Ogłoszenie z dnia 2022-09-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00243663/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i rozbudowa sieci wodociągowej w msc. Jaroszki i Zalesie, gmina Brzeziny
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BRZEZINY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750147870
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Henryka Sienkiewicza 16 A
1.5.2.) Miejscowość: Brzeziny
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-060
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.7.) Numer telefonu: 468743699
1.5.8.) Numer faksu: -
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gminabrzeziny@post.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ugbrzeziny.nv.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip.ugbrzeziny.nv.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa i rozbudowa sieci wodociągowej w msc. Jaroszki i Zalesie, gmina Brzeziny2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-18a47ac5-fdd0-11ec-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00352820
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021633/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Przebudowa i rozbudowa sieci wodociągowej w msc. Jaroszki i Zalesie, gmina Brzeziny
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00243663/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIiRG.271.26.2022.RD
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 333287,29 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na budowie sieciwodociągowej w msc. Jaroszki, gm. Brzeziny, obejmująca w szczególności:
1) zaprojektowanie i wybudowanie sieci wodociągowej o średnicach ø110 wraz z przełączeniem istniejących przyłączy wodociągowych o średnicach ø40mm oraz armaturą. Szacunkowa długość sieci wodociągowej wynosi 197,0 m, długość przełączanych przyłączy – 6,5 mb;
2) likwidację istniejących odcinków rurociągu oraz zgłoszenie nieczynnego odcinka do likwidacji geodezyjnej;
3) w ramach wykonania przedmiotu zamówienia obowiązkiem Wykonawcy jest m.in.:
-uzyskanie wypisu i wyrysu z miejscowego planu zagospodarowania terenu oraz innych
pozwoleń, decyzji i uzgodnień jeśli takie będą wymagane dla uzyskania prawa do wykonywania robót,
- sporządzenie map do celów projektowych w skali 1: 500,
- sporządzenie projektu budowlanego i wykonawczego i uzyskanie pozwolenia na budowę lub dokonanie zgłoszenia,
- sporządzenie projektu organizacji ruchu zastępczego na czas budowy,
- sporządzenie projektu odtworzenia nawierzchni,
-obsługa geodezyjna,
- wykonanie robót budowlanych i montażowych na podstawie projektu,
- przyłączenie (przepięcie) istniejących przyłączy do nowego wodociągu,
- przeprowadzenie wymaganych prób i badań oraz przygotowanie dokumentów związanych z oddaniem sieci wodociągowej
w użytkowanie,
- inwentaryzacja powykonawcza,
- nadzór autorski projektanta,
- wykonanie innych elementów ujętych w załącznikach do SWZ, w tym w Programie Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym załącznik nr 1A do SWZ.
2. Szczegółowy zakres prac do wykonania przez Wykonawcę opisany jest w Programie funkcjonalno-użytkowym: w zakresie części 1 zamówienia - załącznik nr 1A do SWZ.
3. Długości sieci przyjęte w Programie Funkcjonalno-Użytkowym są długościami orientacyjnymi wynikającymi z rzeczywistych odległości w terenie pomiędzy punktami stanowiącymi granice zakresu. Ostateczne wartości w zakresie średnic, długości sieci ustali Wykonawca w oparciu o szczegółowe obliczenia w porozumieniu z Zamawiającym. Dobór
technologii robót dla poszczególnych odcinków sieci stanowi element prac projektowych, a tym samym jest obowiązkiem Wykonawcy. Przyjęte przez Wykonawcę metody budowy, powinny zapewniać wszystkie wymagane parametry funkcjonalno-użytkowe, określone w PFU.
4. Wykonawca jest zobowiązany wykonać pełny zakres robót, który jest konieczny z punktu widzenia przepisów prawa, wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, dla uzyskania finalnego efektu określonego przedmiotem zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71322200-3 - Usługi projektowania rurociągów
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45252127-4 - Roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ścieków
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.5.) Wartość części: 148742,17 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie oraz rozbudowa i przebudowa sieci wodociągowej w msc. Zalesie, gm. Brzeziny, obejmująca w szczególności:1)zaprojektowanie i wybudowanie sieci wodociągowej o średnicach ø90-110 wraz z przełączeniem istniejących przyłączy wodociągowych o średnicach ø40mm oraz armaturą. Szacunkowa długość sieci wodociągowej wynosi 212,0 m, długość przełączanych przyłączy – 82,0 mb;
2) likwidację istniejących odcinków rurociągu oraz zgłoszenie nieczynnego odcinka do likwidacji geodezyjnej;
3) w ramach wykonania przedmiotu zamówienia obowiązkiem Wykonawcy jest: m.in. :
- uzyskanie wypisu i wyrysu z miejscowego planu zagospodarowania terenu, decyzji celu publicznego oraz innych pozwoleń, decyzji i uzgodnień jeśli takie będą wymagane dla uzyskania prawa do wykonywania robót,
- sporządzenie map do celów projektowych w skali 1: 500,
- sporządzenie projektu budowlanego i wykonawczego i uzyskanie pozwolenia na budo-wę lub dokonanie zgłoszenia,
- sporządzenie projektu organizacji ruchu zastępczego na czas budowy,
- sporządzenie projektu odtworzenia nawierzchni,
-obsługa geodezyjna,
- wykonanie robót budowlanych i montażowych na podstawie projektu,
- przyłączenie (przepięcie) istniejących przyłączy do nowego wodociągu po wcześniejszym uzgodnieniu lokalizacji z właścicielami posesji,
- przeprowadzenie wymaganych prób i badań oraz przygotowanie dokumentów związanych z oddaniem sieci wodociągowej w użytkowanie,
- inwentaryzację powykonawczą,
- nadzór autorski projektanta,
- wykonanie innych elementów ujętych w załącznikach do SWZ, w tym w Programie Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym załącznik nr 1B do SWZ.
