Ogłoszenie z dnia 2024-06-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00279104/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonywanie okresowych przeglądów i konserwacji oraz napraw dźwigów osobowych i platform dla osób niepełnosprawnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH
1.3.) Oddział zamawiającego: ODDZIAŁ W OSTROWIE WIELKOPOLSKIM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00001775600553
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wysocka 1B
1.5.2.) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-400
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 62 7217533
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zap_ostrow_wielkopolski@zus.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/zus/public/postepowanie?postepowanie=568417271.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Ubezpieczenia społeczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonywanie okresowych przeglądów i konserwacji oraz napraw dźwigów osobowych i platform dla osób niepełnosprawnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-89dc80db-f650-11ee-b016-82aaee56c84c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00353121
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00464397/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Okresowe przeglądy i konserwcje oraz naprawy dźwigów osobowych i platform dla osób niepełnosprawnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00279104
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 260000.271.11.2023-ZAP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 198334,68 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zgodnie z SWZ:"2.1.3.1. część 1 zamówienia - wykonywanie okresowych przeglądów i konserwacji oraz naprawy dźwigów osobowych i platform dla osób niepełnosprawnych zamontowanych w budynkach Oddziału ZUS w Ostrowie Wielkopolskim, przy ul. Wysockiej 1b oraz Kościelnej 18, Budynku Inspektoratu ZUS w Kaliszu przy ul. Konopnickiej 31 oraz Biura Terenowego ZUS w Krotoszynie przy ul. Kobierskiej 5b, dalej „część 1 zamówienia"
"2.1.4. Szczegółowy opis przedmiotu, zawiera dla:
2.1.4.1. części 1 zamówienia - załącznik nr 1 do załącznika nr 7A do SWZ"
"2.1.5.2. wymagania w zakresie zatrudnienia osób są następujące: zgodnie z uregulowaniem zawartym w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający wymaga przy realizacji zamówienia, przez cały okres wykonywania powierzonych im czynności, zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie stosunku pracy, w pełnym wymiarze czasu pracy (pełny etat), w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tekst jedn.: Dz. U. z 2023 r., poz. 1465), dalej: ,,Kodeks pracy” oraz za wynagrodzeniem o wysokości nie mniejszej, niż minimalne wynagrodzenie za pracę, ustalone na podstawie art. 6-7 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (tekst jedn.: Dz. U. z 2020 r., poz. 2207 ze zm.), dalej: „ustawa o minimalnym wynagrodzeniu za pracę” - osób wykonujących czynności polegające na konserwacji dźwigów osobowych z napędem elektrycznym oraz platform dla osób niepełnosprawnych z napędem elektrycznym podlegających dozorowi technicznemu.
2.1.5.3. szczegółowe określenie sposobu weryfikacji zatrudnienia osób, jak również uprawnień zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań – zawiera dla:
2.1.5.3.1. części 1 zamówienia - załącznik nr 7A do SWZ"
"2.1.8. Warunki realizacji zamówienia zostały szczegółowo określone dla:
2.1.8.1. części 1 zamówienia - w załączniku nr 1 do załącznika nr 7A do SWZ"
4.5.3.) Główny kod CPV: 50750000-7 - Usługi w zakresie konserwacji wind
4.5.5.) Wartość części: 144452,47 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zgodnie z SWZ:"2.1.3.2. część 2 zamówienia - wykonywanie okresowych przeglądów i konserwacji oraz naprawy dźwigów osobowych i platform dla osób niepełnosprawnych zamontowanych w budynkach Inspektoratów ZUS w Lesznie przy Al. Krasińskiego 36, Rawiczu przy ul. Mikołajewicza 18 i Wolsztynie przy ul. Poznańskiej 1 oraz Biura Terenowego ZUS w Gostyniu przy ul. Nowe Wrota 10, dalej „część 2 zamówienia”."
"2.1.4. Szczegółowy opis przedmiotu, zawiera dla: (...)
