Og³oszenie z dnia 2022-09-19
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00361821/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-23
- 2022/BZP 00484137/01 - Wynik z dnia 2022-12-08
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Rozbiórka budynku mieszkalnego z budynkiem gospodarczym oraz gara¿ami w Mys³owicach przy ul. ¦wierczyny 40A oraz obiektów zlokalizowanych na nieruchomo¶ci w Mys³owicach przy ul. Miarki
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Miasto Mysowice
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Miejski Zarz±d Gospodarki Komunalnej w Mys³owicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271570799
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Partyzantów 21
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Mys³owice
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-400
1.5.4.) Województwo: ¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mzgk@mzgk.myslowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://mzgk.myslowice.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorz±dowy zak³ad bud¿etowy
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbiórka budynku mieszkalnego z budynkiem gospodarczym oraz gara¿ami w Mys³owicach przy ul. ¦wierczyny 40A oraz obiektów zlokalizowanych na nieruchomo¶ci w Mys³owicach przy ul. Miarki
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-883e46d3-37e3-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00353137
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-09-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00014195/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.16 Rozbiórka budynku mieszkalnego z budynkiem gospodarczym oraz gara¿ami w Mys³owicach przy ul. ¦wierczyny oraz rozbiórka obiektów zlokalizowanych w Mys³owicach przy ul. Miarki
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://mzgk.nowybip.pl/zamowienia-publiczne3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu miniPortalu który dostêpny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu dostêpnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej: mzgk@mzgk.myslowice.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami w szczególno¶ci sk³adanie o¶wiadczeñ, wniosków), zawiadomieñ oraz przekazywanie informacji odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostêpnego na ePUAP oraz udostêpnionego przez miniPortal. We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem og³oszenia (BZP lub ID postêpowania).
2. Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej, email: mzgk@mzgk.myslowice.pl, za wyj±tkiem oferty i dokumentów, o których mowa w Rozdziale IX SWZ, która powinna zostaæ z³o¿ona za po¶rednictwem wskazanych w Rozdziale IX i Rozdziale XII narzêdzi do komunikacji elektronicznej.
3. Dokumenty elektroniczne, sk³adane s± przez Wykonawcê za po¶rednictwem „Formularza do komunikacji” jako za³±czniki. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ sk³adania dokumentów elektronicznych za pomoc± poczty elektronicznej, na wskazany powy¿ej adres email (za wyj±tkiem oferty, która musi byæ z³o¿ona za po¶rednictwem platformy miniPortal).
4. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).
5. Wykonawca mo¿e zwróciæ siê do zamawiaj±cego z wnioskiem o wyja¶nienie tre¶ci SWZ.
6. Zamawiaj±cy jest obowi±zany udzieliæ wyja¶nieñ niezw³ocznie, jednak nie pó¼niej ni¿ na 2 dni przed up³ywem terminu sk³adania ofert, pod warunkiem, ¿e wniosek o wyja¶nienie tre¶ci SWZ wp³yn±³ do zamawiaj±cego nie pó¼niej ni¿ na 4 dni przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
7. Je¿eli zamawiaj±cy nie udzieli wyja¶nieñ w terminie, o którym mowa w pkt. 6 przed³u¿a termin sk³adania ofert o czas niezbêdny do zapoznania siê wszystkich zainteresowanych wykonawców z wyja¶nieniami niezbêdnymi do nale¿ytego przygotowania i z³o¿enia ofert. W przypadku gdy wniosek o wyja¶nienie tre¶ci SWZ nie wp³yn±³ w terminie, o którym mowa w pkt. 6 Zamawiaj±cy nie ma obowi±zku udzielania wyja¶nieñ SWZ oraz obowi±zku przed³u¿enia terminu sk³adania ofert.
8. Przed³u¿enie terminu sk³adania ofert nie wp³ywa na bieg terminu sk³adania wniosku o wyja¶nienie tre¶ci SWZ.
9. Sposób z³o¿enia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany zosta³ w „Instrukcji u¿ytkownika”, dostêpnej na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcje.
10. Osoba wskazana do porozumiewania siê z wykonawcami: El¿bieta Kafka, e-mail: mzgk@mzgk.myslowice.pl
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, zamawiaj±cy - Miejski Zarz±d Gospodarki Komunalnej w Mys³owicach - informuje, ¿e:
1. administratorem danych osobowych jest Miejski Zarz±d Gospodarki Komunalnej w Mys³owicach, ul. Partyzantów 21, 41-400 Mys³owice – reprezentowane przez Dyrektora
2. dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego,
3. odbiorcami danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp; ponadto dane osobowe mog± zostaæ przekazane na zasadach wynikaj±cych z ustawy z dnia 6 wrze¶nia 2001 r. o dostêpie do informacji publicznej.
4. dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres obowi±zywania Umowy, a nastêpnie przez 2 lata licz±c od dnia 31 grudnia nastêpuj±cego po z³o¿eniu zestawienia wydatków do Komisji Europejskiej, w którym ujêto ostatecznie wydatki dotycz±ce zakoñczenia projektu. Termin ten mo¿e zostaæ wyd³u¿ony w uzasadnionych przypadkach przez IZ. Okresy te dotycz± równie¿ wykonawców, którzy z³o¿yli oferty i nie zosta³y one uznane jako najkorzystniejsze (nie zawarto z tymi wykonawcami Umowy).
5. obowi±zek podania danych osobowych bezpo¶rednio dotycz±cych osób fizycznych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
6. w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
7. osoba fizyczna posiada:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych jej dotycz±cych;
2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania jej danych osobowych;
3) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, ¿e przetwarzanie danych osobowych jej dotycz±cych narusza przepisy RODO;
8. osobie fizycznej nie przys³uguje:
1) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
9. W przypadku, gdy dla nale¿ytej realizacji zamówienia, konieczne bêdzie przetwarzanie danych osobowych, Strony zachowaj± w tym zakresie wszelkie wymagania wynikaj±ce z przepisów prawa polskiego oraz z przepisów bezpo¶rednio stosowanego prawa Unii Europejskiej w tym z przepisów Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) oraz ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1781). Jednocze¶nie w przypadku, o którym mowa w zdaniu poprzednim Strony zawartych Umów zawr± dodatkowe umowy o powierzeniu przetwarzania danych osobowych wykonawcy i podwykonawców bez dodatkowego (tj. wykraczaj±cego poza wskazane w zawartych Umowach) wynagrodzenia.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.2.20.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie robót rozbiórkowych budynku mieszkalnego wraz z budynkiem gospodarczym oraz gara¿ami w Mys³owicach przy ul. ¦wierczyny 40A. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi Za³±cznik nr 1.1 do SWZ – Dokumentacja techniczna dla czê¶ci I.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45236000-0 - Wyrównywanie terenu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami i ich wagami:
1. Cena oferty (C) 80% (80)
2. Termin realizacji robót (T) 20% (20)
Cena oferty (C)
W ramach kryterium ceny oferta otrzyma zaokr±glon± do dwóch miejsc po przecinku zgodnie z przybli¿eniem dziesiêtnym ilo¶æ punktów wynikaj±c± z dzia³ania:
Oferta z najni¿sz± cen±
------------------------------------- x 80 pkt.
Cena oferty badanej
Przez „cenê” nale¿y rozumieæ cenê w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i us³ug (Dz. U. z 2019 r. poz. 178)
Termin realizacji robót (T)
W przypadku kryterium "termin realizacji robót" do oceny bêdzie brany pod uwagê termin zadeklarowany przez wykonawcê w Formularzu ofertowym - Za³±cznik nr 3 do SWZ. Ka¿dy z wykonawców zobowi±zany jest do wykonania robót w maksymalnym terminie 3 miesiêcy od dnia podpisania Umowy.
Zamawiaj±cy przyzna punkty za skrócenie terminu realizacji robót w nastêpuj±cy sposób:
T = 0, je¿eli wykonawca zaoferuje 2 miesi±ce (termin maksymalny wymagany),
T = 15, je¿eli wykonawca zaoferuje 1,5 miesi±ca
T = 30, je¿eli wykonawca zaoferuje 1 miesi±c
Zamawiaj±cy nie dopuszcza wskazywania terminów realizacji robót innych ni¿ wskazane powy¿ej. Wykonawca, który zaoferuje inne ni¿ wskazane powy¿ej warto¶ci, otrzyma 0 punktów w niniejszym kryterium.
