eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SłaboszówPrzebudowa dróg na terenie Gminy Słaboszów



Ogłoszenie z dnia 2022-09-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dróg na terenie Gminy Słaboszów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Słaboszów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010671

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Słaboszów 57

1.5.2.) Miejscowość: Słaboszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-218

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: 41/3847900

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@slaboszow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.slaboszow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminaslaboszow.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa dróg na terenie Gminy Słaboszów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2a0364d4-09a6-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00352927

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00055682/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja dróg dojazdowych do pól

1.1.3 Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Święcice

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00272715/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ROŚI.271.2.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 1:
Przebudowa drogi wewnętrznej (dojazdowej do gruntów rolnych) Śladów - Giebułtów w km
0+000 - 0+803
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót o niżej wymienionej charakterystyce:
- wykonanie robót pomiarowych na długości 803 mb,
- rozebranie istniejącej nawierzchni bitumicznej na powierzchni 45 m2,
- rozebranie istniejących korytek ściekowych na długości 15 m,
- wywiezienie z terenu budowy powstałego urobku w ilości 11,2 tony,
- wycinka 10 drzew o średnicy 46-55 cm , krzaków na powierzchni 10 arów oraz wywiezienie gałęzi i dłużyc w ilości 12 mp,
- roboty ziemne z odwozem urobku w ilości 343,20 m3 w tym wykop pod koryto oraz odhumusowanie skarp przeznaczonych do profilowania,
- roboty ziemne w postaci profilowanie skarp w ilości 542 m3,
- przemieszczanie i zagęszczenie mas ziemnych nasypowych w ilości 783,2 m3 .w km 0+015 - 0+602,
- ułożenie ścieku trójkątnego o wymiarach 50 * 35 * 20/18 cm na podbudowie z chudego betonu grubości 15 cm , wzdłuż̇ krawędzi jezdni na długości 587 mb.
- ułożenie ścieku korytkowego o wymiarach 50 * 50 * 20 cm na podbudowie z chudego betonu grubości 15 cm , wzdłuż̇ krawędzi jezdni .
- budowę wjazdów do posesji za ściekiem ograniczone krawężnikiem betonowym 20*30 cm ułożonym na płask na ławie betonowej , łącznie 20 mb,
- wykonanie umocnienia istniejącej skarpy po stronie prawej w km 0+015 - 0+570 płytami betonowymi o wymiarach 60*40*8 cm w ilości 0,4 m2/mb , ułożonych na podsypce cementowo-piaskowej gr 5cm z zasypaniem przestrzeni krat zasypką cementowo - piaskową 1 : 4,
- wykonanie dolnej warstwy podbudowy grubości 20 cm z tłucznia frakcji 31,5 - 63 mm na powierzchni 2991.20 m2 i analogicznie warstwy górnej z klińca 0-31,5 mm .
- wykonanie warstw profilująco wzmacniających z masy bitumicznej w ilości 304,03 ton; warstwa ścieralna z betonu. asfaltowego grubości 4 cm w ilości 2702.50 m2 .
- wyrównanie pobocza drogi do warstwy ścieralnej mieszanką betonową Rm= 7,5 MPa na powierzchni w ilości 26,42 m3 , plantowanie gruntu a za poboczem drogi wykonanie na powierzchni 393,5 m2 .
- zamontowanie 2 znaków pionowych D-46 i D-47 jako oznakowanie ‘’drogi wewnętrznej " od strony drogi powiatowej.

Przedmiot zamówienia dofinasowany z Fundusz Ochrony Gruntów Rolnych

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

4.5.5.) Wartość części: 681553,79 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 2:
Przebudowa drogi wewnętrznej, działki nr ewidencyjny 607; 618 i 664/1, od km 0+000 do km 0+888 w miejscowości Święcice
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót o niżej wymienionej charakterystyce:
- wykonanie robót pomiarowych na długości 888 mb ,
- wykonanie koryta grubości 25 cm z dodatkową powierzchnią na rozjazdach w km 0+657 i 0+796 w ramach robót ziemnych z odwozem urobku , łącznie w ilości 918.2 m3 .
- wyprofilowanie koryta i zagęszczenie na powierzchni 3672,8 m2 .
- wykonanie w korycie dolnej warstwy podbudowy grubości 20 cm z tłucznia frakcji 31,5 - 63 mm na powierzchni 3672,80 m2 i analogicznie warstwy górnej z klińca 0-31,5 mm grubości 8 cm .
- wykonanie na jezdni warstwy profilująco wzmacniającej z masy bitumicznej w ilości 278,48 ton oraz warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o grubości 4 cm w ilości 2696.00 m2,
- wyrównane pobocza drogi do warstwy ścieralnej, klińcem grubości 8 cm na powierzchni 888 m2
- plantowanie gruntu za poboczem drogi na powierzchni 888,0 m2,
- zamontowanie 2 znaków pionowych D-46 i D-47 jako oznakowanie ‘’drogi wewnętrznej " od strony drogi gminnej.

Przedmiot zamówienia dofinasowany z Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.5.5.) Wartość części: 590405,67 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 670595,02 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 755618,72 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 670595,02 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Drogowe ,,WOJTRANS” Sp. z o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6562333810

7.3.3) Ulica: Ul. Głowackiego 93

7.3.4) Miejscowość: Jędrzejów

7.3.5) Kod pocztowy: 28-300

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 670595,02 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 464205,44 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 567320,08 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 464205,44 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Drogowe ,,WOJTRANS” Sp. z o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6562333810

7.3.3) Ulica: Ul. Głowackiego 93

7.3.4) Miejscowość: Jędrzejów

7.3.5) Kod pocztowy: 28-300

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 464205,44 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.