Ogłoszenie z dnia 2022-09-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00314384/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont budynku nr 114 na terenie JW w Białymstoku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 25. Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 200689828
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kawaleryjska 70
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-325
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 25wog.kancelaria@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.25wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www: https://portal.smartpzp.pl/25wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont budynku nr 114 na terenie JW w Białymstoku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0c331a6e-2210-11ed-9071-8637ea33a6f9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00352639
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018652/25/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.23 Remont budynku 114 na terenie JW w Białymstoku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00314384/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 52/W1/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Obiekt objęty opracowaniem jest budynkiem jednonawowym, o konstrukcji stalowej. wymiarach 27,26 x 9,26 m , w kształcie prostokąta, parterowy , z dwuspadowym dachem krytym blachą trapezową. Budynek ma wysokość 4,50 m (od poziomu terenu do kalenicy głównej). Powierzchnia użytkowa wynosi 252 m2. Kubatura obiektu 928m3. Obiekt zmieni dotychczasowe przeznaczenie z magazynu ogólnego użytku na garażowy.
Ustrój konstrukcyjny budynku o ustroju ramowym stanowi dźwigar kratowy
z ceowników wraz z słupami dwuteowymi IPE 140. Stężenia w z profili C80 w ścianach zewnętrznych
i połaci dachowej budynku usztywniają budynek w obu kierunkach. Rygle ścienne stanowią oparcie dla blachy fałdowej przeznaczonej do demontażu. Obudowę ścian będzie stanowić płyta warstwowa z rdzeniem z pianki poliuretanowej gr. 60 mm
w kolorze jasnoszarym (RAL 9006). Konstrukcję budynku przewidziano
do zdemontowania, oczyszczenia, zagruntowania oraz zabezpieczenia farbami chlorokauczukowymi w kolorze szarym (zbliżonym do koloru płyt) odpornymi
na czynniki atmosferyczne oraz chemiczne. Całość konstrukcji należy ponownie zamontować z zastosowaniem nowych połączeń śrubowych, bądź spawu. Obecna posadzka podlega rozbiórce. Konstrukcję posadowić na nowo wykonanym wieńcu
i rdzeniach słupowych w murkach. Posadzkę budynku stanowić będzie płyta betonowa gr. 10 cm z betonu C 30/37 wzmacnianym dodatkowo zbrojeniem rozproszonym
z włókien polipropylenowych dług. włókien - 29mm na podkładzie z folii gr. 0,2 mm oraz chudego betonu gr. 10 cm. Istniejąca posadzka podlega wymianie. Projektowany poziom posadzki będzie niższy dla zapewnienia min. 3,25 m wysokości w świetle bramy wjazdowej.
Stolarkę budynku przewidziano do wymiany i wykonania nowych otworów
w wyznaczonych miejscach zgodnie z załączonym schematem. Wrota garażowe wykonać jako ręcznie otwierane, dwuskrzydłowe, stalowe z wypełnieniem z paneli pokrytych blachą stalową ocynkowaną, powlekaną farbą poliestrową w kolorze szarym (RAL 9006) wypełnionych pianką poliuretanową gr. 40 mm. Brama
ze skrzydłami pełnymi w podziale symetrycznym, otwierane na zewnątrz, wyposażone w zamek w wkładką, uchwyty do otwierania oraz uszy na kłódkę od strony zewnętrznej, rygle do blokowania skrzydła górą i dołem, stopki do blokowania skrzydeł w pozycji otwartej.
W związku z remontem budynku magazynowego zachodzi potrzeba wykonania remontu nawierzchni dojazdu oraz opaski wokół budynku. Podjazdy wykonać z kostki brukowej prostokątnej fazowanej gr. 8 cm w kolorze szarym na podbudowie piaskowo-cementowej. Wymienić krawężniki na połączeniu nowych podjazdów z istniejącymi ciągami komunikacyjnymi, na krawężniki najazdowe typu ciężkiego w kolorze szarym. Opaskę wykonać z kostki brukowej prostokątnej fazowanej gr. 6cm w kolorze szarym na podbudowie piaskowej, z obrzeżami chodnikowymi gr 6cm. Obsługa komunikacyjna przedmiotowego budynku ulegnie zmianie. Remontowane ciągi komunikacyjne realizowane będą w nawiązaniu do przebiegu wysokościowego dojazdu wewnętrznego, poziomu posadzki remontowanego budynku, naturalnej konfiguracji terenu oraz w sposób zapewniający sprawne odprowadzenia wód opadowych poza obrys budynku.
Wody opadowe z remontowanych nawierzchni odprowadza się zgodnie ze stanem istniejącym na przyległy zieleniec. Wody z remontowanego dojazdu od strony północno- zachodniej do istniejącego wpustu ściekowego podłączonego do istniejącej wewnętrznej sieci kanalizacji deszczowej.
Prace elektryczne polegają na zamontowaniu złącza kablowego wraz doprowadzeniem zasilania z innego złącza. Złącze kablowe wyposażyć w RB1x2, FR100 z wyzwalaczem
z GWP, RCD40A-2P, RCD 4P, B32x1, B16x2, B10x2, gniazdo 230, Gniazdo 32A5P, zegar astronomiczny do sterowania oświetleniem zewnętrznym. Całość instalacji wewnętrznej podlega wymianie zgodnie z załączonymi schematami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 774900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 774900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 774900,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): RBC Roman Buszko - Lider Al. Jana Pawła II 59a/14 15-704 Białystok NIP: 6030037063
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: RoMar Budownictwo Sp. Z o.o. – Partner ul. Bema 11/80 15-370 Białystok NIP: 5423426909
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6030037063
7.3.3) Ulica: Al. Jana Pawła II 59a/14
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-704
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 774900,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Obsługa weterynaryjna Schroniska dla Zwierząt "Dolina Dolistówki" w Białymstoku - uzupełnienie
- Kompleksowe usługi polegające na przeglądzie i konserwacji dźwigów, prace remontowe oraz przeglądy specjalne dźwigów w obiektach Politechniki Białostockiej - ZK-DZP.262.28.2025
- Wymiana pokrycia dachowego Inspektoratu ZUS w Sokółce
- Wykonanie opisów stanu i opinii o wartości nieruchomości w formie operatów szacunkowych (6.2025)
- Remont w Samodzielnym Szpitalu Miejskim im. PCK w Białymstoku - część I Opracowanie dokumentacji projektowej oraz remont w Poradni Rehabilitacji przy ul. Swobodnej 24 - część II
- Remont nawierzchni drogi wojewódzkiej Nr 674 Sokółka - Krynki na odcinku od km 14+674,70 do km 15+674,70.
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DZP.26.113.2025 zawarcie umowy ramowej na wykonanie robót zduńskich w lokalach wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Łodzi administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej na ul. Przedszkolnej i ul. Ks. A. Zarzyckiego w Opatowie
- Generalny remont szatni personelu i sanitariatów w piwnicach pawilonu M-5
- Budowa chodnika na ulicy Jankowskiego ( odcinek od ul. Strzeleckiej do ul. Jasnej) w Ostrowie Wielkopolskim
- Modernizacja kompleksu sportowego - Moje Boisko ORLIK 2012 wraz z zapleczem w Jodłowej
- Modernizacja POZ przy ul Mazurskiej 1 w Siedlcach oraz OZ w Kotuniu
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.