Og³oszenie z dnia 2023-08-14
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00275990/01 - Og³oszenie z dnia 2023-06-26
- 2023/BZP 00286999/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-03
- 2023/BZP 00291140/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-05
- 2023/BZP 00296192/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-07
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Dostawy
Dostawa wyposa¿enia do Szko³y Podstawowej nr 6 w Wieliczce
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA WIELICZKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555364
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Powstania Warszawskiego 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Wieliczka
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020
1.5.4.) Województwo: ma³opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: 12 263 41 00
1.5.8.) Numer faksu: 12 278 68 60
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: magistrat@wieliczka.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.wieliczka.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/7851351.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wyposa¿enia do Szko³y Podstawowej nr 6 w Wieliczce2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-158d1f97-140b-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00353011
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-08-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00032070/19/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.8 Zakup wyposa¿enia do nowo tworzonej Szko³y Podstawowej Nr 6 przy ul. Jedynaka 11
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00275990
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.24.2023
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.3.) Warto¶æ zamówienia: 486683,33 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Czê¶æ 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Czê¶æ I dotyczy dostawy wyposa¿enia wydawalni posi³ków w Szkole Podstawowej nr 6 w Wieliczce i obejmuje ona w szczególno¶ci dostawê nastêpuj±cego wyposa¿enia:- Warnik do wody
- Czajnik bezprzewodowy
- Rega³ przelotowy ze stali nierdzewnej
- Stó³ roboczy przy¶cienny ze stali nierdzewnej
- Stó³ ze zlewem dwukomorowym bez pó³ki z ociekaczem
- Stó³ ze zlewem jednokomorowym zamykany (2 szt.)
- Stó³ roboczy przy¶cienny bez pó³ki
- Stó³ roboczy przy¶cienny z szafk± z drzwiami otwieranymi
- Umywalka zabudowana ze stali nierdzewnej
- Kuchnia elektryczna z piekarnikiem elektrycznym
- Wózek do transportu ¿ywno¶ci
- Wyparzarko-zmywarka
- Kosz peda³owy na resztkowanie
- Szafa gospodarcza
- Wózek z przyborami do sprz±tania
- Kosz na odpady peda³owy
- Dozownik myd³a (4 szt.)
- Szafka pracownika czysta-brudna (2 szt.)
- Talerz g³êboki (50 szt.)
- Talerz p³ytki (50 szt.)
- Talerz deserowy (50 szt.)
- Kubek 250 ml (50 szt.)
- £y¿ka sto³owa (50 szt.)
- Widelec sto³owy (50 szt.)
- Nó¿ sto³owy (50 szt.)
- £y¿eczka do herbaty (50 szt.)
2. Szczegó³owy opis wyposa¿enia oraz ich ilo¶ci zawarty zosta³ w za³±czniku nr 6a do SWZ.
3. Dostawa winna byæ zrealizowana do Szko³y Podstawowej nr 6 w Wieliczce mieszcz±cej siê ul. Jedynaka 11 w Wieliczce, w ilo¶ciach i asortymencie zgodnym z opisem przedmiotu zamówienia, oraz obejmuje dostawê i wniesienie do wskazanego pomieszczenia i dokonania niezbêdnych prac w zakresie monta¿u, rozmieszczenia, pod³±czenia i uruchomienia w miejscu wskazanym przez Zamawiaj±cego, przy czym dat± odbioru bêdzie przekazanie kompletnego z³o¿onego lub zamontowanego wyposa¿enia i sprzêtu i podpisanie protoko³u odbioru koñcowego przez Zamawiaj±cego.
4. Przedmiot zamówienia Wykonawca dostarczy w³asnym ¶rodkiem transportu, na w³asny koszt i ryzyko. Za szkody powsta³e w czasie transportu pe³n± odpowiedzialno¶æ ponosi Wykonawca. Wykonawca ponosi wszystkie koszty zwi±zane z dostarczeniem przedmiotu umowy do Zamawiaj±cego oraz odpowiada za przedmiot umowy (ryzyko utraty, uszkodzenia itd.) do czasu jego odbioru przez Zamawiaj±cego
5. Wszelkie dostarczone wyposa¿enie, urz±dzenia, sprzêt powinny byæ fabrycznie nowe, nieu¿ywane, bez wad fizycznych i prawnych, w tym wszelkich praw osób trzecich i jakichkolwiek innych obci±¿eñ i zabezpieczeñ, powinny posiadaæ i spe³niaæ wszystkie wymagania wskazane w SWZ i za³±cznikach w pe³nym podanym zakresie.
