eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OstródaWykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego farbą akrylową z zastosowaniem mikrokul oraz miejsc dla pojazdów osób niepełnosprawnych dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Ostródzie w roku 2024



Ogłoszenie z dnia 2024-06-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego farbą akrylową z zastosowaniem mikrokul oraz miejsc dla pojazdów osób niepełnosprawnych dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Ostródzie w roku 2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Ostródzie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510751190

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Grunwaldzka 62A

1.5.2.) Miejscowość: Ostróda

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-100

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: monika_dt@zdp.ostroda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zdp.ostroda.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/906788

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego farbą akrylową z zastosowaniem mikrokul oraz miejsc dla pojazdów osób niepełnosprawnych dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Ostródzie w roku 2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a5e52b25-f714-11ee-8d01-6607a228ef1b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00353010

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00020384/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Wykonanie oznakowania poziomego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00279038

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.2610.11.2024.MT

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 283527,64 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1. Część Nr 1 „Wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego farbą akrylową z zastosowaniem mikrokul oraz miejsc dla pojazdów osób niepełnosprawnych dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Ostródzie w roku 2024 - teren działania Obwodu Drogowego Nr 1 w Ostródzie – miasto Ostróda”
2. Zamówienie realizowane będzie w następujących ilościach:
Etap I: Zamawiający przewiduje do wykonania oznakowanie poziome białe w ilości 9 128,44 m2 oznakowania poziomego cienkowarstwowego farbą akrylową z zastosowaniem mikrokul, 558,00 m2 oznakowania poziomego cienkowarstwowego farbą akrylową koloru niebieskiego (RAL 5017), 753,00 m2 oznakowania poziomego cienkowarstwowego farbą akrylową koloru czerwonego (RAL 3020), 49,00 m 2 oznakowania poziomego cienkowarstwowego farbą akrylową koloru żółtego, usunięcie starego oznakowania metodą nie powodująca ingerencji w nawierzchnię 120,00 m2.
Etap II: Zamawiający przewiduje do wykonania oznakowanie poziome białe w ilości 1 200,00 m2 oznakowania poziomego cienkowarstwowego farbą akrylową z zastosowaniem mikrokul.
3 Wykonawca wykona zamówienie w dwóch etapach.
Prace Etapu I należy rozpocząć od momentu wezwania przez Zamawiającego na piśmie do wykonania oznakowania poziomego (od dnia przekazania zakresu) w przypadku dogodnych warunków atmosferycznych w czasie 2 dni.
4 Zakres robót na wykonanie Etapu II zostanie podany w sezonie jesiennym, tj. sierpień/październik, w zależności od zaistniałej potrzeby rozpoczęcia prac. Prace Etapu II należy rozpocząć od momentu wezwania przez Zamawiającego na piśmie do wykonania oznakowania poziomego (od dnia przekazania zakresu) w przypadku dogodnych warunków atmosferycznych w czasie 2 dni.
5 Wezwanie do wykonania danego etapu (przekazanie zakresu) traktuje się jako przekazanie terenu budowy na czas wykonywania danego etapu. Przed przystąpieniem do wykonywania ETAPU I w 2024 r. Zamawiający przekaże Wykonawcy książkę obmiarów.
6 Wykonawca w terminie 3 dni roboczych od dnia zakończenia etapu zgłosi Zamawiającemu na piśmie gotowość do odbioru przedmiotu umowy.
7 Po zakończeniu Etapu I nastąpi odbiór częściowy.
Po zakończeniu ETAPU II nastąpi odbiór końcowy robót.
8. Do odbiorów robót Zamawiający przystąpi w ciągu 7 dni roboczych od daty wpływu zgłoszenia zakończenia danego etapu.
9. Po podpisaniu umowy (nie później niż w ciągu 5 dni roboczych od zawarcia umowy) należy przedłożyć zaopiniowany przez Komendę Powiatową Policji schemat tymczasowej zmiany organizacji ruchu na czas wykonywania oznakowania poziomego, w celu zaopiniowania i zatwierdzenia.
10. Wykonanie oznakowania poziomego należy prowadzić każdego dnia przy sprzyjających warunkach atmosferycznych.
11. Wykonawca każdorazowo przed przystąpieniem do wykonywania oznakowania poziomego będzie uzgadniał lokalizację robót z Kierownikiem lub Majstrem Obwodu Drogowego Nr 1 w Ostródzie .
12. Wykonawca zobowiązany jest posiadać ważne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej.
13. Zamówienie należy wykonać zgodnie ze specyfikacją techniczną.
14. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w terminie 170 dni:
a) Etap I: od dnia rozpoczęcia wykonywania zakresu 14-30 dni;
b) Etap II: od dnia rozpoczęcia wykonywania zakresu 5-10 dni;
15.W tabelach formularza cenowego podano ilość m2 na cały okres obowiązywania umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233221-4 - Malowanie nawierzchi