W celu ostatecznego wyboru najkorzystniejszej oferty z³o¿onej na wykonanie zamówienia w powi±zaniu z przedstawionymi wy¿ej kryteriami zamawiaj±cy pos³u¿y siê nastêpuj±cym wzorem:
PO = C + T
gdzie:
PO – liczba punktów przyznanych ofercie
C – liczba punktów w kryterium „cena oferty”
T – liczba punktów w kryterium „termin realizacji robót”
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania robót
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie robót rozbiórkowych obiektów zlokalizowanych na nieruchomo¶ci oznaczonej numerami 2796/162 i 2798/243 w Mys³owicach przy ul. Miarki. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi Za³±cznik nr 1.2 do SWZ – Dokumentacja techniczna dla czê¶ci II.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45236000-0 - Wyrównywanie terenu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami i ich wagami:
1. Cena oferty (C) 80% (80)
2. Termin realizacji robót (T) 20% (20)
Cena oferty (C)
W ramach kryterium ceny oferta otrzyma zaokr±glon± do dwóch miejsc po przecinku zgodnie z przybli¿eniem dziesiêtnym ilo¶æ punktów wynikaj±c± z dzia³ania:
Oferta z najni¿sz± cen±
------------------------------------- x 80 pkt.
Cena oferty badanej
Przez „cenê” nale¿y rozumieæ cenê w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i us³ug (Dz. U. z 2019 r. poz. 178)
Termin realizacji robót (T)
W przypadku kryterium "termin realizacji robót" do oceny bêdzie brany pod uwagê termin zadeklarowany przez wykonawcê w Formularzu ofertowym - Za³±cznik nr 3 do SWZ. Ka¿dy z wykonawców zobowi±zany jest do wykonania robót w maksymalnym terminie 3 miesiêcy od dnia podpisania Umowy.
Zamawiaj±cy przyzna punkty za skrócenie terminu realizacji robót w nastêpuj±cy sposób:
T = 0, je¿eli wykonawca zaoferuje 2 miesi±ce (termin maksymalny wymagany),
T = 15, je¿eli wykonawca zaoferuje 1,5 miesi±ca
T = 30, je¿eli wykonawca zaoferuje 1 miesi±c
Zamawiaj±cy nie dopuszcza wskazywania terminów realizacji robót innych ni¿ wskazane powy¿ej. Wykonawca, który zaoferuje inne ni¿ wskazane powy¿ej warto¶ci, otrzyma 0 punktów w niniejszym kryterium.
W celu ostatecznego wyboru najkorzystniejszej oferty z³o¿onej na wykonanie zamówienia w powi±zaniu z przedstawionymi wy¿ej kryteriami zamawiaj±cy pos³u¿y siê nastêpuj±cym wzorem:
PO = C + T
gdzie:
PO – liczba punktów przyznanych ofercie
C – liczba punktów w kryterium „cena oferty”
T – liczba punktów w kryterium „termin realizacji robót”
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania robót
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiaj±cy okre¶la warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce zdolno¶ci technicznej lub zawodowej. Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, wyka¿e, ¿e:1) w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy w tym okresie, wykona³ nale¿ycie i prawid³owo ukoñczy³:
a) dwie roboty budowlane polegaj±ce na wykonaniu rozbiórki obiektu mieszkalnego o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 80 000,00 z³ brutto ka¿da – w przypadku sk³adania oferty na czê¶æ I postêpowania;
b) jedn± robotê budowlan± polegaj±c± na wykonaniu rozbiórki obiektu o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 50 000,00 z³ brutto – w przypadku sk³adania oferty na czê¶æ II postêpowania
UWAGA: W przypadku, gdy warto¶æ zamówieñ wykazanych przez wykonawcê celem potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu wyra¿ona bêdzie w walucie obcej, zamawiaj±cy przeliczy tê warto¶æ na walutê polsk± w oparciu o ¶redni kurs walut NBP, dla danej waluty, z daty wszczêcia postêpowania. Je¿eli w tym dniu nie bêdzie opublikowany ¶redni kurs NBP, zamawiaj±cy przyjmie kurs ¶redni z ostatniej tabeli przed wszczêciem postêpowania.
UWAGA: W przypadku, gdy ww. zakres robót budowlanych bêdzie stanowi³ czê¶æ robót o szerszym zakresie, Wykonawca zobowi±zany jest wyodrêbniæ rodzajowo i kwotowo roboty, o których mowa powy¿ej.
2) dysponuje lub bêdzie dysponowa³ i skieruje do realizacji zamówienia:
a) co najmniej 1 osobê w roli kierownika rozbiórki – posiadaj±c± uprawnienia bez ograniczeñ w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej lub inne uprawnienia umo¿liwiaj±ce wykonywanie tych samych czynno¶ci, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym upowa¿niaj± uprawnienia budowlane w tej specjalno¶ci – przypadku sk³adania oferty na czê¶æ I lub czê¶æ II postêpowania.