6. Zwrot towaru, który nie nadaje siê do u¿ytkowania i dostarczenie towaru zamiennego, wolnego od wad i usterek nast±pi na koszt Wykonawcy. Czê¶æ przedmiotu umowy nie przyjêt± w czasie trwania odbioru koñcowego Wykonawca wymieni na now± o takich samych parametrach i rodzaju we wskazanym przez Zamawiaj±cego terminie, na w³asny koszt.
7. W przypadku gdy do opisu przedmiotu zamówienia zawartego w og³oszeniu o zamówieniu, specyfikacji warunków zamówienia oraz za³±cznikach do specyfikacji warunków zamówienia zosta³ u¿yty znak towarowy, patent lub sformu³owanie wskazuj±ce na pochodzenie, ¼ród³o lub szczególny proces, który charakteryzuje przedmiot zamówienia Zamawiaj±cy wskazuje, ¿e dopuszcza zastosowanie rozwi±zañ równowa¿nych opisywanym. Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne opisywanym przez Zamawiaj±cego, jest obowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane przez niego rozwi±zania równowa¿ne spe³niaj± wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39290000-1 - Wyposa¿enie ró¿ne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39221000-7 - Sprzêt kuchenny
39221200-9 - Zastawa sto³owa
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 34343,90 PLN
Czê¶æ 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Czê¶æ II dotyczy dostawy wyposa¿enia sal przedszkolnych, lekcyjnych, sto³ówki, szatni, pokoju nauczycielskiego oraz sanitariatów w Szkole Podstawowej nr 6 w Wieliczce i obejmuje ona dostawê nastêpuj±cego wyposa¿enia:- Mebelki dla dzieci do oddzia³ów przedszkolnych (2 kpl)
- Meble do sal lekcyjnych (15 kpl)
- Meble do ¶wietlicy
- Meble do sto³ówki w rozmiarze 4 (3 kpl)
- Meble do sto³ówki w rozmiarze 5 (4 kpl)
- Meble do sto³ówki w rozmiarze 6 (3 kpl)
- Rega³ biblioteczny (7 szt.)
- Szafa do przechowywania po¶cieli do oddzia³ów przedszkolnych
- Szafa metalowa na akta (3 szt.)
- Szafa ubraniowa
- £ó¿eczka dla dzieci do oddzia³ów przedszkolnych (25 szt.)
- Krzese³ko dla dzieci do oddzia³ów przedszkolnych w rozmiarze 2 (50 szt.)
- Krzes³o uczniowskie szkolne regulowane w rozmiarze 3-4 (156 szt.)
- Krzes³o uczniowskie szkolne w rozmiarze 4 (oparcie zaokr±glone) (30 szt.)
- Krzes³o uczniowskie szkolne w rozmiarze 5 (oparcie zaokr±glone) (104 szt.)
- Krzes³o uczniowskie szkolne w rozmiarze 6 (oparcie zaokr±glone) (104 szt.)
- Krzes³o uczniowskie do sali informatycznej w rozmiarze 5 (oparcie zaokr±glone) (25 szt.)
- Krzes³o dla nauczyciela (20 szt.)
- Krzes³o tapicerowane (20 szt.)
- Fotel obrotowy (3 szt.)
- Siedziska piankowe (12 szt.)
- Stoliczek dla dzieci do oddzia³ów przedszkolnych z regulowan± wysoko¶ci± (10 szt.)
- Stolik uczniowski 1-osobowy z regulowan± wysoko¶ci± dla rozmiarze 3-4 (156 szt.)
- Stolik uczniowski 2-osobowy w rozmiarze 5 (52 szt.)
- Stolik uczniowski 2-osobowy w rozmiarze 6 (52 szt.)
