Ogłoszenie z dnia 2023-08-14
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług dowozu dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Wierzchowo do Zespołu Placówek Edukacyjno-Terapeutycznych w Bobrowie, Czaplinku, Drawsku Pomorskim, Gudowie, Świerczynie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WIERZCHOWO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920593
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Długa 29
1.5.2.) Miejscowość: Wierzchowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-530
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: oswiata@wierzchowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wierzchowo.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług dowozu dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Wierzchowo do Zespołu Placówek Edukacyjno-Terapeutycznych w Bobrowie, Czaplinku, Drawsku Pomorskim, Gudowie, Świerczynie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-922b37d0-391b-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00353248
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00062564/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Świadczenie usług dowozu dzieci niepełnosprawnych wraz z opiekunem z terenu Gminy Wierzchowo
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-922b37d0-391b-11ee-9aa3-96d3b44407903.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0 lub Google Chrome wersji 71.0.3 lub Firefox od wersji 65.0.1 lub Safari od wersji 12.0.2,
włączona obsługa JavaScript;
zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie pdf;
dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w formatach: pdf., excel., doc., zip.
zainstalowana wtyczka flash - flash player - dotyczy kupca
obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest - ajax
zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zawarto w SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zawarto w SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IS.271.1.2023.JZ
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług dowozu tam i z powrotem dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Wierzchowo do Zespołu Placówek Edukacyjno-Terapeutycznych ( ZPET ) w Bobrowie, Czaplinku i Drawsku Pomorskim, Przedszkola „Tęczowa Kraina” w Gudowie, Zespołu Szkół w Świerczynie.
Dowożenie dzieci i młodzieży odbywać się będzie od poniedziałku do piątku do czterech placówek wychowawczych.
W ramach świadczenia wykonywany będzie także dowóz i odwóz (codziennie od poniedziałku do piątku) jednego z rodziców ucznia zamieszkałego w miejscowości Będlino do ZPET w Bobrowie, który będzie pełnił bezpośrednią opiekę nad swoim dzieckiem podczas dowozu i odwozu.
Ilość dowożonych dzieci:
1) Zespół Placówek Edukacyjno-Terapeutycznych w Bobrowie:
do Bobrowa - 9 osób,
do Czaplinka - 9 osób,
do Drawska Pomorskiego - 9 osób
Dowożenie jednym autobusem ( lub min. 3 busami każdy po 9 + 1 osób + kierowca) zapewniającym przewóz min. 27 + 1 osób + kierowca.
2) Przedszkole „Tęczowa Kraina” w Gudowie - 2 osoby
3) Zespół Szkół w Świerczynie - 3 osoby
Dowożenie jednym busem zapewniającym przewóz min. 5 + 1 osób + kierowca.
Liczba osób może ulec zmianie w czasie okresu świadczenia usług.
4.2.6.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje możliwość udzielania podobnych zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp do wysokości 20% wartości zamówienia podstawowego. Wartość zamówienia dodatkowego została wliczona do wartości zamówienia.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:1) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
a) posiadają licencję ( zezwolenie ) na wykonywanie usług osobowego transportu drogowego,
b) co najmniej jedna osoba zarządzająca przedsiębiorstwem posiada certyfikat kompetencji zawodowych,
co potwierdzą poprzez złożenie oświadczenia wg wzoru załącznika Nr 2 do SWZ;
2) zdolności technicznej lub zawodowej :
a) dysponują kierowcami z uprawnieniami do prowadzenia autobusów w krajowym transporcie publicznym w ilości odpowiadającej ilości autobusów lub kierowcami busów z uprawnieniami do przewozu osób,
b) dysponują opiekunami dla dzieci i młodzieży podczas wykonywania przewozów – po jednej osobie do każdego autobusu lub busa,
c) dysponują co najmniej 1 autobusem do przewozu na miejscach siedzących dla min. 27 + 1 osoba + kierowca ( lub trzema busami – każdy do przewozu 9 osób + 1 osoba + kierowca ) oraz jednym busem do przewozu na miejscach siedzących dla min. 5 + 1 osoba + kierowca,
Samochody przewidziane do wykonywania usług przewozu dzieci i młodzieży muszą być sprawne techniczne i posiadać aktualne badania techniczne i ważne polisy ubezpieczeniowe OC i NW na okres wykonywania usługi. Jeżeli ubezpieczenia OC i NW nie obejmują pełnego okresu świadczenia usługi, wykonawca zobowiąże się pisemnie do przedłużania ubezpieczenia co najmniej do końca wykonywania usług,
co potwierdzą poprzez złożenie oświadczenia wg wzoru załącznika Nr 2 do SWZ.
UWAGA :
Co najmniej jeden bus powinien być przystosowany do przewozu osób na wózku inwalidzkim/ przystosowany do przewozu wózka inwalidzkiego.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający żąda złożenia do oferty nw. dokumentów :1) Kopie dowodów rejestracyjnych pojazdów przeznaczonych do wykonywania usługi.
2) Zaświadczenie o aktualnym badaniu technicznym każdego pojazdu.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Kopie dowodów rejestracyjnych pojazdów przeznaczonych do wykonywania usługi.2) Zaświadczenie o aktualnym badaniu technicznym każdego pojazdu.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) wspólnie muszą wykazać, że razem spełniają warunki udziału w postępowaniu,2) w stosunku do żadnego z nich nie zachodzi jakakolwiek podstawa do wykluczenia
z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego ( Dz. U. z 2023 r. poz. 129 ),
3) ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania,
4) muszą ustanowić pełnomocnika wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Pełnomocnictwo musi mieć formę pisemną lub kopię potwierdzona przez notariusza,
5) przed zawarciem umowy o niniejsze zamówienie publiczne, jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający wezwie do przedstawienia umowy regulującej współpracę tych wykonawców,
6) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mają obowiązek dołączyć do oferty oświadczenie, z którego będzie wynikać, jakie usługi lub roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy,
7) przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzania zawarto w załączniku Nr 5 do SWZ pn. Projekt umowy7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-08-23 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć do dnia 23.08.2023 r. do godziny 10:00 za pośrednictwem Platformy E-zamowienia na adres : https://ezamowienia.gov.pl.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-08-23 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-09-21
INNE PRZETARGI WIERZCHOWO
więcej: przetargi WIERZCHOWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Klwów w formie zakupu biletów miesięcznych
- Wykonanie usług przewozu regularnego na linii autobusowej P-1 w ramach lokalnego transportu zbiorowego na terenie Miasta Piastowa
- Świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego w zakresie przewozów autobusowych o charakterze użyteczności publicznej na terenie Powiatu Sejneńskiego
- Dowozy i odwozy uczniów do szkół i przedszkola na terenie Gminy Sulików w okresie od 01.01 2025 r. do 31.12.2026 r.
- Świadczenie usługi przewozu regularnego w ramach publicznego transportu zbiorowego na liniach komunikacji w granicach administracyjnych gminy Jedlnia-Letnisko od 01.01.2025r. do 28.02.2025r.
- "Świadczenie usług przewozowych w ramach gminnych przewozów pasażerskich w publicznym transporcie zbiorowym na terenie Gminy Zakliczyn
więcej: (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.