Ogłoszenie z dnia 2024-06-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00417045/01 - Wynik z dnia 2024-07-17
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja dróg gminnych poprzez wykonanie nakładek asfaltowych i destruktowych na terenie gminy Stare Babice (2024)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Stare Babice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013271855
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 32
1.5.2.) Miejscowość: Stare Babice
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-082
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@stare-babice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://starebabice.bip.net.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja dróg gminnych poprzez wykonanie nakładek asfaltowych i destruktowych na terenie gminy Stare Babice (2024)
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-12456d08-2320-11ef-87ba-8eb060fd7bb8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00353109
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00031199/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.11 Modernizacja dróg gminnych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://starebabice.bip.net.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://starebabice.bip.net.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z rozdziałem IX SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z rozdziałem XXII SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WIZiF.271.13.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja dróg gminnych na terenie gminy Stare Babice poprzez wykonanie nakładek asfaltowych i destruktowych:
1) wykonanie nakładki asfaltowej na odcinku o długości ok. 110 m na ul. Zagłoby w Blizne Jasińskiego
2) wykonanie nakładki asfaltowej na odcinku o długości ok. 300 m na ul. Kopernika w Blizne Jasińskiego
3) wykonanie nakładki asfaltowej na odcinku o długości ok. 480 m na ul. Tulipanowej w Kwirynowie
4) Wykonanie nakładki asfaltowej na odcinku o długości ok. 80 m na ul. Piaskowej w m. Zielonki-Parcela
5) Wykonanie nakładki asfaltowej na odcinku o długośći ok. 330 m na ul. Karabeli w Lipkowie
6) Wykonanie nakładki asfaltowej na odcinku o długośći ok. 250 m na ul. Rynek w Starych babicach
7) Wykonanie nakładki asfaltowej na odcinku o długości ok. 150 m na ul. Kampinoskiej w Starych Babicach
8) Wykonanie nakładki z destruktu na odcinku o długości ok. 130 na ul. Reja w Blizne Jasińskiego
9) Wykonanie nakładki z destruktu na odcinku o długości ok.150 m na ul. Staffa w Blizne Jasińskiego
10) Wykonanie nakładki z destruktu na odcinku o długości ok.150 m na ul. Dworkowej
11) Wykonanie nakładki z destruktu na odcinku o długości ok. 180 m na ul. Miętowej w Starych Babicach
12) Wykonanie nakładki z destruktu na odcinku o długości ok. 140 m na ul. Bajkowej w Starych Babicach
13) Wykonanie nakładki z destruktu na odcinku o długości ok. 420 m na ul. Sulika w Janowie
14) Wykonanie nakładki z destruktu na odcinku o długości ok. 310 m na ul. Urbanowicza w Janowie
15) Wykonanie nakładki z destruktu na odcinku o długości ok. 200 m na łączniku między ul. Hetmańska a ul. Karabeli w Lipkowie
16) Wykonanie nakładki z destruktu na odcinku o długości ok. 570 m na ul. Leszczynowej w Koczargach Starych
17) Wykonanie nakładki z destruktu na odcinku o długości ok.320 m na ul. Górki w Koczargach Starych
18) Wykonanie nakładki z destruktu na odcinku o długości ok. 180 m na sięgaczu drogowym od ul. Warszawskiej w Wojcieszynie
19) Wykonanie nakładki z destruktu na odcinku o długości ok.300 m na ul. Miłosza i ul. Zana w Latchorzewie
20) Wykonanie nakładki z destruktu na odcinku o długości ok.160 m na ul. Lema w Latchorzewie
21) Wykonanie nakładki z destruktu na odcinku o długości ok. 420 m na ul. Pogonowskiego w m. Zielonki-Wieś
22) Wykonanie nakładki asfaltowej na odcinku o długości ok. 70 m na ul. Dolnej w Starych Babicach - Fundusz Sołecki FS-1RGK
23) Wykonanie nakładki z destruktu na odcinku o długości ok. 170 m na ul. Asnyka w Latchorzewie - Fundusz Sołecki FS-52RGK
24) Wykonanie nakładki asfaltowej na odcinku o długości ok. 40 m w Stanisławowie - Fundusz Sołecki FS-63RGK
25) Wykonanie nakładki z destruktu na odcinku o długości ok. 65 m na ul. Paganiniego w Klaudynie - Fundusz Sołecki FS-25RGK
2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych:
1) wykonanie nakładek asfaltowych:
a) przegląd i późniejsza regulacja urządzeń infrastruktury technicznej zlokalizowanej w nawierzchni drogi w szczególności urządzeń wod – kan;
b) frezowanie nawierzchni asfaltowej do głębokości około 3cm
c) przygotowanie nawierzchni poprzez mechaniczne profilowanie i równanie nawierzchni;
d) uzupełnienie ubytków w nawierzchni
e) wykonanie nawierzchni bitumicznej mieszankami mineralno-asfaltowymi. Grubość warstwy po zagęszczeniu ok. 5 cm- nakładka z betonu asfaltowego – warstwa ścieralna AC 11S KR 3÷4
f) wykonanie poboczy z kruszywa drogowego kamiennego
2) wykonanie nakładek destruktowych:
a) przegląd i późniejsza regulacja urządzeń infrastrukturach technicznej zlokalizowanej w nawierzchni drogi w szczególności urządzeń wod – kan;
b) mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża
c) wykonanie nawierzchni z destruktu asfaltowego. Grubość warstwy po zagęszczeniu ok. 5 cm
d) powierzchniowe utrwalenie wykonanej nawierzchni emulsją asfaltową i grysem kamiennym o wymiarach 2-5mm
e) wykonanie poboczy z kruszywa drogowego kamiennego
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego przewiduje udzielenie zamówień, których przedmiot będzie polegał na powtórzeniu robót podobnych do tych, jakie stanowią przedmiot niniejszego zamówienia, a ich wartość całkowita nie przekroczy 1 075 000 zł i została uwzględniona w całkowitej wartości zamówienia.