4.5.5.) Wartość części: 118689,02 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2.1. Część Nr 2 „Wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego farbą akrylową z zastosowaniem mikrokul oraz miejsc dla pojazdów osób niepełnosprawnych dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Ostródzie w roku 2024 - teren działania Obwodu Drogowego Nr 1 w Ostródzie - gmina Ostróda, miasto i gmina Miłomłyn, gmina Dąbrówno, gmina Grunwald”
2. Zamówienie realizowane będzie w następujących ilościach:
Zamówienie podstawowe realizowane w dwóch etapach:
Etap I: Zamawiający przewiduje do wykonania oznakowanie poziome białe w ilości 8 120,06 m2 oznakowania poziomego cienkowarstwowego farbą akrylową z zastosowaniem mikrokul, 54,00 m2 oznakowania poziomego cienkowarstwowego farbą akrylową koloru niebieskiego (RAL 5017), 19,25 m2 oznakowania poziomego cienkowarstwowego farbą akrylową koloru czerwonego (RAL 3020).
Etap II: Zamawiający przewiduje do wykonania oznakowanie poziome białe w ilości 822,02 m2 oznakowania poziomego cienkowarstwowego farbą akrylową z zastosowaniem mikrokul, 19,25 m2 oznakowania poziomego cienkowarstwowego farbą akrylową koloru czerwonego (RAL 3020) .
3. Wykonawca wykona zamówienie w dwóch etapach.
Prace Etapu I należy rozpocząć od momentu wezwania przez Zamawiającego na piśmie do wykonania oznakowania poziomego (od dnia przekazania zakresu) w przypadku dogodnych warunków atmosferycznych w czasie 2 dni.
4. Zakres robót na wykonanie Etapu II zostanie podany w sezonie jesiennym, tj. sierpień/październik, w zależności od zaistniałej potrzeby rozpoczęcia prac. Prace Etapu II należy rozpocząć od momentu wezwania przez Zamawiającego na piśmie do wykonania oznakowania poziomego (od dnia przekazania zakresu) w przypadku dogodnych warunków atmosferycznych w czasie 2 dni.
5. Wezwanie do wykonania danego etapu (przekazanie zakresu) traktuje się jako przekazanie terenu budowy na czas wykonywania danego etapu. Przed przystąpieniem do wykonywania ETAPU I w 2024 r. Zamawiający przekaże Wykonawcy książkę obmiarów.
6. Wykonawca w terminie 3 dni roboczych od dnia zakończenia etapu zgłosi Zamawiającemu na piśmie gotowość do odbioru przedmiotu umowy.
7. Po zakończeniu Etapu I nastąpi odbiór częściowy.
Po zakończeniu ETAPU II nastąpi odbiór końcowy robót.
8. Do odbiorów robót Zamawiający przystąpi w ciągu 7 dni roboczych od daty wpływu zgłoszenia zakończenia danego etapu.
9. Po podpisaniu umowy (nie później niż w ciągu 5 dni roboczych od zawarcia umowy) należy przedłożyć zaopiniowany przez Komendę Powiatową Policji schemat tymczasowej zmiany organizacji ruchu na czas wykonywania oznakowania poziomego, w celu zaopiniowania i zatwierdzenia.
10. Wykonanie oznakowania poziomego należy prowadzić każdego dnia przy sprzyjających warunkach atmosferycznych.
11. Wykonawca każdorazowo przed przystąpieniem do wykonywania oznakowania poziomego będzie uzgadniał lokalizację robót z Majstrem lub Kierownikiem Obwodu Drogowego Nr 1 w Ostródzie.
12. Wykonawca zobowiązany jest posiadać ważne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej.
13. Zamówienie należy wykonać zgodnie ze specyfikacją techniczną.
14. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w terminie 170 dni:
a) Etap I: od dnia rozpoczęcia wykonywania zakresu 12-20 dni (kryterium oceny);
b) Etap II: od dnia rozpoczęcia wykonywania zakresu 5 – 10 dni (kryterium oceny).
15. W tabelach formularza cenowego podano ilość m2 na cały okres obowiązywania umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233221-4 - Malowanie nawierzchi

