Ogłoszenie z dnia 2022-09-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00307279/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa artykułów żywnościowych do Publicznej Szkoły Podstawowej w Dargobądzu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WOLIN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685510
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zamkowa 23
1.5.2.) Miejscowość: Wolin
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-510
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.7.) Numer telefonu: 512186788
1.5.8.) Numer faksu: 913261429
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminawolin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminawolin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gminawolin.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa artykułów żywnościowych do Publicznej Szkoły Podstawowej w Dargobądzu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-08167ad5-1df4-11ed-acbd-46d0480cd9c4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00352909
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00307279/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.24.2022.MS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 46921,09 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1 - mięso i wędliny wieprzowe i drobiowe. Przedmiot zamówienia w zakresie części nr 1 dotyczy zakupu i sukcesywnej dostawy mięsa i wędlin wieprzowych i drobiowych do Publicznej Szkoły Podstawowej w Dargobądzu w okresie od 01.09.2022r. do 31.08.2023r. Dostawa mięsa i wędlin odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczony następnego dnia roboczego od daty złożenia zamówienia. Częstotliwość dostawy wynosi do 3 razy w tygodniu w godzinach od 6:00 do 8.00. Barwa mięsa świeżego powinna być bladoróżowa do czerwonej, soczyste, barwa, zapach, konsystencja, powierzchnia i przekrój mają świadczyć o świeżości produktu, wędliny konsystencja ścisła, barwa na przekroju jasno różowa, smak i zapach charakterystyczny dla mięsa peklowanego, parzonego i użytych przypraw, dopuszczalne pojedyncze skupiska galarety. Szczegółowy wykaz ilościowy i asortymentowy stanowi załącznik nr 2 do SWZ (Formularz asortymentowo-cenowy).4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.5.) Wartość części: 17955,09 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2 - produkty ogólnospożywcze. Przedmiot zamówienia w zakresie części nr 2 dotyczy zakupu i sukcesywnej dostawy produktów ogólnospożywczych do Publicznej Szkoły Podstawowej w Dargobądzu w okresie od 01.09.2022r. do 31.08.2023r. Dostawa artykułów spożywczych odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczany do 2 dni roboczych od daty złożenia zamówienia. Częstotliwość dostawy wynosi 1-2 razy w tygodniu. Produkty ogólnospożywcze muszą być najwyższej jakości: świeży zapach po otwarciu produktów, bez oznak spleśnienia, grudek, produkty sypkie po ugotowaniu bez sklejania się, twarde sprężyste, produkty z puszek bez pleśni, mętnej konsystencji, opakowania mąki, cukru, kaszy itp. art. sypkich nie mogą być uszkodzone. Szczegółowy wykaz ilościowy i asortymentowy stanowi załącznik nr 2 do SWZ (Formularz asortymentowo-cenowy).4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.5.) Wartość części: 11591,50 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3 - świeże owoce, warzywa. Przedmiot zamówienia w zakresie części nr 3 dotyczy zakupu i sukcesywnej dostawy świeżych owoców do Publicznej Szkoły Podstawowej w Dargobądzu w okresie od 01.09.2022r. do 31.08.2023r. Dostawa owoców odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczony w terminie do 2 dni roboczych od daty złożenia zamówienia. Częstotliwość dostawy wynosi co najmniej 2 razy w tygodniu w godz. od 6:00 do 8:00. Owoce i warzywa powinny być nie zwiędnięte, owoce kulistostożkowate, dopuszcza się nieregularny intensywnie kolor, skóra gładka, lśniąca, miąższ soczysty. Warzywa korzenne: korzenie powinny być jędrne, nie popękane, bez uszkodzeń przez szkodniki, bez plam. Warzywa: klasy pierwszej, nie powinny być zaparzone, zamarznięte, zapleśniale. Owoce, warzywa liściaste: bez plam, zdrowe, bez uszkodzeń. Cechy dyskwalifikujące (wady) warzywa i owoce: zanieczyszczenie środkami ochrony roślin, zaparzenie i zapleśnienie, obcy zapach, smak, zamarznęcie, przemarznięcie, obecność szkodników i ich pozostałości, obecność uszkodzeń spowodowanych przez szkodniki, nadgnicie, zgnicie, nadmierne zawilgocenie powierzchni, ślady odkrawania zepsutych części, nadmierne zabrudzenie ziemią. Szczegółowy wykaz ilościowy i asortymentowy stanowi załącznik nr 2 do SWZ (Formularz asortymentowo-cenowy).4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.5.) Wartość części: 17374,50 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17555,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17609,69 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17555,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MADAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 366153958
7.3.3) Ulica: Szklarniowa 1
7.3.4) Miejscowość: Ustowo
7.3.5) Kod pocztowy: 70-001
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MADAR SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
MADAR SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17555,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-09-06 do 2023-08-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upływu terminu składania ofert na część nr 2 - produkty ogólnospożywcze nie wpłynęła żadna oferta
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upływu terminu składania ofert na część nr 3 - świeże owoce, warzywa nie wpłynęła żadna oferta
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH NA POTRZEBY SZKOŁY PODSTAWOWEJ IM. JANA PAWŁA II W OBROWIE W 2025 ROKU
- "Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Zespole Szkół Nr 1 w Pińczowie w 2025 rok ".
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej "Senior" w Rudzie Śląskiej w pierwszym półroczu 2025r.
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Powiat Strzyżowski - Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy we Frysztaku
- Zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych dla Szkoły Podstawowej im. Tadeusza Kościuszki w Zalasiu w 2025 r.
- Sukcesywny zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych na potrzeby Przedszkola Samorządowego w Rzekuniu do 31.12.2025 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.