eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krapkowiceświadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych z placówek Krapkowickiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o.



Ogłoszenie z dnia 2024-06-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych z placówek Krapkowickiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Krapkowickie Centrum Zdrowia Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 160213499

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Os.XXX lecia 21

1.5.2.) Miejscowość: Krapkowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-303

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kcz.krapkowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kcz.krapkowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://kcz-krapkowice.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Spółka prawa handlowego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych z placówek Krapkowickiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9df4993b-0614-11ef-b81b-aebd110f5279

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00352619

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00307783

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP 7/IV/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługa odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych obejmuje w szczególności:
a) odbiór i transport odpadów medycznych z miejsc magazynowania odpadów Zamawiającego (transportem Wykonawcy) trzy razy w tygodniu (poniedziałek, środa i piątek). Odbiór wykonywany będzie w obecności przedstawiciela Zamawiającego w godzinach 7:00- 15:00. W przypadku, gdy termin odbioru odpadów przypada na dzień wolny od pracy (święto) Wykonawca zobowiązany jest odebrać odpady w dniu następnym,
b) odbiór odpadów z placówki Zamawiającego będzie dokonywany specjalistycznym środkiem transportu Wykonawcy na jego koszt, z zachowaniem przepisów obowiązujących przy transporcie towarów niebezpiecznych,
c) utylizację odpadów medycznych w ilości około 59 085 kg w okresie obowiązywania umowy,
d) ważenie odpadów pod nadzorem pracownika Zamawiającego na legalizowanej wadze znajdującej się na samochodzie Wykonawcy i przekazywanie Zamawiającemu protokołu ważenia przy każdym odbiorze odpadów medycznych,
e) dowodem odbioru odpadów przez Wykonawcę jest karta przekazania odpadów medycznych sporządzona w elektronicznym systemie BDO z zachowaniem przepisów prawa obowiązującego,
f) w okresie trwania umowy zapewnienie dwunastu (12) pojemników o pojemności 240 litrów oraz ośmiu (8) pojemników o pojemności 120 l, o szerokości do 80 cm każdy z pojemników, cztero- lub dwukołowe, zamykane służące do przechowywania i transportu wewnętrznego odpadów medycznych. Pojemniki winne być oznakowane logo firmy świadczącej usługę.
g) Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z odbiorem, transportem utylizacją odpadów medycznych,
h) Zamawiający będzie przekazywał odpady prawidłowo zabezpieczone, posortowane zgodnie z ustawą o odpadach i obowiązującą procedurą szpitalną,
i) Zanieczyszczenia powstałe podczas wywozu odpadów medycznych z terenu Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie usunąć.
j) Wykonawca po przyjęciu odpadów medycznych od Zamawiającego ponosi za nie całkowitą odpowiedzialność.
k) Transport odpadów medycznych na terenie obiektów Zamawiającego powinien odbywać się w sposób niezagrażający bezpieczeństwu ruchu,
Miejsca magazynowania odpadów Zamawiającego, z których będą one odbierane:
1. Nasz Szpital, oś. XXX-lecia 21, 47-303 Krapkowice,
2. Nasza Przychodnia, ul. ul. Szkolna 7, 47-300 Krapkowice,
3. Zakład Opiekuńczo-Leczniczy, ul. Główna 23, 47 – 316 Górażdże,
4. Zespół Ratownictwa Medycznego, ul. Piastowska 16 A, 47-303 Krapkowice,
5. Zespół Ratownictwa Medycznego, ul. Filarskiego 15, 47-330 Zdzieszowice.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90524000-6 - Usługi w zakresie odpadów medycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 234567,45 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 299560,95 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 234567,45 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Remondis Medison Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Remondis Medison Chrzanów Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6262478042

7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 234567,45 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-06-01 do 2025-05-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.