- Stolik uczniowski 1-osobowy do sali informatycznej w rozmiarze 5 (25 szt.)
- Stolik sze¶ciok±tny do ¶wietlicy (5 szt.)
- Stó³ konferencyjny
- Stó³ konferencyjny modu³owy (4 szt.)
- Biurko dla nauczyciela (25 szt.)
- Biurko gabinetowe
- Biurko naro¿ne (2 szt.)
- Szatnia 5-modu³owa do oddzia³ów przedszkolnych (10 szt.)
- Szafka skrytkowa do szatni uczniowskiej (wysoka) (25 szt.)
- Szafka skrytkowa do szatni uczniowskiej (niska) (25 szt.)
- Wieszak na¶cienny (16 szt.)
- £awka szatniowa do szatni uczniowskiej (16 szt.)
- £awka szatniowa do szatni uczniowskiej (16 szt.)
- £aweczka gimnastyczna (6 szt.)
- Klucz typu Master (2 szt.)
- God³o (25 szt.)
- Tablica sucho¶cieralna mobilna (15 szt.)
- Tablica sucho¶cieralna (2 szt.)
- Tablica korkowa (20 szt.)
- Dywan (3 szt.)
- Dywan gra w klasy
- Materac gimnastyczny (8 szt.)
- Kosz na pi³ki
- Pi³ka do pi³ki no¿nej (5 szt.)
- Pi³ka do pi³ki siatkowej (5 szt.)
- Pi³ka do koszykówki (5 szt.)
- Pompka
- Dozownik na myd³o (25 szt.)
- Elektryczna suszarka do r±k (25 szt.)
- Pojemnik na papier toaletowy (40 szt.)
- Szczotka do toalety (40 szt.)
- Kosz na ¶mieci 25l (25 szt.)
- Kosz na ¶mieci 15l (25 szt.)
Szczegó³owy opis wyposa¿enia oraz ich ilo¶ci zawarty zosta³ w za³±czniku nr 6b do SWZ.
2. Warunki zamówienia wspólne dla Czê¶ci I oraz Czê¶ci II zamówienia:
3. Dostawa winna byæ zrealizowana do Szko³y Podstawowej nr 6 w Wieliczce mieszcz±cej siê ul. Jedynaka 11 w Wieliczce, w ilo¶ciach i asortymencie zgodnym z opisem przedmiotu zamówienia, oraz obejmuje dostawê i wniesienie do wskazanego pomieszczenia i dokonania niezbêdnych prac w zakresie monta¿u, rozmieszczenia, pod³±czenia i uruchomienia w miejscu wskazanym przez Zamawiaj±cego, przy czym dat± odbioru bêdzie przekazanie kompletnego z³o¿onego lub zamontowanego wyposa¿enia i sprzêtu i podpisanie protoko³u odbioru koñcowego przez Zamawiaj±cego.
4. Przedmiot zamówienia Wykonawca dostarczy w³asnym ¶rodkiem transportu, na w³asny koszt i ryzyko. Za szkody powsta³e w czasie transportu pe³n± odpowiedzialno¶æ ponosi Wykonawca. Wykonawca ponosi wszystkie koszty zwi±zane z dostarczeniem przedmiotu umowy do Zamawiaj±cego oraz odpowiada za przedmiot umowy (ryzyko utraty, uszkodzenia itd.) do czasu jego odbioru przez Zamawiaj±cego
5. Wszelkie dostarczone wyposa¿enie, urz±dzenia, sprzêt powinny byæ fabrycznie nowe, nieu¿ywane, bez wad fizycznych i prawnych, w tym wszelkich praw osób trzecich i jakichkolwiek innych obci±¿eñ i zabezpieczeñ, powinny posiadaæ i spe³niaæ wszystkie wymagania wskazane w SWZ i za³±cznikach w pe³nym podanym zakresie.
6. Zwrot towaru, który nie nadaje siê do u¿ytkowania i dostarczenie towaru zamiennego, wolnego od wad i usterek nast±pi na koszt Wykonawcy. Czê¶æ przedmiotu umowy nie przyjêt± w czasie trwania odbioru koñcowego Wykonawca wymieni na now± o takich samych parametrach i rodzaju we wskazanym przez Zamawiaj±cego terminie, na w³asny koszt.
