Ogłoszenie z dnia 2023-08-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00272899/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-23
- 2023/BZP 00285476/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
"Sukcesywne dostawy nici chirurgicznych"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Szpital Zespolony im. Ludwika Perzyny w Kaliszu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 300224440
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Poznańska 79
1.5.2.) Miejscowość: Kalisz
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-800
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@szpital.kalisz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpital.kalisz.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-42f75799-10f2-11ee-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Sukcesywne dostawy nici chirurgicznych"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-42f75799-10f2-11ee-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00352412
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00043315/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.13 Sukcesywne dostawy nici chirurgicznych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00272899
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 35/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Monofilament polipropylenowy, z igłą4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 40701,3 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szew syntetyczny, jednowłóknowy, wchłanialny o średnim okresie wchłaniania, z czynnikiem antybakteryjnym4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 2591,3 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szew syntetyczny, jednowłóknowy, wchłanialny, z polidwuoksanonu z czynnikiem antybakteryjnym4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 14409,38 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nici wchłanialne, syntetyczne, plecione, dwuskładnikowe4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 17872,7 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Drut chirurgiczny monofilamentowy ze stali nierdzewnej, niewchłanialny4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 1963,75 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43129,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43129,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43129,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JOHNSON & JOHNSON POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1130020467
7.3.3) Ulica: ul. IŁŻECKA, nr 24
7.3.4) Miejscowość: WARSZAWA
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JOHNSON & JOHNSON POLAND SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
JOHNSON & JOHNSON POLAND SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43129,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2861,56 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2861,56 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2861,56 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JOHNSON & JOHNSON POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1130020467
7.3.3) Ulica: ul. IŁŻECKA, nr 24
7.3.4) Miejscowość: WARSZAWA
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JOHNSON & JOHNSON POLAND SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
JOHNSON & JOHNSON POLAND SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2861,56 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15118,61 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15118,61 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15118,61 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JOHNSON & JOHNSON POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1130020467
7.3.3) Ulica: ul. IŁŻECKA, nr 24
7.3.4) Miejscowość: WARSZAWA
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JOHNSON & JOHNSON POLAND SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
JOHNSON & JOHNSON POLAND SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15118,61 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie o udzielenie zamówienia zostało unieważnione w zakresie zadańia 4
Uzasadnienie prawne:
Postępowanie zostało unieważnione z przyczyn określonych w art. 255 pkt 3) ustawy Pzp.,
„ Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: „cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający, unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj.: Zamawiający, na sfinansowanie zamówienia w zakresie:
-zadania nr 4 „Nici wchłanialne, syntetyczne, plecione, dwuskładnikowe” zamierza przeznaczyć kwotę brutto 17 872,70 zł natomiast oferta złożona przez Johnson & Johnson Poland Sp. z o.o. zawiera cenę brutto 24 511,10 zł.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2265,41 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2265,41 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2265,41 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JOHNSON & JOHNSON POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1130020467
7.3.3) Ulica: ul. IŁŻECKA, nr 24
7.3.4) Miejscowość: WARSZAWA
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2265,41 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Podstawa prawna:
Art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. b ustawy Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2022r. poz. 1710 ze zm.): Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli została złożona przez wykonawcę - który nie złożył w przewidzianym terminie oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, lub podmiotowego środka dowodowego, potwierdzających brak podstaw wykluczenia lub spełnianie warunków udziału w postępowaniu, przedmiotowego środka dowodowego, lub innych dokumentów lub oświadczeń.
Uzasadnienie faktyczne
Na wykonania warunków SWZ (Część E SWZ „ E. Oświadczenia i dokumenty składane wraz z ofertą”, pkt 1.7) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia próbek w paczce/kopercie, trwale zamkniętej, do Kancelarii zamawiającego (3 kondygnacja, pokój 10) do dnia otwarcia ofert opatrzoną danymi wykonawcy oraz napisem: OFERTA – PRÓBKI: Przetarg – nici chirurgiczne (sprawa nr 35/23 ) ti. Na Zadanie 4 : pozycja 1, 5 po minimum 2 saszetki.
Jednocześnie Wykonawca nie dostarczył próbek wyrobu medycznego zgodnie z zadanie 4 w terminie składania ofert.
Zamawiający nie wezwie do złożenia przedmiotowych środków dowodowych ponieważ w ramach tego postępowania przedmiotowy środek dowodowy służy kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert .
INNE PRZETARGI Z KALISZA
- Wykonanie usługi cateringowej podczas II Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej. Jakość w Zarządzaniu. Zarządzanie w świecie 4.0.
- Dostawa oprogramowania oraz drona edukacyjnego
- Remont nawierzchni przy Torze Kolarskim na ul. Wał Matejki 2 w Kaliszu.
- Wykonanie i odnowa oznakowania poziomego na terenie miasta Kalisza w 2025r.
- Budowa oświetlenia zewnętrznego w m. Kępno, ul. Serbeńskiego, Wyspiańskiego, Malczewskiego, Gm. Kępno
- "Świadczenie usługi wsparcia technicznego systemów informatycznych produkcji Pixel Technology"
więcej: przetargi w Kaliszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- dostawa medycznego sprzętu jednorazowego użytku i nici chirurgicznych
- Dostawa materiałów szewnych do Apteki Szpitalnej Szpitala Powiatowego im. PCK w Nisku
- Materiały szewne
- Dostawa materiałów szewnych dla Mazowieckiego Centrum Rehabilitacji STOCER Sp. z o.o.
- SZWY CHIRURGICZNE I WOSK KOSTNY
- Dostawy sukcesywne sprzętu jednorazowego użytku
więcej: Szwy chirurgiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.