Og³oszenie z dnia 2023-08-14
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00278032/01 - Og³oszenie z dnia 2023-06-27
- 2023/BZP 00287854/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-04
- 2023/BZP 00298333/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-10
- 2023/BZP 00310499/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-17
- 2023/BZP 00313939/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-19
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Dostawy
Zakup sprzêtu medycznego oraz instrumentarium w zakresie bloku operacyjnego
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Regionalny Szpital w Ko³obrzegu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000311496
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ppor. £opuskiego 31-33
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Ko³obrzeg
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-100
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliñski
1.5.7.) Numer telefonu: 943530262
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: Monika.Derwisz@szpital.kolobrzeg.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.szpital.kolobrzeg.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://portal.smartpzp.pl/szpital.kolobrzeg1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup sprzêtu medycznego oraz instrumentarium w zakresie bloku operacyjnego2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-9404bf2c-14e1-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00352691
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-08-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00165222/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.17 Zestaw sprzêtu medycznego oraz instrumentarium w zakresie bloku operacyjnego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00278032
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: EP/32/2023
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.3.1) Warto¶æ zamówienia stanowi±cego przedmiot tego postêpowania (bez VAT): 155020 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Czê¶æ 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1 – Sprzêt medyczny i instrumentarium u¿ywane na bloku operacyjnym4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33162000-3 - Urz±dzenia i przyrz±dy u¿ywane na salach operacyjnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33100000-1 - Urz±dzenia medyczne
33168100-6 - Endoskopy
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 42832,80 PLN
Czê¶æ 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2 – Instrumentarium u¿ywane na bloku operacyjnym4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33162000-3 - Urz±dzenia i przyrz±dy u¿ywane na salach operacyjnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33100000-1 - Urz±dzenia medyczne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 100617,12 PLN
Czê¶æ 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 3 – Wózki do transportu pacjenta4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33100000-1 - Urz±dzenia medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33193000-9 - Pojazdy inwalidzkie, wózki inwalidzkie i podobne urz±dzenia
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 23971,68 PLN
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
Czê¶æ 1
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 42832,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 42832,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42832,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 1)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FABRE Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366146680
7.3.3) Ulica: Aleje Jerozolimskie 81
7.3.4) Miejscowo¶æ: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-001
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-11
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 42832,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesi±ce
Czê¶æ 2
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 100617,12 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 100617,12 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 100617,12 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 2)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Meden-Inmed Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 331039951
7.3.3) Ulica: Wenedów 2
7.3.4) Miejscowo¶æ: Koszalin
7.3.5) Kod pocztowy: 75-847
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-11
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 100617,12 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesi±ce
Czê¶æ 3
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 3)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 23971,68 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 23971,68 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23971,68 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 3)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U. Euro-Medical Maciej ¦wida
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 241295419
7.3.3) Ulica: Fabryczna 19
7.3.4) Miejscowo¶æ: ¯ywiec
7.3.5) Kod pocztowy: 34-300
7.3.6.) Województwo: ¶l±skie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
F.H.U EURO - MEDICAL MACIEJ ¦WIDA
jakie przetargi wygra³a firma
F.H.U EURO - MEDICAL MACIEJ ¦WIDA
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-11
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 23971,68 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesi±ce
INNE PRZETARGI Z KO£OBRZEGU
- Dostawa i monta¿ urz±dzeñ zabiegowych do baz zabiegowych w "Uzdrowisko Ko³obrzeg" S.A. w Ko³obrzegu - postêpowanie powtórzone
- Dostawy materia³ów przeznaczonych do wykonywania zabiegów rehabilitacyjnych
- Utworzenie i prowadzenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) dla mieszkañców Gminy Ko³obrzeg
- Zakup paliw p³ynnych - benzyny bezo³owiowej oraz oleju napêdowego do ¶rodków transportowych i sprzêtu Zamawiaj±cego
- SPRZEDA¯ ENERGII ELEKTRYCZNEJ DLA INSTALACJI KOMUNALNEJ W KORZY¦CIENKU ORAZ DLA TARGOWISKA MIEJSKIEGO W KO£OBRZEGU
- ¦wiadczenie w 2025 roku na rzecz Zamawiaj±cego us³ugi ochrony placu i obiektów po³o¿onych przy ulicy Gryfitów 8, 78-100 Ko³obrzeg
wiêcej: przetargi w Ko³obrzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzêtu ICT, specjalistycznego, wyposa¿enia i pomocy dydaktycznych dla Szko³y Podstawowej nr 15 w Mys³owicach w ramach projektu Edukacja dla wszystkich = wysoka jako¶æ kszta³cenia.
- Zakup echokardiografu
- DOSTAWA ULTRAD¬WIÊKOWEGO ASPIRATORA TKANEK Z WYPOSA¯ENIEM
- Dostawa sprzêtu medycznego dla zespo³ów ratownictwa medycznego OCRM w Opolu
- Dostawa automatycznego systemu do identyfikacji (ID) i okre¶lania lekowra¿liwo¶ci (AST) drobnoustrojów oraz systemu do genetycznej diagnostyki zaka¿eñ
- DOSTAWY SPRZÊTU JEDNORAZOWEGO U¯YTKU
wiêcej: Urz±dzenia medyczne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.