Ogłoszenie z dnia 2023-08-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00246019/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-02
- 2023/BZP 00250171/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-06
- 2023/BZP 00257627/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-13
- 2023/BZP 00261926/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie prac budowlanych w ramach inwestycji pn.: „Modernizacja Muzeum Plakatu wraz z rearanżacją galerii stałej – etap III”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Narodowe w Warszawie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000275990
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleje Jerozolimskie 3
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-495
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mnw@pskl.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mnw.art.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1716f676-0156-11ee-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie prac budowlanych w ramach inwestycji pn.: „Modernizacja Muzeum Plakatu wraz z rearanżacją galerii stałej – etap III”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1716f676-0156-11ee-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00352424
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00131055/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.10 Termomodernizacja ogrodzenia przy pawilonie wystawowym w Muzeum Plakatu
1.1.11 Rewitalizacja zabytkowej fasady wraz ze ścianą parawanową w Muzeum Plakatu
1.1.12 Termomodernizacja elewacji wschodniej i zachodniej, modernizacja elewacji północnej, tarasu widokowego, balkonu zewnętrznej klatki schodowej w Muzeum Plakatu
1.1.15 Termomodernizacja dachu w Muzeum Plakatu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00246019
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 6/P/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2460000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia stanowi wykonanie prac budowlanych w ramach inwestycji pn.: „Modernizacja Muzeum Plakatu wraz z rearanżacją galerii stałej – etap III” w tym:
a) etap I - wykonanie termomodernizacji dachu;
b) etap II - wykonanie termomodernizacji i termomodernizacji elewacji wschodniej
i zachodniej z tarasem widokowym wraz z wymianą okien i zewnętrznej klatki schodowej pawilonu wystawowego, wraz z pawilonem ochrony;
c) etap III - wykonanie rewitalizacji zabytkowej fasady wraz ze ścianą parawanową;
d) etap IV - wykonanie rewitalizacji ogrodzenia przy pawilonie wystawowym.
2. Roboty będą polegały na:
a) robotach przygotowawczych,
b) robotach budowlanych,
c) robotach wykończeniowych i porządkowych.
3. Miejsce realizacji zamówienia: Muzeum Plakatu w Wilanowie, Oddział Muzeum Narodowego w Warszawie, ul. Stanisława Kostki Potockiego 10/16, 02 – 958 Warszawa.
4. Realizacja robót będzie wykonywana na podstawie decyzji administracyjnych, opisu przedmiotu zamówienia obejmującego, dokumentację projektową, specyfikację technicznego wykonywania i odbioru robót oraz przedmiar robót.
5. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz wymagania jakościowe określa dokumentacja, stanowiąca Załącznik nr 5 do SWZ, w skład której wchodzi:
a) Dokumentacja projektowa,
b) Specyfikacja techniczna wykonywania i odbioru robót,
c) Przedmiar robót.
6. Przedmiar robót należy traktować jako materiał pomocniczy dla ustalenia ceny ryczałtowej zamówienia. Pominięcie pozycji z przedmiaru robót, dodanie innej pozycji (np. kalkulacji własnej), opisów, zawyżenia lub zaniżenia liczby jednostek przedmiarowych nie wpłynie na prawidłowość sporządzenia kosztorysu, a Zamawiający uzna, że Wykonawca prawidłowo skalkulował wszystkie ilości niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, określonego w dokumentacji składającej się na opis przedmiotu zamówienia, stanowiącej Załącznik nr 5 do SWZ, a cena oferty jest ceną kompletną.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2221894,35 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4799284,96 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2221894,35 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Modanta sp. z o o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7010661965
7.3.3) Ulica: ul. Targowa 67/12
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-729
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2221894,35 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-058.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont lokali mieszkalnych kwater internatowych i kwater przed ponownym zasiedleniem w m. Chełm, Dęblin, Hrubieszów, Grójec, Lublin, Nisko, Przemyśl, Radom, Rzeszów, Siedlce, Zamość
- Remont umocnień brzegowych i urządzeń wodnych, zabudowy wyrw na rz. Nysa Kłodzka na terenie Nadzoru Wodnego Otmuchów od km 0,0 do 65,2.
- Usługi konserwacji, przeglądu oraz napraw bieżących instalacji i urządzeń teletechnicznych oraz bieżącej obsługi rejestru czasu pracy
- ZP/CZD/069/25 DOSTAWA METERIAŁÓW MEDYCZNYCH DEDYKOWANYCH DO WSTRZYKIWACZY KONTRASTU ORAZ DYSPENSERA W KOMORZE LAMINARNEJ
- Sukcesywna dostawa sprzętu AGD do Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
- Usługa kompleksowego przygotowania i przeprowadzenia dwudniowego spotkania sieciującego dla kadr mazowieckich powiatowych centrów pomocy rodzinie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa modernizacja energetyczna komunalnych budynków mieszkalnych w Gminie Żnin: Część I Słębowo 17 Część II Paryż 26 Część III Podgórzyn 5 Część IV ul. Pocztowa 15
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 90, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Budowa drogi nr L 3P w Leśnictwie Warblewo - Nadleśnictwo Polanów_etap II
- REMONT ŁAZIENEK W INTERNACIE ZSOiT W LIPSKU
- Remont stolarki w trzech Urzędach Skarbowych podległych Izbie Administracji Skarbowej w Warszawie
- "Ścieżki rowerowe w Gorzowie Wielkopolskim - etap IV".
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.