/PLK i stopniu twardości flexora 100, posiadające błotniki.
ILOŚĆ: - 141 par (rozmiar 33-44 EU)
ORIENTACYJNA LOKALIZACJA OZNAKOWANIA MSIT: bok nartorolki, z przodu (przy kole).
b) Buty do nartorolek - wyczynowe buty dla młodych narciarzy. Uniwersalna podstawa podeszwy 3D Skate Chassis zapewniająca połączenie przenoszenia energii w stylu łyżwowym z elastycznością przedniej części stopy w technice klasycznej. Technologia Sensifit gwarantująca precyzyjne i komfortowe trzymanie stopy: od stóp wąskich po szerokie. System szybkiego sznurowania Quicklace oraz kevlarowe sznurówki. Stopień sztywności oraz twardości zapewniający wszechstronność podczas letnich treningów na nartorolkach. Podeszwa zewnętrzna: Junior Racing; Podeszwa wewnętrzna: Wytrzymałość; Norma: NNN/PLK; System stabilizacji: SensiFit; Twardość: COMBI Chassis; Krój dla juniorów; Waga : 0,85 kg
ILOŚĆ: - 141 par (w tym: nr 33 x 1 para; nr 34 x 3 pary; nr 35 x 5 par; nr 35,5 x 2 pary; nr 36 x 6 par; nr 36 2/3 x 15 par; nr 37 1/3 x 12 par; nr 38 x 14 par; nr 38 2/3 x 14 par; nr 39 1/3 x 19 par; nr 40 x 12 par; nr 40 2/3 x 11 par; nr 41 1/3 x 13 par; nr 42 x 14 par)
ORIENTACYJNA LOKALIZACJA OZNAKOWANIA MSIT: przód buta (na zapięciu).
4.2.5.) Wartość części: 124951,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert został szczegółowo opisany w pkt 17. SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 15,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy
4.3.6.) Waga: 25,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 3
SPRZĘT SKOKOWY wg. poniższego zestawienia, posiadający oznakowanie w postaci naklejek z logotypem Ministerstwa Sportu i Turystyki (naklejki zostaną dostarczone przez Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany je umieścić na produktach wg szczegółowych wytycznych, które zostaną przekazane Wykonawcy przez Zamawiającego - orientacyjna lokalizacja w opisach poniżej). Sprzęt należy przygotować w odpowiednich paczkach zawierających pakiety dla poszczególnych klubów sportowych - wg szczegółowych wytycznych (ilości i rozmiary), które zostaną przekazane Dostawcy przez Zamawiającego (dostawa będzie realizowana przez Dostawcę bezpośrednio do klubów sportowych wskazanych przez Zamawiającego).
Narty do skoków narciarskich - narta klasy Junior o lekkiej budowie w technologii kanałów powietrznych, plastra miodu o szerokości od 9 do 10,5 cm w zależności od długości narty i długościach od 140 cm do 215 cm oraz ślizgu grafitowym, który winien zapewniać właściwe wchłanianie smarów, wyposażonego w 3 rowki i wykończonego strukturą fabryczną. Narty winny być łatwe do opanowania dla młodych i początkujących zawodników skoków narciarskich oraz odpowiadać aktualnie obowiązującym przepisom FIS.
ILOŚĆ: - 105 par (w tym: 140 cm x 15 par; 150 cm x 15 par; 160 cm x 15 par; 170 cm x 15 par; 180 cm x 15 par; 190 cm x 15 par; 200 - 215 cm x 15 par)
ORIENTACYJNA LOKALIZACJA OZNAKOWANIA MSIT: na narcie, powyżej zapięcia skokowego przedniego (w poprzek).
4.2.5.) Wartość części: 129148,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
37411120-9 - Narty
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert został szczegółowo opisany w pkt 17. SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 15,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy
4.3.6.) Waga: 25,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego, Wykonawca jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązkówformalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu.
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:
- nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie przepisów, o których mowa w pkt.15 SWZ;
- spełniają warunki udziału w postępowaniu.
Ocena spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o dokumenty
wymienione w punkcie 9.1.e) (jeżeli dotyczy) oraz 9.1.g) SWZ a warunków, dotyczących niepodlegania wykluczeniu z
postępowania - w oparciu o dokumenty wymienione w pkt 9.1.f) SWZ oraz pkt 9.2. SWZ
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 9.1.e) SWZ: jeżeli dotyczy - ZOBOWIĄZANIE PODMIOTU UDOSTĘPNIAJĄCEGO ZASOBY DO ODDANIA W DYSPOZYCJĘ
WYKONAWCY NIEZBĘDNYCH ZASOBÓW na potrzeby realizacji zamówienia
9.1.g) SWZ: OŚWIADCZENIE O SPEŁNIANIU WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9.1.f) SWZ: OŚWIADCZENIE O NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU Z POSTĘPOWANIA.
