Ogłoszenie z dnia 2022-09-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00323767/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-29
- 2022/BZP 00332420/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-05
- 2022/BZP 00337623/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni zawodowych Zespołu Szkół im. Wincentego Witosa w Suchej Beskidzkiej.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Suski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072181675
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kościelna 5 b
1.5.2.) Miejscowość: Sucha Beskidzka
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-200
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: modernizacja@powiatsuski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatsuski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://powiatsuski.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni zawodowych Zespołu Szkół im. Wincentego Witosa w Suchej Beskidzkiej.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e14eaf26-278f-11ed-b8b2-9a321cc30829
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00352622
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00037005/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawy pomocy dydaktycznych i wyposażenia komputerowego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Kreatywny uczeń profesjonalista w zawodzie II2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00323767/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WE.272.18.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 224182,93 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1: Doposażenie pracowni turystycznej w ZS im. W. Witosa-sprzęt nagłaśniający4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 9475,61 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2: Doposażenie pracowni turystycznych i geografii turystycznej w ZS im. W. Witosa - pomoce dydaktyczne4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 53972,36 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3: Doposażenie pracowni turystycznych i geografii turystycznej w ZS im. W. Witosa - pomoce dydaktyczne - pomoce naukowe i dydaktyczne.4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 6320,33 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 4: Doposażenie pracowni turystycznych i geografii turystycznej w ZS im. W. Witosa-meble4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 6300,81 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 5: Doposażenie pracowni multimediów, fotografii i ciemni fotograficznej w ZS im. W. Witosa - pomoce dydaktyczne.4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 130000 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 6: Doposażenie pracowni multimediów, fotografii i ciemni fotograficznej w ZS im. W. Witosa-pomoce dydaktyczne4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 18113,82 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt. 3) Ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129, ze zm.) gdyż cena najkorzystniejszej oferty lub oferty z najniższą ceną przewyższają kwotę którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. Postępowanie należało zatem unieważnić.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt. 3) Ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129, ze zm.) gdyż cena najkorzystniejszej oferty lub oferty z najniższą ceną przewyższają kwotę którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. Postępowanie należało zatem unieważnić.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt. 3) Ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129, ze zm.) gdyż cena najkorzystniejszej oferty lub oferty z najniższą ceną przewyższają kwotę którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. Postępowanie należało zatem unieważnić.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt. 3) Ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129, ze zm.) gdyż cena najkorzystniejszej oferty lub oferty z najniższą ceną przewyższają kwotę którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. Postępowanie należało zatem unieważnić.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt. 3) Ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129, ze zm.) gdyż cena najkorzystniejszej oferty lub oferty z najniższą ceną przewyższają kwotę którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. Postępowanie należało zatem unieważnić.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt. 3) Ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129, ze zm.) gdyż cena najkorzystniejszej oferty lub oferty z najniższą ceną przewyższają kwotę którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. Postępowanie należało zatem unieważnić.
INNE PRZETARGI SUCHA BESKIDZKA
- Remont pracowni badania i montażu maszyn i urządzeń elektrycznych oraz remont pracowni ruchu drogowego w Zespole Szkół im. Walerego Goetla w Suchej Beskidzkiej
- Dostawa produktów leczniczych i innych materiałów do Apteki Szpitalnej - uzupełnienie VII
- Dostawa ubrań i artykułów z włókniny i flizeliny
- Wykonanie robót budowlanych związanych z utworzeniem pracowni symulacji nauki jazdy samochodem ciężarowym
- Wykonanie robót budowlanych w formule Zaprojektuj i wybuduj dla zadania Modernizacja i rozbudowa Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w Makowie Podh. funkcjonującego w strukturach ZOZ Sucha Beskidzka
- Rozbudowa i przebudowa siedziby Nadleśnictwa Sucha przy ulicy Zamkowej 7 w Suchej Beskidzkiej wraz z niezbędnym zakresem zagospodarowania terenu i infrastrukturą techniczną
więcej: przetargi SUCHA BESKIDZKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Realizacja kursów prowadzących do nabycia dodatkowych kwalifikacji rynkowych dla uczniów i nauczycieli
- Dostawa wyposażenia w ramach projektu: "Wdrożenie programów rozwojowych placówek oświatowych w gminie Strzyżewice"
- Zakup sprzętu i pomocy dydaktycznych realizowany w ramach projektu "Program rozwojowy Zespołu Szkół Ponadpodstawowych im. Jana Pawła II w Radzyniu Podlaskim"
- Doposażenie pracowni zawodowych w ramach projektu "Technikum Mechaniczno-Elektryczne im. Nikoli Tesli w Chorzowie - kształcenie dla przyszłości" - część I
- Dostawa pomocy dydaktycznych oraz materiałów papierniczych w ramach projektu pn. "INNOWACYJNA SZKOŁA - edukacja STEAM w Gminie Stężyca"
- Zakup materiałów i wyposażenia służących przeprowadzeniu min. 200 warsztatów dla przedszkolaków, uczniów, młodzieży oraz seniorów dotyczących roli owadów zapylających dla społeczeństwa - 3 części
więcej: Pomoce dydaktyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.