Ogłoszenie z dnia 2023-08-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00261768/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa stałego utrzymania porządku i czystości w budynkach mieszkalnych oraz na terenach zewnętrznych będących w zasobach Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Lokalowej w Świętochłowicach Sp. z o.o.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Lokalowej w Świętochłowicach Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 243271937
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Tunelowa 2
1.5.2.) Miejscowość: Świętochłowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-600
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 346 08 78
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mpglswietochlowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpglswietochlowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e793bcdc-09ba-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa stałego utrzymania porządku i czystości w budynkach mieszkalnych oraz na terenach zewnętrznych będących w zasobach Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Lokalowej w Świętochłowicach Sp. z o.o.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e793bcdc-09ba-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00352723
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00261768
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 21/DZP/DE/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 728348,56 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 657348,56 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa stałego utrzymania porządku i czystości w budynkach mieszkalnych oraz na terenach zewnętrznych będących w zasobach Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Lokalowej w Świętochłowicach Sp. z o.o.
2. Usługi stanowiące przedmiot niniejszej umowy będą świadczone w budynkach oraz na terenach, wymienionych w Załączniku nr 2 do SWZ („Wykaz adresowy”), które są administrowane przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Lokalowej w Świętochłowicach Sp. z o.o. poprzez:
1) Administrację Domów Mieszkalnych nr 2 (zwana dalej: ADM 2) – ul. Wallisa 2, 41-605 Świętochłowice;
2) Administrację Domów Mieszkalnych nr 3 (zwana dalej: ADM 3) – ul. Katowicka 33, 41-600 Świętochłowice.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.:
1) Zakres I - utrzymanie porządku i czystości wewnątrz budynków (m. in. klatki schodowe, korytarze, piwnice, suszarnie, strychy, rowerownie, wózkownie itp.). Aktualne powierzchnie objęte zakresem I wg stanu na dzień 13.06.2023 r. wynoszą łącznie 65.117,08 m2, w tym:
- rejon Administracji Domów Mieszkalnych nr 2 (dalej: ADM 2) – 41.851,95 m2;
- rejon Administracji Domów Mieszkalnych nr 3 (dalej: ADM 3) – 23.265,13 m2.
2) Zakres II - utrzymanie porządku i czystości terenów zewnętrznych wraz z odśnieżaniem w okresie zimowym. Aktualne powierzchnie objęte zakresem II wg stanu na dzień 13.06.2023 r. wynoszą łącznie 30.584,13 m2, w tym:
- rejon ADM 2 – 20.178,13 m2;
- rejon ADM 3 – 10.406,00 m2.
3) Zakres III - utrzymanie porządku i czystości terenów zielonych. Aktualne powierzchnie objęte zakresem III wg stanu na dzień 13.06.2023 r. wynoszą łącznie 83.261,35 m2, w tym:
- rejon ADM 2 – 50.833,09 m2;
- rejon ADM 3 – 32.428,26 m2.
4) Zakres IV - wywóz odpadów wielkogabarytowych zmieszanych i innych odpadów na podstawie pisemnego zgłoszenia Administracji Domów Mieszkalnych nr 2 i 3. Usługa obejmuje załadunek oraz wywóz (transport) odpadów na składowisko, lub do Gminnego Punktu Zbiórki Odpadów Niebezpiecznych i Wielkogabarytowych lub do Punktu Selektywnej Zbiórki. Szacunkowa ilość odpadów wielkogabarytowych zmieszanych i innych odpadów wynosi: 260 ton.
4. Szczegółowy zakres usług do wykonania zawiera Załącznik nr 1 do SWZ „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia”.
5. Pozostałe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określają projektowane postanowienia umowy (PPU), stanowiące załącznik nr 2 do SWZ.
6. Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
90910000-9 Usługi sprzątania
90911200-8 Usługi sprzątania budynków
90500000-2 Usługi związane z odpadami
90620000-9 Usługi odśnieżania
90630000-2 Usługi usuwania oblodzeń
7. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę:
Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tekst jednolity: Dz.U. z 2022 r., poz. 1510 ze zmianami) osób wyznaczonych do realizacji zamówienia wykonujących czynności w zakresie bieżącego utrzymania porządku i czystości, obejmujące proste prace polegające na usuwaniu zanieczyszczeń, zamiataniu powierzchni wewnątrz i na zewnątrz nieruchomości, myciu powierzchni wewnątrz nieruchomości, zgodnie z zakresem wskazanym w załączniku nr 1 do SWZ - SOPZ.
Zamawiający nie wymaga zatrudnienia na podstawie stosunku pracy osób wykonujących prace doraźne tj. raz na półrocze, dwa razy w roku, odśnieżanie oraz czynności związane z koordynacją wykonania usług.
Wymóg nie dotyczy m.in. osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych Wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej, w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście usługi na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy.
Zamawiający zastrzega, że zatrudnienie na podstawie stosunku pracy powinno trwać nieprzerwanie przez cały okres realizacji umowy, za co najmniej minimalnym miesięcznym wynagrodzeniem za pracę, ustalonym zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami w sprawie wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę.
Sposób dokumentowania zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących wyżej wymienione czynności, uprawnienia w zakresie kontroli spełnienia wymogu zatrudnienia na umowę o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, określone zostały w projektowanych postanowieniach umowy (Załącznik nr 3 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
90500000-2 - Usługi związane z odpadami
90620000-9 - Usługi odśnieżania
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 649381,44 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 746935,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 649381,44 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowe „KRIS”
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 381859081
7.3.3) Ulica: Iwana Miczurina 14
7.3.4) Miejscowość: Świętochłowice
7.3.5) Kod pocztowy: 41-600
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE "KRIS" Krzysztof Reimann
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE "KRIS" Krzysztof Reimann
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 649381,44 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ŚWIĘTOCHŁOWIC
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia na rzecz Miejskiego Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych w Świętochłowicach Sp. z o.o.
- Świadczenie usług w zakresie ochrony mienia i zapewnienia bezpieczeństwa na terenie składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w Świętochłowicach w rejonie ul. Wojska Polskiego
- Sukcesywne dostawy gazów medycznych i niemedycznych w butlach, tlenu ciekłego do zbiornika kriogenicznego wraz z infrastrukturą umożliwiającą odbiór i magazynowanie tlenu ciekłego na potrzeby Ze (...)
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Miejskiego Domu Pomocy Społecznej "Złota Jesień" w Świętochłowicach w okresie od 02 stycznia do 30 czerwca 2025r.
- Zagospodarowanie niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych pochodzących z terenu Gminy Świętochłowice objętych komercyjnym systemem gospodarowania odpadami komunalnymi
więcej: przetargi w Świętochłowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGA UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W BUDYNKU I LOKALACH SZCZECIŃSKIEGO CENTRUM ŚWIADCZEŃ W 2025 ROKU
- ŚWIADCZENIE USŁUG SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI POWIERZCHNI WEWNĘTRZNYCH NA 5 I 6 PIĘTRZE BUDYNKU PRZY UL. MŁYNARSKIEJ 42, NA POTRZEBY POLSKIEJ ORGANIZACJI TURYSTYCZNEJ
- Kompleksowe sprzątanie obiektów wraz z utrzymaniem terenów zewnętrznych i zieleni Oddziału regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Gdańsku oraz podległych Placówek Terenowych.
- Usługa sprzątania nieruchomości stanowiących własność gminy Miasto Sieradz
- USŁUGA WYNAJMU KOMPAKTORA DEDYKOWANEGO NA SKŁADOWISKO ODPADÓW WRAZ Z OBSŁUGĄ I PALIWEM DLA M.P.G.O. MUNDO SP. Z O.O. W LUBINIE
- Oczyszczanie nawierzchni ulic, chodników, parkingów, zatoczek, przystanków autobusowych i ścieżek rowerowych na terenie gminy Kartuzy w roku 2025
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.