9.2. SWZ: Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania (pkt 9.1.f) SWZ), w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego w pkt 15 SWZ wg wzorów zawartych w formularzach załączonych do SWZ, dotyczące:
– Wykonawcy lub każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
– podmiotu lub podmiotów, na których zdolnościach technicznych lub zawodowych polega Wykonawca w celu potwierdzenia
spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy)
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
NIE DOTYCZY5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Załącznik nr 1 do SWZ: „FORMULARZ OFERTOWY” (udostępniony na Platformie e-Zamówienia).1.1. Załącznik nr 1 do Formularza Ofertowego: „ZAKRES FINANSOWO - RZECZOWY”.
1.2. Załącznik nr 2 do Formularza Ofertowego: „OŚWIADCZENIE DOTYCZĄCE LICZBY POJAZDÓW
SAMOCHODOWYCH UŻYWANYCH PRZY WYKONYWANIU ZAMÓWIENIA”.
2. Dokumenty potwierdzające, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest upoważniona do jego reprezentowania, tj:
– ODPIS LUB INFORMACJA Z KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO, CENTRALNEJ EWIDENCJI I INFORMACJI O
DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ LUB INNEGO WŁAŚCIWEGO REJESTRU, chyba że Wykonawca wskaże dane
umożliwiające dostęp do tych dokumentów samodzielnie przez Zamawiającego, poprzez bezpłatne i ogólnodostępne bazy
danych;
– PEŁNOMOCNICTWO LUB INNY DOKUMENT potwierdzający upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli w
jego imieniu działa osoba, której upoważnienie do reprezentowania nie wynika z dokumentów, wymienionych w poprzednim
punkcie.
Powyższe zasady dotyczą odpowiednio osoby działającej w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
niniejszego zamówienia oraz osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby.
3. Załącznik nr 4 do SWZ: "OŚWIADCZENIE WYKONAWCY W ZAKRESIE WYPEŁNIENIA OBOWIĄZKÓW
INFORMACYJNYCH PRZEWIDZIANYCH W ART. 13 LUB ART. 14 RODO" - w celu wypełnienia obowiązków w zakresie
przetwarzania danych osobowych zgodnie z RODO, o których mowa w pkt 24 SWZ – dotyczy Wykonawcy lub każdego z
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Informacje na temat Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 58 ust. 1 ustawy,zostały szczegółowo opisane w pkt 9.3. SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zostały określone we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 2 do SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-08-22 17:00
8.2.) Miejsce składania ofert: PLATFORMA e-Zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-08-22 18:00
8.4.) Termin związania ofertą: 90 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
a) Zamawiający nie wymaga zatrudnienia osób na podstawie stosunku pracy.b) Zamawiający nie wymaga zatrudnienia osób o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2.
c) Określając warunki i kryteria w niniejszym postępowaniu, Zamawiający nie eliminuje ani nie ogranicza w ubieganiu się o
udzielenie zamówienia kręgu Małych i Średnich Przedsiębiorstw.
d) Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
e) Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8 Pzp.
f) Zamawiający przed wszczęciem postępowania nie przeprowadził wstępnych konsultacji rynkowych.
g) Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia przez wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez niego dokumentów
niezbędnych do realizacji zamówienia, o których mowa w art. 131 ust. 2 Pzp.
h) Zamawiający nie przewiduje rozliczeń w walutach obcych. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą
prowadzone będą w polskich złotych (PLN).
i) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych zadań zgodnie z art. 60 i art.
121 Pzp.
j) Na podstawie art. 462 – 463 Pzp, Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji przedmiotu zamówienia przez
Wykonawcę z wykorzystaniem podwykonawców. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia
podwykonawcom, wskazuje w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz
podaje nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani.
k) Zgodnie z art. 101 ust. 5 Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne
w zakresie opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają
wymagania określone przez Zamawiającego.
l) Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Obsługa Archiwum Zakładowego oraz archiwizacja dokumentacji dla Zarządu Dróg Miasta Krakowa
- Zakup i dostawa płynów infuzyjnych oraz leków do programu lekowego - leczenie pacjentów chorych na raka dróg żółciowych
- Zakup i dostawa troakarów jednorazowego użytku
- dostawa specjalistycznego urządzenia do pomiaru gęstości cieczy i gazów z możliwością regulacji temperatury wraz z akcesoriami - DE-dzp.272-690/24
- Re-branding, rozwijanie i pozycjonowanie strony internetowej Welcome Point w AGH w ramach projektu NAWA Welcome to Poland dla CSM - DE-dzp.272-545/24
- Dostawa automatycznych defibrylatorów zewnętrznych (AED) na wyposażenie radiowozów Straży Miejskiej Miasta Krakowa
więcej: przetargi w Krakowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.