2. Szczegółowy zakres prac do wykonania przez Wykonawcę opisany jest w Programie funkcjonalno-użytkowym: w zakresie 2 części zamówienia- załącznik nr 1B do SWZ.
3. Długości sieci przyjęte w Programie Funkcjonalno-Użytkowym są długościami orientacyjnymi wynikającymi z rzeczywistych odległości w terenie pomiędzy punktami stanowiącymi granice zakresu. Ostateczne wartości w zakresie średnic, długości sieci ustali Wykonawca w oparciu o szczegółowe obliczenia w porozumieniu z Zamawiającym. Dobór technologii robót dla poszczególnych odcinków sieci stanowi element prac projektowych, a tym samym jest obowiązkiem Wykonawcy. Przyjęte przez Wykonawcę metody budowy, powinny zapewniać wszystkie wymagane parametry
funkcjonalno-użytkowe, określone w PFU.
4. Wykonawca jest zobowiązany wykonać pełny zakres robót, który jest konieczny z punktu widzenia przepisów prawa,
wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, dla uzyskania finalnego efektu określonego przedmiotem zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71322200-3 - Usługi projektowania rurociągów
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45252127-4 - Roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ścieków
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.5.) Wartość części: 184545,12 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 81856,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 139728,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 81856,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowy BUD-ZIEM Łukasz Kostrzewa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7282571377
7.3.3) Ulica: ul. Długa 15a
7.3.4) Miejscowość: Słotwiny
7.3.5) Kod pocztowy: 95-040
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Łukasz Kostrzewa Zakład Usługowy BUD-ZIEM
jakie przetargi wygrała firma
Łukasz Kostrzewa Zakład Usługowy BUD-ZIEM
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 81856,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 92963,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 176505,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 92963,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowy BUD-ZIEM Łukasz Kostrzewa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7282571377
7.3.3) Ulica: ul. Długa 15a
7.3.4) Miejscowość: Słotwiny
7.3.5) Kod pocztowy: 95-040
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Łukasz Kostrzewa Zakład Usługowy BUD-ZIEM
jakie przetargi wygrała firma
Łukasz Kostrzewa Zakład Usługowy BUD-ZIEM
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 92963,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z BRZEZIN
- Zakup sprzętu sport. dla szkół pow. w ramach zadania "Zakup wirtualnej strzelnicy sportowej dla LO im. Iwaszkiewicza w Brzezinach wraz z zakupem sprzętu sport. dla szkół powiatowych" - ZADANIE I
- Przygotowanie i dostarczenie posiłków do szkół z terenu Gminy Brzeziny
- Usługi społeczne na świadczenie podopiecznym Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Brzezinach usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi
- Modernizacja budynków wraz z infrastrukturą towarzyszącą Domu Pomocy Społecznej w Dąbrowie
- Świadczenie usług w zakresie dowozu i odwozu dzieci niepełnosprawnych wraz z opieką do placówek oświatowych
- Dostawa oraz instalacja sprzętu IT wraz z oprogramowaniem, urządzeń drukujących, monitorów oraz akcesoriów komputerowych w ramach projektu "Postaw na zawodowców".
więcej: przetargi w Brzezinach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 6 im. Narodowego Święta Niepodległości w Koszalinie (II)
- "Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 724 w zakresie budowy przejścia dla pieszych oraz budowy sieci elektroenergetycznej do 1 kV oświetlenia drogowego". - nr postępowania 270/24
- Wykonanie instalacji klimatyzacji w budynku Dyrekcji Parku Narodowego "Ujście Warty" w Chyrzynie 1
- Opracowanie dokumentacji technicznej dla zadania pn: Przebudowa drogi powiatowej nr 1154K na odcinku od granicy z powiatem krakowskim oraz odcinkiem drogi powiatowej nr 1090K.
- "Rozbudowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Rudziniec - Uporządkowanie gospodarki ściekowej na terenie Gminy Rudziniec" z podziałem na zadania
- Wykonanie dokumentacji projektowej na remont mostu w Taciszowie nad Kanałem Gliwickim
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.