4.5.5.) Wartość części: 87009,47 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Część Nr 3 „Wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego farbą akrylową z zastosowaniem mikrokul oraz miejsc dla pojazdów osób niepełnosprawnych dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Ostródzie w roku 2024 - teren działania Obwodu Drogowego Nr 2 w Morągu - miasto Morąg”
2. Zamówienie realizowane będzie w następujących ilościach:
Etap I: Zamawiający przewiduje do wykonania oznakowanie poziome białe w ilości 2034,23 m2 oznakowania poziomego cienkowarstwowego farbą akrylową z zastosowaniem mikrokul, 193,80 m2 oznakowania poziomego cienkowarstwowego farbą akrylową koloru niebieskiego (RAL 5017), 72,00 m2 oznakowania poziomego cienkowarstwowego farbą akrylową koloru czerwonego (RAL 3020).
Etap II: Zamawiający przewiduje do wykonania oznakowanie poziome białe w ilości 1101,50 m2 oznakowania poziomego cienkowarstwowego farbą akrylową z zastosowaniem mikroku, 24,00 m2oznakowania poziomego cienkowarstwowego farbą akrylową koloru czerwonego (RAL 3020).
3. Wykonawca wykona zamówienie w dwóch etapach.
Prace Etapu I należy rozpocząć od momentu wezwania przez Zamawiającego na piśmie do wykonania oznakowania poziomego (od dnia przekazania zakresu) w przypadku dogodnych warunków atmosferycznych w czasie 2 dni.
4. Zakres robót na wykonanie Etapu II zostanie podany w sezonie jesiennym, tj. sierpień/październik, w zależności od zaistniałej potrzeby rozpoczęcia prac. Prace Etapu II należy rozpocząć od momentu wezwania przez Zamawiającego na piśmie do wykonania oznakowania poziomego (od dnia przekazania zakresu) w przypadku dogodnych warunków atmosferycznych w czasie 2 dni.
5. Wezwanie do wykonania danego etapu (przekazanie zakresu) traktuje się jako przekazanie terenu budowy na czas wykonywania danego etapu. Przed przystąpieniem do wykonywania prac w 2024 r. Zamawiający przekaże Wykonawcy książkę obmiarów.
6. Wykonawca w terminie 3 dni roboczych od dnia zakończenia etapu zgłosi Zamawiającemu na piśmie gotowość do odbioru przedmiotu umowy.
7. Po zakończeniu Etapu I nastąpi odbiór częściowy.
Po zakończeniu prac nastąpi odbiór końcowy robót.
8. Do odbioru robót Zamawiający przystąpi w ciągu 7 dni roboczych od daty wpływu zgłoszenia zakończenia prac.
9. Po podpisaniu umowy (nie później niż w ciągu 5 dni roboczych od zawarcia umowy) należy przedłożyć zaopiniowany przez Komendę Powiatową Policji schemat tymczasowej zmiany organizacji ruchu na czas wykonywania oznakowania poziomego, w celu zaopiniowania i zatwierdzenia.
10. Wykonanie oznakowania poziomego należy prowadzić każdego dnia przy sprzyjających warunkach atmosferycznych.
11. Wykonawca każdorazowo przed przystąpieniem do wykonywania oznakowania poziomego będzie uzgadniał lokalizację robót z Majstrem lub Kierownikiem Obwodu Drogowego nr 2 w Morągu.
12. Wykonawca zobowiązany jest posiadać ważne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej.
13. Zamówienie należy wykonać zgodnie ze specyfikacją techniczną.
14. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w terminie 170 dni:
a) Etap I: od dnia rozpoczęcia wykonywania zakresu 10-20 dni (kryterium oceny);
b) Etap II: od dnia rozpoczęcia wykonywania zakresu 5-12 dni (kryterium oceny);
15. W tabelach formularza cenowego podano ilość m2 na cały okres obowiązywania umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233221-4 - Malowanie nawierzchi