7. W przypadku gdy do opisu przedmiotu zamówienia zawartego w og³oszeniu o zamówieniu, specyfikacji warunków zamówienia oraz za³±cznikach do specyfikacji warunków zamówienia zosta³ u¿yty znak towarowy, patent lub sformu³owanie wskazuj±ce na pochodzenie, ¼ród³o lub szczególny proces, który charakteryzuje przedmiot zamówienia Zamawiaj±cy wskazuje, ¿e dopuszcza zastosowanie rozwi±zañ równowa¿nych opisywanym. Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne opisywanym przez Zamawiaj±cego, jest obowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane przez niego rozwi±zania równowa¿ne spe³niaj± wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39150000-8 - Ró¿ne meble i wyposa¿enie
39160000-1 - Meble szkolne
39161000-8 - Meble przedszkolne
39134000-0 - Meble komputerowe
37400000-2 - Artyku³y i sprzêt sportowy
39290000-1 - Wyposa¿enie ró¿ne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 452339,43 PLN
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
Czê¶æ 1
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 36500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 91450,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 1)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OPTIMAL GASTRO sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5170419002
7.3.3) Ulica: ul. Mi³ociñska 17
7.3.4) Miejscowo¶æ: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-232
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-01
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 36500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
Czê¶æ 2
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 474196,98 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 1213862,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 474196,98 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 2)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiêbiorstwo Zaopatrzenia Szkó³ „CEZAS” sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5422748462
7.3.3) Ulica: Aleja Solidarno¶ci 15
7.3.4) Miejscowo¶æ: Bia³ystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-751
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIÊBIORSTWO ZAOPATRZENIA SZKÓ£ "CEZAS" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygra³a firma
PRZEDSIÊBIORSTWO ZAOPATRZENIA SZKÓ£ "CEZAS" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-07
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 474196,98 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
INNE PRZETARGI Z WIELICZKI
- Sukcesywna dostawa artyku³ów spo¿ywczych w roku 2025
- "Dostawa drewna: czê¶æ II - impregnowana tarcica i drewno kantowe, podk³ady w±skotorowe"
- Kompleksowa opieka i wsparcie techniczne nad infrastruktur± informatyczn± Powiatowego Parku Rozwoju Sp. z o.o. w Wieliczce
- "Wykonanie otworu wentylacyjnego z pod³u¿ni Grubenthal na poz. IV do poprzeczni Lilienbach na poz. III w Kopalni Soli "Wieliczka"".
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych na potrzeby Zak³ad Gospodarki Komunalnej w Wieliczce Sp. z o.o. w 2025r.
- "¦wiadczenie us³ug pocztowych na potrzeby Miejsko Gminnego O¶rodka Pomocy Spo³ecznej w Wieliczce w 2025r."
wiêcej: przetargi w Wieliczce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i monta¿ nowego, pe³nowarto¶ciowego, wolnego od wad, wykonanego zgodnie z normami bran¿owymi mebli i wyposa¿enia do lokalu przy ul. Bydgoskiej 52 w Toruniu
- Utworzenie 20 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 - edycja 1 w ¯³obku "BEREK", Wyw³oczka 153, 22-470 Zwierzyniec .
- Dostawa mebli i wyposa¿enia - czê¶æ nr 2
- Zakup i dostawa mebli na potrzeby realizacji przedsiêwziêcia pn.: "Utworzenie Bran¿owego Centrum Umiejêtno¶ci w Pszczelej Woli z zakresu pszczelarstwa"
- Zakup sprzêtu sportowego w ramach Programu Aktywna Szko³a - sprzêt sportowy dla szkó³, finansowanego ze ¶rodków bud¿etu pañstwa, których dysponentem jest Minister Sportu i Turystyki
- Dostawa ZESTAWU MEBLI do Biura Transferu Technologii Uniwersytetu Medycznego w Bia³ymstoku
wiêcej: Artyku³y i sprzêt sportowy »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.