Ogłoszenie z dnia 2024-06-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00242510/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie usługi sprzątania w obiektach Urzędu Dzielnicy Wola m. st. Warszawy – numer postępowania: 16/ZP/24
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola
1.3.) Oddział zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000184
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. "Solidarności" 90
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-003
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wola.zzp@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.warszawa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.um.warszawa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie usługi sprzątania w obiektach Urzędu Dzielnicy Wola m. st. Warszawy – numer postępowania: 16/ZP/242.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-68d392d8-e06c-11ee-a01e-f641a8763d5f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00353241
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00575135/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługi sprzątania w obiektach Urzędu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00242510
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 16/ZP/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 850000,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 798426,42 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi sprzątania w obiektach Urzędu Dzielnicy Wola m.st. Warszawy.
Lokalizacja sprzątanych obiektów Urzędu Dzielnicy Wola m.st. Warszawy:
a) al. „Solidarności” 90 wraz z terenem przylegającym,
b) ul. Syreny 18,
c) ul. Żelazna 99 wraz z terenem przylegającym.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres oraz sposób i warunki realizacji przedmiotu zamówienia określają:
a) Projektowane postanowienia umowy – wzór umowy oraz załączniki, tj.: Nr 2 „Opis przedmiotu zamówienia”, Nr 2a „Rzut poglądowy z zaznaczonym terenem przy al. „Solidarności” 90” oraz Nr 2b „Rzut poglądowy z zaznaczonym terenem przy ul. Żelaznej 99”, które stanowią Załącznik nr 6 do SWZ.
b) Formularz cenowy, stanowiący Załącznik nr 10 do SWZ
3. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na postawie art. 95 ustawy Pzp. Zamawiający wymaga, aby osoby realizujące przedmiot zamówienia i wykonujące czynności sprzątania były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, na podstawie stosunku pracy, zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2023r. poz. 1465).
Wykonawca zobowiązany jest zatrudnić na podstawie stosunku pracy ilościowy skład osobowy personelu sprzątającego wykonującego usługę sprzątania, o którym mowa w Zakresie obowiązków I i II załącznika Nr 2 do projektowanych postanowień umowy - wzoru umowy. Przy czym w przypadku zatrudnienia osoby niepełnosprawnej, Wykonawca zobowiązany jest wskazać pracownika wspomagającego taką osobę, w celu realizacji prac, jeżeli wymaga tego rodzaj lub stopień niepełnosprawności.
Szczegółowe wymagania dotyczące sposobu dokumentowania oraz weryfikacji zatrudnienia tych osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli tego zatrudnienia oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, zawarte są w projektowanych postanowieniach umowy - wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ.
4. Informacja o podziale/braku podziału zamówienia na części.
Zamawiający dokonał podziału zamówienia związanego z usługą sprzątania na części, z których każda stanowi przedmiot oddzielnego postępowania. Niniejsze postępowanie dotyczy jednej z ww. części zamówienia.
5. Zgodnie z treścią § 4 ust. 6 projektowanych postanowień umowy – wzoru umowy, Wykonawca zobowiązany jest do posiadania polisy ubezpieczeniowej odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 400.000,00 zł ważną przez cały okres obowiązywania umowy.
6. Zamawiający informuje, że zamierza przeznaczyć na sfinansowanie udzielanego zamówienia kwotę brutto 967.794,53 zł.
7. Zamawiający nie wymaga odbycia wizji lokalnej.
8. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.
9. Podwykonawcy: wszelkie regulacje i wymagania dotyczące podwykonawstwa, Zamawiający zawarł w projektowanych postanowieniach umowy - wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ.
10. Termin realizacji zamówienia: Zamówienie należy wykonać w okresie 16 miesięcy, licząc od dnia podpisania umowy, lecz nie wcześniej, niż od dnia 01.08.2024 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 998005,32 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1311425,15 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 998005,32 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AWIMA sp. j. B.Wiśniewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5321448422
7.3.4) Miejscowość: Józefów
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AWIMA SPÓŁKA JAWNA B. WIŚNIEWSKI
jakie przetargi wygrała firma
AWIMA SPÓŁKA JAWNA B. WIŚNIEWSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 998005,32 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont instalacji domofonowo - przyzywowej oraz kontroli dostępu w pawilonie E Aresztu Śledczego w Warszawie - Służewcu.
- Publikacja i promocja artykułów eksperckich na ogólnopolskiej platformie internetowej i serwisach tematycznych dotyczących edukacji
- Odnowienie rocznego kontraktu serwisowego do posiadanej przez użytkownika licencji IDL wraz z dostawą nowej licencji
- Rozbudowa posiadanego przez Zamawiającego systemu bezpieczeństwa teleinformatycznego opartego o rozwiązanie firmy Fortinet wraz z wdrożeniem, świadczeniem usługi asysty technicznej (...)
- Usługa ratownictwa wodnego
- Zakup układów oddechowych do urządzeń medycznych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania i utrzymania w ciągłej czystości budynków i posesji Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu.
- Świadczenie usług sprzątania i bieżącego utrzymania czystości w obiektach stanowiących własność Gminy Kosakowo - 2 edycja
- Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych w jednostkach organizacyjnych Wielkopolskiej Wojewódzkiej Komendy OHP
- Sprzątanie zanieczyszczeń stałych na terenie wybranych szlaków turystycznych, łowisk i plaż Słowińskiego Parku Narodowego
- Usługi utrzymania czystości w siedzibie WFOŚiGW w Poznaniu
- Sprzątanie wybranych pomieszczeń laboratoryjnych, biurowo-dydaktycznych, korytarzy, klatek schodowych i sanitariatów w Instytucie Chemii i Techniki Jądrowej przy ul. Dorodnej 16 w Warszawie
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.