eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsk PodlaskiPrzebudowa dróg gminnych w Gminie Bielsk Podlaski



Ogłoszenie z dnia 2024-06-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dróg gminnych w Gminie Bielsk Podlaski

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bielsk Podlaski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659007

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 46

1.5.2.) Miejscowość: Bielsk Podlaski

1.5.3.) Kod pocztowy: 17-100

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.7.) Numer telefonu: 857306851

1.5.8.) Numer faksu: 857302015

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@bielskpodlaski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielskpodlaski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bielskpodlaski.logintrade.net

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa dróg gminnych w Gminie Bielsk Podlaski

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6820fa20-c71b-11ee-bbfa-e29e26ebc6e1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00352504

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00050740/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa dróg gminnych w Gminie Bielsk Podlaski

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00098762

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IGK.271.3.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych w ramach projektu pod nazwą ,,Przebudowa dróg gminnych w Gminie Bielsk Podlaski” dofinansowanego z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych. Promesa Wstępna Nr 01/2021/4210/PolskiLad.
W ramach inwestycji przebudowane zostaną drogi gminne w następujących miejscowościach: Piliki, Skrzypki Małe, Brześcianka, Hryniewicze Małe, Zawady, Pietrzykowo Wyszki. Przebudowa dróg gminnych polegać będzie na wykonaniu nawierzchni bitumicznej, podbudowy, poboczy żwirowych, poprawy odwodnienia dróg, przebudowy zjazdów na sąsiadujące z drogami działki, wykonaniu przepustów, chodników oraz wykonaniu nowego oznakowania dróg. W wyniku realizacji inwestycji zwiększy się bezpieczeństwo na drogach gminnych oraz nastąpi wzrost parametrów technicznych i eksploatacyjnych dróg.
Projekt obejmuje wykonanie następujących dróg gminnych:
1.1. Remont drogi gminnej o nr geod. 81 we wsi Skrzypki Małe.
Zakres robót budowlanych dla w/w drogi obejmuje w szczególności: wykonanie robót w zakresie przygotowania terenu pod budowę i robót ziemnych (roboty przygotowawcze, odtworzenie trasy i punktów wysokościowych), wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego z dodatkiem 35% kruszyw łamanych stabilizowanego mechanicznie (oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych), wykonanie poboczy, wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego warstwa ścieralna grubość 4 cm, warstwa wiążąca grubość 4 cm.
1.2 Przebudowa drogi wraz z budową chodnika we wsi Brześcianka.
Zakres robót budowlanych obejmuje w szczególności: wykonanie robót przygotowawczych, zdjęcie warstwy humusu, rozbiórkę elementów dróg, ogrodzeń, przepustów, wykonanie robót ziemnych, wykonanie nasypów, wykonanie odwodnienia korpusu drogowego, wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego (wykonanie koryta wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża), oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych, wykonanie warstwy mrozoochronnej, wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego warstwa wiążąca grubość 5 cm, warstwa ścieralna 4 cm, umocnienie skarp i rowów, wykonanie oznakowania pionowego, ustawienie krawężników, oporników oraz obrzeży betonowych, wykonanie chodnika z kostki betonowej, wykonanie humusowania skarp wraz z obsianiem trawą, wykonanie zjazdów do gospodarstw i na drogi boczne, wykonanie robót towarzyszących.
1.3 Przebudowa drogi gminnej Zawady - Pietrzykowo Wyszki.
Zakres robót budowlanych obejmuje w szczególności: wykonanie robót przygotowawczych, zdjęcie warstwy humusu, rozbiórkę elementów dróg, przepustów, wykonanie robót ziemnych, wykonanie nasypów, wykonanie odwodnienia korpusu drogowego, podbudowy z kruszywa naturalnego (wykonanie koryta wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża), oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych, wykonanie warstwy mrozoochronnej, wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego warstwa wiążąca grubość 4 cm, warstwa ścieralna 4 cm, oczyszczenie rowów z namułu wraz z profilowaniem skarp, ułożenie przepustów rurowych z tworzyw sztucznych o śr. 40 cm pod zjazdami, wykonanie oznakowania pionowego, wykonanie humusowania skarp wraz z obsianiem trawą, wykonanie zjazdów do gospodarstw i na drogi boczne, wykonanie robót towarzyszących.
1.4 Przebudowa drogi gminnej Nr 107481B wraz z budową urządzeń oświetlenia ulicznego w miejscowości Piliki.
