Ogłoszenie z dnia 2024-06-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa konstrukcji dachu Pałacu Gałeckich w Krotoszynie – II postępowanie - zamówienie uzupełniające
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowa Szkoła Muzyczna I stopnia w Krotoszynie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000640188
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Olimpijska 10
1.5.2.) Miejscowość: Krotoszyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-700
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: (62) 725 34 41
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@psmkrotoszyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gov.pl/web/psmkrotoszyn
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-52060612-1298-11ef-a7f7-6221b72ad4fc1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa konstrukcji dachu Pałacu Gałeckich w Krotoszynie – II postępowanie - zamówienie uzupełniające2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-52060612-1298-11ef-a7f7-6221b72ad4fc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00352875
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00324525/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa konstrukcji dachu Pałacu Gałeckich w Krotoszynie – II postępowanie - zamówienie uzupełniające
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00324571
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Podstawą wszczęcia postępowania jest art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 11 września 2019 roku – Pzp (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późniejszymi zmianami). Zamówienie podstawowe zostało wszczęte w trybie podstawowym - wariant I pn. Przebudowa konstrukcji dachu Pałacu Gałeckich w Krotoszynie – II postępowanie. Jego przedmiotem było wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową zabytkowej więźby dachowej wraz konstrukcją dachu w budynku Pałacu Gałeckich na potrzeby Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia w Krotoszynie. W dniu 19.09.2023 roku w BZP pod nr 2023/BZP 00401771 zostało opublikowane ogłoszenie o zamówieniu, w którym (pkt 4.2.14.)), przewidziano udzielenie zamówienia podobnego do wysokości 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu robót budowlanych o podobnym charakterze. Podobny zapis zawarty został również w swz. Zamówienia podstawowego udzielono w dniu 08.06.2022 roku. Tak więc wszystkie wymogi ustawowe zostały dochowane.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1101367,34 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dodatkowych związanych z przebudową konstrukcji dachu Pałacu Gałeckich w Krotoszynie. Zakres rzeczowy obejmuje wykonanie robót określonych w protokole konieczności nr 9-24/AJ z dnia 22.04.2024 roku i dotyczących:
a) remontu elewacji ściany attyki frontowej wraz z gzymsem głównym i od strony parku,
b) ułożenia jednej warstwy izolacji termicznej pomiędzy krokwiami,
c) ułożenia taśm izolacji akustycznej na krawędziakach,
d) ułożenia płyt GW FERMACELL na powierzchniach stropów.
e) montażu śniegołapów na dachu.
f) demontaż tynków sufitów, rozbiórki podsiębitki, zasypu.
2. Zakres prac, sposób wykonania oraz tryb odbioru szczegółowo określają:
a) specyfikacje techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych
b) przedmiar robót - załącznik do opisu przedmiotu zamówienia.
3. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Krotoszyn, ulica Wojska Polskiego 1.
4. Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 60 – miesięcznej gwarancji na zrealizowany (wykonany) przedmiot zamówienia, datą rozpoczęcia okresu gwarancji będzie data podpisania końcowego bezusterkowego protokołu odbioru końcowego, udzielona gwarancja nie wyłącza odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy wynikającej z przepisów Kodeksu Cywilnego.
5. Termin realizacji zamówienia: od momentu podpisania umowy do dnia 31.07.2024 roku.
6. Na opis przedmiotu składają się, poza ustaleniami wynikającymi z w/w Protokołu konieczności: dokumentacja projektowa w zakresie uzasadnionym charakterem zlecanych robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – zgodna z wymogami zawartymi w dokumentach stanowiących załącznik do umowy podstawowej, oraz przedmiar robót. Zgodnie z warunkami wzoru umowy, Wykonawca jest zobowiązany do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową, zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami oraz specyfikacjami technicznymi.
7. Warunki finansowe rozliczeń:
a). Zamawiający przewiduje fakturowanie częściowe (etapowe) na koniec każdego miesiąca kalendarzowego realizacji zamówienia,
b). Każdorazowo podstawą wystawienia faktury będzie obustronnie podpisany protokół odbioru robót częściowych lub końcowy,
c). Każdorazowo wynagrodzenie będzie płatne przelewem w terminie 30 dni od daty otrzymania oryginału prawidłowo wystawionej faktury (rachunku).
d). Podane w ofercie wynagrodzenie jest stałe i nie podlega waloryzacji w trakcie obowiązywania umowy.
8. Uzasadnienie dla braku podziału zamówienia na części - Zamówienie jest dostępne na MŚP. Zamówienie jest ciągłe i stanowi jedną całość.
9. Kody CPV:
a) 45000000-7 - Roboty budowlane,
b) 45214200-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45214200-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1354681,83 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1354681,83 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1354681,83 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SŁAWBUD Sławomir Kobylski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 617-174-30-24
7.3.3) Ulica: ul. Graniczna 23
7.3.4) Miejscowość: Bachorzew
7.3.5) Kod pocztowy: 63-200
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1354681,83 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-07-31INNE PRZETARGI Z KROTOSZYNA
- DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI NA POTRZEBY CENTRUM SPORTU I REKREACJI WODNIK SP. Z O.O. W KROTOSZYNIE
- Utrzymanie zieleni miejskiej na terenie Krotoszyna w 2025 r.
- Dostawa paliw w 2025 r.
- Sukcesywna dostawa oleju napędowego dla Miejskiego Zakładu Komunikacji w Krotoszynie Sp. z o.o.
- Usługi z zakresu gospodarki łowieckiej planowane do wykonania w Nadleśnictwie Krotoszyn w 2025 roku
- Usługę cateringu - przygotowanie i dostawę gotowych posiłków do Szkoły Podstawowej nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi im. Jana Pawła II w Krotoszynie w okresie od stycznia do grudnia 2025 roku.
więcej: przetargi w Krotoszynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej w Boszkowie, Boszkowie Letnisku, Dominicach i Ujazdowie - etap II
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie
- "Utworzenie żłobka w miejscowości Gnojno"
- Kapitalny Remont Bloku Żywieniowego
- NAPRAWA POSADZKI W HALI KOMPOSTOWNI ODPADÓW Zakładu Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Białej ul. Krakowska 315 d, 43-300 Bielsko-Biała
- roboty budowlane
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.