4.5.5.) Wartość części: 36547,67 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. „Wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego farbą akrylową z zastosowaniem mikrokul na potrzeby Zarządu Dróg Powiatowych w Ostródzie w roku 2024 - teren działania Obwodu Drogowego Nr 2 w Morągu – gmina Morąg, gmina Łukta, gmina Małdyty, miasto i gmina Miłakowo”
2. Zamówienie realizowane będzie w następujących ilościach:
Etap I: Zamawiający przewiduje do wykonania oznakowanie poziome białe w ilości 3 744,95 m2.
Etap II: Zamawiający przewiduje do wykonania oznakowanie poziome białe w ilości 186,62 m2 oznakowania poziomego cienkowarstwowego farbą akrylową z zastosowaniem mikrokul.
3. Wykonawca wykona zamówienie w dwóch etapach.
Prace Etapu I należy rozpocząć od momentu wezwania przez Zamawiającego na piśmie do wykonania oznakowania poziomego (od dnia przekazania zakresu) w przypadku dogodnych warunków atmosferycznych w czasie 2 dni.
4. Zakres robót na wykonanie Etapu II zostanie podany w sezonie jesiennym, tj. sierpień/październik, w zależności od zaistniałej potrzeby rozpoczęcia prac. Prace Etapu II należy rozpocząć od momentu wezwania przez Zamawiającego na piśmie do wykonania oznakowania poziomego (od dnia przekazania zakresu) w przypadku dogodnych warunków atmosferycznych w czasie 2 dni.
5. Wezwanie do wykonania danego etapu (przekazanie zakresu) traktuje się jako przekazanie terenu budowy na czas wykonywania danego etapu. Przed przystąpieniem do wykonywania prac w 2024 r. Zamawiający przekaże Wykonawcy książkę obmiarów.
6. Wykonawca w terminie 3 dni roboczych od dnia zakończenia etapu zgłosi Zamawiającemu na piśmie gotowość do odbioru przedmiotu umowy.
7. Po zakończeniu Etapu I nastąpi odbiór częściowy.
Po zakończeniu prac nastąpi odbiór końcowy robót.
8. Do odbiorów robót Zamawiający przystąpi w ciągu 7 dni roboczych od daty wpływu zgłoszenia zakończenia danego etapu.
9. Po podpisaniu umowy (nie później niż w ciągu 5 dni roboczych od zawarcia umowy) należy przedłożyć zaopiniowany przez Komendę Powiatową Policji schemat tymczasowej zmiany organizacji ruchu na czas wykonywania oznakowania poziomego, w celu zaopiniowania i zatwierdzenia.
10. Wykonanie oznakowania poziomego należy prowadzić każdego dnia przy sprzyjających warunkach atmosferycznych.
11. Wykonawca każdorazowo przed przystąpieniem do wykonywania oznakowania poziomego będzie uzgadniał lokalizację robót z Majstrem lub Kierownikiem Obwodu Drogowego nr 2 w Morągu.
12. Wykonawca zobowiązany jest posiadać ważne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej.
13. Zamówienie należy wykonać zgodnie ze specyfikacją techniczną.
14. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w terminie 170 dni:
a) Etap I: od dnia rozpoczęcia wykonywania zakresu 10-20 dni (kryterium oceny);
b) Etap II: od dnia rozpoczęcia wykonywania zakresu do 5-12 dni (kryterium oceny).
16. W tabelach formularza cenowego podano ilość m2 na cały okres obowiązywania umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 41281,49 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 164976,35 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 202212,89 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 164976,35 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SAFEROAD SERVICES Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8670012216

7.3.3) Ulica: ul. Komunalna 7

7.3.4) Miejscowość: Włocławek

7.3.5) Kod pocztowy: 87-800

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 164976,35 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 170 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 100240,35 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 145079,16 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 100240,35 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Paweł Gołowicz Usługi Drogowo – Sprzętowe

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 741-153-90-46

7.3.3) Ulica: ul. Śląska 10B

7.3.4) Miejscowość: Morąg

7.3.5) Kod pocztowy: 14-300

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 100240,35 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 170 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36666,48 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 69671,23 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36666,48 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Paweł Gołowicz Usługi Drogowo – Sprzętowe

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 741-153-90-46

7.3.3) Ulica: ul. Śląska 10B

7.3.4) Miejscowość: Morąg

7.3.5) Kod pocztowy: 14-300

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36666,48 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 170 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 41056,21 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 82209,13 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 41056,21 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Paweł Gołowicz Usługi Drogowo – Sprzętowe

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 741-153-90-46

7.3.3) Ulica: ul. Śląska 10B

7.3.4) Miejscowość: Morąg

7.3.5) Kod pocztowy: 14-300

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 41056,21 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 170 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.