Ogłoszenie z dnia 2024-06-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00252014/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-20
- 2024/BZP 00269164/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Rozwój gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Komarówka Podlaska”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOMARÓWKA PODLASKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237575
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Krótka 7
1.5.2.) Miejscowość: Komarówka Podlaska
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-311
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: komarowka@home.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.komarowkapodlaska.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-861cb56a-e457-11ee-9c02-ce2b643d361d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Rozwój gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Komarówka Podlaska”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-861cb56a-e457-11ee-9c02-ce2b643d361d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00352595
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00068482/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Rozwój gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Komarówka Podlaska
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie jest dofinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich (PROW 2014-2020).2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00252014
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 3302734,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Montaż instalacji fotowoltaicznej na gruncie przy budynku oczyszczalni ścieków w miejscowości Komarówka Podlaska obejmująca następujące prace:1) sporządzenie dokumentacji technicznej zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym – dalej PFU (zał. Nr 1 do SWZ), a następnie na jej podstawie dostawa, montaż i uruchomienie kompletnych zestawów fotowoltaicznych wraz z konstrukcjami wsporczymi, instalacjami elektrycznymi, odgromowymi o mocy minimalnej 40 kW wraz z włączeniem do sieci. Instalacja fotowoltaiczna będzie produkowała energię elektryczną na potrzeby własne użytkownika
2) przygotowanie niezbędnej dokumentacji powykonawczej oraz przygotowanie i wystąpienie w imieniu inwestora do operatora systemu dystrybucyjnego wniosków o montaż dwukierunkowych liczników energii elektrycznej
4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71314100-3 - Usługi elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 324720,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zaprojektowanie i wykonanie robót dla zadań: Budowa sieci wodociągowej oraz przebudowa Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Komarówka Podlaska.Przedmiot zamówienia obejmuje 2 zadania.
Zadanie I: budowę sieci wodociągowej o długości 1078 m w miejscowości Wiski oraz Wólka Komarowska oraz 850 m w miejscowości Komarówka Podlaska;
Zadanie II: zbiornika retencyjnego o pojemności min. 100 m3 wraz z instalacjami międzyobiektowymi w ramach przebudowy Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Komarówka Podlaska.
W ramach powyższych zadań należy opracować dokumentację projektową zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym, uzyskać wymaganych prawem decyzji, opinii, uzgodnień i sprawdzeń Dokumentacji Projektowej dla planowanego przedsięwzięcia i pozwolenia na budowę lub dokonanie zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych (zgodnie z przesłankami wynikającymi z Prawa budowlanego) oraz innych niezbędnych decyzji administracyjnych oraz wykonać prace budowlane na podstawie wykonanej Dokumentacji Projektowej opracowanej zgodnie z PFU
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45000000-7 - Roboty budowlane
45252126-7 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej
4.5.5.) Wartość części: 1003495,50 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zaprojektowanie i wykonanie robót dla zadania: Przebudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Komarówka Podlaska oraz wykonanie robót dla zadania: przebudowa przepompowni ścieków na ul. Batki w Komarówce Podlaskiej.Zamówienia obejmuje dwa zadania.
Zadanie I - Przebudowa oczyszczalni ścieków w Komarówce Podlaskiej. W zakres zadania wchodzi m.in. opracowanie dokumentacji projektowej zgodnie z PFU oraz uzyskanie wymaganych prawem decyzji, opinii, uzgodnień i sprawdzeń Dokumentacji Projektowej dla planowanego przedsięwzięcia i pozwolenia na budowę lub dokonanie zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych (zgodnie z przesłankami wynikającymi z Prawa budowlanego) oraz innych niezbędnych decyzji administracyjnych a także wykonanie prac budowlanych na podstawie wykonanej dokumentacji m.in. remont budynku socjalnego, roboty elektryczne i AKPiA, wymiana elementów technologicznych w części biologicznej oczyszczalni ścieków, zakup agregatu prądotwórczego.
Zadanie II - Przebudowa przepompowni ścieków na . ul. Batki w Komarówce Podlaskiej, w zakres której wchodzi m.in.: Demontaż istniejących pomp zatapialnych oraz orurowania, wymiana zbiornika na zbiornik betonowy o średnicy wew. min. 1200 mm, montaż podestu, szczelnych przejść oraz drabinki ze stali kwasoodpornej, montaż 2 pomp zatapialnych wraz z orurowaniem, zasuw odcinających, połączenie z siecią kanalizacyjną, montaż układu sterowania przepompowni, wykonanie przyłącza energetycznego, przebudowa WLZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45252127-4 - Roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45000000-7 - Roboty budowlane
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45232421-9 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków
45252100-9 - Roboty budowlane w zakresie zakładów oczyszczania ścieków
45259200-9 - Usługi remontów i konserwacji zakładów oczyszczania
45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków
4.5.5.) Wartość części: 1974519,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 2
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 2
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 106481,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 106481,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 106481,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Promika Solar sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6492323202
7.3.4) Miejscowość: Bonowice
7.3.5) Kod pocztowy: 42-445
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 106481,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt. 3) ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 3
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1064835,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1258290,00 PLN
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt. 1) ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczanie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej w Boszkowie, Boszkowie Letnisku, Dominicach i Ujazdowie - etap II
- Opracowanie Programu Funkcjonalno - Użytkowego na potrzeby rozbudowy budynku D Specjalistycznego Szpitala Miejskiego im. Mikołaja Kopernika w Toruniu.
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie
- "Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych dla budynków OSW Porażyn i kancelarii leśnictw wraz z infrastrukturą towarzyszącą".
- "Utworzenie żłobka w miejscowości Gnojno"
- Kapitalny Remont Bloku Żywieniowego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.