Zakres robót budowlanych obejmuje w szczególności: wykonanie robót przygotowawczych, usunięcie drzew i krzewów, zdjęcie warstwy humusu, rozbiórkę elementów dróg, przepustów, wykonanie robót ziemnych, wykonanie nasypów, wykonanie odwodnienia korpusu drogowego, podbudowy z kruszywa naturalnego (wykonanie koryta wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża), oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych, wykonanie warstwy mrozoochronnej z gruntu stabilizowanego cementem, wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego warstwa wiążąca grubość 5 cm, warstwa ścieralna 4 cm, wykonanie humusowania skarp wraz z obsianiem trawą, ustawienie oporników i obrzeży betonowych, oczyszczenie rowów z namułu wraz z profilowaniem skarp, ułożenie przepustów rurowych z tworzyw sztucznych o śr. 40 cm pod zjazdami, wykonanie zjazdów do gospodarstw i na drogi boczne, wykonanie robót towarzyszących.
Zakres robót dla oświetlenia ulicznego obejmuje: budowę kablowej linii oświetleniowej YAKXs 4x35 mm2, montaż słupów oświetleniowych stalowych ocynkowanych o wysokości 8 m z pojedynczym wysięgnikiem o wysokości 1,0 m i długości 1,0 m, kąt nachylenia wysięgnika 0 stopni (o parametrach wg. opisu technicznego określonego w dokumentacji technicznej) posadowione na fundamencie prefabrykowanym standardowym, montaż opraw oświetleniowych LED (wg. opisu technicznego określonego w dokumentacji technicznej), wykonanie zabezpieczenia kabli z rur karbowanych dwuściennych i gładkich jednościennych HDPE, montaż szafki oświetleniowej, wykonanie badań i pomiarów instalacji elektrycznej.
1.5 Modernizacja drogi gminnej Hryniewicze Małe – DK19.
Zakres robót budowlanych obejmuje w szczególności: wykonanie robót przygotowawczych i robót rozbiórkowych, wykonanie odwodnienia (oczyszczenie rowów z namułu o grubości 20 cm z wyprofilowaniem skarp rowu), wykonanie przepustu pod koroną drogi z rur HDPE o śr. 60 cm i SN8, oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych, wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego warstwa wiążąca grubość 5 cm, wykonanie poboczy żwirowych grubość 5 cm, wykonanie oznakowania pionowego, wykonanie zjazdów.
2. Elementami składowymi przedmiotu zamówienia są także wszelkie roboty i usługi ,,towarzyszące” realizacji robót w szczególności: koszty obsługi geodezyjnej, dokumentacji geodezyjnej powykonawczej, wszelkie koszty związane z uruchomieniem całości inwestycji, koszty uzyskania niezbędnych badań i opinii, ubezpieczenia budowy, wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, zabezpieczenia placu budowy, utrzymania zaplecza budowy, doprowadzenia terenu do stanu sprzed rozpoczęcia robót.
Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty, normy lub pochodzenie w związku ze specyfiką przedmiotu zamówienia to wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy lub równoważny. Wykonawca wykonuje przedmiot umowy z materiałów własnych oraz nowych.
7. Jeżeli dokumentacje projektowe lub SST dla odcinków dróg objętych przedmiotem zamówienia wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie Zamawiający, zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach.
Wykonawca stosując rozwiązania równoważne jest w pełni odpowiedzialny za taki dobór materiałów, urządzeń, aby uzyskać wymagane parametry techniczne dla poszczególnych odcinków dróg objętych przedmiotem zamówienia.
Stosownie do treści art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga, aby przy realizacji zamówienia Wykonawca zatrudnił na podstawie stosunku pracy osoby wykonujące czynności polegające na wykonywaniu nawierzchni z betonu asfaltowego. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy osób kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych. Obowiązek zatrudniania na podstawie umowy o pracę nie dotyczy sytuacji, w której Wykonawca, Podwykonawca lub dalszy Podwykonawca osobiście wykonuje powyższe czynności (np. osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, wspólnicy spółki cywilnej).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45232452-5 - Roboty odwadniające

45316213-1 - Instalowanie oznakowania drogowego

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7296707,03 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7627852,84 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7296707,03 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INŻYNIERIA LĄDOWA Bracia Jurczuk s.c.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5432181330

7.3.3) Ulica: Żwirki i Wigury 82

7.3.4) Miejscowość: Bielsk Podlaski

7.3.5) Kod pocztowy: 17-100

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Mostowych TRAKT Sp. z o.o., wykonanie nawierzchni asfaltowej.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7296707,03 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.