Ewentualny zakres tych zamówień obejmuje w szczególności wykonanie robót budowlanych, które stanowią przedmiot zamówienia w zamówieniu podstawowym w szczególności robót związanych
z wykonaniem nakładek asfaltowych i destruktowych (w tym w nowych lokalizacjach), a także inne roboty, dostawy lub usługi, które staną się wymagalne do wykonania w związku z realizacją przedmiotowego zamówienia.
Zamówienia, o których mowa powyżej zostaną udzielone na warunkach określonych w odrębnej umowie, po przeprowadzeniu negocjacji z Wykonawcą zamówienia podstawowego w trybie z wolnej ręki na podstawie ustawy pzp. Decyzję w tym zakresie podejmuje Zamawiający.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Przedłużony okres rękojmi za wady
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1) Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, co najmniej 2 zadania (realizowane na podstawie dwóch odrębnych umów) polegające na budowie lub remoncie dróg o nawierzchni bitumicznej o wartości min. 500 000 zł brutto każde lub co najmniej dwa zadania polegające na budowie lub remoncie dróg o nawierzchni bitumicznej o długości min. 500 mb; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, wartość wykonanych (na dzień składania ofert) prac w ramach tych świadczeń musi wynieść, co najmniej 500 000 zł brutto;2) Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował na etapie realizacji umowy: Kierownikiem robót posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń;
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z rozdziałem IV SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z rozdziałem IV SWZ
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Zgodnie z Rozdziałem XIII SWZSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Na podstawie art. 281 ust. 4 ustawy Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium.2. Każdy Wykonawca biorący udział w przetargu musi przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium w wysokości 30 000 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych);
3. Wadium może być wnoszone w następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
4. Wadium wnoszone w pieniądzu:
1) należy wpłacić przelewem na rachunek Urzędu Gminy Stare Babice na konto w Banku Handlowym w Warszawie nr rachunku 13 1030 1508 0000 0008 2366 0009, przy czym Zamawiający musi otrzymać z banku potwierdzenie wpływu przelewu najpóźniej w dniu składania ofert przed upływem terminu ich składania (godzina). Za skuteczność operacji finansowo – bankowych odpowiada Wykonawca. Kopię przelewu należy dołączyć do oferty z zaznaczeniem, że dotyczy postępowania WIZiF.271.13.2024 pn.: „Modernizacja dróg gminnych poprzez wykonanie nakładek asfaltowych i destruktowych na terenie gminy Stare Babice”
2) za datę wniesienia wadium uznaje się datę uznania rachunku Zamawiającego,
3) Zamawiający dokona sprawdzenia czasu wpływu wadium na swoje konto.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zgodnie z VII Rozdziałem SWZ6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ (Projektowane postanowienia umowy)7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-06-20 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/stare_babice
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-06-20 12:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-07-19
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Wszystkie informacje dotyczące niniejszego postępowania w szczególności: opis przedmiotu zamówienia i warunki jegowykonania, podstawy wykluczenia i warunki udziału w postępowaniu, rodzaje oświadczeń i dokumentów jakie Wykonawca
musi złożyć, kryteria oceny ofert dostępne, informacje dotyczące RODO są w SWZ i ogłoszeniu o zamówieniu dostępnych
na stronie internetowej Zamawiającego https://platformazakupowa.pl/pn/stare_babice.
INNE PRZETARGI STARE BABICE
- Wykonanie oświetlenia ulic na terenie gminy Stare Babice w 2025 r.
- Dostawa, montaż i konserwacja oznakowania pionowego i poziomego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu na drogach gminnych na terenie gminy Stare Babice w 2025 r.
- Remonty cząstkowe dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej i z kostki brukowej na terenie Gminy Stare Babice
więcej: przetargi STARE BABICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remonty cząstkowe nawierzchni dróg gminnych
- "Budowa dróg gruntowych metodą śladową (płyty betonowe) z podziałem na części"
- Remont cząstkowy nawierzchni dróg bitumicznych - część I i część II
- Bieżące utrzymanie dróg gminnych z podziałem na części:
- Remonty nawierzchni bitumicznych dróg na terenie gminy Sulechów
- Remont dróg powiatowych w 2025r. z podziałem na części - etap I.
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.