eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BierutówModernizacja budynku świetlicy wiejskiej w Solnikach Małych



Ogłoszenie z dnia 2024-06-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja budynku świetlicy wiejskiej w Solnikach Małych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Bierutów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934756

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Moniuszki 12

1.5.2.) Miejscowość: Bierutów

1.5.3.) Kod pocztowy: 56-420

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: joanna.plociennik@um.bierutow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bierutow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/929142

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja budynku świetlicy wiejskiej w Solnikach Małych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b0e29c1d-1443-11ef-9381-e6cc5d6d04e5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00352424

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00023615/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Modernizacja budynku świetlicy wiejskiej w Solnikach Małych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00330370

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IR.271.13.2024.JP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. Modernizacja budynku świetlicy wiejskiej w Solnikach Małych.
2.Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę schodów zewnętrznych oraz roboty budowlane i instalacyjne w zakresie pogłębienia piwnicy budynku świetlicy wiejskiej zlokalizowanej w Solnikach Małych 7b na działce nr ewid. 250 obręb Solniki Małe, obszar wiejski, powiat oleśnicki, województwo dolnośląskie – wszelkie zaplanowane roboty budowlane wykonać należy zgodnie z załączoną dokumentacją projektową oraz przedmiarem robót stanowiącymi załącznik nr 11 do SWZ, przy czym przedmiar robót traktowany jest jako materiał pomocniczy.
3.Nie zakłada się w ramach planowanych robót budowlanych, przebudowy zewnętrznej części budynku i powiększenia jego gabarytów oraz zmian na elewacji budynku. Obiekt pełni funkcję budynku świetlicy wiejskiej. Po przebudowie funkcja obiektu nie ulegnie zmianie. Nie ulegnie zmianie również przeznaczenie poszczególnych części budynku.
4.Zakres planowanych do wykonania robót budowlanych:
1)przebudowa istniejących schodów zewnętrznych (rozbiórka istniejących schodów i budowa nowych 9x16,44x28);
2)wykonanie i montaż powiększonej osłony nad drzwiami wejściowymi po piwnicy i do budynku świetlicy wiejskiej (demontaż starej osłony);
3)wykonanie pogłębienia piwnicy o 67 cm, z głębokości – 0,79 na głębokość – 1,46;
4)wydzielenie i budowa WC wraz z przedsionkiem w pogłębionej piwnicy;
5)wykonanie robót instalacyjnych dotyczących poszczególnych branż określonych w dokumentacji projektowej oraz przedmiarach;
6)montaż klimatyzatora w pomieszczeniu magazynowym piwnicy;
7)wykonanie otworów okiennych i wstawienie nowych okien w pomieszczeniu pogłębionej piwnicy;
8)wstawienie nowej stolarki drzwiowej w obrębie piwnicy (drzwi zewnętrzne i wewnętrzne).
5.Przebudowa istniejących schodów zewnętrznych
Należy wykonać przebudowę betonowych schodów zewnętrznych, na gruncie rodzimym. Po przeprowadzonym demontażu spocznika schodów ora schodów zewnętrznych należy wysypać warstwę tłucznia granitowego 31,5-63 mm o grubości 12-14 cm oraz warstwę piasku 10-15 m wylać płytę betonową i położyć folię wykonać szalunek stopni oraz ułożyć zbrojenie wylać beton B15 zgodnie z rysunkiem stopni. Beton schodów zatrzeć na gładko i utwardzić posypką mineralną. Beton obłożyć płytkami granitowymi, schodowymi.
6.Obniżenie posadzki w pomieszczeniu piwnicy
Posadzkę w pomieszczeniu piwnicy należy obniżyć o 67 cm (do poziomu istniejących fundamentów, czyli do głębokości – 1,46). Po przeprowadzeniu demontażu istniejącej podłogi i warstw zasypki piaskowej zalegającej w pomieszczeniu piwnicy budynku, należy wykonać warstwę podkładu betonowego B10, gr. 10 cm, na warstwie gruntu rodzimego oraz warstwie drenującej – tłuczeń 31,5- 63 mm o grubości 12-14 cm. Podkład betonowy powlec izolacją przeciwwilgociową z folii, na tak wytworzonej płaszczyźnie położyć izolację cieplną – styropian EPS 100 036 grubość 6cm, oraz izolację z folii i wykonać jastrych cementowy gr. 8cm. Na wszystkich warstwach ułożyć płytki gresowe na kleju elastycznym.
W przypadku, gdy po wykonanych odkrywkach, w trakcie prowadzonych prac zostanie stwierdzone, że istniejące posadowienie fundamentów jest powyżej obniżonej posadzki należy prace przerwać i powiadomić Projektanta. W takim przypadku będzie trzeba wykonać projekt podbicia fundamentów wraz z badaniami geologicznymi.
7.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z warunkami technicznymi wykonania robót określony jest w projekcie zagospodarowania terenu oraz w przedmiarze robót stanowiących załącznik Nr 11 do SWZ, przy czym przedmiar robót traktowany jest jako materiał pomocniczy.
8.Kompletny projekt budowlany został opracowany przez Mafra Design Studio Projektowe Anna Bęcławska, ul. Bolesława Prusa 96/5, 50-316 Wrocław.
9.Przedmiot zamówienia należy wykonać z materiałów własnych.
10.Plac budowy urządza Wykonawca własnym kosztem i staraniem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z treścią art. 255 pkt 3 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.
Zamawiający przed otwarciem ofert podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. 40.000,00 zł brutto.
W przedmiotowym postępowaniu oferty złożyli niżej wymienieni Wykonawcy:
1.ZRB Bogdan Jaroszewski, ul. E. Orzeszkowej 4, 56-420 Bierutów - 249.601,53 zł brutto, okres gwarancji 72 miesiące
2.Stelpi Sp. z o.o., ul. Sienkiewicza 29, 56-120 Brzeg Dolny - 507.721,96 zł brutto, okres gwarancji 66 miesięcy.
Zgodnie z Rozdziałem XXVIII Specyfikacji Warunków Zamówienia jednym z kryteriów decydujących o wyborze oferty w niniejszym postępowaniu była cena (60%). Oferty złożone przez w/w Wykonawców przekraczają kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Po analizie możliwości finansowych jednostki, Zamawiający stwierdził, że nie jest możliwe zwiększenie kwoty pierwotnie przeznaczonej na realizację zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 249601,53 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 507721,96 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.