2.1.4.2. części 2 zamówienia - załącznik nr 1 do załącznika nr 7B do SWZ."
"2.1.5.2. wymagania w zakresie zatrudnienia osób są następujące: zgodnie z uregulowaniem zawartym w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający wymaga przy realizacji zamówienia, przez cały okres wykonywania powierzonych im czynności, zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie stosunku pracy, w pełnym wymiarze czasu pracy (pełny etat), w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tekst jedn.: Dz. U. z 2023 r., poz. 1465), dalej: ,,Kodeks pracy” oraz za wynagrodzeniem o wysokości nie mniejszej, niż minimalne wynagrodzenie za pracę, ustalone na podstawie art. 6-7 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (tekst jedn.: Dz. U. z 2020 r., poz. 2207 ze zm.), dalej: „ustawa o minimalnym wynagrodzeniu za pracę” - osób wykonujących czynności polegające na konserwacji dźwigów osobowych z napędem elektrycznym oraz platform dla osób niepełnosprawnych z napędem elektrycznym podlegających dozorowi technicznemu.
2.1.5.3. szczegółowe określenie sposobu weryfikacji zatrudnienia osób, jak również uprawnień zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań – zawiera dla: (...)
2.1.5.3.2. części 2 zamówienia - załącznik nr 7B do SWZ"
"2.1.8. Warunki realizacji zamówienia zostały szczegółowo określone dla: (...)
2.1.8.2. części 2 zamówienia - w załączniku nr 1 do załącznika nr 7B do SWZ."
4.5.3.) Główny kod CPV: 50750000-7 - Usługi w zakresie konserwacji wind
4.5.5.) Wartość części: 53882,21 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 156069,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 156069,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 156069,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INVEST LIFT Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6182186633
7.3.3) Ulica: ul. Bolesława Chrobrego 11 b
7.3.4) Miejscowość: Kalisz
7.3.5) Kod pocztowy: 62-800
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 156069,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 62772,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 66265,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 62772,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INVEST LIFT Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6182186633
7.3.3) Ulica: ul. Bolesława Chrobrego 11 b
7.3.4) Miejscowość: Kalisz
7.3.5) Kod pocztowy: 62-800
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 62772,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO
- Dostawa symulatorów sterowania ruchem kolejowym oraz symulatora pojazdu kolejowego w ramach projektu ,,Kompleksowy program rozwoju kształcenia zawodowego w Powiecie Ostrowskim''
- Wykonanie robót budowlanych pod nazwą: "Remont elewacji - I/Jarocin"
- "ZAOPATRZENIE JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH POWIATU OSTROWSKIEGO W TYM STAROSTWA POWIATOWEGO ORAZ GALERII SZTUKI WSPÓŁCZESNEJ W OSTROWIE WIELKOPOLSKIM W ENERGIĘ ELEKTRYCZNĄ NA ROK 2026"
- Dostawa leku: IMMUNOGLOBULINY LUDZKIEJ w ramach programu lekowego B.67.
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy drogi między ul. Komuny Paryskiej a ul. Kazimierza Frąszczaka w Ostrowie Wlkp.
- Prace geodezyjne polegające na aktualizacji ewidencji budynków i lokali, aktualizacji użytków gruntowych oraz redakcji baz danych dla obrębów z Gminy Ostrów Wielkopolski z podziałem na zadania
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja budynku przy ul. Architektów 109 - dobudowa windy zewnętrznej - zaprojektuj i wybuduj
- Zaprojektowanie i wykonanie nowego dźwigu osobowego w budynku położonym przy ul. Opolskiej 58 w Poznaniu tzw. ,,NZOZ"
- Wyk.bieżących usług remontowych w tym konserwacyjnych usuwania i zabezpieczania awarii oraz wyk.czynnośći usługowych niezbędnych do utrzymania w ruchu instalacji sanitarnych na terenie 4 ADM-ów w budynkach administrowanych przez ZGN Mokotów.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.