UWAGA: W przypadku Wykonawców zagranicznych dopuszcza siê kwalifikacje równowa¿ne do zdobytych w innych pañstwach, na zasadach okre¶lonych w art. 12a ustawy Prawo budowlane.
UWAGA: Zgodnie z art. 12 ust. 7 ustawy Prawo budowlane, podstawê do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie stanowi wpis, w drodze decyzji, do centralnego rejestru, o którym mowa w art. 88a ust. 1 pkt 3 lit. a ustawy Prawo budowlane oraz – zgodnie z odrêbnymi przepisami wpis na listê cz³onków w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego, potwierdzony za¶wiadczeniem wydanym przez tê izbê, z okre¶lonym w nim terminem wa¿no¶ci.
UWAGA: Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ ³±czenia funkcji, w przypadku osób, które posiadaj± uprawnienia w wiêcej ni¿ jednej specjalno¶ci.
2. Ocena spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu zostanie dokonana wg formu³y spe³nia – nie spe³nia, w oparciu o z³o¿one dokumenty i o¶wiadczenia.
3. W celu potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, wykonawca mo¿e polegaæ na potencjale podmiotu trzeciego na zasadach opisanych w art. 118–123 ustawy Pzp. Podmiot trzeci, na potencja³, którego wykonawca powo³uje siê w celu wykazania spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 oraz 109 ust.1 pkt 4 i 7 ustawy Pzp.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp. Dokument winien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem;
2) od wykonawcy, który powo³uje siê na zasoby podmiotów trzecich, przedstawienia, w odniesieniu do tych podmiotów, podmiotowych ¶rodków dowodowych okre¶lonych w pkt 1) powy¿ej oraz spe³nienia – w zakresie, w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby – warunki udzia³u w postêpowaniu – je¿eli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego;
3) o¶wiadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 275), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – wzór stanowi za³±cznik nr 7 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowi±cymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – za³±cznik nr 5 do SWZ;
2) wykaz osób skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych/uprawnieñ niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami – za³±cznik nr 6 do SWZ;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku:a) Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie s± zobowi±zani do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do wspólnej reprezentacji (wszyscy uczestnicy ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia w charakterze Wykonawcy) w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
b) Wszelka korespondencja bêdzie prowadzona przez zamawiaj±cego wy³±cznie z pe³nomocnikiem.
c) W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 3 ustawy, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia zobowi±zani s± do³±czyæ do oferty o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zakres i warunki zmian umowy opisano w paragrafie 14 wzorów umów - Za³±czniki 2.1 i 2.2 do SWZ7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-10-04 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-10-04 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-11-02
INNE PRZETARGI Z MYS£OWIC
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych i kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzêdu Miasta w Mys³owicach.
- Zakup i dostawa sprzêtu ICT, specjalistycznego, wyposa¿enia i pomocy dydaktycznych dla Szko³y Podstawowej nr 15 w Mys³owicach w ramach projektu Edukacja dla wszystkich = wysoka jako¶æ kszta³cenia.
- Zawarcie umowy na ¶wiadczenie us³ug ochroniarskich i portierskich obiektu zaplecza technicznego i magazynowego Zak³adu Oczyszczania Miasta Sp. z o.o. w Mys³owicach w roku 2025
- Dostawa nowych pojemników przeznaczonych do gromadzenia odpadów komunalnych o pojemno¶ci 80, 120, 140 i 240 litrów
- ¦WIADCZENIE US£UG POCZTOWYCH NA POTRZEBY POWIATOWEGO URZÊDU PRACY W MYS£OWICACH W 2025 ROKU
- Dostawa materia³ów eksploatacyjnych do urz±dzeñ drukuj±cych i fotokopiuj±cych
wiêcej: przetargi w Mys³owicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja systemu wodoci±gowego w Gminie Tymbark
- "Przebudowa budynku s³u¿by celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmian± sposobu u¿ytkowania na budynek o¶wiatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o sta³ej konstrukcji przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Ko¶midrach
- Modernizacja amfiteatru i aran¿acja terenu s±siaduj±cego na cele kultury otwartej
- "Uporz±dkowanie gospodarki wodno-¶ciekowej oraz zastosowanie retencji na terenie Gminy Sulików" w formule "Zaprojektuj i wybuduj"
- "Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego do gromadzenia wód opadowych oraz roztopowych na dz. ewid. 160, 162/2, 159, 161/3 w miejscowo¶ci Otrocz"
wiêcej: Roboty w zakresie burzenia »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.