eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BukowiecBudowa energooszczędnej sali gimnastycznej oraz wymiana źródła ciepła na OZE w Szkole Podstawowej w Przysiersku.



Ogłoszenie z dnia 2022-09-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa energooszczędnej sali gimnastycznej oraz wymiana źródła ciepła na OZE w Szkole Podstawowej w Przysiersku.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bukowiec

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350984

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Dr Fl. Ceynowy 14

1.5.2.) Miejscowość: Bukowiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-122

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@bukowiec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gm-bukowiec.rbip.mojregion.info/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/bukowiec

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa energooszczędnej sali gimnastycznej oraz wymiana źródła ciepła na OZE w Szkole Podstawowej w Przysiersku.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-942ac58a-fe12-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00352684

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021683/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa energooszczędnej sali gimnastycznej oraz wymiana źródła ciepła na OZE w SP w Przysiersku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00245206/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RRiB.271.8.2022.BM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 9593495,93 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na rozbudowie budynku Szkoły Podstawowej w Przysiersku o salę gimnastyczną wraz z pomieszczeniami przynależnymi i pomieszczeniami szkolnymi opierając się na energooszczędnym systemie ogrzewania z wykorzystaniem OZE wraz z wykonaniem niezbędnych prac remontowych i modernizacyjnych w istniejącym budynku szkoły. Lokalizacja inwestycji - Nr ewid. Nr 203/1, obręb ewidencyjny Przysiersk.
1.1. Zadanie ma być wykonane w sposób kompletny tj. wybudowanie budynku wraz z zagospodarowaniem terenu, wyposażenie sal szkolnych w meble i pozostałe wyposażenie - pomieszczeń administracyjnych i pomocniczych w meble, urządzenia i wyposażenie technologiczne, wykonaniem infrastruktury technicznej wewnętrznej zewnętrznej.
1.2. Klasa odporności ogniowej - "C", obciążenie ogniowe nie przekracza 500MJ/m2. Budynek stanowi jedną strefę zagrożenia ludzi ZL III ze ścianą oddzielenia pożarowego od istniejącej części, z wydzielonymi pomieszczeniami: magazynowym i technicznym zaklasyfikowanych do PM; brak stref zagrożenia wybuchem. Obsługa nadzorująca obiekty powinna być odpowiednio przeszkolona w zakresie aktualnie obowiązujących przepisów p.poż. Istniejąca sieć hydrantowa - hydrant w odległości 15m od obiektu. Drogi i place manewrowe oraz dojazd do obiektu spełniają wymagania pożarowe. Zasilanie budynku w energię elektryczną istniejącym przyłączem energetycznym, w wodę z sieci istniejącej, odprowadzenie ścieków do kanalizacji istniejącej.
1.3. Układ funkcjonalny budynku będzie obejmował: salę gimnastyczną i sale do zajęć dydaktycznych, pomieszczenia techniczne i magazynowe, komunikację wewnętrzną, sanitariaty, gabinet pielęgniarski, pom. biblioteki, pom. socjalne i gospodarcze i szatnie.
1.4. Zakres robót budowlanych przewidzianych do wykonania w istniejącej części budynku:
a) wymiana starych wykładzin PCV na nowe,
b) demontaż fragmentu ściany w celu powiększenia pom. pokoju nauczycielskiego,
c) roboty remontowo budowlane, wykończeniowe po wymianie instalacji c.o. i instalacji elektrycznej tj. uzupełnianie tynków, nowe gładzie, okładziny ścian, malowanie,
d) wymiana balustrady stalowej na szklaną bezpieczną na balkonie,
e) odnawianie, malowanie istniejących balustrad wewnętrznych,
f) montaż roletek wewnętrznych na oknach w salach lekcyjnych i innych pom.,
g) wymiana płytek na wejściu i pochylni przed budynkiem,
h) docieplenie ścian zewnętrznych,
i) docieplenie stropodachu,
j) wymiana obróbek blacharskich, rur spustowych, rynien,
k) skucie i wykonanie nowych tynków na kominach, również odtworzenie zwieńczenia kanałów.

Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w Załączniku nr 5 - Dokumentacja techniczna.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45214210-5 - Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45262520-2 - Roboty murowe

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

39160000-1 - Meble szkolne

39130000-2 - Meble biurowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13400000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13923141 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13400000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Solgrud Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 870035565

7.3.3) Ulica: ul. Olchowa 4

7.3.4) Miejscowość: Grudziądz

7.3.5) Kod pocztowy: 86-300

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

1. PUH Feniks 86-300 Grudziądz
ul. Chryzantenowa 17 - roboty drogowe
2. MM Instal Sp.j. Świerkocin 66D
86-302 Świerkocin - instalacje elektryczne
3. Arwex Sp. j. ul. Rzeszowska21
85-373 Bydgoszcz
Przedsiębiorstwo Kanalizacyjno-
Wodociagowe Hydrocom
Świecie S.C. ul. Bydgoska 1 - instalacje sanitarne


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13400000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.