Ogłoszenie z dnia 2023-08-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00252140/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-07
- 2023/BZP 00252367/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkoleń z branży IT
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZACHODNIOPOMORSKI UNIWERSYTET TECHNOLOGICZNY W SZCZECINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320588161
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Piastów 17
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-310
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.7.) Numer telefonu: +48 91 449 49 18
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@zut.edu.pl slawomir.tarnawski@zut.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zut.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-27df5e89-051b-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Edukacja i Nauka
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkoleń z branży IT2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-27df5e89-051b-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00352995
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
ZUT 4.0 - Kierunek: Przyszłość. Projekt realizowany w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00252140
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/ODO/559/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: usługa polegająca na zorganizowaniui przeprowadzeniu przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego szkoleń z branży IT.
Na Zadanie nr 1 (część nr 1) składa się usługa przeprowadzenia szkoleń w ramach dwunastu odrębnych zakresów tematycznych:
• Temat nr 1: Analiza danych w Pythonie – poziom podstawowy;
• Temat nr 2: Podstawy programowania w języku Python;
• Temat nr 3: Przetwarzanie języka naturalnego w Pythonie;
• Temat nr 4: Microsoft Power BI;
• Temat nr 5: Modelowanie aplikacji z wykorzystaniem języka UML 2.5;
• Temat nr 6: Tworzenie aplikacji web z wykorzystaniem frameworka Symfony;
• Temat nr 7: Tworzenie aplikacji webowych w Django;
• Temat nr 8: Microsoft Azure Fundamentals;
• Temat nr 9: Microsoft Azure AI Fundamentals;
• Temat nr 10: Microsoft Azure Data Fundamentals;
• Temat nr 11: AWS Technical Essentials;
• Temat nr 12: AWS Cloud Practitioner Essentials.
Szczegółowe informacje dotyczące poszczególnych tematów szkoleniowych w ramach Zadania m.in.: minimalny zakres merytoryczny, wyposażenie dydaktyczne, sposób realizacji, czas trwania, liczbę grup szkoleniowych oraz liczbę uczestników w ramach grup szkoleniowych, rodzaj dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia- podaje Załącznik nr 2 do SWZ.Warunki wykonania poszczególnych szkoleń, w tym szczegółowy zakres świadczeń składających
na poszczególne szkolenia w ramach Zadania - zawierają postanowienia Wzoru Umowy odpowiednio do danego Zadania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80533100-0 - Usługi szkolenia komputerowego
4.5.5.) Wartość części: 476493,33 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: usługa polegająca na zorganizowaniui przeprowadzeniu przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego szkoleń z branży IT.
Na Zadanie nr 2 (część nr 2) składa się usługa przeprowadzenia szkoleń w ramach trzech odrębnych zakresów tematycznych:
• Temat nr 1: Revit kompleksowy kurs 5-dniowy dla studentów;
• Temat nr 2: Autodesk Revit WODKAN i HVAC szkolenie bazowe;
• Temat nr 3: Revit kurs 3 dni dla konstruktorów.
Szczegółowe informacje dotyczące poszczególnych tematów szkoleniowych w ramach Zadania m.in.: minimalny zakres merytoryczny, wyposażenie dydaktyczne, sposób realizacji, czas trwania, liczbę grup szkoleniowych oraz liczbę uczestników w ramach grup szkoleniowych, rodzaj dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia- podaje Załącznik nr 2 do SWZ. Warunki wykonania poszczególnych szkoleń, w tym szczegółowy zakres świadczeń składających
na poszczególne szkolenia w ramach Zadania - zawierają postanowienia Wzoru Umowy odpowiednio do danego Zadania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80533100-0 - Usługi szkolenia komputerowego
4.5.5.) Wartość części: 116571,17 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: usługa polegająca na zorganizowaniui przeprowadzeniu przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego szkoleń z branży IT.
Na Zadanie nr 3 (część nr 3) składa się usługa przeprowadzenia szkoleń w ramach jednego tematu:
• FlexSim Intermarium Przemysł 4.0 w intralogistyce.
Szczegółowe informacje dotyczące poszczególnych tematów szkoleniowych w ramach Zadania m.in.: minimalny zakres merytoryczny, wyposażenie dydaktyczne, sposób realizacji, czas trwania, liczbę grup szkoleniowych oraz liczbę uczestników w ramach grup szkoleniowych, rodzaj dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia- podaje Załącznik nr 2 do SWZ. Warunki wykonania poszczególnych szkoleń, w tym szczegółowy zakres świadczeń składających
na poszczególne szkolenia w ramach Zadania - zawierają postanowienia Wzoru Umowy odpowiednio do danego Zadania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80533100-0 - Usługi szkolenia komputerowego
4.5.5.) Wartość części: 96000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 156020,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 426064 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 422716 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Altkom Akademia S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272674324
7.3.3) Ulica: Chłodna
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-867
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 422716,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-10-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do zamawiającego w terminie składania ofert wpłynęły 3 oferty na zadanie nr 2. Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia kwotę 96 800,00 zł brutto. Po odrzuceniu oferty Wykonawcy z najniższą ceną, pozostałe oferty przekraczają kwotę jaka Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 94800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 274000,00 PLN
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 96000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 96000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 96000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: InterMarium Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6762519028
7.3.3) Ulica: Aleja Pokoju
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-548
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 96000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-10-30INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Przeprowadzenie zajęć z doradcą zawodowym dla uczniów szczecińskich szkół zawodowych
- Sukcesywne dostawy pakietów oraz wymazówek do zabezpieczania śladów biologicznych dla jednostek Policji zachodniopomorskiej
- Modernizacja pokoi na parterze w Domu Studenckim nr 3
- Usługa wykonania materiałów promocyjnych.
- Świadczenie usługi hotelarskiej i gastronomicznej podczas imprezy muzycznej pn. "31 Pol´and Rock Festival".
- Świadczenie usług pocztowych dla Okręgowego Inspektoratu Pracy w Szczecinie
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Urządzenia bezpieczeństwa jako gwarancja zapewnienia dostępności cyfrowej Gminy Kruszyna - zakup systemu backupowego dla Urzędu Gminy oraz zakup serwera (II postępowanie)
- Zwiększenie bezpieczeństwa na ataki w cyberprzestrzeni, poprzez wdrożenie mechanizmów i zakup sprzętu IT związanych z cyberbezpieczeństwem dla Gminy Wijewo
więcej: Usługi szkolenia komputerowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.