Ogłoszenie z dnia 2024-06-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00319243/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-10
- 2024/BZP 00320501/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie kompleksowych usług w zakresie bieżącego utrzymania i remontów gminnych oraz wewnętrznych dróg na terenie gminy Suwałki – część 2 – Zadanie 5.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SUWAŁKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790670970
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Świerkowa 45
1.5.2.) Miejscowość: Suwałki
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-400
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.7.) Numer telefonu: 875659300
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gmina.suwalki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ug.suwalki.wrotapodlasia.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0b127a41-0d36-11ef-b4f6-06f4b0c1d0b51.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie kompleksowych usług w zakresie bieżącego utrzymania i remontów gminnych oraz wewnętrznych dróg na terenie gminy Suwałki – część 2 – Zadanie 5.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0b127a41-0d36-11ef-b4f6-06f4b0c1d0b5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00352506
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00049340/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.20 Wykonanie kompleksowych usług w zakresie bieżącego utrzymania i remontów gminnych oraz wewnętrznych dróg na terenie gminay Suwałki - Część 2
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00319243
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.7.2024.KS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1015723,58 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 65548,78 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie kompleksowych usług w zakresie bieżącego utrzymania i remontów gminnych oraz wewnętrznych dróg na terenie gminy Suwałki – część 2 – Zadanie 5.
Zadanie 5 - Sprzedaż i transport 1 tony żwiru doziarnionego 30% kruszywem łamanym do uzupełnienia górnej warstwy poboczy wzdłuż dróg gminnych na terenie gminy Suwałki wraz z rozłożeniem poboczarką i mechanicznym zagęszczeniem.
Szacowana ilość żwiru wynosi około 1 500 ton.
Materiałem użytym do realizacji zadania powinna być pospółka według normy o uziarnieniu od 0 do 32 mm doziarniona 30% kruszywem łamanym z występowaniem frakcji iłowej w celu zagęszczenia pod wpływem ruchu pojazdów w trakcie eksploatacji drogi.
Podana w formularzu cena jednostkowa powinna zawierać cenę za sprzedaż 1 tony żwiru wraz z transportem, rozłożeniem poboczarką i zagęszczeniem.
Kruszywo może być dostarczone jedynie ze żwirowni objętej koncesją na wydobywanie kruszywa naturalnego. W tym celu na każde żądanie Zmawiającego, Wykonawca złoży stosowne oświadczenie.
Wykonawca przy realizacji tego zadania musi dysponować co najmniej:
a) jedną jednostką sprzętową (poboczarką);
b) jedną jednostką sprzętową (do mechanicznego zagęszczania poboczy);
c) jednym samochodem do przewozu materiału.
Prace powinny być prowadzone w sposób uniemożliwiający powstawanie utrudnień oraz zagrożenie w ruchu drogowym.
Wykonawca robót ponosi odpowiedzialność cywilno – prawną za ewentualne nieszczęśliwe wypadki oraz szkody spowodowane wykonaniem przedmiotu zamówienia.
Wykonawca zobowiązany będzie do posiadania przez cały okres realizacji zamówienia ważnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie przedmiotu zamówienia.
Wykonawca bierze całkowitą odpowiedzialność za prawidłowe użycie sprzętu.
Wykonawca jest odpowiedzialny za stan bezpieczeństwa na wykonywanym odcinku robót.
Robotnicy obsługujący sprzęt muszą posiadać stosowne uprawnienia oraz odzież ochronną.
Wykonawca odpowiada za ewentualne zniszczenia przez nieuwagę elementów drogowych, szczególnie dotyczących oznakowań, których wartość zostanie określona w czasie odbioru i potrącona zostanie z faktury za wykonywaną usługę.
Realizacja zamówienia odbywać się będzie na pisemne lub telefoniczne zlecenie pracownika Urzędu Gminy.
W zleceniu będzie określony zakres oraz termin realizacji zamówienia.
Termin rozpoczęcia realizacji zamówienia nie może być dłuższy niż trzy dni robocze od dnia wskazanego przez Zamawiającego w zleceniu pisemnym lub ustnym. Z zastrzeżeniem, iż Wykonawca będzie zobowiązany do przystąpienia do realizacji zamówienia w czasie reakcji zadeklarowanym w formularzu ofertowym. Czas reakcji, o którym mowa powyżej stanowi jedne z kryterium oceny ofert.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia zakresu zleconego do wykonywania prac zgodnie z bieżącymi potrzebami Zamawiającego oraz w zależności od posiadanych środków finansowych w budżecie gminy Suwałki.
Odbiór wykonanej usługi wymaga pisemnego potwierdzenia przez sołtysa wsi, w której wykonywana była usługa lub pracownika Urzędu Gminy. Ceny jednostkowe powinny uwzględniać koszty dojazdu i powrotu, koszty bieżących napraw i remontu sprzętu, wymagane oznakowanie sprzętu.
Zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga aby Wykonawca lub Podwykonawca(y) zatrudniali na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (tj. Dz.U. z 2023 r. poz. 1465) osoby, które podczas realizacji zamówienia będą:
- kierować pojazdami i urządzeniami, którymi realizowana będzie usługa.
Zatrudnienie, o którym mowa w powyżej powinno trwać przez cały okres realizacji zamówienia.
Wymagania w zakresie sposobu dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, uprawnień Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, szczegółowo określone zostały projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 6 do niniejszej SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa
45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
45520000-8 - Wynajem koparek wraz z obsługą operatorską
60180000-3 - Wynajem pojazdów do transportu towarów wraz z kierowcą
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 156825 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 173430 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 173430 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Sprzętowe Paweł Zubrzycki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8442184828
7.3.4) Miejscowość: Lipniak
7.3.5) Kod pocztowy: 16-402
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Usługi Sprzętowe Paweł Zubrzycki
jakie przetargi wygrała firma
Usługi Sprzętowe Paweł Zubrzycki
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 173430 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych w granicach administracyjnych miasta Suwałk
- Remont północnej i zachodniej elewacji budynku Muzeum Okręgowego w Suwałkach, przy ul. T. Kościuszki 81
- DOSTAWA LEKÓW DLA SZPITALA WOJEWÓDZKIEGO IM. DR. LUDWIKA RYDYGIERA W SUWAŁKACH
- Wykonanie i montaż wyposażenia Muzeum Wigier w elementy interaktywnej edukacji w tym: urządzenia edukacyjne, gry, modele przyrodnicze i plakaty.
- Nadbudowa części parteru od strony wschodniej wraz z dostosowaniem do obowiązujących przepisów na potrzeby SP ZOZ Ośrodka Rehabilitacji w Suwałkach
- Dostawa fantomów i symulatorów do pracowni praktycznych na kierunku Pielęgniarstwo i Ratownictwo medyczne PUZ w Suwałkach
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dróg gminnych polegający na ułożeniu nakładek asfaltowych na terenie gminy Jaktorów.
- "629-600-002 Inwestycje drogowe na terenie dróg gminnych - Rozbudowa drogi gminnej nr 111208R w km od 0+000 do 1+637,50" w ramach zadania pn.: "Rozbudowa ul. Misztale".
- Remont drogi wojewódzkiej nr 805 na odcinku od km 13+877 do km 13+995 w miejscowości Grabianka, gmina Osieck, powiat otwocki, województwo mazowieckie - nr postępowania 080/25
- Przewóz osób starszych na planowane wycieczki
- Przebudowa drogi powiatowej nr 3923E odc. Lipowczyce-granica powiatu
- Utrzymanie dróg żwirowych na terenie gminy Gołdap w zakresie konserwacji dróg
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.